Wat voor reclame moet dat dan worden? "NS zoekt monteurs, solliciteer nu"?quote:Op maandag 31 juli 2017 20:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
Afgelopen zaterdag waren filmopnamen gemaakt voor een NS commercial.
Een VIRM was voor de opnamen naar de Houtrakpolder gebracht, waar in de ochtend werd gefilmd.
Voor dit doel waren, aan 1 kant van het onderste deel van een coupe de ramen gedemonteerd.
later op de dag waren opnamen op de watergraafsmeer, met een Thalys. onder toezicht van NS medewerkers mocht een groep van 25 man gebruik maken van een perron en TGV op het opstelterrein.
Aan het einde van de dag kwam het VIRM stel van de Houtrakpolder binnen op de watergraafsmeer, getrokken door een dieselloc met nummer 2205. hetzelfde VIRM stel zou op zondag nog in Den Bosch zijn ingezet voor meer filmopnamen, las ik op somda.
Eentje voor NS en een voor NSI? En gewoon een reclame met wat trein, paar shots uit dat filmpje met die jongen zijn op de Houtrakpolder opgenomenquote:Op maandag 31 juli 2017 20:19 schreef James1988 het volgende:
[..]
Wat voor reclame moet dat dan worden? "NS zoekt monteurs, solliciteer nu"?
Zal niet zozeer de hoeveelheid licht zijn. Maar onmogelijke reflecties en spiegeling. Filmen en fotograferen door een raam is echt een onmogelijke opgaaf, zeker als ze ook nog zo schuin staan. En als je pech hebt zorgt de glascoating ook nog voor nare effecten als moiré.quote:Op maandag 31 juli 2017 20:55 schreef dennistd het volgende:
Kan me voorstellen dat als je van buitenaf een passagier in een rijdende trein wilt laten zien je de ramen eruit moet halen om voldoende zicht naar binnen te hebben. Zeker bij de schuine ramen van de een VIRM.
Welnee, Treinreizen is een groot plezierquote:Op maandag 31 juli 2017 20:19 schreef James1988 het volgende:
[..]
Wat voor reclame moet dat dan worden? "NS zoekt monteurs, solliciteer nu"?
meer dan dit mag ik er helaas niet over zeggen. het eten was goed, uitstekende catering. en de mensen van NS en Prorail waren vriendelijk. Mocht even in de bestuurderscabine van de Thalys en kreeg uitleg over de besturing.quote:In de campagne van NS staan de reizigers centraal en zien we hoe NS hen kan helpen de reis naar hun hand te zetten. Dit levert verhalen op rond één of meerdere personen met unieke NS-momenten als verbindende schakel. Met als afsluiting de nieuwe uitnodigende themaregel 'Waar ga jij naartoe vandaag?'
Wat was jouw rol dan in dit verhaal?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 14:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
de reclame is een soort opvolging van eerder vertoonde commercials. de insteek blijft gelijk.
[..]
meer dan dit mag ik er helaas niet over zeggen. het eten was goed, uitstekende catering. en de mensen van NS en Prorail waren vriendelijk. Mocht even in de bestuurderscabine van de Thalys en kreeg uitleg over de besturing.
correct. was als figurant betrokken.quote:
Is wel de idee om Aken - Valkenburg - Luik doorgaand te rijden: https://de.wikipedia.org/wiki/LIMAXquote:Op maandag 31 juli 2017 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als doorgaande lijn zou dat best cool zijn. Soberzo is dat een prachtigmooi rondje: Maastricht - Heerlen - Aken - Verviers - Luik - Maastricht
Ja hoor, al een aantal keer tickets gekocht. Prima website.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:54 schreef Jappie111 het volgende:
Hebben mensen ervaring met bahn.com?
Dat hangt van de Rabobank af, niet van DB.quote:Is het mogelijk om met creditcard te betalen zonder rabo scanner nodig te hebben?
Bepaalt de ontvanger niet welke mate van beveiliging ze willen bij een betaling met credit card?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:56 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ja hoor, al een aantal keer tickets gekocht. Prima website.
[..]
Dat hangt van de Rabobank af, niet van DB.
Nee, de paymentprovider.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 19:11 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Bepaalt de ontvanger niet welke mate van beveiliging ze willen bij een betaling met credit card?
Verblijf: in de derde klasse van de Transsiberië Express (wat betekent dat je geen afgesloten slaapcabine hebt)quote:Op donderdag 3 augustus 2017 09:35 schreef Hallojo het volgende:
Treinkaartje Moskou-Vladivostok voor slechts ¤ 70,00
https://www.weflycheap.nl/transsiberia-express-ticket/
Ja, het is gewoon een slaapzaal. Met massa's dronken en kleptomane Russen die bij je spullen kunnen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 09:53 schreef b2py het volgende:
[..]
Verblijf: in de derde klasse van de Transsiberië Express (wat betekent dat je geen afgesloten slaapcabine hebt)
De eckte eckte treinleef.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 09:53 schreef b2py het volgende:
[..]
Verblijf: in de derde klasse van de Transsiberië Express (wat betekent dat je geen afgesloten slaapcabine hebt)
Voor zoiets moet je ook gewoon je portemonnee trekken en niet zo skeer gaan doenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 09:56 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ja, het is gewoon een slaapzaal. Met massa's dronken en kleptomane Russen die bij je spullen kunnen.
Vanaf dat ie er staat. Keleti is een kopstation, dus waarschijnlijk een uur voor vertrek. Misschien wel anderhalf. Couchettes, en waarschijnlijk wat bier bij de wagonmeester, dat lukt altijd wel.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 14:15 schreef Jappie111 het volgende:
Het boeken via DB zonder random reader is gelukt! Heb tickets gekocht voor de nachttrein Boedapest-Berlijn. Nou kan ik op internet weinig info vinden over deze trein, weet iemand welke voorzieningen er aan boord zijn? En vanaf hoe laat je in Boedapest aan boord mag gaan?
Volgens wiki is dat de 5217 die van RoMeO is en gestald in Blerick is.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 02:20 schreef Bitlord het volgende:
Verderop in Blerick staat al enige tijd een 5200-metrostel van de RET. Ik weet niet wat daar de bedoeling van is.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 02:20 schreef Bitlord het volgende:
[ afbeelding ]
Verderop in Blerick staat al enige tijd een 5200-metrostel van de RET. Ik weet niet wat daar de bedoeling van is.
Die moet inderdaad ooit bij RoMeO in Rotterdam terechtkomen. Die collectie staat in het trammuseum en dat staat nogal vol. Bovendien liggen daar tramsporen met krappe bogen, waar je een metro niet zomaar overheen kan laten rijden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:47 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens wiki is dat de 5217 die van RoMeO is en gestald in Blerick is.
Is de toelating van de Vectron hier nu eigenlijk al geregeld? Er waren eind vorig jaar proefritten, met de bedoeling dat de Vectrons van BLS en PKP vanaf "zomer 2017" naar Nederland zouden kunnen gaan rijden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:32 schreef James1988 het volgende:
60 Vectrons voor DB Cargo die geschikt zijn voor de hele route van Rotterdam naar Italië. De eerste 5 locs zullen al in december 2017 gaan rijden, de rest volgt in 2018. Vanaf 2020 zullen ze ook van/naar België gaan rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |