quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:38 schreef Camac het volgende:
[..]
Ik ga ook nog met hem trouwen.Voor altijd mijn beste
Nog geen idee.quote:
Ach, het vooruitzicht is al leuk tochquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:44 schreef Camac het volgende:
[..]
Nog geen idee.we gaan even een paar maanden afwachten hoe dit loopt en dan kijken we wel wat handig is. Trouwen met je baby erbij lijkt mij ook wel fantastisch.
Ja zekerquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ach, het vooruitzicht is al leuk toch.
Haha ik vrees ervoor. Het is natuurlijk ook best allemaal spannend. Maar ik heb al een paar dagen krampen dus ben deze maand gewoon weer de sigaarquote:Op zondag 13 augustus 2017 09:29 schreef Kirb het volgende:
Dat is een beetje het WOHTS virus TP. Je wilt er nog zo nonchalant mee om gaan maar het is toch ineens superspannend.
Ik zit op CD16, tot nu toe is mijn temp niet veel veranderd en vanochtend heb ik opeens wat spotting. Dit gaat een hele korte cyclus worden, zonder ovulatie denk ik.
Proberen je hoofd koel te houden is erg lastig als het om zwanger worden gaat, heb ik gemerktquote:Op zondag 13 augustus 2017 10:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha ik vrees ervoor. Het is natuurlijk ook best allemaal spannend. Maar ik heb al een paar dagen krampen dus ben deze maand gewoon weer de sigaar
Is de spotting niet juist van de eisprong?
Ah jammer. Dan duim ik gewoon weer verder met je voor de volgende rondequote:Op zondag 13 augustus 2017 11:52 schreef Kirb het volgende:
[..]
Proberen je hoofd koel te houden is erg lastig als het om zwanger worden gaat, heb ik gemerkt.
Tot nu toe is spotting bij mij altijd een voorteken van menstruatie helaas.
Mijn vriend vind het ook wel spannend, maar toch anders dan ik.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 11:41 schreef Missladybug het volgende:
Hormonen weinig last van hier! Hele maand gewoon stabiel.
Vind ik dan he? Of mijn man er ook zo over denkt weet k niet.
Mja ik vind dat dan gewoon irritant. Want die krampen doen dan pijn en hoe eerder ik dan ongesteld ben hoe sneller ik er weer vanaf ben. Maar kan soms best een paar dagen rommelen.quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:44 schreef June. het volgende:
[..]
Mijn vriend vind het ook wel spannend, maar toch anders dan ik.
Ik voel ook de hele tijd vanalles
Veel klus plezierquote:Op zondag 13 augustus 2017 22:05 schreef Philomijn het volgende:
Ik zat net op de wc beetje te mokken over die stomme ovutestjes van mij waar ik maar geen chocola van kan maken... en niet lang nadat ik dat staafje in mijn bakkie pies heb gehouden zie ik me toch een knaller van een ovulatietest
Woeiiii![]()
![]()
Hmm ik had een fotootje maar Tinypic werkt niet mee. Jullie zullen me op m'n woord moeten geloven.![]()
Jeej!quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:05 schreef Philomijn het volgende:
Ik zat net op de wc beetje te mokken over die stomme ovutestjes van mij waar ik maar geen chocola van kan maken... en niet lang nadat ik dat staafje in mijn bakkie pies heb gehouden zie ik me toch een knaller van een ovulatietest
Woeiiii![]()
![]()
Hmm ik had een fotootje maar Tinypic werkt niet mee. Jullie zullen me op m'n woord moeten geloven.![]()
Donderdagquote:Op zondag 13 augustus 2017 22:51 schreef Philomijn het volgende:
...nog een x tiny pic geprobeerd maar helaasch. Het verchil is zo bizar, vandaar dat ik het graag wil laten zien. Na jaaa. Thanks voor de aanmoedigingen iig.
Zijn er nog NODs in aantocht??![]()
Ja, maar bij een positieve ovulatietest is het ei nog niet gesprongen.quote:Op zondag 13 augustus 2017 23:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Maar wat ik mij afvraag. Als je ei gesprongen is ben je dan eigenlijk niet al te laat met batsen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan ter vergelijking juni en juli:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan nog mei (begonnen met testen op CD 12):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het dus heel bijzonder om te zien dat ik nu eindelijk eens zó'n duidelijk positieve ovulatietest heb.Dit, dat, alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |