abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173449226
Beetje vage enquête. In vraag 1 t/m 3 moet je aangeven wat je het belangrijkste vindt, in vraag 4 wordt er het volgende gevraagd:

quote:
In de eerdere vragen, heb aangegeven wat je belangrijk vindt. Maar wat telt voor jou het zwaarst?
Wat is het verschil tussen wat je het belangrijkste vindt en wat het zwaarste telt? Dat is toch hetzelfde?

Ook vind ik het vreemd dat je bij die betreffende vraag (vraag 4), ineens niet meer kunt kiezen voor bepaalde opties uit eerdere vragen, ook al had je die een 1 (allerbelangrijkste) gegeven.

Zo vind ik een verhoging van de schamele postbezorgersvergoeding zeer belangrijk, terwijl van mij die belpakjes best mogen blijven. En in dat postvest heb ik ook absoluut geen trek, maar als dat vervolgens inhoudt dat je niet met het vest hoeft te lopen maar vervolgens het 2 (of 3) bundelsysteem toch doorgaat, dan schieten we er ook weinig mee op. Dan heb je straks geen rug- of schouderklachten, maar polsklachten.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_173470762
Ik vond de vragenlijst ook wel een beetje vaag, maar wel wat ingevuld.

Mijn collega had tijdens mijn afwezigheid wel een akkefietje gehad hoorde ik. Er was dus een collega die het net zoals ik zat was om steeds hele grote diensten te krijgen die niet fatsoenlijk te doen zijn als je om 13.00 begint.. en op een gegeven moment hadden ze hem ingepland op iets dat op papier net onder de 4 uur was, maar in de praktijk niet. Dus dat werd voor de zoveelste keer laat. En na een bepaald tijdstip heeft ie alles wat nog over was in de oranje bus gegooid. Toen begon men een beetje te roepen dat ie ontslagen kon worden voor zoiets. Hij heeft meerdere keren aangegeven niet zulke grote diensten te willen, maar ze doen het toch steeds. Hij zei toen op het depot al voor mijn vakantie dat ie het anders ging laten staan, als ze zo door gingen. Op deze manier is het echt niet leuk meer. Dat is wel mooi zo, onze bezwaren vegen ze van tafel, of negeren ze, en dan dwingen ze ons om tot 18.00 of nog later te lopen. En als iemand daar dan op reageert door het gewoon niet te pikken, 'dreigen' ze met ontslag |:(

Ik heb net maar in de uitverkoop wat goedkope hardloopschoenen gekocht, eens kijken of dat nog verschil maakt tov de wandelschoenen. Voor ik die kocht liep ik ook jarenlang op hardloopschoenen. Als het verbetering geeft, dan koop ik wel weer de goeie die ik eerder ook had, maar die zijn prijzig dus ik test eerst wel met goedkopere ;) op die van de Lidl kon ik vorig jaar ook prima lopen trouwens :Y
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_173505829
Hadden jullie ook zo'n "leuke" verrassing op het depot? Bij ons stond er HAH voor een aantal wijken. Maar niemand die ons van tevoren iets verteld had. Daar ben je weer lekker klaar mee...
pi_173506984
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 16:55 schreef SnawyHoulet het volgende:
Hadden jullie ook zo'n "leuke" verrassing op het depot? Bij ons stond er HAH voor een aantal wijken. Maar niemand die ons van tevoren iets verteld had. Daar ben je weer lekker klaar mee...
Mag ik hopen, dat je er klaar mee bent ;)
pi_173507609
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 21:58 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik vond de vragenlijst ook wel een beetje vaag, maar wel wat ingevuld.

Mijn collega had tijdens mijn afwezigheid wel een akkefietje gehad hoorde ik. Er was dus een collega die het net zoals ik zat was om steeds hele grote diensten te krijgen die niet fatsoenlijk te doen zijn als je om 13.00 begint.. en op een gegeven moment hadden ze hem ingepland op iets dat op papier net onder de 4 uur was, maar in de praktijk niet. Dus dat werd voor de zoveelste keer laat. En na een bepaald tijdstip heeft ie alles wat nog over was in de oranje bus gegooid. Toen begon men een beetje te roepen dat ie ontslagen kon worden voor zoiets. Hij heeft meerdere keren aangegeven niet zulke grote diensten te willen, maar ze doen het toch steeds. Hij zei toen op het depot al voor mijn vakantie dat ie het anders ging laten staan, als ze zo door gingen. Op deze manier is het echt niet leuk meer. Dat is wel mooi zo, onze bezwaren vegen ze van tafel, of negeren ze, en dan dwingen ze ons om tot 18.00 of nog later te lopen. En als iemand daar dan op reageert door het gewoon niet te pikken, 'dreigen' ze met ontslag |:(

Ik heb net maar in de uitverkoop wat goedkope hardloopschoenen gekocht, eens kijken of dat nog verschil maakt tov de wandelschoenen. Voor ik die kocht liep ik ook jarenlang op hardloopschoenen. Als het verbetering geeft, dan koop ik wel weer de goeie die ik eerder ook had, maar die zijn prijzig dus ik test eerst wel met goedkopere ;) op die van de Lidl kon ik vorig jaar ook prima lopen trouwens :Y
binnen het chatgedeelte van de post zie ik veel onrust, ook bovenstaand zie ik meerdere keren voorbijkomen, ook aardig wat over het niet op za willen werken, en natuurlijk dat fantastische kevlarvest :)
  donderdag 31 augustus 2017 @ 18:42:08 #257
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_173507728
quote:
Een bedrijf dat zich niet aan de wet houdt (en nooit van plan is om te gaan doen) die vraagt of ze een wettelijke taak mogen gaan uitvoeren.

:')
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 31 augustus 2017 @ 18:59:33 #258
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_173508063
Vandaag was een stuk rustiger dan dinsdag toen de boel torenhoog opgestapeld stond
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_173514189
quote:
BVPP artikel
Brief aan de tweede kamer (die hoogstwaarschijnlijk onbeantwoord zal blijven)
pi_173514473
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 18:35 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

binnen het chatgedeelte van de post zie ik veel onrust, ook bovenstaand zie ik meerdere keren voorbijkomen, ook aardig wat over het niet op za willen werken, en natuurlijk dat fantastische kevlarvest :)
Onrust? Niets van gemerkt. O-)
Jij noemt het een kevlarvest... Ik denk dat een mes in elk geval heel veel moeite zal hebben om er doorheen te komen. Serieus.

quote:
14s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 18:59 schreef Peterselieman het volgende:
Vandaag was een stuk rustiger dan dinsdag toen de boel torenhoog opgestapeld stond
Geen kampioenen vandaag gehad?
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 31 augustus 2017 @ 22:24:46 #261
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_173514939
Niet echt veel nee.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_173516497
quote:
14s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 18:59 schreef Peterselieman het volgende:
Mwah, niet echt rustig met 4 volle tassen. Vorige week liep ik er nog met 1.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_173517080
quote:
14s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 22:24 schreef Peterselieman het volgende:
Niet echt veel nee.
Het waren er hier eigenlijk ook idioot weinig.
pi_173523806
Is het zomerdal eigenlijk al afgelopen?

Ik heb officieel nog verlof maar loop morgen twee wijken omdat ik teveel in de min sta vanwege te weinig inplannen ivm zomerdal, maar zie de normale tijden voor die wijken staan.

Was het zomerdal afgelopen week al voorbij?

Eta: zie het al in een berichtje. Week 35 0%

[ Bericht 37% gewijzigd door Globetrottertje op 01-09-2017 12:47:53 ]
pi_173523848
In de zomer heb ik als zaterdagmedewerker extra gewerkt en op elke zaterdag ook een wijk erbij gedaan naast mijn wijk van 4 uur. Nu willen ze dat blijven doen, maar voor die extra wijken op zaterdag heb ik geen tijd meer. Als ik bezwaar aanteken moeten ze dit dan accepteren? Heb een 3 uren contract.
pi_173523895
Jazeker. Daar is de bezwaarknop voor. Desnoods nog even een mailtje erachteraan dat dit nu niet meer kan.
pi_173526667
Ik blijf het stompzinnig vinden om bij mensen aan de deur te staan met een te groot chinees pakje én een briefje dat hun pakket voor het buitenland klaar ligt op het afhaalpunt. Moet voor die bewoners toch ook vreemd overkomen.
pi_173530210
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 12:45 schreef k0fferbak het volgende:
In de zomer heb ik als zaterdagmedewerker extra gewerkt en op elke zaterdag ook een wijk erbij gedaan naast mijn wijk van 4 uur. Nu willen ze dat blijven doen, maar voor die extra wijken op zaterdag heb ik geen tijd meer. Als ik bezwaar aanteken moeten ze dit dan accepteren? Heb een 3 uren contract.
Natuurlijk, al zullen sommige planners het doen voorkomen als niet, gekke henkie hoor.
pi_173530271
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 12:42 schreef Globetrottertje het volgende:

Nee joh, dat gaat door tot december en begint daarna fris opnieuw (met 'gunst' van niet verder gekort worden).
pi_173530626
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 18:46 schreef diesnelle het volgende:

[..]

Natuurlijk, al zullen sommige planners het doen voorkomen als niet, gekke henkie hoor.
Ja precies dat, ze bellen sowieso als je bezwaar indient om je om te praten. Maar goed zolang ik die die 3 uur+ wijk maar houdt kunnen ze me niet verplichten een extra wijk te doen.
  vrijdag 1 september 2017 @ 20:48:58 #271
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_173532141
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 12:42 schreef Globetrottertje het volgende:

Ik heb officieel nog verlof maar loop morgen twee wijken omdat ik teveel in de min sta vanwege te weinig inplannen ivm zomerdal, maar zie de normale tijden voor die wijken staan.

Was het zomerdal afgelopen week al voorbij?

Eta: zie het al in een berichtje. Week 35 0%
Deze week is het nieuwe tijdvak begonnen he. Dus als je deze week niet in de min bent gegaan zou je helemaal niks hoeven compenseren.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_173538246
Ik had nog vakantie deze week. Voordat het tijdvak afgelopen was stond ik vier uur in de min en nu in het nieuwe tijdvak sta ik 2uur en 5 minuten in de min. Ik heb nog 10:39 aan vakantie uren over en daar gaan er 12 af en 14 minuten. Dus ik kom nog wat meer in de min dit tijdvak.

Ze hebben mij zo weinig ingedeeld de laatste weken voor mijn vakantie dat mijn 13weekse gemiddelde meer dan een uur kelderde. Dus 7 uur per week indelen bij een contract van 12 uur.

Dus omdat zij mij te weinig indelen (vakantiewerkers kregen de wijken ipv de vaste) moest ik twee zaterdagen van mijn vakantie erugkomen om de min zoveel mogelijk weg te werken. Ik mocht nog wel kiezen voor de eerste en de laatste zaterdag.
pi_173538255
Volgens mij zijn de vakantiekrachten nu wel weg maar volgende week heeft ze mij ook weer anderhalf uur minder dan mijn contractureb ingedeeld. Zal wel wat moeten plussen, maar veel ruimte is er niet. Ik zal dus wel aardig in de min blijven voorlopig.
pi_173538923
Wel fijn dat scanpakjes nu niet meer om 18:15 uur automatisch de status van afgeleverd krijgen. Ik begrijp alleen niet waarom het zo lang heeft moeten duren voordat ze dat hebben aangepast.
pi_173540120
Wachten, wachten, wachten totdat ik kan gaan beginnen aan 5.15 uur. Die langer gaan duren door 3x hah en krappe tijden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')