Wat is het verschil tussen wat je het belangrijkste vindt en wat het zwaarste telt? Dat is toch hetzelfde?quote:In de eerdere vragen, heb aangegeven wat je belangrijk vindt. Maar wat telt voor jou het zwaarst?
Mag ik hopen, dat je er klaar mee bentquote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:55 schreef SnawyHoulet het volgende:
Hadden jullie ook zo'n "leuke" verrassing op het depot? Bij ons stond er HAH voor een aantal wijken. Maar niemand die ons van tevoren iets verteld had. Daar ben je weer lekker klaar mee...
binnen het chatgedeelte van de post zie ik veel onrust, ook bovenstaand zie ik meerdere keren voorbijkomen, ook aardig wat over het niet op za willen werken, en natuurlijk dat fantastische kevlarvestquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:58 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik vond de vragenlijst ook wel een beetje vaag, maar wel wat ingevuld.
Mijn collega had tijdens mijn afwezigheid wel een akkefietje gehad hoorde ik. Er was dus een collega die het net zoals ik zat was om steeds hele grote diensten te krijgen die niet fatsoenlijk te doen zijn als je om 13.00 begint.. en op een gegeven moment hadden ze hem ingepland op iets dat op papier net onder de 4 uur was, maar in de praktijk niet. Dus dat werd voor de zoveelste keer laat. En na een bepaald tijdstip heeft ie alles wat nog over was in de oranje bus gegooid. Toen begon men een beetje te roepen dat ie ontslagen kon worden voor zoiets. Hij heeft meerdere keren aangegeven niet zulke grote diensten te willen, maar ze doen het toch steeds. Hij zei toen op het depot al voor mijn vakantie dat ie het anders ging laten staan, als ze zo door gingen. Op deze manier is het echt niet leuk meer. Dat is wel mooi zo, onze bezwaren vegen ze van tafel, of negeren ze, en dan dwingen ze ons om tot 18.00 of nog later te lopen. En als iemand daar dan op reageert door het gewoon niet te pikken, 'dreigen' ze met ontslag![]()
Ik heb net maar in de uitverkoop wat goedkope hardloopschoenen gekocht, eens kijken of dat nog verschil maakt tov de wandelschoenen. Voor ik die kocht liep ik ook jarenlang op hardloopschoenen. Als het verbetering geeft, dan koop ik wel weer de goeie die ik eerder ook had, maar die zijn prijzig dus ik test eerst wel met goedkopereop die van de Lidl kon ik vorig jaar ook prima lopen trouwens
Een bedrijf dat zich niet aan de wet houdt (en nooit van plan is om te gaan doen) die vraagt of ze een wettelijke taak mogen gaan uitvoeren.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:32 schreef ophaling10 het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)aan-kwijt-raken.html
BVPP artikelquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:32 schreef ophaling10 het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)aan-kwijt-raken.html
Onrust? Niets van gemerkt.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:35 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
binnen het chatgedeelte van de post zie ik veel onrust, ook bovenstaand zie ik meerdere keren voorbijkomen, ook aardig wat over het niet op za willen werken, en natuurlijk dat fantastische kevlarvest
Geen kampioenen vandaag gehad?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:59 schreef Peterselieman het volgende:
Vandaag was een stuk rustiger dan dinsdag toen de boel torenhoog opgestapeld stond
Mwah, niet echt rustig met 4 volle tassen. Vorige week liep ik er nog met 1.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:59 schreef Peterselieman het volgende:
Vandaag was een stuk rustiger dan dinsdag toen de boel torenhoog opgestapeld stond
Natuurlijk, al zullen sommige planners het doen voorkomen als niet, gekke henkie hoor.quote:Op vrijdag 1 september 2017 12:45 schreef k0fferbak het volgende:
In de zomer heb ik als zaterdagmedewerker extra gewerkt en op elke zaterdag ook een wijk erbij gedaan naast mijn wijk van 4 uur. Nu willen ze dat blijven doen, maar voor die extra wijken op zaterdag heb ik geen tijd meer. Als ik bezwaar aanteken moeten ze dit dan accepteren? Heb een 3 uren contract.
Nee joh, dat gaat door tot december en begint daarna fris opnieuw (met 'gunst' van niet verder gekort worden).quote:Op vrijdag 1 september 2017 12:42 schreef Globetrottertje het volgende:
Is het zomerdal eigenlijk al afgelopen?
Ja precies dat, ze bellen sowieso als je bezwaar indient om je om te praten. Maar goed zolang ik die die 3 uur+ wijk maar houdt kunnen ze me niet verplichten een extra wijk te doen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 18:46 schreef diesnelle het volgende:
[..]
Natuurlijk, al zullen sommige planners het doen voorkomen als niet, gekke henkie hoor.
Deze week is het nieuwe tijdvak begonnen he. Dus als je deze week niet in de min bent gegaan zou je helemaal niks hoeven compenseren.quote:Op vrijdag 1 september 2017 12:42 schreef Globetrottertje het volgende:
Is het zomerdal eigenlijk al afgelopen?
Ik heb officieel nog verlof maar loop morgen twee wijken omdat ik teveel in de min sta vanwege te weinig inplannen ivm zomerdal, maar zie de normale tijden voor die wijken staan.
Was het zomerdal afgelopen week al voorbij?
Eta: zie het al in een berichtje. Week 35 0%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |