Zeeland ės het industrieterrein van Nederland?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 19:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Is dat zo? Kan toch een minimaal 2-3 supermarkten opnoemen die op industrieterreinen zitten.. Oa AH XL en Jumbo in Vlissingen..
quote:Op vrijdag 28 juli 2017 19:16 schreef z80 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh!quote:
Werkse!quote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:24 schreef minilot het volgende:
Wat een herfstig weer buiten. Werk bleef gewoon druk tot aan 21:00, grmbl. Straks in pyjama op de bank.
We willen natuurlijk wel foto's morgenquote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:40 schreef fietsie het volgende:
![]()
Wel zorgen dat alleen je nick zo blauw aanloopt L_S
![]()
Hier is de nieuwe keuken bergkast af; morgen op zijn plek vastmaken en de deur erin
Ja dan kan dat wel; nu staat hele keuken keurig vol stapels pannen en bakkies enzoquote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
We willen natuurlijk wel foto's morgen
maar voor jou minder hoog dan voor mijquote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:46 schreef fietsie het volgende:
2 meter hoge kast op pootjes is wel euh, hoog
Da's tijdelijk hoor!quote:
Hier werd gister plots een kind ziek in de auto. Wees blij dat het alleen koffie isquote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Pff, ik heb zo geen zin om de auto schoon te maken. J heeft vorige week twee bekers koffie om laten vallen tijdens het rijdenIk vind koffie vies en ik heb geen zin om morgen de hele dag in die lucht te zitten. Hij gaat nu opruimen en stofzuigen, ik straks er even met een natte doek langs.
Voor het geval iemand er over valt, J maakt ook zo vaak mijn auto schoon. Nou ja, niet dat we uberhaupt vaak onze auto's schoonmaken, maar toch.
Smakelijkquote:Op zaterdag 29 juli 2017 08:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hier werd gister plots een kind ziek in de auto. Wees blij dat het alleen koffie is
Ik verwoordde het nog bewust subtiel.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 08:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Smakelijk![]()
Er bleek ook een rottende appel in de auto te liggen. En ik hoefde uiteindelijk niets te doen![]()
Goedemorgen CUL! Nog leuke weekendplannen? Ik vandaag dus Duitse boodschappen en morgen is mij een gedeeltelijk klusvrije J beloofd. Wellicht een jaarmarkt bezoeken ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt nog deurgreep op kast, maar wilde eerst zien wat er best bij de koelkast zou passen.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Ja daar ben ik vooral heel blij mee; lekker veel bergruimte.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:04 schreef RobinOok het volgende:
Mooie koelkast. Jammer van die lelijke kast ernaast.
Want? Dat had voordelen gehad?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:11 schreef RobinOok het volgende:
Maar dan had je toch ook een lelijke ijskast kunnen kopen?
Goedkoper čn beter bassend bij je lelijke voorraadkast.quote:
De deur is juist specifiek gewenst en geselecteerd op die kleur.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Mooie koelkast.
Misschien (want robin heeft wel een beetje gelijk) zou je de deur uit de kast kunnen halen. Een open kast met allemaal pannen etc krijg je dan.
Goedkoper is niet mogelijk, en het is geen voorraadkast.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:23 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Goedkoper čn beter bassend bij je lelijke voorraadkast.
Want je vindt het leuk dat de kleur niet past bij je muur, niet bij je vloer čn niet bij je ijskast?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
De deur is juist specifiek gewenst en geselecteerd op die kleur.
De muur wordt over paar maanden gestucced, de vloer gaat er in de kerstvakantie uit en de rest van de keuken wordt ook deze kleur lichtgrijs.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:27 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Want je vindt het leuk dat de kleur niet past bij je muur, niet bij je vloer čn niet bij je ijskast?
Jullie zijn er blij mee, da's belangrijkste (kast lijkt op foto erg wit niet grijs) en als straks alles bij elkaar past wil ik graag nog een foto zien, om mijn ongelijk te laten zienquote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
De muur wordt over paar maanden gestucced, de vloer gaat er in de kerstvakantie uit en de rest van de keuken wordt ook deze kleur lichtgrijs.
Uitgebreid overwogen vooraf:quote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom die koelkast zonder ijsblokjes machien en koudwaterkraan?
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Jullie zijn er blij mee, da's belangrijkste (kast lijkt op foto erg wit niet grijs) en als straks alles bij elkaar past wil ik graag nog een foto zien, om mijn ongelijk te laten zien
Veddinge grijs (Ikea Method)quote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:52 schreef Vanyel het volgende:
Obv de foto zou ik ook niet geloven dat die kast grijs is.
okayquote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Uitgebreid overwogen vooraf:
a. Geen waterbron in de buurt
b. Geen behoefte aan periodieke kosten aan filter
c. Geen toegevoegde waarde in zowel drank als frisgebruik
(Nu nooit ijs in drankjes, waarom dan ineens wel als je een koelkast koopt?)
d. Prijs; scheelt op dit model weer bijna 100,-
(En, wat ik niet eens wist, in de vrieskant lag als bonus een handbediende ijsklontjes machine.
2 kantelbare ijsblokjesvormen met een opvangbak eronder)
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 08:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hier werd gister plots een kind ziek in de auto. Wees blij dat het alleen koffie is
Is mij te koud, ik drink liefst kamertemp water (of iets warmer)quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
okay
Ik gebruik ijs veel in de keuken, om zaken snel te koelen maar ook in drankjes. Koud waterkraan is ideaal, drink namelijk vrijwel nooit frisdranken
Oja, in Friesland moet je nog met je emmertje naar de bronquote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Uitgebreid overwogen vooraf:
a. Geen waterbron in de buurt
leest bij en denkt alleen maar, wat fucking verdiend en cool...ben je niet voor niks eerder komen terug fietsen!!! gaafquote:
ow en beter laat dan nooit...Unikeje gefeli!!! hoop dat het een mooie dag geworden isquote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Vork! Held! Wat fijn . straks lekker klagen over het werk
Ben beetje zenuwachtig
blij dat je mn buurman niet bentquote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:37 schreef fietsie het volgende:
Hier staat dit op, asociaal hard:
(Het hele concert in de wachtrij)
ik heb serieus (ja heen weg rond 11 s morgens dikke spetters en 16 graden, eenmaal in ongeveer haarlem 20 graden en zon) de hele dag op het terras gezeten en bijna verbrand (stond wel wind maar verder echt dikke prima)quote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik geniet ook even van dit herfstige weer. Geen pyama aan maar wel wat meer als de afgelopen tijd.
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:58 schreef fietsie het volgende:
Alles staat, koelkast is koud, vriezer staat nu zijn best te doenUhhhhh ik weet niet.i kzou de kast en koelkast omdraaien niet logisch zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt nog deurgreep op kast, maar wilde eerst zien wat er best bij de koelkast zou passen.
dat idd.... leest nog steeds bij, maar vind het idd niet kunnenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:27 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Want je vindt het leuk dat de kleur niet past bij je muur, niet bij je vloer čn niet bij je ijskast?
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 13:54 schreef minilot het volgende:
En jeuj. Suikerwaarde bij nuchter prikken was 'prachtig' en 'houden zo!'. Geen verder onderzoek nodig. Waren het de vorige keer toch die zakken spekkies en fudge met zeezout uit zenuwen vooraf. Dacht ik al.Maar fijn om zeker te weten.
ziet er wel uit als een dotje ja.... en ach was wat zout morsen niet iets met geluk of vriendschap....zo niet houdt het je tas vocht vrij....duh (gebruikt nooit een tas dus het zal welquote:Op zaterdag 29 juli 2017 13:48 schreef RobinOok het volgende:
[ afbeelding ]
Kadootje in de post.![]()
Ik weet alleen niet hoe geschikt die is om mee te slepen in mijn tas aangezien er al een snuf zout ontsnapt was in de enveloppe, maar we gaan het zien! Het is hoe dan ook een supercute zoutvaatje. Bedankt Kaatje.
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben net weer thuis. Het is vies plakkerig warm hier. Binnen valt het mee, kijk je naar buiten denk je "t ziet er frisjes uit" komt je buiten krijg je zo'n klamme deken over je heen bahquote:Op zaterdag 29 juli 2017 16:11 schreef liedetector het volgende:
[..]
ik heb serieus (ja heen weg rond 11 s morgens dikke spetters en 16 graden, eenmaal in ongeveer haarlem 20 graden en zon) de hele dag op het terras gezeten en bijna verbrand (stond wel wind maar verder echt dikke prima)
benauwd plakkerig en nat *checkquote:Op zaterdag 29 juli 2017 16:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
ik ben net weer thuis. Het is vies plakkerig warm hier. Binnen valt ....*het mee, kijk je naar buiten denk je "t ziet er frisjes uit" komt je buiten krijg je zo'n klamme deken over je heen bah
Dan kun je de keuken niet meer in.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 16:15 schreef liedetector het volgende:
[..]
Uhhhhh ik weet niet.i kzou de kast en koelkast omdraaien niet logisch zo
Nog even verder lezen dan dus..quote:Op zaterdag 29 juli 2017 16:16 schreef liedetector het volgende:
[..]
dat idd.... leest nog steeds bij, maar vind het idd niet kunnen
Ik ben al 15 jaar dik.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:14 schreef FranticDJ het volgende:
Ik ben al dik 15 jaar niet meer bij een kapper geweest
Ik nog wel langerquote:
Teveel proteine, krijg je dat vanquote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:44 schreef minilot het volgende:
Dikboks, ik zit met een knoopje los op mijn werk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |