abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_172721434
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 20:34 schreef Queller het volgende:

[..]

Ik denk dat ze daar niet zo van wakker liggen. Ik kan ze eerlijk gezegd geen ongelijk geven. Klanten die een derde van hun aankopen retourneren, kosten gewoon geld. En het moet uit de lengte of de breedte komen, dus die kosten moeten de andere klanten opbrengen.
Liggen ze ook niet wakker van i know. Ik was tot aan vandaag wel erg te spreken over Coolblue, nu natuurlijk niet meer. ;)
pi_172721453
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 20:36 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Ik denk dat jij je invloed schromelijk overschat.
Heb het niet alleen over mij, blijkbaar doen ze deze policy dus bij meer mensen anno juli 2017. ;) En die mensen hebben ook families die de negatieve mond op mond reclame horen. :)
pi_172721487
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 20:38 schreef JanJanssen830 het volgende:
Heb het niet alleen over mij, blijkbaar doen ze deze policy dus bij meer mensen anno juli 2017. ;) En die mensen hebben ook families die de negatieve mond op mond reclame horen. :)
Maar wat nou als het niet per definitie negatief is? Ik vind het bijvoorbeeld vrij positief; ik denk goed na over wat ik koop (over het algemeen), hou van het gemak van webwinkels, maar hou ook van scherpe prijzen.
pi_172721501
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 20:38 schreef JanJanssen830 het volgende:

[..]

Heb het niet alleen over mij, blijkbaar doen ze deze policy dus bij meer mensen anno juli 2017. ;) En die mensen hebben ook families die de negatieve mond op mond reclame horen. :)
Alleen tokkies zien het beleid van coolblue als negatief.
pi_172721521
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 20:31 schreef JanJanssen830 het volgende:

[..]

Ze snappen niet dat de negatieve reclame die dit op kan leveren ze nog wat tien duizenden euro's omzet kan schelen bij negatieve mond op mond reclame wat ze doen bij klanten zoals mij.
Ik ben nog steeds groot fan van Coolblue. Ondanks jouw verhaal en het verhaal van radeloosje. Ik denk niet dat ze failliet zullen gaan omdat jij geen klant meer bent. :')
pi_172721538
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 20:39 schreef Queller het volgende:

[..]

Maar wat nou als het niet per definitie negatief is? Ik vind het bijvoorbeeld vrij positief; ik denk goed na over wat ik koop (over het algemeen), hou van het gemak van webwinkels, maar hou ook van scherpe prijzen.
Voor scherpe prijzen moet je nooit bij Coolblue bestellen hoor, die zijn altijd het duurste namelijk. Ik bestelde altijd vanwege de goede service.
pi_172721544
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 20:41 schreef Krollie het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds groot fan van Coolblue. Ondanks jouw verhaal en het verhaal van radeloosje. Ik denk niet dat ze failliet zullen gaan omdat jij geen klant meer bent. :')
Verre van niet ;)
pi_172721611
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 20:41 schreef JanJanssen830 het volgende:

[..]

Voor scherpe prijzen moet je nooit bij Coolblue bestellen hoor, die zijn altijd het duurste namelijk. Ik bestelde altijd vanwege de goede service.
Dat de duurste zijn klopt ook niet. Ik heb juist iets goedkoper kunnen bestellen bij Coolblue dan bij een ander.
pi_172721632
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 20:44 schreef Krollie het volgende:

[..]

Dat de duurste zijn klopt ook niet. Ik heb juist iets goedkoper kunnen bestellen bij Coolblue dan bij een ander.
Gemiddeld genomen zijn ze echt niet het goedkoopste. Maar way offtopic :P
pi_172721711
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 20:41 schreef JanJanssen830 het volgende:

Voor scherpe prijzen moet je nooit bij Coolblue bestellen hoor, die zijn altijd het duurste namelijk. Ik bestelde altijd vanwege de goede service.
Ik zeg nergens dat ik op zoek ben naar de goedkoopste.
pi_172721971
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 20:38 schreef JanJanssen830 het volgende:

[..]

Heb het niet alleen over mij, blijkbaar doen ze deze policy dus bij meer mensen anno juli 2017. ;) En die mensen hebben ook families die de negatieve mond op mond reclame horen. :)
Ik vind het wel positief.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_172722013
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 20:54 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Ik vind het wel positief.
Wat vind je er positief aan, dat ze eventueel zich niet aan de wet houden?
  donderdag 27 juli 2017 @ 20:57:22 #63
286575 Roces18
Chef de party
pi_172722058
paar weken geleden ook al zon topic.

blijkbaar haten ze fokkers gewoon
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_172722132
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 20:25 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Maar als alle retouren verwerkt zijn volgens WKOA kan CoolBlue makkelijk kiezen om niet meer aan een persoon te leveren. Daar is niks vreemds aan en mag gewoon volgens de wet.
Nee, lezen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_172722155
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 20:56 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Wat vind je er positief aan, dat ze eventueel zich niet aan de wet houden?
Ze houden zich prima aan de wet.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_172722263
Hier vond ik een leuk stukje. De vraag is dus of CB zich wel aan de wet houdt.

Het mag dus niet zomaar namelijk: https://ictrecht.nl/2016/05/24/mag-je-klanten-weigeren/

Uit het stukje:

Omdat er eigenlijk geen regels zijn, kan dit dus ook gelden voor klanten die te veel retourneren, al vind ik persoonlijk dat dat behoorlijk wringt. De klant gebruikt een immers wettelijk recht, welke hem of haar vervolgens door de shop weer wordt tegen geworpen. Ik ben benieuwd wat een rechter hiervan zal vinden.

Aan de andere kant, het aanbod op de site is gewoon een aanbod voor iedereen, koopt de klant, dan moet er ook geleverd worden. De shop biedt immers de mogelijkheid om het aanbod te aanvaarden.
pi_172722287
Coolblue moet dat eerst melden, de vraag is of ze dat hebben gedaan.

https://autoriteitpersoon(...)e%20lijst&scrollto=1
pi_172722413
Ik ben niet vooraf geïnformeerd hierover.
  donderdag 27 juli 2017 @ 21:12:25 #70
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172722517
quote:
quote:
Nee, je hebt als ondernemer geen plicht om mensen als klant aan te nemen. Weigeren van potentiële klanten mag dus, hoewel je daarbij wel aan twee voorwaarden moet voldoen:

1) vooraf melden bij welke criteria men niet geaccepteerd wordt
2) de criteria mogen niet discriminatie op een verboden grond opleveren (bv. geen vrouwen of Marokkanen weigeren)
Klinkt alsof ze precies dat nu gedaan hebben.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 27 juli 2017 @ 21:13:38 #71
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_172722553
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 21:12 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

[..]

Klinkt alsof ze precies dat nu gedaan hebben.
vooraf is toch niet pas na de uitsluiting?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  donderdag 27 juli 2017 @ 21:14:44 #72
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172722583
quote:
99s.gif Op donderdag 27 juli 2017 21:13 schreef Nizno het volgende:

[..]

vooraf is toch niet pas na de uitsluiting?
Het is wel vooraf aan een volgende overeenkomst/bestelling.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_172722660
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 21:12 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

[..]

Klinkt alsof ze precies dat nu gedaan hebben.
Nee, na mijn bestellingen :P
pi_172722691
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 21:17 schreef JanJanssen830 het volgende:

[..]

Nee, na mijn bestellingen :P
En voor de email bevestiging(die logischerwijs nooit komt).
M.a.w. er is geen koop
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  donderdag 27 juli 2017 @ 21:20:25 #75
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172722759
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 21:17 schreef JanJanssen830 het volgende:

[..]

Nee, na mijn bestellingen :P
Die zijn toch gewoon afgerond?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')