Liggen ze ook niet wakker van i know. Ik was tot aan vandaag wel erg te spreken over Coolblue, nu natuurlijk niet meer.quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:34 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar niet zo van wakker liggen. Ik kan ze eerlijk gezegd geen ongelijk geven. Klanten die een derde van hun aankopen retourneren, kosten gewoon geld. En het moet uit de lengte of de breedte komen, dus die kosten moeten de andere klanten opbrengen.
Heb het niet alleen over mij, blijkbaar doen ze deze policy dus bij meer mensen anno juli 2017.quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:36 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je invloed schromelijk overschat.
Maar wat nou als het niet per definitie negatief is? Ik vind het bijvoorbeeld vrij positief; ik denk goed na over wat ik koop (over het algemeen), hou van het gemak van webwinkels, maar hou ook van scherpe prijzen.quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:38 schreef JanJanssen830 het volgende:
Heb het niet alleen over mij, blijkbaar doen ze deze policy dus bij meer mensen anno juli 2017.En die mensen hebben ook families die de negatieve mond op mond reclame horen.
Alleen tokkies zien het beleid van coolblue als negatief.quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:38 schreef JanJanssen830 het volgende:
[..]
Heb het niet alleen over mij, blijkbaar doen ze deze policy dus bij meer mensen anno juli 2017.En die mensen hebben ook families die de negatieve mond op mond reclame horen.
Ik ben nog steeds groot fan van Coolblue. Ondanks jouw verhaal en het verhaal van radeloosje. Ik denk niet dat ze failliet zullen gaan omdat jij geen klant meer bent.quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:31 schreef JanJanssen830 het volgende:
[..]
Ze snappen niet dat de negatieve reclame die dit op kan leveren ze nog wat tien duizenden euro's omzet kan schelen bij negatieve mond op mond reclame wat ze doen bij klanten zoals mij.
Voor scherpe prijzen moet je nooit bij Coolblue bestellen hoor, die zijn altijd het duurste namelijk. Ik bestelde altijd vanwege de goede service.quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:39 schreef Queller het volgende:
[..]
Maar wat nou als het niet per definitie negatief is? Ik vind het bijvoorbeeld vrij positief; ik denk goed na over wat ik koop (over het algemeen), hou van het gemak van webwinkels, maar hou ook van scherpe prijzen.
Verre van nietquote:Op donderdag 27 juli 2017 20:41 schreef Krollie het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds groot fan van Coolblue. Ondanks jouw verhaal en het verhaal van radeloosje. Ik denk niet dat ze failliet zullen gaan omdat jij geen klant meer bent.
Dat de duurste zijn klopt ook niet. Ik heb juist iets goedkoper kunnen bestellen bij Coolblue dan bij een ander.quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:41 schreef JanJanssen830 het volgende:
[..]
Voor scherpe prijzen moet je nooit bij Coolblue bestellen hoor, die zijn altijd het duurste namelijk. Ik bestelde altijd vanwege de goede service.
Gemiddeld genomen zijn ze echt niet het goedkoopste. Maar way offtopicquote:Op donderdag 27 juli 2017 20:44 schreef Krollie het volgende:
[..]
Dat de duurste zijn klopt ook niet. Ik heb juist iets goedkoper kunnen bestellen bij Coolblue dan bij een ander.
Ik zeg nergens dat ik op zoek ben naar de goedkoopste.quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:41 schreef JanJanssen830 het volgende:
Voor scherpe prijzen moet je nooit bij Coolblue bestellen hoor, die zijn altijd het duurste namelijk. Ik bestelde altijd vanwege de goede service.
Ik vind het wel positief.quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:38 schreef JanJanssen830 het volgende:
[..]
Nee, lezen.quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:25 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Maar als alle retouren verwerkt zijn volgens WKOA kan CoolBlue makkelijk kiezen om niet meer aan een persoon te leveren. Daar is niks vreemds aan en mag gewoon volgens de wet.
Ze houden zich prima aan de wet.quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:56 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Wat vind je er positief aan, dat ze eventueel zich niet aan de wet houden?
quote:Op donderdag 27 juli 2017 21:08 schreef JanJanssen830 het volgende:
Hier meer erover:
https://blog.iusmentis.com/2011/02/15/mag-ik-klanten-weigeren/
Klinkt alsof ze precies dat nu gedaan hebben.quote:Nee, je hebt als ondernemer geen plicht om mensen als klant aan te nemen. Weigeren van potentiële klanten mag dus, hoewel je daarbij wel aan twee voorwaarden moet voldoen:
1) vooraf melden bij welke criteria men niet geaccepteerd wordt
2) de criteria mogen niet discriminatie op een verboden grond opleveren (bv. geen vrouwen of Marokkanen weigeren)
vooraf is toch niet pas na de uitsluiting?quote:Op donderdag 27 juli 2017 21:12 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
[..]
Klinkt alsof ze precies dat nu gedaan hebben.
Het is wel vooraf aan een volgende overeenkomst/bestelling.quote:Op donderdag 27 juli 2017 21:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
vooraf is toch niet pas na de uitsluiting?
Nee, na mijn bestellingenquote:Op donderdag 27 juli 2017 21:12 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
[..]
Klinkt alsof ze precies dat nu gedaan hebben.
En voor de email bevestiging(die logischerwijs nooit komt).quote:
Die zijn toch gewoon afgerond?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |