quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:56 schreef Mark het volgende:
Op de kop af 5 jaar na zijn aanstelling nemen we afscheid van Frank_Drebin als moderator.
Heeft een leven schijnt het![]()
Ontzettend bedankt voor je inzet gedurende die 5 lange jaren, het zal even wennen worden om je niet meer KLB te zien modden.
Edit: Kan niet eens meer quoten door dit grote verliesquote:Op donderdag 27 juli 2017 00:39 schreef MadJackthePirate het volgende:
Terechte klacht
Eerlijk doch rechtvaardig, een van zijn niveau zullen we niet vaak meer treffen.
quote:Op donderdag 27 juli 2017 05:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Doei Frank
for evah in my heart
Een zogenaamde stille..quote:Op donderdag 27 juli 2017 08:19 schreef de_boswachter het volgende:
Serieus, wie? Ik kom toch al heel wat jaren in KLB en heb deze gast nog nooit zien posten![]()
Frank ken ik wel, maar ik weet dus echt serieus niet wie dat isquote:
quote:Op donderdag 27 juli 2017 19:09 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Frank ken ik wel, maar ik weet dus echt serieus niet wie dat is
Hij is eigenlijk al vrij lang weg....quote:Op donderdag 27 juli 2017 00:39 schreef MadJackthePirate het volgende:
Terechte klacht
Eerlijk docht rechtvaardig, een van zijn niveau zullen we niet vaak meer treffen.
Laatste paar maanden denk ik alleen niet. Heb hem eigenlijk ook niet gezien sinds mijn terugkeer... Denk een half jaar al of zo?quote:Op donderdag 27 juli 2017 08:19 schreef de_boswachter het volgende:
Serieus, wie? Ik kom toch al heel wat jaren in KLB en heb deze gast nog nooit zien posten![]()
Ge wit niet wagge zeet.quote:
quote:
Gaarne niet van dat soort obscure linkjes posten.quote:Op zondag 30 juli 2017 01:55 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
De laatste post van Frank is hier te vinden en is op 23 juli 2017 gepost.
quote:Op donderdag 27 juli 2017 07:14 schreef Pharkus het volgende:
Frank, de beste mod van KLB de afgelopen 5 jaar. Bedankt voor alles. Geniet van het leven, alle goede dingen en don't be a stranger.
Ach, nu kun je anderen vervelen met politiek geneuzel.quote:Op donderdag 27 juli 2017 02:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
Frank kom terug ik mis je nu al
Boca'tje!quote:Op donderdag 27 juli 2017 01:00 schreef Boca_Raton het volgende:
Frankie dahhhling, je was de beste mod
Veel sneller dan je denktquote:Op zondag 30 juli 2017 01:50 schreef Firewarrior het volgende:
Frank is een toffe gozer. Jammer dat hij stopt met modereren. Ik hoop dat ik hem nog eens zal spreken, en dat zal waarschijnlijk ook wel gebeuren.
Hij zal het waarschijnlijk erg druk hebben met zijn echte leven.
Doei Frank, en misschien tot binnenkort.
Op zaterdag kom ik vaak voor muziek van Piet.quote:
Ome Frankquote:Op zondag 30 juli 2017 02:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..].
[..]
Ach, nu kun je anderen vervelen met politiek geneuzel.
[..]
Boca'tje!
[..]
Veel sneller dan je denkt.
[..]
Op zaterdag kom ik vaak voor muziek van Piet.
Excuus als ik zelden tot nooit reageer, ik heb niet zo heel veel tijd meer.
Rust vooral.quote:Op zondag 30 juli 2017 02:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ome Frank![]()
Zo raar om je in het zwart te zien
Dus je komt wel vaker posten?quote:
Juist niet. Ik ben komende tijd - zeker de komende drie jaar - vaak ergens anders. En ik heb doordeweeks gewoon echt niet, al langer trouwens, de tijd om KLB bij te houden. Dus vond 5 jaar een mooi mijlpaaltje. Het had ook rustig een jaar eerder kunnen zijn hoor.quote:
quote:Op zondag 30 juli 2017 02:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het had ook rustig een jaar eerder kunnen zijn hoor.
Het is gewoon een veilige site, 't is namelijk de onofficiële FOK! Mycroft. Als je het niet vertrouwt kun je de link in een Sandbox of VM o.i.d openen.quote:Op zondag 30 juli 2017 02:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Gaarne niet van dat soort obscure linkjes posten.
Ja, hij was er dus gisternacht, net toen ik weg was.quote:Op zondag 30 juli 2017 02:11 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Zaterdagnacht meestal wel actief.
Sterker nog, het gaat via een domein van FOK! en is gemaakt door een crewlid. Ik kan je verzekeren dat er niets obscure aan is.quote:Op zondag 30 juli 2017 09:57 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Het is gewoon een veilige site, 't is namelijk de onofficiële FOK! Mycroft. Als je het niet vertrouwt kun je de link in een Sandbox of VM o.i.d openen.
Je hebt de verkeerde persoon gequote, misschien kun je beter SebbeSwensje quoten.quote:Op zondag 30 juli 2017 10:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Sterker nog, het gaat via een domein van FOK! en is gemaakt door een crewlid. Ik kan je verzekeren dat er niets obscure aan is.
quote:Op zondag 30 juli 2017 10:11 schreef Plompzakker het volgende:
Betekent dit dat er een plek vrij komt voor vogeltjesdans?
Nee hoor, ik quote jou omdat jij de laatste reactie erop had. Hij ziet het toch wel, de posts staan zowat onder elkaar. Ik bevestig alleen jouw reactie.quote:Op zondag 30 juli 2017 10:11 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde persoon gequote, misschien kun je beter SebbeSwensje quoten.
Frank zijn laatste uur heeft duidelijk geslagen. R.I.P. Frank_Drebinquote:Op zondag 30 juli 2017 02:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Excuus als ik zelden tot nooit reageer, ik heb niet zo heel veel tijd meer.
Je moet tenslotte aan je toekomst denken en alles wat erbij hoort of erbij komt kijken.quote:Op zondag 30 juli 2017 02:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
Juist niet. Ik ben komende tijd - zeker de komende drie jaar - vaak ergens anders. En ik heb doordeweeks gewoon echt niet, al langer trouwens, de tijd om KLB bij te houden. Dus vond 5 jaar een mooi mijlpaaltje. Het had ook rustig een jaar eerder kunnen zijn hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |