Juist niet. Ik ben komende tijd - zeker de komende drie jaar - vaak ergens anders. En ik heb doordeweeks gewoon echt niet, al langer trouwens, de tijd om KLB bij te houden. Dus vond 5 jaar een mooi mijlpaaltje. Het had ook rustig een jaar eerder kunnen zijn hoor.quote:
quote:Op zondag 30 juli 2017 02:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het had ook rustig een jaar eerder kunnen zijn hoor.
Het is gewoon een veilige site, 't is namelijk de onofficiële FOK! Mycroft. Als je het niet vertrouwt kun je de link in een Sandbox of VM o.i.d openen.quote:Op zondag 30 juli 2017 02:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Gaarne niet van dat soort obscure linkjes posten.
Ja, hij was er dus gisternacht, net toen ik weg was.quote:Op zondag 30 juli 2017 02:11 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Zaterdagnacht meestal wel actief.
Sterker nog, het gaat via een domein van FOK! en is gemaakt door een crewlid. Ik kan je verzekeren dat er niets obscure aan is.quote:Op zondag 30 juli 2017 09:57 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Het is gewoon een veilige site, 't is namelijk de onofficiële FOK! Mycroft. Als je het niet vertrouwt kun je de link in een Sandbox of VM o.i.d openen.
Je hebt de verkeerde persoon gequote, misschien kun je beter SebbeSwensje quoten.quote:Op zondag 30 juli 2017 10:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Sterker nog, het gaat via een domein van FOK! en is gemaakt door een crewlid. Ik kan je verzekeren dat er niets obscure aan is.
quote:Op zondag 30 juli 2017 10:11 schreef Plompzakker het volgende:
Betekent dit dat er een plek vrij komt voor vogeltjesdans?
Nee hoor, ik quote jou omdat jij de laatste reactie erop had. Hij ziet het toch wel, de posts staan zowat onder elkaar. Ik bevestig alleen jouw reactie.quote:Op zondag 30 juli 2017 10:11 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde persoon gequote, misschien kun je beter SebbeSwensje quoten.
Frank zijn laatste uur heeft duidelijk geslagen. R.I.P. Frank_Drebinquote:Op zondag 30 juli 2017 02:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Excuus als ik zelden tot nooit reageer, ik heb niet zo heel veel tijd meer.
Je moet tenslotte aan je toekomst denken en alles wat erbij hoort of erbij komt kijken.quote:Op zondag 30 juli 2017 02:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
Juist niet. Ik ben komende tijd - zeker de komende drie jaar - vaak ergens anders. En ik heb doordeweeks gewoon echt niet, al langer trouwens, de tijd om KLB bij te houden. Dus vond 5 jaar een mooi mijlpaaltje. Het had ook rustig een jaar eerder kunnen zijn hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |