SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
Maakt niks uit Klaasquote:Op woensdag 26 juli 2017 23:30 schreef klaasweetalles het volgende:
ik kon niets beters bedenken
[ afbeelding ]
We zijn niet boosquote:Op woensdag 26 juli 2017 23:30 schreef klaasweetalles het volgende:
ik kon niets beters bedenken
[ afbeelding ]
iddquote:Op woensdag 26 juli 2017 23:40 schreef timmmmm het volgende:
Wel boos op die ajacieden. Een net iets te goede uitgangspositie dit
Moeten nog 3 wedstrijden joh.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:40 schreef timmmmm het volgende:
Denk het niet.quote:Op donderdag 27 juli 2017 00:03 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat nice het toch nog wel gaan afmaken volgende week
Dat junioren elftalletje van 020 mist teveel ervaring en op het eind ook kracht, dat gaat ze ook dit seizoen weer opbreken.
Toevallig niet.quote:Op donderdag 27 juli 2017 00:09 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat betreft de van Persie geruchten:
http://m.sporx.com/robin-(...)t-gel-SXHBQ642900SXQ
Kan er hier iemand Turks?
Staat niks nieuws in. Bijelkaar geraapte berichten van de afgelopen dagen.quote:Op donderdag 27 juli 2017 00:09 schreef Tomatenboer het volgende:
Hoe zouden wij het doen tegen een club als Nice beste Klaas?quote:Op donderdag 27 juli 2017 00:03 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat nice het toch nog wel gaan afmaken volgende week
Dat junioren elftalletje van 020 mist teveel ervaring en op het eind ook kracht, dat gaat ze ook dit seizoen weer opbreken.
Giovanni van Bronckhorst is blijkbaar de technisch directeur van Feyenoord en Van Persie heeft getelefoneerd om een nieuwe pot gel.quote:Op donderdag 27 juli 2017 00:09 schreef Tomatenboer het volgende:
Gratis winkelen, traangas op het veld en aan het eind van de dag staat er alleen nog een grote gele m overeind in dat dorpquote:Op donderdag 27 juli 2017 00:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe zouden wij het doen tegen een club als Nice beste Klaas?
mijn Google Translate vertaalde de pagina crappy, maar voor zover ik het begrijp is dit allemaal reeds bekend.quote:Op donderdag 27 juli 2017 00:09 schreef Tomatenboer het volgende:
quote:Op donderdag 27 juli 2017 00:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Gratis winkelen, traangas op het veld en aan het eind van de dag staat er alleen nog een grote gele m overeind in dat dorp
Tja, als ik naar die opstelling kijk dan kan dat toch nooit een serieuze bedreiging zijn.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:40 schreef timmmmm het volgende:
quote:Plymouth beleeft gelijkspel tegen Feyenoord als schoolreisje
Een oefenduel tussen Feyenoord, dat met voornamelijk wisselspelers speelde, en het Engelse Plymouth Argyle is geëindigd in 0-0. De Engelsen zelf spreken van een 'surprise encounter' en 'surreal day'. Een blog op de clubwebsite laat zien dat de ploeg van het derde niveau in Engeland de dag beleefde als een heus schoolreisje.
Plymouth is deze dagen op trainingskamp in Nederland, maar zag oefenduels met Jong FC Twente en FC Emmen worden afgelast. Daarop besloot de club meerdere Eredivisieclubs aan te schrijven, in de hoop alsnog een sparringpartner te vinden. Tot hun eigen stomme verbazing reageerde Feyenoord. Bij de Rotterdammers speelden onder anderen Nicolai Jörgensen, Sofyan Amrabat (foto) en Miquel Nelom, maar het duel met de ploeg uit de League One eindigde in 0-0.
Plymouth zelf kan zijn geluk niet op, gezien de berichtgeving op de eigen website. 'Het was een prima dag', aldus manager Derek Adams. 'We hebben ons omgekleed in het stadion en de wedstrijd gespeeld op het trainingscomplex. Ze hebben mooie faciliteiten en de jongens vonden het prachtig om tegen de kampioen van Nederland te oefenen.' Ook spreekt de club van een 'surreal day', een onwerkelijke dag.
In een blog dat de website iedere dag bijhoudt over het trainingskamp wordt echter duidelijk dat de hele Plymouth-crew zo blij als een kind was met het uitje. Nadat de spelersgroep 's ochtends te horen kreeg dat er een geheime oefenwedstrijd gespeeld zou worden - de tegenstander bleef onbekend - gingen de spelers raden. Het blog beschrijft hoe er tijdens de busreis telkens hoopvol bestemmingen en mogelijke tegenstanders werden besproken. Het eindresultaat - een oefenwedstrijd met Feyenoord - werd met blijdschap ontvangen.
vi.nl
Leuk voor zequote:
Specially when we faced Lord Nelomquote:Op donderdag 27 juli 2017 08:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Leuk voor ze
Vertellen ze later aan hun kleinkinderen. "Achjaaa, dat championship voetbal was leuk enzo. Maar het échte hoogtepunt was een oefenwedstrijd tegen de reserves van Feyenoord! Legend"
Okquote:Op donderdag 27 juli 2017 08:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Specially when we faced Lord Nelom
DID YOU KNOW HE SCORED A GOAL IN THE EUROPA LEAGUE WHILE BOTH MESSI AND CR DIDN'T????
Hij schijnt behoorlijk te moeten inleveren. Wil het überhaupt tot een akkoord komen.quote:
quote:Sakatlığı nedeniyle Sturm Graz kadrosunda yer almayan Van Persie için de Feyenoord'un ısrarı sürüyor. Ancak ekonomik sıkıntı yaşayan Hollanda ekibi golcü futbolcuyu almak için sözleşmesini feshetme şartı koşuyor.
Feyenoord teknik direktörü Van Bronckhorst, Van Persie ile sürekli konuştuğunu belirtirken, "Robin bizim onu ne kadar çok istediğimizi biliyor. Her şey ona bağlı. Umarız ki kısa süre içinde sözleşmesini fesheder ve bize gelir" dedi.
Sabah
google translatequote:Sturm Graz vinden plaats in de ploeg als gevolg van letsel voor Van Persie ook blijft erop aandringen Feyenoord. Echter, economische moeilijkheden leven loopt de eis om het contract aan het Nederlands elftal spits te beëindigen.
Feyenoord-coach Van Bronckhorst, waarin staat dat voortdurend praten met Van Persie, "Robin kent ons haar hoeveel we willen. Alles zal de overeenkomst binnen een korte tijd dat het afhankelijk is. Wij hopen en komen bij ons te beëindigen," zei hij.
morgen
EDIT Laat maar... Bericht mislezenquote:
En wat voor goalquote:Op donderdag 27 juli 2017 08:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Specially when we faced Lord Nelom
DID YOU KNOW HE SCORED A GOAL IN THE EUROPA LEAGUE WHILE BOTH MESSI AND CR DIDN'T????
In die periode speelde hij echt goed en had hij veel lef...quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:24 schreef Divje het volgende:
Uitglijden en die bal in de verre hoek schieten. Dat kan alleen Lord Nelom
Misschien omdat zijn supporters hem onnodig belachelijk maken?!quote:Op donderdag 27 juli 2017 11:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
In die periode speelde hij echt goed en had hij veel lef...
wat is er mis gegaan in zijn hoofd dat hij zonder lef en zelfvertrouwen speelt....
Daar trekt hij zich naar eigen zeggen niks van aan. Hij doet z'n ding. Op en top prof.quote:Op donderdag 27 juli 2017 11:20 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Misschien omdat zijn supporters hem onnodig belachelijk maken?!
Die inworp kwam op naam van Van Beek, anders zou ie niet tellenquote:Op donderdag 27 juli 2017 10:21 schreef Divje het volgende:
[..]
En wat voor goalvan zo'n 30 meter toch?
Of was het die meesterlijke inworp. Weet 't niet meer
Truequote:Op donderdag 27 juli 2017 11:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die inworp kwam op naam van Van Beek, anders zou ie niet tellen
Denk dat men bedoelt dat Nelom ook heeft gescoord tegen Praag in 2012. Was ik alweer vergetenquote:Op donderdag 27 juli 2017 11:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die inworp kwam op naam van Van Beek, anders zou ie niet tellen
Zeggen ze allemaal jaquote:Op donderdag 27 juli 2017 11:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Daar trekt hij zich naar eigen zeggen niks van aan. Hij doet z'n ding. Op en top prof.
ik denk dat het kwam door een paar fouten achter elkaar een paar jaar geleden en blijkbaar heeft dat wat met hem gedaan zodat hij met minder met zelfvertrouwen het veld opgaat tegenwoordig.quote:Op donderdag 27 juli 2017 11:20 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Misschien omdat zijn supporters hem onnodig belachelijk maken?!
Dat vraag ik me bij jou ook altijd af.quote:Op donderdag 27 juli 2017 11:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat is er mis gegaan in zijn hoofd
quote:Op donderdag 27 juli 2017 12:32 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me bij jou ook altijd af.
Hmm.quote:Na langdurig overleg hebben Feyenoord en viagogo besloten om hun jarenlange samenwerking te beëindigen. Dit betekent dat het voor supporters niet meer mogelijk is om kaarten via dit platform aan te bieden of te kopen.
Via de website van viagogo was het voor seizoenkaarthouders de afgelopen jaren mogelijk om voorafgaand aan een thuiswedstrijd hun seizoenkaart aan te bieden aan andere supporters, indien ze zelf niet in de gelegenheid waren deze thuiswedstrijd te bezoeken. Op die manier kregen zij een financiële tegemoetkoming voor het missen van een wedstrijd en konden zij andere supporters blij maken met een plaats in het (vaak al uitverkochte) stadion.
Helaas zijn Feyenoord en viagogo er niet in geslaagd om tot een samenwerking te komen die tot wederzijdse tevredenheid stemt. De definitieve beslissing om de samenwerking niet te verlengen, is deze week genomen.
Feyenoord heeft de afgelopen periode al wel naar alternatieven gezocht. Inmiddels is opdracht gegeven voor de bouw van een eigen platform, waarop Feyenoord-supporters hun seizoenkaarten kunnen aanbieden aan medesupporters. Zodra duidelijk is wanneer dit nieuwe platform in gebruik genomen kan worden, wordt dit via deze website gecommuniceerd.
God.. dat gaat 1 groot drama wordenquote:Op donderdag 27 juli 2017 16:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmm.
Want het gaat altijd goed als Feyenoord zelf iets onderneemt op internet
BITTE WARTEN SIEquote:Op donderdag 27 juli 2017 16:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
God.. dat gaat 1 groot drama worden.
Ze zijn kampioen geworden, ze zijn uit de schulden en zelfs social media hebben ze sinds een paar weken onder de knie. Er zijn gekkere dingen gebeurd de afgelopen periode...quote:Op donderdag 27 juli 2017 16:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmm.
Ik heb niks tegen de persoon Nelom. Hij is gewoon niet goed genoeg. Die twee staan los van elkaar. Hij had al lang niet meer bij Feyenoord moeten spelen en is geen prima back-up, want je gaat er bijzonder op achteruit als hij in de basis moet staan of het veld op komt.quote:Op donderdag 27 juli 2017 11:42 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zeggen ze allemaal ja
Ik heb niks tegen Nelom. Ik heb ook niks met hem, maar hij zanikt nooit en schikt zich in zijn rol. Prima back-up speler en als hij in het eerste staat is het ook niet rampzalig
Ik heb zojuist vernomen dat hij zo goed als zeker schijnt te komen, maar wel redelijk veel moet inleveren.quote:
Zal wel meevallen verwacht ik. Zo'n platform zit doodsimpel in elkaar.quote:Op donderdag 27 juli 2017 16:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
God.. dat gaat 1 groot drama worden.
Het is maar wat je simpel noemtquote:Op donderdag 27 juli 2017 17:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zal wel meevallen verwacht ik. Zo'n platform zit doodsimpel in elkaar.
Neequote:Op donderdag 27 juli 2017 17:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb zojuist vernomen dat hij zo goed als zeker schijnt te komen, maar wel redelijk veel moet inleveren.
Was vorig jaar volgens mij ook het plan, maar toen kwamen ze in oktober alsnog tot een principe-akkordquote:Op donderdag 27 juli 2017 16:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmm.
mee eensquote:Op donderdag 27 juli 2017 17:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zal wel meevallen verwacht ik. Zo'n platform zit doodsimpel in elkaar.
Wat denk je van meer geld voor Feyenoord wanneer het in eigen beheer is?quote:Op donderdag 27 juli 2017 17:33 schreef ace_eleven het volgende:
Ik snap ook gewoon niet zo goed waarom Feyenoord daar niet uit zou komen met Viagogo. Iedereen die ik ken en het wel eens gebruikt heeft is heel enthousiast over Viagogo.
quote:Op donderdag 27 juli 2017 17:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
mee eens
die laten ze waarschijnlijk gewoon maken door hun eigen website beheerder
zijn gewoon standaard templates die zo op te zetten zijn, ze hoeven hiermee echt niet het wiel uit te gaan vinden...
Laat klaas eens met rust. Krijgen we zo weer die klotepanda te zien.quote:Op donderdag 27 juli 2017 17:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je hoeft niet overal je digitale stront overheen te smeren hoor.
Met je template.
Alles is al uitgevonden hoorquote:Op donderdag 27 juli 2017 17:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je hoeft niet overal je digitale stront overheen te smeren hoor.
Met je template.
quote:Op donderdag 27 juli 2017 17:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Laat klaas eens met rust. Krijgen we zo weer die klotepanda te zien.
ik denk dat dat wel meevalt. Natuurlijk zouden ze er iets aan kunnen verdienen, maar de winst met een kaartdoorverkoop op een dergelijk kleine schaal zal dat wel meevallen. Zeker op de omvang van de begroting denk ik dat die winst echt in het niet valt.quote:Op donderdag 27 juli 2017 17:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat denk je van meer geld voor Feyenoord wanneer het in eigen beheer is?
En ze willen de mensen tegen gaan die winst maken met hun seizoenskaart.quote:Op donderdag 27 juli 2017 18:16 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
ik denk dat dat wel meevalt. Natuurlijk zouden ze er iets aan kunnen verdienen, maar de winst met een kaartdoorverkoop op een dergelijk kleine schaal zal dat wel meevallen. Zeker op de omvang van de begroting denk ik dat die winst echt in het niet valt.
Ik bedenk me net wel dat ze wellicht wel iets meer overzicht kunnen houden wie kaartjes koopt, dus wellicht is het wel ene poging tot beleid tegen verkoop aan mensen met stadionverboden. Blijven natuurlijk voldoende workarounds, maar ik kan me wel voorstellen dat dat een van de achterliggende drijfveren is
Oa jaquote:Op donderdag 27 juli 2017 17:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Bestaat zoiets uit allemaal <div>jes enzo?
het is toch gewoon een serviceactiviteit naar de supporters...en er kan best een percentage of bedrag gevraagd gaan worden voor de onderhoudkosten vandie site terug te verdienen....quote:Op donderdag 27 juli 2017 18:16 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
ik denk dat dat wel meevalt. Natuurlijk zouden ze er iets aan kunnen verdienen, maar de winst met een kaartdoorverkoop op een dergelijk kleine schaal zal dat wel meevallen. Zeker op de omvang van de begroting denk ik dat die winst echt in het niet valt.
Ik bedenk me net wel dat ze wellicht wel iets meer overzicht kunnen houden wie kaartjes koopt, dus wellicht is het wel ene poging tot beleid tegen verkoop aan mensen met stadionverboden. Blijven natuurlijk voldoende workarounds, maar ik kan me wel voorstellen dat dat een van de achterliggende drijfveren is
Met het uiterlijk zal het wel goed komen danquote:Op donderdag 27 juli 2017 18:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oa ja.
Maar dat is alleen voor het uiterlijk. De techniek zal PHP zijn bijvoorbeeld. Of een andere taal.
quote:Op donderdag 27 juli 2017 18:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Met het uiterlijk zal het wel goed komen dan![]()
Bemoei jij je verder met het praktische. Supersysteempje.
Het zal vast genoeg opleveren, viagogo bestaat ook niet voor nietsquote:Op donderdag 27 juli 2017 18:16 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Die schuiven we af op klaas.quote:Op donderdag 27 juli 2017 18:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dan krijg ik alle klachten over me heen, die er ongetwijfeld gaan komenik pas
Die hebben wel iets meer schaalvoordelenquote:Op donderdag 27 juli 2017 18:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het zal vast genoeg opleveren, viagogo bestaat ook niet voor niets.
Ja dat klopt uiteraardquote:Op donderdag 27 juli 2017 18:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die hebben wel iets meer schaalvoordelen
Simpeler dan een webshop.quote:
Dat mag, maar het blijft relatief simpel.quote:
Waarom moet ik jou geloven?quote:Op donderdag 27 juli 2017 18:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat mag, maar het blijft relatief simpel.
Iets ja, zonder dat schaalvoordeel echt niet significant veel.quote:Op donderdag 27 juli 2017 18:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het zal vast genoeg opleveren, viagogo bestaat ook niet voor niets.
Jij snapt het niet helemaal.quote:Op donderdag 27 juli 2017 19:48 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat het meer dan 100000 per seizoen kan opleveren met alle reclame die er op geplaats kan worden
Ik denk eerder jij nietquote:
Het is toch veel fijner om alles in eigen beheer te hebben?quote:Op donderdag 27 juli 2017 19:23 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Iets ja, zonder dat schaalvoordeel echt niet significant veel.
Stel alles erg ruim geschat:
- ze pakken een euro winst per kaartje,
- er worden er 1000 doorverkocht
- 25 wedstrijden per seizoen
Zou 25K zijn.
Nou nou, echt de moeite.
Ik denk eigenlijk dat het nog geen 10K per jaar oplevert, dat kunnen ze op een paar andere manieren ook wel besparen. Hoef je geen heel platform voor op te zetten..
Feyenoord is een groot medium wat heel veel publiek trektquote:
Feyenoord kan ook de toekomst voorspelllen?!quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Feyenoord is een groot medium wat heel veel publiek trekt
Je kan via die site ook reclame voor je merchandising enzovoort en voor je sponsors
Medium heeft meerdere betekenissen hequote:Op donderdag 27 juli 2017 20:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Feyenoord kan ook de toekomst voorspelllen?!
Ik weet het, maar het lijkt me alsnog niet van toepassing op Feyenoordquote:Op donderdag 27 juli 2017 20:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Medium heeft meerdere betekenissen he.
Daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 27 juli 2017 20:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik weet het, maar het lijkt me alsnog niet van toepassing op Feyenoord
Dat hoeft niet hoor.quote:
Het kan ook wel, maar het wel allemaal kleine rand-dingen. Het is toch een behoorlijk extra dingetje om erbij te pakken en op te zetten, terwijl je gewoon een prima service in stand had in samenwerking met Viagogo. Vorig jaar heeft het ook gewoon 2 maanden geouwehoer opgeleverd, zonder enige vorm van service. Als het zo makkelijk was hadden ze het toen wel opgezet..quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is toch veel fijner om alles in eigen beheer te hebben?
Zeker als het je netto niets kost.
Ah. Is niet m'n werk nee. Heb wel regelmatig in dat opzicht met IT te maken. Veel aspecten zitten er niet aan zo'n platform, wanneer het van jezelf is (anders heb je met verrekeningen met andere partijen te maken, dat is wat lastiger).quote:Op donderdag 27 juli 2017 21:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, serieuze vraag. Misschien heb je bepaalde kennis omdat het je werk is ofzo.
quote:Op donderdag 27 juli 2017 22:07 schreef Caland het volgende:
Ik had iets met inleveren ertussen gedaan, maar oke.
quote:Op donderdag 27 juli 2017 22:23 schreef PIETR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee joh, meen je dit nou? Is Berghuis serieus bereid om heeeeeeel veel salaris in te leveren, om voor een hongerloontje bij Feyenoord te komen spelen? Dit hoor ik voor het eerst. Woow. Wat een filantroop, zo mooi dit
Zuur.quote:Op donderdag 27 juli 2017 22:23 schreef PIETR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee joh, meen je dit nou? Is Berghuis serieus bereid om heeeeeeel veel salaris in te leveren, om voor een hongerloontje bij Feyenoord te komen spelen? Dit hoor ik voor het eerst. Woow. Wat een filantroop, zo mooi dit
Dat is wel de soepele manier om te zeggen dat iemand er gewoon helemaal geen tyfus van kan.quote:Op donderdag 27 juli 2017 22:42 schreef PIETR het volgende:
Bericht van een half uur gelededen. Zijn trainert, over Berghuis:
He said: "It’s not only about Steven, but it’s important for everyone to understand. We want the best players in our squad, and when we talk about Steven it’s clear to see his quality.
Als je bij ee club als de onze als niet de beste vleugelspeler was, ben je in de PL natuurlijk ook gewoon waardeloos.quote:Op donderdag 27 juli 2017 23:58 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat is wel de soepele manier om te zeggen dat iemand er gewoon helemaal geen tyfus van kan.
Mwah, beste rechtsbuiten van de Eredivisie na de winterstop.quote:Op donderdag 27 juli 2017 23:58 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat is wel de soepele manier om te zeggen dat iemand er gewoon helemaal geen tyfus van kan.
Kan ie ook niet in de BPLquote:Op donderdag 27 juli 2017 23:58 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hij had het volgens mij best naar zijn zin als ik de interviews van hem geloof.quote:Op donderdag 27 juli 2017 23:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je bij ee club als de onze als niet de beste vleugelspeler was, ben je in de PL natuurlijk ook gewoon waardeloos.
Kunnen we best eerlijk over zijn, hij komt ook niet uit liefde terug maar omdat hij anders 0 speelminuten krijgt
Voor jullie dan ook een prima speler, maar hoe die trainer het brengt is ernstig pijnlijk. Een beetje net als bestuursleden die "vertrouwen" uitspreken in een falende trainer.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 00:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mwah, beste rechtsbuiten van de Eredivisie na de winterstop.
[ afbeelding ]
Tja, jij leest wat je wil lezen. Vind er weinig pijnlijks aan, maar het is duidelijk dat hij weg mag.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 00:01 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hij had het volgens mij best naar zijn zin als ik de interviews van hem geloof.
[..]
Voor jullie dan ook een prima speler, maar hoe die trainer het brengt is ernstig pijnlijk. Een beetje net als bestuursleden die "vertrouwen" uitspreken in een falende trainer.
quote:Sofyan Amrabat: Ik ben een vechter, een doorbijter
Feyenoord-aanwinst Sofyan Amrabat presenteert zich morgenmiddag in de oefenwedstrijd tegen Real Sociedad aan zijn nieuwe publiek.
Het is niet iedere nieuwe Feyenoorder gegeven: een hartelijke ontvangst krijgen. Vraag het Anthony Lurling, die nu nóg wel eens wakker wordt van zijn eerste training in de Kuip, waarop de aanhang hem direct een enkele reis terug naar Brabant toewenste. Of Angelos Charisteas, de van Ajax overgekomen Griek. De spits voelde zich in Rotterdam welkom als een slager bij de vereniging voor vegetariër
Voor Sofyan Amrabat ligt dat heel anders. Veelzeggend was het tafereel na het met 1-0 verloren oefenduel met SC Freiburg, afgelopen zaterdag. Geen naam weerklonk zo intens door de Oostenrijkse lucht, als die van de 20-jarige Blaricummer. ,,Dit is wel een lekkere binnenkomer, ja”, bekende de nieuweling, zichtbaar gestreeld door het gezang van de uit Nederland meegereisde supporters. ,,FC Utrecht is een volksclub. Feyenoord is de overtreffende trap daarvan. Man, wat mooi om dit mee te maken.”
Het is nog lastig om een verklaring te vinden voor de populariteit die hem - in elk geval voorlopig - kenmerkt. Maar waarschijnlijk heeft het alles te maken met zijn arbeidsethos. Amrabat, het jongere broertje van Watford-pits Nordin Amrabat, bezit technisch vernuft en dynamiek, maar hij koppelt dit aan een flinke portie opofferingsgezindheid voor zijn ploeggenoten. ,,Ik ben een vechter”, zegt hij over zichzelf. En: ,,Een doorbijter.” En zo manifesteert de Marokkaans international zich onmiskenbaar tijdens zijn eerste weken bij de Rotterdamse club. Als iemand die zich op trainingen niet aan de kant laat zetten.
,,Die straatmentaliteit heeft altijd wel in me gezeten”, vertelt Amrabat, die sinds zijn tiende voor FC Utrecht speelde, in november 2014 zijn debuut maakte in het eerste elftal en in de Galgenwaard pas een jaar een gezichtsbepalende speler was.
,,Ik heb respect voor tegenstanders, maar ga niet voor ze opzij. Daarbij zal ik altijd alles geven. Met die houding ben ik ervan overtuigd dat ik ga slagen bij Feyenoord. Ik weet namelijk zeker dat ik het niveau aankan. Dat heb ik vorig jaar wel bewezen. In duels tegen de topclubs was ik op mijn best. Juist daarom baal ik ervan dat ik tegen Freiburg een mindere wedstrijd speelde. Ik hoop dat ik tegen Real Sociedad (morgen om 14.30 uur, red.) de kans krijg om me te revancheren.”
Dat laatste lijdt geen twijfel. Giovanni van Bronckhorst is openlijk vol lof over zijn brok Marokkaans temperament op het middenveld. ,,Een jongen die heel ver kan komen”, stelt de trainer. En Amrabat zelf is op zijn beurt verguld met de man die hem in die linie nu en dan de weg wijst: Karim El Ahmadi. ,,Karim is ongelooflijk belangrijk voor Feyenoord. En speciaal ook voor mij. Hij is zoveel met me bezig. Op het veld en in de kleedkamer. Vaak zijn het maar kleine dingetjes. Van die opmerkingen hoe je moet staan, wanneer je de diepte moet zoeken, dat soort zaken. Hij is echt mijn mentor. Je merkt dat hij een schat aan ervaring heeft. Van iemand als Karim kan ik alleen maar heel veel leren.’’
Ambitie
Tegen de Spaanse subtopper Real Sociedad zal morgen blijken wat hij van de wijze lessen van El Ahmadi heeft opgestoken. Eén ding staat vast: aan ambitie schort het niet bij Amrabat, zij het met een ingecalculeerde voorzichtigheid. ,,Ik wil de absolute top bereiken. Maar laat ik het eerst nu maar eens bij Feyenoord tonen. Je wilt niet weten hoeveel zin ik heb om elke thuiswedstrijd in de Kuip te staan, man. Echt een heel mooi vooruitzicht. Als tegenstander was dat al genieten, kun je nagaan hoe dat straks gaat voelen als al die mensen voor jou zingen. Hopelijk gaat de Kuip weer vaak ontploffen. Daar gaan we voor. En wat mij betreft beginnen we daar tegen Real Sociedad al mee.’’
Mocht van Persie komen dan wordt hij echt geen reservespits hoor.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 12:30 schreef Slobeend het volgende:
Waarom wil iedereen zo graag Van Persie? Snap dat niet. Ik zie liever een een goede linksbuiten komen dan een reservespits.
Gewoon hangend aan de zijkant joh.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 12:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mocht van Persie komen dan wordt hij echt geen reservespits hoor.
Die komt dan gewoon op 10 te spelen, of in de spits en Jorgensen op 10.
Lijkt mij een mooi duo hoor.
Gewoon op 10? Dat is eeuwen geleden voor hem.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 12:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mocht van Persie komen dan wordt hij echt geen reservespits hoor.
Die komt dan gewoon op 10 te spelen, of in de spits en Jorgensen op 10.
Lijkt mij een mooi duo hoor.
Dat wil Van Persie helemaal niet.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 12:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon hangend aan de zijkant joh.
Blijf het zeggen:
Van Persie - Jorgensen - Berghuis
Toornstra
Vilhena- El Ahmadi
Bohhhh. Je voorste vier kunnen alle vier op verschillende posities in de aanval uit de voeten dan.![]()
Wie zegt dat?quote:
Nou en? Dat was het voor Kuyt ook.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 12:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gewoon op 10? Dat is eeuwen geleden voor hem.
Hij wilde op een gegeven moment niet meer als buitenspeler spelen. Lang geleden maar vraag me überhaupt af of hij nog de kwaliteiten heeft om daar nu nog weer te spelen. Sowieso is hij geen schim meer van de goede Van Persie van 4 jaar geleden.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 12:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
4222 ditdat, als je daar wel van kunt slapen.
Natuurlijk gaat hij dan niet als klassieke linksbuiten spelen.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 12:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij wilde op een gegeven moment niet meer als buitenspeler spelen. Lang geleden maar vraag me überhaupt af of hij nog de kwaliteiten heeft om daar nu nog weer te spelen. Sowieso is hij geen schim meer van de goede Van Persie van 4 jaar geleden.
Dat zeg ik nergens?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 12:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat hij dan niet als klassieke linksbuiten spelen.
Ik denk inderdaad ook dat ie niet meer geschikt is voor de vleugels of op 10. Hoogstens als spits met Jörg op de vleugels of op 10 of in een 2 spitsen systeem.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 12:30 schreef Slobeend het volgende:
Waarom wil iedereen zo graag Van Persie? Snap dat niet. Ik zie liever een een goede linksbuiten komen dan een reservespits.
Wat zeg je dan precies met "Hij wilde op een gegeven moment niet meer als buitenspeler spelen"?quote:
Mehquote:Op vrijdag 28 juli 2017 12:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat zeg je dan precies met "Hij wilde op een gegeven moment niet meer als buitenspeler spelen"?
In een opstelling met
Van Persie - Jorgensen
Toornstra -----Berghuis
Vilhena - El Ahmadi
Genot. Als die bij FOX Sports ook maar weg blijft.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 12:51 schreef Caland het volgende:
Mario Been na een maand alweer ontslagen op Cyprus (lol)
Reken er maar niet opquote:Op vrijdag 28 juli 2017 12:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Genot. Als die bij FOX Sports ook maar weg blijft.
Krabby. Weet. Niks.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 12:58 schreef PIETR het volgende:
Hoe kan Krabby weten dat er 2,5 ton van de vraagprijs is afgehaald?
Goeie linksbuiten is er al.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 12:30 schreef Slobeend het volgende:
Nogmaalsquote:Op vrijdag 28 juli 2017 12:51 schreef Caland het volgende:
Mario Been na een maand alweer ontslagen op Cyprus (lol)
quote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:24 schreef Oldground het volgende:
Interview met Amrabat sprak me erg aan. Lijkt me echt een symphatieke en verstandige gast, die - als hij sportief kan aanhaken - nog ver kan komen.
Viel me bij die eerste interviews ook al op ja.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:24 schreef Oldground het volgende:
Interview met Amrabat sprak me erg aan. Lijkt me echt een symphatieke en verstandige gast, die - als hij sportief kan aanhaken - nog ver kan komen.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)r-terugkeer-berghuisquote:Watford en Feyenoord akkoord over terugkeer Berghuis
Steven Berghuis keert terug bij Feyenoord waar hij een meerjarig contract zal tekenen, nu Watford en Feyenoord vanmiddag een principe overeenkomst hebben gesloten. De buitenspeler verlaat de club uit de Premier League voor 6,5 miljoen euro en is daarmee de duurste aankoop van Feyenoord deze window.
Berghuis zal snel aansluiten bij de kampioen en kan mogelijk volgende week in de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal al zijn rentree maken. Sinds hij de club verlieten terugkeerde naar Watford, heeft Feyenoord er alles aan gedaan hem definitief over te nemen. Dat is nu gelukt. Met Berghuis en Bilal Basacikoglu heeft de club de positie rechts voorin dubbel bezet. Feyenoord blijft op zoek naar nog een aanvaller.
De terugkeer van Robin van Persie naar De Kuip lijkt volgens insiders weer een kleine stap dichterbij. Fenerbahce liet de spits gisteren buiten de selectie voor het Europa League-duel met Sturm Graz. Niettemin blijft de trainers van de all-time topscorer van Oranje een lastige klus.
Lekkerquote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)r-terugkeer-berghuis
Zijn broer is ook een prima gast dus verbaast me niets. Goede opvoeding gehadquote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:24 schreef Oldground het volgende:
Zo'n facebookpagina die de photoshop-trofee van het AD over wil nemenquote:
En dan moet het CL geld nog binnen komenquote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:26 schreef hhh38 het volgende:
Mountainhouse
Van de ~30 miljoen voor 2 backs nu dus 23,5 miljoen geïnvesteerd in 6 nieuwe spelers. Niet slecht, hopelijk zijn ze ook daadwerkelijk Feyenoord niveau.
Open jij het fantopic met 'Verstandig persoon die ver gaat komen' in de titel?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:24 schreef Oldground het volgende:
Die rancuneuze onbenul mag daar vast weer om de zin "ik moet zeggen" komen zeggen.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 12:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Genot. Als die bij FOX Sports ook maar weg blijft.
Wat de helft gaat zijn omdat Ajax zich ook gaat kwalificeren. Kk joden.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En dan moet het CL geld nog binnen komen
Nope, scheelt maar 5 miljoen. Als kampioen krijg je sowieso het meest.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat de helft gaat zijn omdat Ajax zich ook gaat kwalificeren. Kk joden.
quote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die zie ik nog wel op hun bek gaan thuis tegen Nice, vervelend counter ploegje.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nog 3 wedstrijden doorkomen, ik zou me maar niet te snel rijk rekenenquote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Denk je?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Mooi nieuws van Berghuis. Transfersom wel aan de hoge kant, dus hopelijk heeft hij wat van zijn salaris ingeleverd om dat te compenseren.
Begint het weer.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:02 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
[..]
Die zie ik nog wel op hun bek gaan thuis tegen Nice, vervelend counter ploegje.
Dat wist ik niet. Bedankt voor de wijze les Caland.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Nope, scheelt maar 5 miljoen. Als kampioen krijg je sowieso het meest.
quote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Principe akkoord eigenlijk is er dus nog steeds niks rond mooie krabby journalistiek.
quote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Principe akkoord eigenlijk is er dus nog steeds niks rond mooie krabby journalistiek.
Wow wat een inzichtquote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Als kampioen krijg je sowieso het meest.
Diegene vroeg niets.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:38 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Hij geeft toch gewoon antwoord op iemand joh
Kut hafc
quote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:38 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Hij geeft toch gewoon antwoord op iemand joh
Kut hafc
quote:
Wat een verwarring weer allemaal.quote:
Dat is een understatement.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jammer dat jij hier stelt dat Tjacka dom is.
quote:Watford en Feyenoord akkoord over terugkeer Berghuis
Steven Berghuis keert terug bij Feyenoord waar hij een meerjarig contract zal tekenen, nu Watford en Feyenoord vrijdagmiddag een principe-overeenkomst hebben gesloten. De buitenspeler verlaat de club uit de Premier League voor 6,5 miljoen euro en is daarmee de duurste aankoop van Feyenoord deze window.
Berghuis zal snel aansluiten bij de kampioen en kan mogelijk volgende week in de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal al zijn rentree maken. Sinds hij de club verliet en terugkeerde naar Watford, heeft Feyenoord er alles aan gedaan hem definitief over te nemen. Dat is nu gelukt. Met Berghuis en Bilal Basaçikoglu heeft de club de positie rechts voorin dubbel bezet. Feyenoord blijft op zoek naar nog een aanvaller.
De terugkeer van Robin van Persie naar De Kuip lijkt volgens insiders weer een kleine stap dichterbij. Fenerbahçe liet de spits gisteren buiten de selectie voor het Europa League-duel met Sturm Graz. Niettemin blijft de transfer van de all-time topscorer van Oranje een lastige klus.
geweldig hequote:
Dat zei ik ook maar mag niet van Typisch en Wicky.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Krabbendam in het audio-fragment op de site van VI:
Feyenoord en Watford zijn nog niet helemaal akkoord, er wordt nog onderhandeld over een paar kleine dingetjes, maar in principe zijn ze akkoord.
Ja, zo kan ik ook nieuws brengen.
Hetzelfde bericht was hier al voorbij gekomen...quote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:52 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is natuurlijk pas officieel als het op Feyenoord.nl staat
mijn bericht was van vi.nl neem aan dat dit geen clowns zijn.....
niks mee te makenquote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hetzelfde bericht was hier al voorbij gekomen...
quote:VAN BRONCKHORST KIJKT UIT NAAR OPENINGSWEDSTRIJD
Giovanni van Bronckhorst kijkt uit naar zaterdag, wanneer Feyenoord zich voor het eerst in het nieuwe seizoen tijdens een wedstrijd kan laten zien aan het legioen. De tegenstander tijdens de traditionele openingswedstrijd in De Kuip is Real Sociedad.
Een heel goede subtopper uit Spanje,’ zegt Van Bronckhorst over de Spaanse nummer zes van vorig seizoen. ‘We weten van Spaanse ploegen dat ze technisch vaardig zijn. Dat maakt het voor ons een heel goede oefenwedstrijd.’
Van Bronckhorst hoopt dat Feyenoord de supporters op een mooie middag kan trakteren. ‘Elke wedstrijd die we spelen willen we ons presenteren. Dit is weer de eerste wedstrijd dat in De Kuip, die weer vol zal zitten, na het succesvolle vorige seizoen. Het is voor ons de eerste stap naar hopelijk weer een succesvol seizoen. Een goede start is belangrijk. In de eerste wedstrijd van volgende week kunnen we direct een hoofdprijs winnen en ook in de eerste competitiewedstrijd tegen FC Twente willen we goed van start gaan.’
Waar Van Bronckhorst er in de eerste drie oefenwedstrijden (FC Lisse, SDC Putten en SC Freiburg) voor koos om veel spelers minuten te laten maken, daar wil de trainer tegen Sociedad niet al te veel meer gaan wisselen. ‘We zijn nu wel op het moment beland dat je naar een elftal toe moet gaan werken, dat er de week daarna tegen Vitesse zal staan. Er zal minder gewisseld worden. Waar je in het begin van de voorbereiding nog met twee elftallen kan spelen, daar is dat nu niet meer het geval.’
Helder licht ben ik anders ook niet.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jammer dat jij hier stelt dat Tjacka dom is.
Met een van Persie heb je wel drie plekken waar opeens een extra speler staat Boetius Toornstra en Jorgenson hebben nu alle drie niet echt een vervanger van Persie kan op alle drie de plekken spelen.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:06 schreef Cara het volgende:
Ik kan me op recht niet voorstellen dat Persie komt. Waar moet hij nou werkelijk komen te staan en voor wie? Hij wil toch wel in de basis. Op de vleugels kan hij dat niet belopen, op de plek van je huidige topscorer? Toornstra dan maar banken? Je hele systeem omgooien en met twee spitsen spelen? Het is overbodig, duur en het is maar de vraag hoe hij zichzelf opstelt. Ik zeg, beter gewoon niet doen.
Ik hoop echt dat hij komt, maar geen idee hoe realistisch en hoe concreet een mogelijke komst is.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:06 schreef Cara het volgende:
Ik kan me op recht niet voorstellen dat Persie komt. Waar moet hij nou werkelijk komen te staan en voor wie? Hij wil toch wel in de basis. Op de vleugels kan hij dat niet belopen, op de plek van je huidige topscorer? Toornstra dan maar banken? Je hele systeem omgooien en met twee spitsen spelen? Het is overbodig, duur en het is maar de vraag hoe hij zichzelf opstelt. Ik zeg, beter gewoon niet doen.
4-3-3 is gewoon het systeemquote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat hij komt, maar geen idee hoe realistisch en hoe concreet een mogelijke komst is.
In principe zou je ook een 4-3-2-1 systeem kunnen overwegen waarbij je het 3 mans middenveld met Toornstra gewoon behoud, dan 2 man ervoor (van Persie en Berghuis) en Jorgensen in de spits.
Dat zou dan ten koste gaan van een basisplaats voor Boetius. Maar ik ben - vooralsnog - toch niet overtuigd van de kwaliteiten van Boetius.
Hopelijk bewijst Boetius mijn ongelijk komend seizoen.
Shiit, nog nooit zo eens met je geweest.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
4-3-3 is gewoon het systeem
Er zullen gewoon basisspelers moeten gaan banken. Net zoals het bij 020 en psv gebeurd.
De harde realiteit van topsport. Ze moeten gewoon maar keihard presteren om in de basis te komen.
Ik vind dat een goede zaak om goede prestaties te krijgen.
Zo is hij wel de eerste met het nieuws.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Krabbendam in het audio-fragment op de site van VI:
Feyenoord en Watford zijn nog niet helemaal akkoord, er wordt nog onderhandeld over een paar kleine dingetjes, maar in principe zijn ze akkoord.
Ja, zo kan ik ook nieuws brengen.
Van Persie links hangend achter de spits kan prima. Helemaal met het lopende middenveld van Feyenoord. Ik weet niet of Haps een beetje op de brommer zit, maar die zou dat samen met Vilhena toch moeten kunnen compenseren.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:06 schreef Cara het volgende:
Shirtje kopen, ja toch.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:09 schreef klaasweetalles het volgende:
Van Persie kan rechtsbuiten, linksbuiten, in de spits en achter de spits spelen.
Ben benieuwd of het gaat lukken. Het zou gewoon al een grote publiekstrekker zijn net als Kuyt.
Niks mis mee. Overigens zou Afrika Cupje binnen afzienbare tijd toch op een ander moment vallen?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
4-3-3 is gewoon het systeem
Er zullen gewoon basisspelers moeten gaan banken. Net zoals het bij 020 en psv gebeurd.
De harde realiteit van topsport. Ze moeten gewoon maar keihard presteren om in de basis te komen.
Ik vind dat een goede zaak om goede prestaties te krijgen.
afrika cup zou in de zomer gespeeld gaan worden vanaf 2019quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niks mis mee. Overigens zou Afrika Cupje binnen afzienbare tijd toch op een ander moment vallen?
Dan is El Ahmadi al met pensioen.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
afrika cup zou in de zomer gespeeld gaan worden vanaf 2019
Kramer speelt toch nog bij jullie, of hij al weg?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met een van Persie heb je wel drie plekken waar opeens een extra speler staat Boetius Toornstra en Jorgenson hebben nu alle drie niet echt een vervanger van Persie kan op alle drie de plekken spelen.
Ja, nee.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kramer speelt toch nog bij jullie, of hij al weg?
Ik denk het wel, Vente komt er ook nog aan. Al is die er volgens mij nog lang niet klaar voorquote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Staat nog wel op de transferlijst lijkt me? Of pas als Van Persie er is bij jullie
Jullie hebben wel flink wat uitgegeven deze zomer zo, jullie duurste transferperiode?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk het wel, Vente komt er ook nog aan. Al is die er volgens mij nog lang niet klaar voor
jullie geven 36 miljoen of meer uit in half jaar...quote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie hebben wel flink wat uitgegeven deze zomer zo, jullie duurste transferperiode?
Ja maar dit is het Feyenoordtopic, dus ik zie niet in waarom je Ajax erbij moet halen (die veel meer geld hebben ook nog, dus die uitgaves makkelijker kunnen doen)quote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jullie geven 36 miljoen of meer uit in half jaar...
neres ziyech en waarschijnlijk richardlison...
dus het stelt niet veel voor....
omdat ik alles erbij kan halen waar ik zin in hebquote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dit is het Feyenoordtopic, dus ik zie niet in waarom je Ajax erbij moet halen (die veel meer geld hebben ook nog, dus die uitgaves makkelijker kunnen doen)
Nee hoor, ik zie wel hoe het gaat lopen allemaal.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
omdat ik alles erbij kan halen waar ik zin in heb
maar maak jij je al zorgen voor komend seizoen?![]()
hopelijk niet te goed...quote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zie wel hoe het gaat lopen allemaal.
Jawel. Maar als je over Ajax wil praten lijkt me het Ajaxtopic daar beter voor geschiktquote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hopelijk niet te goed...![]()
IK weet niet waarom ik ajax beter moet vinden dan de afgelopen 3 jaar....jij wel?
Indd. Kut club. Hoeft hier nietquote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel. Maar als je over Ajax wil praten lijkt me het Ajaxtopic daar beter voor geschikt![]()
Stoeltje op de Coolsingel al gezet.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:43 schreef Azpilicueta het volgende:
Als RvP en Berghuis komen dan beginnen we wel een juicy elftal te krijgen hoor
Iemand moet de eerste zijn.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:08 schreef PIETR het volgende:
[..]
Heb zojuist de kampioenstattoo 2017/2018 laten zetten.
Ik heb m gewoon laten staan.quote:
Kon me al niet herinneren dat ik een stoeltje naast me tent had staan. Leuk dat je er ook bent!quote:
Jorgensen heeft inderdaad ook vanaf links gespeeld bij Kopenhagen in een 4-4-2 systeem.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 00:11 schreef Slobeend het volgende:
Jørgens heeft ook een tijdje linksbuiten gespeeld bij Kopenhagen dacht ik. Misschien is dat nog een optie dan.
Het enige probleem nu nog lijkt Fenerbahce. Misschien dat Feyenoord een deel van die afkoopsom kan betalen, maar ik hoop toch niet dat dat meer dan 2 miljoen is.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 00:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Hopelijk lukt het van Persie dus om zijn contract ontbonden te krijgen (tegen een schappelijke afkoopsom).
Waarschijnlijk staat daar een hoop tekengeld tegenover.
Ik ben wel van mening dat als hij echt naar Feyenoord wil het dit seizoen moet gebeuren. Dit seizoen spelen we ook Champions League, volgend seizoen waarschijnlijk niet meer (ook de kampioen speelt dan voorrondes).
2miljoen voor van persie is toch wel priem?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 00:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het enige probleem nu nog lijkt Fenerbahce. Misschien kan Feyenoord een deel van die afkoopsom kan betalen, maar ik hoop toch niet dat dat meer dan 2 miljoen is.
Als RvP graag terug wil en zij gebruiken hem toch niet als basisspeler, waarom zouden ze hem dan vasthouden van 6-7 miljoen aan salaris?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 01:05 schreef PIETR het volgende:
Dit is echt gewoon te mooi om waar te zijn; het zal dus wel niet doorgaan. Waarom zou Fenerbahce mee willen werken aan het ontbinden van zijn contract?
Doe nou niet manquote:Op zaterdag 29 juli 2017 06:27 schreef klaasweetalles het volgende:
Die turken willen gewoon van die hoge salariskosten af
Van persie is een van de best betaalde spelers in Europa en turkije
wat niet.....quote:
quote:Van Bronckhorst: 'Pas in Marbella kwam het besef'
Het kampioensseizoen heeft veel gevraagd van Giovanni van Bronckhorst. Terwijl een nieuw seizoen alweer voor de deur staat, kijkt de Feyenoord-coach in gesprek met VI nog een keer uitgebreid achterom.
Elke week moest Feyenoord top zijn. Elke week optimaal presteren voor dat ene doel. En tijdens zijn vakantie in Marbella merkte Van Bronckhorst hoe zwaar dat was geweest. 'Zolang je in het ritme zit van spelen-trainen-spelen in een race om het kampioenschap, ga je wel door. Maar zodra ik uit dat ritme was gestapt en m'n lichaam de adrenaline begon te missen, sloeg de geestelijke vermoeidheid toe. Veel valt dan weg: analyses, voorbereidingen, trainingen, gesprekken, ineens zijn zo veel uren leeg. Daar moest ik wel aan wennen.'
Toch maakte de moeheid al snel plaats voor een ander besef. 'Toen ik eenmaal rust had gevonden, was het wel een mooi moment om het afgelopen seizoen voor mezelf de revue te laten passeren. Ik had alle tijd om al die filmpjes te bekijken, al die speciale uitgaven door te bladeren. Uiteindelijk besef je met beelden en fotomateriaal pas écht welke impact het kampioenschap heeft gehad, op jezelf, maar ook op de club, de mensen binnen Feyenoord en niet te vergeten de supporters.'
'De titel voelt voor veel mensen als een historische gebeurtenis, een waar-was-jij-toen-het-gebeurde-moment. Dat is wat men me vooral wilde vertellen: waar ze waren toen we kampioen werden. De een zat thuis, de ander was op vakantie, weer iemand lag in het ziekenhuis… Ik heb veel persoonlijke, intieme verhalen te horen gekregen over dierbaren die nét voor het kampioenschap overleden en wat voor verdriet dat dan gaf. Ze hadden het zo graag willen meemaken. Of juist mensen die ziek waren en doorvochten om dat moment te kunnen beleven, wat in dat geval dan weer voelde als een soort verlichting. Al die verhalen maakten één ding echt duidelijk: dat het een kampioenschap was van en voor iedereen. Persoonlijk ben ik vooral trots dat wij die mensen dat hebben kunnen geven. Op zo'n moment voel je echt weer wat Feyenoord betekent in het leven van heel veel mensen, hoe die club in het dagelijkse bestaan verankerd zit.'
Dat sowieso, maar ook de transferperiode waarin het meest binnengekomen is ooit.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie hebben wel flink wat uitgegeven deze zomer zo, jullie duurste transferperiode?
iets in europa presteren toch zeker ook welquote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:21 schreef Merkie het volgende:
Als RvP en Berghuis straks ook komen, dan moeten we wel stellen dat alleen titelprolongatie een succesvol seizoen kan zijn.
Verdedigend heb je wel veel snelheid ingeleverd.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:21 schreef Merkie het volgende:
Als RvP en Berghuis straks ook komen, dan moeten we wel stellen dat alleen titelprolongatie een succesvol seizoen kan zijn.
st justequote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:43 schreef Luni het volgende:
[..]
Verdedigend heb je wel veel snelheid ingeleverd.
overwinteren in de CL zou ik al wel geslaagd vindenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:21 schreef Merkie het volgende:
haps, juste en diks zijn volgens mij ook snelle jongens...quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:43 schreef Luni het volgende:
[..]
Verdedigend heb je wel veel snelheid ingeleverd.
Je wil weer graag 3e worden dus?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:19 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik hoop het van harte.
Maar ik ben dan ook voor PSV
Hihaho. van Persie heeft al jaren niet meer constant gepresteerd, met het aantrekken van v. Persie zetten jullie de weg naar beneden weer in. Daarnaast is v. Persie een eenmans firma, die voetbalt enkel en alleen voor zichzelf. Slechte zet.quote:
Dat werd bij kuyt ook gezegd voordat hij 1 wedstrijd had gevoetbald....quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:55 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Hihaho. van Persie heeft al jaren niet meer constant gepresteerd, met het aantrekken van v. Persie zetten jullie de weg naar beneden weer in. Daarnaast is v. Persie een eenmans firma, die voetbalt enkel en alleen voor zichzelf. Slechte zet.
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:55 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Hihaho. van Persie heeft al jaren niet meer constant gepresteerd, met het aantrekken van v. Persie zetten jullie de weg naar beneden weer in. Daarnaast is v. Persie een eenmans firma, die voetbalt enkel en alleen voor zichzelf. Slechte zet.
Graag een quote van iemand die zei dat Kuyt geen teamspeler is. Kan me niet voorstellen dat er iemand dat ooit heeft beweerd. Met van Persie haal je een heel ander soort speler in huis, iemand met een veel groter ego. Daarnaast speelde Kuyt tot op het einde redelijk constant. van Persie speelt al jaren kut.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat werd bij kuyt ook gezegd voordat hij 1 wedstrijd had gevoetbald....
ga toch weg manquote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:58 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Graag een quote van iemand die zei dat Kuyt geen teamspeler is. Kan me niet voorstellen dat er iemand dat ooit heeft beweerd. Met van Persie haal je een heel ander soort speler in huis, iemand met een veel groter ego. Daarnaast speelde Kuyt tot op het einde redelijk constant. van Persie speelt al jaren kut.
Yep.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:21 schreef Merkie het volgende:
Ik denk ook dat hij teveel respect voor Gio heeft om zich als enorme lastpost te gaan gedragen. Onder een of andere random buitenlandse coach is dat denk ik toch anders.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
RvP![]()
Zo goed voor die jonge gasten ook. Hij zal die rol in 'de kleedkamer' ongetwijfeld op een andere manier invullen dan Kuyt, maar ik ben er van overtuigd dat hij in dat aspect minstens zo belangrijk kan zijn.
Inderdaad, eerst moet Feyenoord nog maar eens een akkoord zien te bereiken met Fenerbahce of moet Robin van Persie zelf zijn contract afkopen (dat doet hij ook alleen als Fenerbahce zich schappelijk opstelt denk ik).quote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is nog helemaal niet rond
De hype is dus nog een beetje heel erg voorbarig denk ik zo
De hype is logisch, misschien hebben we komend seizoen wel 's lands topscorer bij ons rondlopen.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is nog helemaal niet rond
De hype is dus nog een beetje heel erg voorbarig denk ik zo
Idd. En dat is voor het eerst, 1 of 2 weken terug schatte ik die kans op misschien 50 %. Nu voor het eerst begin ik d'r een beetje in te geloven.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, eerst moet Feyenoord nog maar eens een akkoord zien te bereiken met Fenerbahce of moet Robin van Persie zelf zijn contract afkopen (dat doet hij ook alleen als Fenerbahce zich schappelijk opstelt denk ik).
Maar de kans dat hij daadwerkelijk komt schat ik wel op zo'n 70% hoor.
Maak je liever zorgen om je eigen club. Na die kwalificatie wedstrijd heb je daar alle reden toequote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:55 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Same, maar komt denk ik deels ook omdat je het nou al wekenlang hoort. Meeste geruchten bloeden snel doodquote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:20 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Idd. En dat is voor het eerst, 1 of 2 weken terug schatte ik die kans op misschien 50 %. Nu voor het eerst begin ik d'r een beetje in te geloven.
grappigquote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:26 schreef Tjacka het volgende:
RvP is een prima aankoop natuurlijk. Maar jullie verdediging is wel erg matig.
Veltman en Viergeverquote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:26 schreef Tjacka het volgende:
Ik denk dat wij in onze basiself er ook verdedigend iets op achteruit zijn gegaan, zeg 5% ofzo, maar in de breedte zijn we er erg op vooruit gegaan.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:26 schreef Tjacka het volgende:
Is dit het Ajax topic?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
grappig
heel de ajax topic staat vol met verhalen dat jullie je verdedigers matig vinden en dat er minimaal 2 verdedigers moeten komen...
Het centrale duo is ongewijzigd en de Kars was een prima speler maar blonk niet uit als verdediger. Alleen van Kongolo naar Haps is een achteruitgang verdedigend maar daarvoor in de plek hebben we de breedte met st Juste wel de verdediging verstevigd. Al met al zijn we er verdedigend niet echt op achteruitgegaanquote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:26 schreef Tjacka het volgende:
Lolwatquote:Op zaterdag 29 juli 2017 13:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het centrale duo is ongewijzigd en de Kars was een prima speler maar blonk niet uit als verdediger.
Ik ben helemaal niet bang. Als je vorig seizoen als kut speelde dan kun je wel nagaan hoe het is als Willems, Guardado en Moreno weg zijn. Dat wordt gewoon een 3de plek dit jaar. Niks om bang voor te zijn.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ga toch weg man
voordat hij maar 1 wedstrijd voor Feyenoord gespeeld had stond heel de media vol met berichten of hij nog wel goed genoeg was....
Ik denk dat jij ernstig zorgen maakt dat je een rampseizoen tegemoet gaat met psv, want ik zie bij psv helemaal geen verbetering komen dit seizoen.
Feyenoord heeft een zodanige selectie dat het helemaal niet om van Persie zal gaan.
Bovendien het is pas rond als het rond is. Het is nu 80 procent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |