WIllem II thuis? Mwah, vond ik beter dan Rapid uit.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Vorig seizoen waren er 4 al zeker slechter.
Wat flauwquote:Op woensdag 26 juli 2017 21:53 schreef PollosHermanos het volgende:
In de rust schijnt Rob de Nice te hebben opgetreden
oa Excelsior uitquote:Op woensdag 26 juli 2017 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
WIllem II thuis? Mwah, vond ik beter dan Rapid uit.
Kunnen gasten die dit soort grappen maken een ban krijgen? Er zijn doden gevallen tijdens die aanslag.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:56 schreef opperkleurder het volgende:
Ajax walst in de tweede helft over Nice heen als een vrachtwagen op de nationale feestdag.
Als dat de graadmeter is dan kunnen Nouri grappen dus wel gemaakt worden?quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:58 schreef Collide het volgende:
[..]
Kunnen gasten die dit soort grappen maken een ban krijgen? Er zijn doden gevallen tijdens die aanslag.
De nieuwe Locadia.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:58 schreef Kopsterk het volgende:
Richarlison gaat al onze problemen oplossen
quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:58 schreef Collide het volgende:
[..]
Kunnen gasten die dit soort grappen maken een ban krijgen? Er zijn doden gevallen tijdens die aanslag.
Ik vind van welquote:Op woensdag 26 juli 2017 21:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als dat de graadmeter is dan kunnen Nouri grappen dus wel gemaakt worden?
Daar beslis ik niet over.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gewoon beide niet, vrij treurig.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat klopt (niet).quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het helpt ook verwerkenquote:Op woensdag 26 juli 2017 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind van wel
Humor helpt relativeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |