Nou ik heb ze gespeeld en waren echt prima, HUD/controls van GTA V met wat opgepoetste graphics en normale moderne W10/11 support, daar doen wat meninkjes van wat kinderen op fucking metacritic niets aan af. Op Steam zie je daarnaast al gemiddelde recente recensies 'very positive' en gemiddeld 'mostly positive'quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Die remasters zijn extreem matig
https://www.metacritic.co(...)logy-the-definitive/
54 gemiddeld van de 100, de user score op 1.1
Er ontbreken nummers uit de soundtracksquote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nou ik heb ze gespeeld en waren echt prima, HUD/controls van GTA V met wat opgepoetste graphics en normale moderne W10/11 support, daar doen wat meninkjes van wat kinderen op fucking metacritic niets aan af. Op Steam zie je daarnaast al gemiddelde recente recensies 'very positive' en gemiddeld 'mostly positive'
Maar ik heb na 20/30 jaar gamen geen website nodig om me te vertellen of iets een goede game is of niet![]()
Dat is kennelijk ook een dingetje met de remake van Warcraft III, de hele sfeer is weg en Arthas is een generic character geworden qua looks, alles is veel te gladjes en saai.quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Er ontbreken nummers uit de soundtracks
Er zijn dingen gecensureerd
De sfeer uit de originele games is anders
De character models zijn om te janken
Maargoed zelf weten, de originele games + mods die cut content restoren en het terugbrengen naar de originele releases qua sfeer zijn een veel betere ervaring.
In de basis zijn het topgames. De remasters zijn dat niet.
Ook de reden dat ik die niet heb gekocht destijds. Dan liever de herinnering die goed is.quote:Op donderdag 20 maart 2025 12:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat is kennelijk ook een dingetje met de remake van Warcraft III, de hele sfeer is weg en Arthas is een generic character geworden qua looks, alles is veel te gladjes en saai.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Er ontbreken nummers uit de soundtracks
Er zijn dingen gecensureerd
De sfeer uit de originele games is anders
De character models zijn om te janken
Maargoed zelf weten, de originele games + mods die cut content restoren en het terugbrengen naar de originele releases qua sfeer zijn een veel betere ervaring.
In de basis zijn het topgames. De remasters zijn dat niet.
Ja prima als jij geen standaard hebtquote:
Ik weet nog goed dat ik zat te kwijlen op wat preview screenshots. Na Morrowind zat ik mij erg te verheugen op Oblivion maar helaas viel het mij persoonlijk erg tegen omdat het zo generiek was vergeleken met Morrowind en ook omdat je praktisch als level 1 karakter het spel kan uitspelen vanwege de level scaling.quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oblivion is vandaag 19 geworden
Het was idd heel standaard fantasy, en dingen als crossbows, spears, levitation etc. miste ik enorm. De bossen waren wel mooi en de dark brotherhood en thieves guild questlines erg tof, net als Ayleid ruins, die vond ik erg tofquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:48 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik weet nog goed dat ik zat te kwijlen op wat preview screenshots. Na Morrowind zat ik mij erg te verheugen op Oblivion maar helaas viel het mij persoonlijk erg tegen omdat het zo generiek was vergeleken met Morrowind en ook omdat je praktisch als level 1 karakter het spel kan uitspelen vanwege de level scaling.
quote:
Maar dat is het punt, misschien moet je gewoon zelf wat spellen spelen en je eigen mening vormen in plaats van op basis van wat release reviews en wat rare YT-gasten een mening denken te moeten hebben.quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:26 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maar het zal je wel niet boeien, ook prima. Maar doe niet alsof het spel gewoon goed is. Jij vond het goed. Dat is wat anders.
Gast ik speel tering veel gamesquote:Op maandag 14 april 2025 18:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar dat is het punt, misschien moet je gewoon zelf wat spellen spelen en je eigen mening vormen in plaats van op basis van wat release reviews en wat rare YT-gasten een mening denken te moeten hebben.
Echt speel de remasters (met de radio mods) en je zal weer genieten van de GTA-ervaring met de comforts van GTA V.
100% waarquote:Op dinsdag 15 april 2025 14:51 schreef Spaulding het volgende:
Gaan gelekte screenshots in de rondte over de remake van Oblivion :
https://imgur.com/a/oblivion-remake-OUg7kXu
Geen idee wat hier waar van is
Oke ziet er goed uit in dat geval. Hopelijk houden ze wel de sfeer van de oude delen erin, maar dat is vaak het moeilijkste om te vatten in een remake/master.quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
100% waar
Van groen naar bruin tho
https://imgur.com/nVR6gQ3
Maar het ziet er wel vet uit
Origineel destijds nooit gespeeld dus ben benieuwdquote:Op donderdag 17 april 2025 11:52 schreef Spaulding het volgende:
https://insider-gaming.co(...)o-game-pass-day-one/
21 april wordt nu genoemd als release.
Level 25 en Knowledge Rank 3 hier.quote:Op maandag 21 april 2025 11:50 schreef StateOfMind het volgende:
Iig nog tijd om wat Japanners af te slachten met mijn katana mwoehahaha
Level 30 Knollenperk 5 (bijna 6)quote:
Dat is 5 uur henkquote:
Is die knakker vergeten op enter te drukkenquote:Op maandag 21 april 2025 12:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat is 5 uur henk
De paus is gestorven voor onze zonden zodat we Oblivion Remastered konden spelen vandaag
Morgen om 17.00u dusquote:
quote:Op maandag 21 april 2025 18:31 schreef ems. het volgende:
Gvd nu in de ziekenhuis voor bevalling gaan ze uitgerekend nu dit soort shit uitbrengen
Whehe, uitgerekend ik snap hem. Maar congrats broquote:Op maandag 21 april 2025 18:31 schreef ems. het volgende:
Gvd nu in de ziekenhuis voor bevalling gaan ze uitgerekend nu dit soort shit uitbrengen
Tering, alweer 14 jaar.quote:Op maandag 21 april 2025 21:02 schreef StateOfMind het volgende:
De eerste officiële non-Skyrim Elder Scrolls game in 14 (!!!) jaar tijd
Elder Scrolls Online tel ik niet mee, want mmo en van Zenimax.
En TES6 komt voorlopig ook nog niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |