Dank allemaal!
Het gaat supergoed. Hij is thuis geboren, ik vond het heel heftig, het ging snel en hij is niet klein (zo'n 8 pond) met bijbehorend niet-klein hoofd

Sindsdien is het een brij van heel veel snuffelen, knuffelen, borstvoeding leren voor ons allebei, en mensen in mijn normaal rustige huis die allemaal lief zijn en complimenten geven en voor ons zorgen.
Iemand zei iets over zijn pakje? Dat was eerst alleen een luier. En toen een dilling romper erbij, met dank aan mignonne (laatste baby-aankoop was dat). En het warmste wordt hij toch van tegen mij aanliggen.
Naam voor hier: Jacob. Echte naam ietsje anders.
klik voor fotoDit is onze tweede nacht. Die is alweer totaal anders dan de eerste (toen sliep ik amper, en hij dronk amper - allebei gaat veel beter nu).
War vergat ik nog? Oh ja, dat hij echt zo ontzettend lekker ruikt. En dat ik nog niet helemaal besef dat hij blijft. Maar als dat echt zo blijkt te zijn, dan ben ik wel heel gelukkig.
Zo. We gaan even van kant wisselen.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder