Vergeet niet dat de Nederlandse dames de afgelopen jaren gigantisch gegroeid zijn. Ik volg dit elftal al een jaar of 8 (nagenoeg alle wedstrijden ook bezocht etc) en zeker het laatste jaar heeft er een bizarre ontwikkeling plaatsgevonden. Ik wil niet te optimistisch zijn, maar Zweden heeft tot dusver absoluut geen indruk gemaakt dit toernooi. Bovenstaande statistieken zeggen derhalve niksquote:Op donderdag 27 juli 2017 22:03 schreef Nober het volgende:
[..]
19 ontmoetingen
10 verloren
4 gelijk
32 doelpunten tegen
14 doelpunten voor
Zwemmen?quote:Op woensdag 26 juli 2017 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kuttijd. Dan is ook het zwemmen. Dan maar streampje pakkeb
Zwemmen?quote:Op woensdag 26 juli 2017 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kuttijd. Dan is ook het zwemmen. Dan maar streampje pakkeb
quote:
Ranomi gaat een PLAK ophalen op het WKquote:
Ik kijk via de stream denk ik, dus juich niet te snel pleasequote:
Ik heb geen idee meerquote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk via de stream denk ik, dus juich niet te snel please
Mocht ik mijn UI trouwens al wisselen of was het inmiddels 7 maanden?
Dan hou ik het voorlopig even op mijn klassieker.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meerKan me ook nog iets herinneren over top2000
Maar doe lekker wat anders joh, ik word hem ook weer beu
Je moet er maar zin in hebbenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan hou ik het voorlopig even op mijn klassieker.
En ja, de top 2000 staat in het teken van Leentje dit jaar
Heb dit helaas gemistquote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geen idee. Heb er destijds screenshots van gemaakt.
Pas op, deze user komt hier met duistere bedoelingen!quote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:34 schreef Caland het volgende:
Ik twijfel of ik ga trollen in het vrouwenvoetbaltopic
Als ik dat gedaan zou hebben, waarde GGMM, dan zou ik dat niet hier gaan zeggen natuurlijk. Ik kan je louter doorverwijzen naar de FA'squote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb jij mij laten bannen trouwens?
WANT DAN KRIJG JE NU DE KANS OM DIT TE ZEGGEN
Ik dacht dat wij vrienden waren.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pas op, deze user komt hier met duistere bedoelingen!
[..]
Oh.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als ik dat gedaan zou hebben, waarde GGMM, dan zou ik dat niet hier gaan zeggen natuurlijk. Ik kan je louter doorverwijzen naar de FA's
Waarom schreeuw je zoquote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb jij mij laten bannen trouwens?
WANT DAN KRIJG JE NU DE KANS OM DIT TE ZEGGEN
Ik zie wat je hier probeertquote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh.
Drizzt zei het wel gewoon toen ik het hem vroeg.
Je weet dondersgoed hoe graag ik dat wil. Wat cru om hier mee te spotten.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:42 schreef Tagliano het volgende:
GGMM, wil je mod worden ofzo? Mag je zeggen hoor
Ik zal het je even dm'enquote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe is je date gegaan gisteren? Of eergisteren?
Of wanneer was die eigenlijk?
daar kun je een vijver mee vullen, wat een berg water xdquote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:46 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Komt wel een bak water aan. Nattekrant.
Ligt eraan welke tijd van de maand of het bloedeloze blijftquote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:52 schreef Toefjes het volgende:
Dit wordt een bloedeloze 4-3 voor Nederland.
Heeft er wel eens iemand om één van jouw grapjes gelachen?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:54 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ligt eraan welke tijd van de maand of het bloedeloze blijft
Nee joh, zitten wel een paar lekkerdjes tussen hoorquote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:56 schreef Caland het volgende:
Wat een lelijke mormels allemaal zeg die Zweden
Arisch to the bone.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:56 schreef Caland het volgende:
Wat een lelijke mormels allemaal zeg die Zweden
Wie?quote:
Zonder negatievelingen geen Fok! forumquote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij hier alleen maar komt om de negatieveling uit te hangen dan mag je wmb weer weggaan.
Ik probeer gewoon realistisch te zijnquote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij hier alleen maar komt om de negatieveling uit te hangen dan mag je wmb weer weggaan.
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:05 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon realistisch te zijn
Landverrader.quote:
Draait er een wokkel vanquote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Die aanvoerder van Zweden.
Die rijdt hem eraf
Daarna dartsen.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wel slim dat ze dit vroeg starten. Voor deze kutzooi blijft niemand thuis.
Maar even, waarom zit je dan wel hier?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wel slim dat ze dit vroeg starten. Voor deze kutzooi blijft niemand thuis.
gooi hem eruitquote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar even, waarom zit je dan wel hier?
Ik DM je mijn rekeningnummerquote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
gooi hem eruit
ik ben bereid ervoor te balen
100 ....200...300 euro?
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
gooi hem eruit
ik ben bereid ervoor te betalen
100 ....200...300 euro?
is goedquote:
Nou daar zal ie van balen jaquote:
Nee klopt, al zou een wat groter stadion ook wel gevuld kunnen worden als ik de andere wedstrijden van Nederland ziequote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en niet zo groot, die Vijverberg
Net mijn dikke nek weer volgegeten. Even uitbuiken op de bank.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar even, waarom zit je dan wel hier?
yup. Was ook wat centraler gaan zitten...quote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee klopt, al zou een wat groter stadion ook wel gevuld kunnen worden als ik de andere wedstrijden van Nederland zie
Snap ook niet waarom ze dit stadion in de kwartfinale gebruiken
Flikker, ik heb je altijd gesteund in vblquote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
gooi hem eruit
ik ben bereid ervoor te betalen
100 ....200...300 euro?
jij???quote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Flikker, ik heb je altijd gesteund in vbl
Ik snap dit nietquote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:14 schreef PowerLoungen het volgende:
Stille kracht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:14 schreef PowerLoungen het volgende:
Stille kracht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
daar heeft ze op getraindquote:
Ik ben bang dat die bal ook op de muur was gericht.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom schieten ze niet gewoon vol in de muur, in de hoop dat de bal via een speler erin vliegt?
Ze weten toch zelf ook wel dat ze nooit die bal er rechtstreeks in krijgen van die afstand?
Aha, dus dat probeert Ronaldo altijd. Ik dacht dat ie gewoon geen vrije trappen kon nemen.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom schieten ze niet gewoon vol in de muur, in de hoop dat de bal via een speler erin vliegt?
Ze weten toch zelf ook wel dat ze nooit die bal er rechtstreeks in krijgen van die afstand?
ik heb messi en ronaldo dit seizoen ook weles zo hoog de bal erover zien schieten...quote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:16 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Niet te zien. Ze kan het beter bij strafschoppen houden
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die bal ook op de muur was gericht.
Goed puntquote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb messi en ronaldo dit seizoen ook weles zo hoog de bal erover zien schieten...
fixedquote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:17 schreef onlogisch het volgende:
Feit : Vrouwen kunnen er geen kut van.
Rene van Rijswijkquote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:19 schreef Toefjes het volgende:
Miedema doet me denken aan Henk Vos qua rendement.
Lieke Martens de enige die het niveau overstijgd.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:17 schreef onlogisch het volgende:
Stelling : Vrouwen kunnen er geen kut van.
Eens met Klaasgodquote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:18 schreef klaasweetalles het volgende:
aad de mos moet zijn lelijke pleurisbek houwen
Geen koelvakquote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Brood in de vriezer voor op zondag, gewoon.
Misschien weet ze zelfs wel hoe je het schrijft ook.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:19 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Lieke Martens de enige die het niveau overstijgd.
Wattequote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:20 schreef Paxcon het volgende:
Hands zou wat mij betreft risico-aansprakelijkheid moeten zijn, tenzij langs het lichaam
Ook een kutregelquote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:21 schreef Zorro het volgende:
In het hockey is dat wat simpeler. Tegen de voet is fout. Interesseert niemand een reet hoe die bal daar komt.
Wat gewoon aids is. Rot op met dat shoot en bewust balletje op de voet tikken. Hockeyquote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:21 schreef Zorro het volgende:
In het hockey is dat wat simpeler. Tegen de voet is fout. Interesseert niemand een reet hoe die bal daar komt.
Wordt het wel erg hockeyachtigquote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat 'per ongeluk' hands ook hands moet zijn
Daar is het idd de tactiek om op de voet van de tegenstander te mikken.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:21 schreef Zorro het volgende:
Beetje rennen en 0 rendement?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:22 schreef Caland het volgende:
Van de zande doet mij een beetje denken aan Ruben Schaken
Voorkomt wel discussies. Maar ja, dat bewust gaan doen krijg je dan weer. Ook kut.quote:
doe niet zo juridischquote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:20 schreef Paxcon het volgende:
Hands zou wat mij betreft risico-aansprakelijkheid moeten zijn, tenzij langs het lichaam
Dan is die genderneutrale echt slechtquote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja mag zwarten niet slecht meer noemen tegenwoordig
Zozoquote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:24 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Natuurlijk
Komend jaar mijn laatste bachelor jaar
Doet nietquote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:25 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/frgerardo/status/891333484417089536
Lolwat
het gaat alleen om winnenquote:
Niveau Willem II inderdaadquote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De tering ze kunnen er echt niks van bij Zweden
overstijgdquote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:19 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Lieke Martens de enige die het niveau overstijgd.
Ik kijk ook studio voetbalquote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:30 schreef Tagliano het volgende:
Het allemaal gigantisch kut vinden maar toch kijken
Apart
Moeten we dan zeggen dat het niveau goed is? Dat er een speler goed speelt?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:30 schreef Tagliano het volgende:
Het allemaal gigantisch kut vinden maar toch kijken
Apart
We moeten vooral allemaal superpositief zijn want het zijn toch vrouwen hequote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Moeten we dan zeggen dat het niveau goed is? Dat er een speler goed speelt?
Nee hoorquote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Moeten we dan zeggen dat het niveau goed is? Dat er een speler goed speelt?
Alles wat ze doen is toch wel leuk.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:31 schreef Caland het volgende:
[..]
We moeten vooral allemaal superpositief zijn want het zijn toch vrouwen he
Evert ten Napel. Waar ben je.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Haha commentator. Hef jezelf op man
Heb je een goede suggestie?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik snap alleen niet waarom iedereen enerzijds roept dat het enorm kut is en zich anderzijds niet realiseert dat er meer is dan NPO1 of zelfs meer dan een tv
En goeiequote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Martens genot. De enige lekkere van Nederland
Zou zo een quote van je moeder kunnen zijn.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:33 schreef Mani89 het volgende:
HIJ ZIT ERIN HIJ ZIT ERIN HIJ ZIT ERIN HIJ ZIT ERIN HIJ ZIT ERIN HIJ ZIT ERIN HIJ ZIT ERIN HIJ ZIT ERIN HIJ ZIT ERIN
Die commentator kan zo naar Eurosportquote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:34 schreef Verbodsbord het volgende:
'Zo moet je aan een wedstrijd beginnen'
Na ruim 30 minuten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |