Die laatstequote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:15 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
In de jaren 30 was men nog wat verstandiger.
Het voetbalveld is ook een zwembadquote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:40 schreef KingRadler het volgende:
zit nu naar naakte mannen het kijken in een zwembad. Heeft de NOS niks beters, ik wil voetbal zien.
Omgquote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:15 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
In de jaren 30 was men nog wat verstandiger.
De Duitse scheidsrechter zag veel, maar het laatste halfuur floot ze constant tegen Nederland, om niets. Zeker bang dat het 3-0 zou worden. Ik heb nauwelijks een echte overtreding bij Nederland gezien. Wel mooi dat ze deze wedstrijd ook een paar keer overtredingen tegen Miedema zag. Tegen België zag ze die consequent niet. Op zich goede scheids, maar drukt iets te veel haar eigen stempel op het spel.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer dat elke voorzet of een ingooi of doeltrap voor de tegenstander is
Goede scheids? Door die debiele vrije trap kwam de 1-0.quote:Op zondag 30 juli 2017 06:05 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
De Duitse scheidsrechter zag veel, maar het laatste halfuur floot ze constant tegen Nederland, om niets. Zeker bang dat het 3-0 zou worden. Ik heb nauwelijks een echte overtreding bij Nederland gezien. Wel mooi dat ze deze wedstrijd ook een paar keer overtredingen tegen Miedema zag. Tegen België zag ze die consequent niet. Op zich goede scheids, maar drukt iets te veel haar eigen stempel op het spel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |