Ondertussen zit David binnen met de gordijnen dicht en de deur op slot.quote:Op donderdag 27 juli 2017 16:37 schreef d4v1d het volgende:
Vanavond rellen in Utrecht.
Hopelijk schijten er een paar Poolse voetbalsupporters door de brievenbus bij Specularium.
Ik heb net een rondje langs de jaarbeurs en het centrum gefietdt.quote:Op donderdag 27 juli 2017 17:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ondertussen zit David binnen met de gordijnen dicht en de deur op slot.
Voor. Tem zou er een kleine Chinese Muur van hebben gemaakt, zo korreltje voor korreltje met de groenten in het midden of zo. Ik doe niet aan die flauwekul. Voor foto's van na moet je morgen bij David zijn, dan ligt het netjes op de deurmat.quote:
Ja, dat denk ik ook niet.quote:Op donderdag 27 juli 2017 17:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb net een rondje langs de jaarbeurs en het centrum gefietdt.
Heb alle polen de moeder gescholden.
Heel veel konijnenvoer met rijst, er zat ook wortel in. Ik ben nu veranderd in een sophisticated gezond Aziatisch konijn.quote:
Nu nog een instagram bijhouden met #fitpics.quote:Op donderdag 27 juli 2017 18:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heel veel konijnenvoer met rijst, er zat ook wortel in. Ik ben nu veranderd in een sophisticated gezond Aziatisch konijn.
[ afbeelding ]
Oh hell no!quote:Op donderdag 27 juli 2017 18:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nu nog een instagram bijhouden met #fitpics.
quote:Op donderdag 27 juli 2017 18:33 schreef Specularium het volgende:
https://www.facebook.com/etenofkots/
Meer is altijd beter en 2,50 per maand extra is ook niet zo'n ramp lijkt mij. Vrij makkelijke keuze.quote:Op donderdag 27 juli 2017 19:16 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga wisselen van provider. Nu weet ik niet of ik 2,5 GB of 5 GB zal doen. Verschil is 2,50 euro/maand.
Nu heb ik 500 MB
Tips?
Was je weer een beetje misselijk?quote:Op donderdag 27 juli 2017 16:55 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben echt goed. #GezondEtenMetYoki
[ afbeelding ]
Nou ja waar ga je het internet voor gebruiken.quote:Op donderdag 27 juli 2017 19:16 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga wisselen van provider. Nu weet ik niet of ik 2,5 GB of 5 GB zal doen. Verschil is 2,50 euro/maand.
Nu heb ik 500 MB
Tips?
Ik eet as we speak bij Amarone, daar ziet het er net iets anders uit #Iwaniusstylo #oneeikbenwelmetiemand #zobijtemopdekoffiequote:Op donderdag 27 juli 2017 16:55 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben echt goed. #GezondEtenMetYoki
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 juli 2017 21:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik eet as we speak bij Amarone, daar ziet het er net iets anders uit #Iwaniusstylo #oneeikbenwelmetiemand #zobijtemopdekoffie
Nee geen nieuwe telefoon. Ik gebruik al jaren de oude telefoons van waaghalsquote:Op donderdag 27 juli 2017 19:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Meer is altijd beter en 2,50 per maand extra is ook niet zo'n ramp lijkt mij. Vrij makkelijke keuze.
Neem je ook een nieuwe telefoon?
Gebruik het vooral voor instagram, google maps, telegram en FOK!. Dus zoveel mb's zijn dat niet.. Denk eigenlijk niet dat ik ooit boven de 2500 zou komen. Nu heb ik dus 500 en daar ben ik wel vaker overheen gegaan maar nooit meer dan 1000.quote:Op donderdag 27 juli 2017 21:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja waar ga je het internet voor gebruiken.
Het is maar 2,50 maar als je het niet genruikt is het toch zonde
doe gwn niet danquote:Op donderdag 27 juli 2017 22:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gebruik het vooral voor instagram, google maps, telegram en FOK!. Dus zoveel mb's zijn dat niet.. Denk eigenlijk niet dat ik ooit boven de 2500 zou komen. Nu heb ik dus 500 en daar ben ik wel vaker overheen gegaan maar nooit meer dan 1000.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |