Een van mijn beste vriendinnen woont daar.quote:
Meer Eurovisie meets Olympische Spelenquote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:12 schreef Molo het volgende:
En dan blijkt DW een overtuigd Bassie en Adriaan fangirl te zijn
Ah! Gezellig!quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een van mijn beste vriendinnen woont daar.
Even een dagje skûtsjesilen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah! Gezellig!
Ik ga nog ooit weleens weekendje jouw kant op ofzo
Jij bent er nooitquote:
Er is van een eilandje in de rivier waar een gedeelte park van is en je een geweldig uitzicht hebt op een brug als ik het me goed herinner.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Eiland park?
Je bedoelt zeker niet de parken in de stad waar dat riviertje doorheen loopt he?
Camperen een een bootje huren lijkt mij wel wat voor jou daar.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah! Gezellig!
Ik ga nog ooit weleens weekendje jouw kant op ofzo
Nee, niet geweest. Wel diverse bruggen over geweest op weg naar stadion, universiteit en opnames Masterchef.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er is van een eilandje in de rivier waar een gedeelte park van is en je een geweldig uitzicht hebt op een brug als ik het me goed herinner.
Vroeger kwam je dagelijksquote:
Lekker geregeld!quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee, niet geweest. Wel diverse bruggen over geweest op weg naar stadion, universiteit en opnames Masterchef.
Was briljant geregeld. Alle deelnemers en begeleiders mochten gratis met het ov
Vroegerquote:
Aw... RIP katquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vroeger![]()
Maar klopt, zat ff een beetje in een dip vanwege wat dingetjes mbt mijn ziekte en het overlijden van mijn kat
Gecondoleerd!quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vroeger![]()
Maar klopt, zat ff een beetje in een dip vanwege wat dingetjes mbt mijn ziekte en het overlijden van mijn kat
Ik doe niet boos. Ben teleurgesteldquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Ja ,dus niet zo boos doen tegen mij hoor
Thnx !quote:
Beetje inwaarts.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:18 schreef Beurtbalkje het volgende:
Goede avond jongetjes en meisjesHoe staat het leven
Gelukkigquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik doe niet boos. Ben teleurgesteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |