Da's met het oog op hun toekomstige transfers.quote:Op donderdag 27 juli 2017 17:47 schreef tompsv18 het volgende:
Opstelling PSV: Zoet; Arias, Schwaab, Isimat, Brenet; Ramselaar, Hendrix, Van Ginkel; Bergwijn, Luuk de Jong, Locadia
Bank PSV: Koopmans, Luckassen, Propper, Pereiro, Lozano, Rosario, De Wijs
Toch verrassend dat Propper en Pereiro op de bank zitten.
?quote:Op donderdag 27 juli 2017 17:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Da's met het oog op hun toekomstige transfers.
Dat is op zich niet eens het probleem, meer dit: http://www.ed.nl/psv/cocu(...)er-bij-psv~ac87c150/quote:Op donderdag 27 juli 2017 17:49 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Niks mis mee. 3e verhuurperiode en lijkt me een jongen die gewoon goed in de groep ligt.
Misschien heeft De Jong zelf wel aangegeven zich te willen concentreren op z'n spel ipv aanvoerdertje spelen, lijkt me niet zo onverstandigquote:Op donderdag 27 juli 2017 17:59 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat is op zich niet eens het probleem, meer dit: http://www.ed.nl/psv/cocu(...)er-bij-psv~ac87c150/
Cocu heeft dus geen flauw idee wat hij doet.
Cocu zag geen reden om de Jong de band af te nemen. Misschien heeft de Jong daarna zelf aangegeven afstand te willen doen van de aanvoerdersband.quote:Op donderdag 27 juli 2017 17:59 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat is op zich niet eens het probleem, meer dit: http://www.ed.nl/psv/cocu(...)er-bij-psv~ac87c150/
Cocu heeft dus geen flauw idee wat hij doet.
Dat zeg ik net Hansiequote:Op donderdag 27 juli 2017 18:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Cocu zag geen reden om de Jong de band af te nemen. Misschien heeft de Jong daarna zelf aangegeven afstand te willen doen van de aanvoerdersband.
En in een ander stukje op ED lees ik dat Cocu de band niet heeft afgenomen van De Jong, maar dat hij met meerdere aanvoerders gaat werken.quote:Op donderdag 27 juli 2017 18:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Cocu zag geen reden om de Jong de band af te nemen. Misschien heeft de Jong daarna zelf aangegeven afstand te willen doen van de aanvoerdersband.
Snap echt niet hoe je dit niet lachwekkend kan vinden, wat voor signaal geef je dan ook af naar de rest van je spelersgroepquote:Op donderdag 27 juli 2017 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon gelijk, maar mensen hier beginnen vrij snel te janken.
Het signaal dat degene die in de ogen van Cocu het meest geschikt is voor het aanvoerdersschap, ook daadwerkelijk aanvoerder wordt?quote:Op donderdag 27 juli 2017 19:18 schreef S0nic het volgende:
[..]
Snap echt niet hoe je dit niet lachwekkend kan vinden, wat voor signaal geef je dan ook af naar de rest van je spelersgroep
Hendrix misschien?quote:Op donderdag 27 juli 2017 19:32 schreef BadderHaring het volgende:
Ik denk dat het vrij helder is dat Cocu van Ginkel er niet alleen om voetballende redenen bij wilde hebben, maar ook vanwege zijn bepalende karakter. Kennelijk is dat dusdanig belangrijk dat Cocu hem ook de eerste keuze vindt voor het aanvoerderschap. Dat is raar, maar de keuze om hem te huren in plaats van te kopen was dan ook niet de keuze van PSV.
Kennelijk heeft verder niemand in de groep de juiste leidinggevende capaciteiten en natuurlijk overwicht in de groep om die rol op zich te nemen. Kunnen we allemaal iets van vinden, maar het is wat het is.
Ik had in dit gezelschap gekozen voor Zoet als aanvoerder, maar dat zullen vele hier vast ook belachelijk vinden. Ik zou niet weten wie het anders moet doen.
Een bankspeler aanvoerder maken is nog veel vreemder dan een huurling.quote:
Laat die zich eerst maar eens richten op het verdienen van een basisplaats. Dat zal onder Cocu al moeilijk genoeg worden voor hem.quote:
Speelt gewoon?quote:Op donderdag 27 juli 2017 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Een bankspeler aanvoerder maken is nog veel vreemder dan een huurling.
Ik vind het wel een goede opvolger van Guardado. Maar je moet het wel aandurven. Jeugd inpassen is natuurlijk niet iets dat PSV graag doet.quote:Op donderdag 27 juli 2017 19:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Laat die zich eerst maar eens richten op het verdienen van een basisplaats. Dat zal onder Cocu al moeilijk genoeg worden voor hem.
Broekje uitquote:Op donderdag 27 juli 2017 19:38 schreef Scarface88 het volgende:
Het is weer een genot om te zien. Oogstrelend voetbal.
Dat heeft er niet zo veel mee te maken, zijn concurrenten zijn niet veel ouder. Het is meer dat Cocu zo zijn spelers heeft waar hij standaard kritischer op is dan op anderen. Hendrix lijkt nogal vaak de zondebok te zijn in de beleving van Cocu.quote:Op donderdag 27 juli 2017 19:36 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik vind het wel een goede opvolger van Guardado. Maar je moet het wel aandurven. Jeugd inpassen is natuurlijk niet iets dat PSV graag doet.
Wat voor smaken zijn er nog meer op het middenveld? Welke concurrentie uit de eigen jeugd is er?quote:Op donderdag 27 juli 2017 19:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat heeft er niet zo veel mee te maken, zijn concurrenten zijn niet veel ouder. Het is meer dat Cocu zo zijn spelers heeft waar hij standaard kritischer op is dan op anderen. Hendrix lijkt nogal vaak de zondebok te zijn in de beleving van Cocu.
0 schoten.. zucht.. Worden weer lekker veel gelijke spelen.quote:
De wedstrijd van Ajax gisteren was wel nice.quote:Op donderdag 27 juli 2017 19:43 schreef RipCity het volgende:
[..]
0 schoten.. zucht.. Worden weer lekker veel gelijke spelen.
Sterkte, makker.quote:Op donderdag 27 juli 2017 19:45 schreef tompsv18 het volgende:
Dit is nog slechter dan vorig seizoen. Dat is ook knap.
Niet gek. We hebben kwaliteit verkocht en dezelfde hansworst staat nog in de spits.quote:Op donderdag 27 juli 2017 19:45 schreef tompsv18 het volgende:
Driehoekjes op de flanken zonder intentie, schitterend.quote:Op donderdag 27 juli 2017 19:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hopelijk zetten ze zo Luckassen erin voor het nodige vermaak, valt er nog iets te lachen
Propper natuurlijk, en uit de eigen jeugd Rigo o.a.quote:Op donderdag 27 juli 2017 19:41 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wat voor smaken zijn er nog meer op het middenveld? Welke concurrentie uit de eigen jeugd is er?
Ik las hier dat het met een eventuele verkoop te maken kon hebben dat Pereiro en Pröpper niet opgesteld waren.quote:
Die Lammers hype? Heb hem nu drie keer nauwlettend in de gaten gehouden bij trainingen.... maar als dit de koelbloedige spits van PSV 1 moet worden ..... nah. NAC niveau.quote:Op donderdag 27 juli 2017 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slammers erin en gudmundsson dan maar
Hij heeft mij nog nooit echt weten te overtuigen. Te licht voor PSV, maar op dit moment misschien nog wel een hoger rendement dan de Jong.quote:Op donderdag 27 juli 2017 19:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die Lammers hype? Heb hem nu drie keer nauwlettend in de gaten gehouden bij trainingen.... maar als dit de koelbloedige spits van PSV 1 moet worden ..... nah. NAC niveau.
Vrees je al voor Excelsior uit?quote:Op donderdag 27 juli 2017 19:45 schreef tompsv18 het volgende:
Heracles - PSV 4-1quote:
Dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Uiteraard.
Buiten de 16 overigens.
Als je thuis van osijek ofzo verliest dan word je echt geen 4e met Heerenveen en Utrecht in de competitie, maar nog lager jaquote:
quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Het moet uit jezelf komen
-nikszeggende kuttrainer
Dit kan echt NIET. Cocu moet per direct worden ontslagen dan. Die Toon Gerbrands met zijn topsportmentaliteitquote:Op donderdag 27 juli 2017 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je thuis van osijek ofzo verliest dan word je echt geen 4e met Heerenveen en Utrecht in de competitie, maar nog lager ja
Ik heb spijt dat ik vanmiddag mijn stront heb weggespoeld in de wc, ik had het prima in mijn ogen kunnen smeren.quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:13 schreef Caland het volgende:
Dit is echt heel erg slecht hoor jongens
Ah jawel joh, in deze kneuzencompetitie eindig je altijd top 3quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je thuis van osijek ofzo verliest dan word je echt geen 4e met Heerenveen en Utrecht in de competitie, maar nog lager ja
Lozano gaat op den duur ook zielloos spelen met die trainerquote:Op donderdag 27 juli 2017 20:14 schreef Dejannn het volgende:
Totaal ook geen passie bij PSV tot op heden. Weinig zaken in het Nederlandse voetbal zijn zo saai als PSV vroeg in het EL-toernooi in actie te zien. Elke keer als het gebeurt zeer saai.
Misschien nog een bevlieging van Lozano straks.
Ik vond Ajax gisteren de eerste 10 minuten echt goed.quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:15 schreef Simmertje het volgende:
En dan psv'ers die totaal niet onder de indruk waren van Ajax gister
Heb de indruk dat hij zichzelf erg goed vindt. Maar kan het mis hebben.quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:17 schreef Scarface88 het volgende:
Bergwijn zeggen ze zelfs bij Willem 2 en NAC nog nee tegen. Wat is die slecht zeg
Ik zie Osi het nog wel afmaken vandaag....quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:16 schreef Caland het volgende:
Volgend week wordt het 37 graden in Kroatie, dus zaak dat je het vandaag afmaakt
(Aldus Elfrink)
Brenet/Schaawb/Isimat als achterhoede en dan maar dure aanvallers kopen. Wat een beleid ookquote:Op donderdag 27 juli 2017 20:23 schreef PowerLoungen het volgende:
En maar vast blijven houden aan de loser als trainer
Luckassenquote:Op donderdag 27 juli 2017 20:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Brenet/Schaawb/Isimat als achterhoede en dan maar dure aanvallers kopen. Wat een beleid ook
Brands was alleen een god bij RKCquote:Op donderdag 27 juli 2017 20:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Brenet/Schaawb/Isimat als achterhoede en dan maar dure aanvallers kopen. Wat een beleid ook
Ik heb het idee dat hij maar wat doet.quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Brands was alleen een god bij RKC
Bij AZ moest die ook gecorrigeerd worden en bij PSV is het helemaal pure ellendequote:Op donderdag 27 juli 2017 20:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij maar wat doet.
Als je zo'n pauperzoon produceert weet je al genoeg eigenlijkquote:Op donderdag 27 juli 2017 20:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij AZ moest die ook gecorrigeerd worden en bij PSV is het helemaal pure ellende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |