abonnement Unibet Coolblue
pi_172671292
Wel heel gaaf hoe subtiel sommige gezichtsuitdrukkingen zijn. Bijv. Lord Glover die z'n neushoek optrekt als Thormund zegt: "looks like we are the nightswatch now.

Er gaat daar sws iets mis volgens mij. Welke rol gaan Sansa en littlefinger daarin spelen?
  Moderator dinsdag 25 juli 2017 @ 18:51:17 #152
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_172671836
Al het offtopic geneuzel even verwijderd.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_172671985
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 16:44 schreef Slayage het volgende:

[..]

Die zwaard gaat pijn doen, maar jon heeft wel andere dingen aan zijn hoofd dan chickies
En Dany is niet roodharig :P
pi_172672913
Ik vond dat stukje wel grappig waarin die dikke drank aanbied aan Ser Jonas en vervolgens meteen terugpakt en zelf een stevige slok neemt. :P
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  dinsdag 25 juli 2017 @ 19:41:37 #155
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_172673332
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ze had het over Jon tegen Dany ja, en haar doel is meer de Long Night en de White Walkers dan om Dany op de troon te krijgen.
Wat is de definitie van Kamp Wolf dan? Want volgens mij mocht ze haar gezicht niet meer vertonen in Kamp Wolf. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  dinsdag 25 juli 2017 @ 19:44:52 #156
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172673390
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 19:41 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Wat is de definitie van Kamp Wolf dan? Want volgens mij mocht ze haar gezicht niet meer vertonen in Kamp Wolf. :P
Iedereen die het belang dient van de strijd tegen de White Walkers en Jon volgt.

Of in elk geval in die verhaallijn aanwezig is zoals Baelish
Oh.
  dinsdag 25 juli 2017 @ 20:02:41 #157
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_172673742
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Iedereen die het belang dient van de strijd tegen de White Walkers en Jon volgt.

Of in elk geval in die verhaallijn aanwezig is zoals Baelish
Dus wellicht binnenkort Kamp Wolfdraak? :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  dinsdag 25 juli 2017 @ 20:03:09 #158
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172673759
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 20:02 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Dus wellicht binnenkort Kamp Wolfdraak? :P
Dat kan sowieso wel gaan overlappen ja.
Oh.
  dinsdag 25 juli 2017 @ 20:03:40 #159
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_172673773
Hoe moeilijk zou het trouwens 's winters zijn om een bosbrand te starten? Anders is dat wel een goed verdedigingsmiddel tegen de Walkers.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_172674249
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 20:02 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Dus wellicht binnenkort Kamp Wolfdraak? :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 12:23 schreef Aristoteless het volgende:
Omdat de personages nu veel meer (en sneller) heen en weer reizen was het niet meer handig om ze per locatie in te delen. Dus ik heb nu 3 kampen gemaakt:
Kamp Wolf, dit zijn alle personages rondom de starks en die bezig zijn met de komende strijd tegen de white walkers.
Kamp Dragon, dit zijn alle personages rondom Daenerys Targaryen en die bezig zijn haar op te troon te krijgen.
Kamp Lion, dit zijn alle personages rondom Cersei Lannister en die bezig zijn haar op te troon te houden.

Het gaat dus niet om waar de personages zijn. Als Jon volgende week naar Daenerys gaat is hij nog altijd onderdeel van Kamp Wolf. Ook als deze twee gaan samenwerken zijn hun belangen nog altijd verschillend. Jon wil het Noorden beschermen van tegen de white walkers, Daenerys wil haar troon. Sommige personages zijn wat lastiger te plaatsen in een kamp. Littlefinger is misschien het duidelijkste voorbeeld, deze zit in Kamp Wolf omdat hij in de verhaallijnen van de Starks is verwikkeld. Maar ik betwijfel of hij zich ook maar iets van de white walkers dreiging aantrekt. Dus in het kamp zelf kunnen natuurlijk ook altijd tegenkrachten bevinden.

Tot slot hebben we afgelopen aflevering kunnen zien dat er een aantal personages gevangen zijn genomen. Dit heb ik weergegeven door tralies voor de afbeelding toe te voegen en ze in het kamp te plaatsen waar ze zijn gevangen genomen. De kleur van hun naam heeft aan in welk kamp ze oorspronkelijk horen.
[ afbeelding ]
Uiteindelijk zal er volgend seizoen alleen nog een groot Kamp Wolf zijn denk ik. Met Cersei, als ze nog leeft, als tegenwerkende bitch.
  dinsdag 25 juli 2017 @ 20:20:37 #161
262 Re
Kiss & Swallow
pi_172674293
The bitter sweet ending ben ik wel benieuwd naar eigenlijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 25 juli 2017 @ 20:22:35 #162
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_172674358
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 20:20 schreef Re het volgende:
The bitter sweet ending ben ik wel benieuwd naar eigenlijk
Het vuur wint van het ijs om erachter te komen dat het een balans had moeten zijn en alles verdort?
  dinsdag 25 juli 2017 @ 20:25:33 #163
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172674466
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 20:19 schreef Aristoteless het volgende:

[..]

[..]

Uiteindelijk zal er volgend seizoen alleen nog een groot Kamp Wolf zijn denk ik. Met Cersei, als ze nog leeft, als tegenwerkende bitch.
Ik denk dat er ook volgend seizoen nog wel wat politieke spelletjes zijn, al is het maar in het eerste deel van het seizoen. Dat je dan hoort dat de WW overal al aanvallen. En dat we ze dan pas in het laatste deel van het seizoen echt met ze zien vechten.
Oh.
  dinsdag 25 juli 2017 @ 20:26:58 #164
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172674504
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 20:20 schreef Re het volgende:
The bitter sweet ending ben ik wel benieuwd naar eigenlijk
Dany dood, Jon als koning (alhoewel dit iets te cheesy is denk ik) en nog heel wat personages dood. Arya gaat denk ik west of Westeros varen met haar boot (vorig seizoen werd daar naar gehint) en Tyrion begint zijn eigen wijngaard _O_ Dat is ook het laatste shot van de serie
Oh.
pi_172674577
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dany dood, Jon als koning (alhoewel dit iets te cheesy is denk ik) en nog heel wat personages dood. Arya gaat denk ik west of Westeros varen met haar boot (vorig seizoen werd daar naar gehint) en Tyrion begint zijn eigen wijngaard _O_ Dat is ook het laatste shot van de serie
teken ik voor, Arya ook nog dood trouwens.
  dinsdag 25 juli 2017 @ 20:32:40 #166
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172674715
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 20:29 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

teken ik voor, Arya ook nog dood trouwens.
En dan Bran die gaat tijdreizen en vast komt te zitten op het moment dat hij het maken van de NK wil voorkomen, waardoor hij dat zelf wordt.

Sansa mag van mij dan eerder dood, maar denk dat zij gewoon de Lady of Winterfell wordt uiteindelijk.
Oh.
pi_172674902
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 20:20 schreef Re het volgende:
The bitter sweet ending ben ik wel benieuwd naar eigenlijk
Bran wordt wakker uit z,n coma en blijkt alles hebben gedroomd. .
pi_172676099
Ik zal ook mijn review maar eens kort posten van de eerste twee afleveringen.

Ik moet zeggen dat ik het over het algemeen twee prima afleveringen vond met een aantal hoogte en dieptepunten.

Voor mij de beste scenes:
- de hele Hound-scene in aflevering 1
- Euron's entrance in aflevering 1
- Euron's aanval en de terugkeer van Reek (vluchten was een verstandige keuze naar mijn mening)
- Arya's/Tyrion's reactie bij het horen van de nieuwe King in the North

Dieptepunten:
- Dat nutteloze Tormund 'loves' Brienne verhaal zonder enige diepgang
- Sam dat erachter komt dat er dragonglass onder dragonstone zit terwijl Stannis dit al eerder heeft verteld... :\
- Arya die house frey vergiftigt, leuk om te zien, maar beetje overbodig na seizoen 6 finale. Ze hadden dit beter in samen kunnen pakken.

Al met al nog wel tevreden over dit seizoen.. maar...

Ik vind het allemaal iets te veel schrijven naar hetgeen de fans WILLEN zien.. Veelal onbelangrijke karakters die dood gaan waar de gemiddelde kijker niet rouwig van wordt. Ik ben 'verliefd' geworden op de boeken en serie vanwege het realisme (buiten de magie) dat Game of Thrones heeft. Zowel in de gebeurtenissen en het dialoog. Op dit moment heb ik het gevoel dat D&D, net als vorig seizoen, alles te makkelijk op hun plek laten vallen. Er zit geen verassing meer in, er wordt teveel geschreven in de 'good guys' en 'pure villain'. Game of thrones stond erom bekend dat de lijn tussen kwaad en goed vervaagd en dat iedereen verschillende motieven heeft om bepaalde keuzes (dan goed, dan slecht) te maken. Wat ik nu zie is niet hetgeen wat G.R.R.M. ons tot op heden in de boeken heeft nagelaten. Je mag me hier een zeur over vinden maar ik denk dat vele mede die-hard fans zich hierin kunnen vinden.

Al met al hoop ik dat we dat de komende afleveringen wat meer terug gaan zien van dat oude. Persoonlijk hoop ik dat alle huidige plannen van daenerys om westeros te veroveren grandioos mislukken, waardoor ze onverstandige keuzes gaat maken die op lange termijn in haar nadeel gaan werken. (wake the dragon)
pi_172676412
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 20:19 schreef Aristoteless het volgende:

[..]

[..]

Uiteindelijk zal er volgend seizoen alleen nog een groot Kamp Wolf zijn denk ik. Met Cersei, als ze nog leeft, als tegenwerkende bitch.
Deze uiteenzetting was mij ontgaan. Dank daarvoor ^O^
pi_172676570
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 20:37 schreef Ghost_Nappa het volgende:

[..]

Bran wordt wakker uit z,n coma en blijkt alles hebben gedroomd. .
:') hoe kan je zo zijn
pi_172676728
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 21:04 schreef Minimunt het volgende:
Ik zal ook mijn review maar eens kort posten van de eerste twee afleveringen.

Ik moet zeggen dat ik het over het algemeen twee prima afleveringen vond met een aantal hoogte en dieptepunten.

Voor mij de beste scenes:
- de hele Hound-scene in aflevering 1
- Euron's entrance in aflevering 1
- Euron's aanval en de terugkeer van Reek (vluchten was een verstandige keuze naar mijn mening)
- Arya's/Tyrion's reactie bij het horen van de nieuwe King in the North

Dieptepunten:
- Dat nutteloze Tormund 'loves' Brienne verhaal zonder enige diepgang
- Sam dat erachter komt dat er dragonglass onder dragonstone zit terwijl Stannis dit al eerder heeft verteld... :\
- Arya die house frey vergiftigt, leuk om te zien, maar beetje overbodig na seizoen 6 finale. Ze hadden dit beter in samen kunnen pakken.

Al met al nog wel tevreden over dit seizoen.. maar...

Ik vind het allemaal iets te veel schrijven naar hetgeen de fans WILLEN zien.. Veelal onbelangrijke karakters die dood gaan waar de gemiddelde kijker niet rouwig van wordt. Ik ben 'verliefd' geworden op de boeken en serie vanwege het realisme (buiten de magie) dat Game of Thrones heeft. Zowel in de gebeurtenissen en het dialoog. Op dit moment heb ik het gevoel dat D&D, net als vorig seizoen, alles te makkelijk op hun plek laten vallen. Er zit geen verassing meer in, er wordt teveel geschreven in de 'good guys' en 'pure villain'. Game of thrones stond erom bekend dat de lijn tussen kwaad en goed vervaagd en dat iedereen verschillende motieven heeft om bepaalde keuzes (dan goed, dan slecht) te maken. Wat ik nu zie is niet hetgeen wat G.R.R.M. ons tot op heden in de boeken heeft nagelaten. Je mag me hier een zeur over vinden maar ik denk dat vele mede die-hard fans zich hierin kunnen vinden.

Al met al hoop ik dat we dat de komende afleveringen wat meer terug gaan zien van dat oude. Persoonlijk hoop ik dat alle huidige plannen van daenerys om westeros te veroveren grandioos mislukken, waardoor ze onverstandige keuzes gaat maken die op lange termijn in haar nadeel gaan werken. (wake the dragon)
Ik heb hier ook over nagedacht. Ik ben er nog niet helemaal over uit. Aan de ene kant is het inderdaad juist de kracht van de serie, aan de andere kant vind ik het kut als leuke personages dood gaan. Het moet wel bittersweet worden, maar bitter overheerst bij mij al snel.

Ik ben eigenlijk tevreden als Arya (in ieder geval Arya), Tyrion Dany en Jon (in die volgorde) het overleven.
  dinsdag 25 juli 2017 @ 21:29:59 #172
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_172677003
I denk dat Arya heel bruut littlefinger naar de godverdomme helpt, dat zou wel passen in het verhaal. Daarna gebruikt ze zijn masker om de bitchking te stingen, het kan ook nog zijn dat ze ook whitewalkermasker kan jatten en dat leger naar de bitchking laat marcheren. Het kind is er gek genoeg voor.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  dinsdag 25 juli 2017 @ 21:38:42 #173
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172677299
Oh.
pi_172677509
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 16:50 schreef Forbry het volgende:

[..]

Oh, o.k. :')

Ik vond het een hele mooie scène. En niet om het naakt, maar omdat het romantisch en ontroerend was. Het was ook niet zomaar een 'seksscène', het was een seksscène met iemand die op dat gebied een best aardig probleempje heeft...
En het toont alles waar Dany tegen strijdt. Onmenselijking van mensen die gewoon mensen zijn.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_172677605
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat kan sowieso wel gaan overlappen ja.
Wordt uiteindelijk gewoon kamp licht tegen kamp duister natuurlijk.

Met kampdrtussenin en das Benjen in zn eentje.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_172677890
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 21:51 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Wordt uiteindelijk gewoon kamp licht tegen kamp duister natuurlijk.

Met kampdrtussenin en das Benjen in zn eentje.
als jij denkt dat de white walkers slecht zijn..denk het niet :)
pi_172678146
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 22:01 schreef Minimunt het volgende:

[..]

als jij denkt dat de white walkers slecht zijn..denk het niet :)
Hmmmmm... waarom niet?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 25 juli 2017 @ 22:26:12 #178
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172678492
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 21:51 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Wordt uiteindelijk gewoon kamp licht tegen kamp duister natuurlijk.

Met kampdrtussenin en das Benjen in zn eentje.
Muah denk dat er ook binnen het menselijke kamp nog genoeg conflicten zullen zijn en blijven tot het einde, iedereen die een andere mening heeft. En rondom de White Walkers misschien erachter komen dat ze niet perse alleen maar evil om het evil zijn.
Oh.
  dinsdag 25 juli 2017 @ 22:27:38 #179
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172678525
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 22:12 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hmmmmm... waarom niet?
Kan zijn dat ze zich gevangen voelen in hun vorm van nu en daaruit willen ontsnappen en daarvoor ergens naar Westeros moeten (Gods Eye?) of dat de NK eigenlijk een Stark is (misschien wel Bran). Ik zal wel teleurgesteld zijn als het echt alleen een uit de hand gelopen wapen is.
Oh.
pi_172678609
Poeh ja, zó'n twist zoh natuurlijk ook nog kunnen!

Ik drukte op posten (mijn waarom niet post) en bedacht me toen eerst "de WW zijn natuurlijk alleen maar pure evil wanneer je aanneemt dat de mensheid in zichzelf goed en waardevol is".

Maar daarna bedacht ik dat je ook dieren in the army of the dead ziet marchen... dus ze nemen echt al het leven over... dat spreekt ook weer niet echt voor ze :'D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 25 juli 2017 @ 22:35:03 #181
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172678696
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 22:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Poeh ja, zó'n twist zoh natuurlijk ook nog kunnen!

Ik drukte op posten (mijn waarom niet post) en bedacht me toen eerst "de WW zijn natuurlijk alleen maar pure evil wanneer je aanneemt dat de mensheid in zichzelf goed en waardevol is".

Maar daarna bedacht ik dat je ook dieren in the army of the dead ziet marchen... dus ze nemen echt al het leven over... dat spreekt ook weer niet echt voor ze :'D
Evil is sowieso maar een kwestie van perceptie, kijk alleen maar naar alle menselijke personages. Het is dat we van de meeste hun motieven weten, maar als je er vanuit een ander kamp naar kijkt zijn ze juist het kwaad. Dany is bijvoorbeeld ook gewoon evil, als je ziet dat ze met haar draken alles wil platbranden en Dothraki wil loslaten op het land.

Het punt met de WW is alleen dat we het motief niet weten waarom ze ineens in deze periode weer zijn begonnen met een leger verzamelen en de Wildlings aan te vallen en Westeros willen binnentrekken.
Oh.
  dinsdag 25 juli 2017 @ 22:36:56 #182
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_172678767
Daarom is de geschiedenis van de ww ook zo interessant, wat drijft hun?
pi_172678775
True true true!

Bring on ep 3 dus!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_172678812
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Kan zijn dat ze zich gevangen voelen in hun vorm van nu en daaruit willen ontsnappen en daarvoor ergens naar Westeros moeten (Gods Eye?) of dat de NK eigenlijk een Stark is (misschien wel Bran). Ik zal wel teleurgesteld zijn als het echt alleen een uit de hand gelopen wapen is.
Persoonlijk denk ik dat de reden dat de white walkers richting het zuiden trekken is omdat er iets is gebeurt wat het pact tussen de White Walkers, children of the forest en de First Men heeft doorbroken. Dit zullen we hoogstwaarschijnlijk te zien krijgen vanuit de visies van Bran.

De wall is er volgens mij niet om de mensheid te beschermen tegen de white walkers maar meer een onderdeel is van het gesloten pact. Er valt te communiceren met de White Walkers en ik geloof niet dat ze enkel hun territorium willen uitbreiden, want waarom hadden ze dat niet eerder gedaan dan?

Jon snow is de hele tijd de verbinder geweest tussen diverse groepen die recht tegenover elkaar staan. Jon is volgensmij a song of ice (Night king) and fire (Daenerys)
pi_172678933
Boooh! Tussen de seizoenen door vind ik dit topic echt vervelend. Maar dit soort speculaties zijn smullen :D

Vooral nu je ook weet dat het niet meer is dan speculatie :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 25 juli 2017 @ 22:45:22 #186
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172679040
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 22:38 schreef Minimunt het volgende:

[..]

Persoonlijk denk ik dat de reden dat de white walkers richting het zuiden trekken is omdat er iets is gebeurt wat het pact tussen de White Walkers, children of the forest en de First Men heeft doorbroken. Dit zullen we hoogstwaarschijnlijk te zien krijgen vanuit de visies van Bran.

De wall is er volgens mij niet om de mensheid te beschermen tegen de white walkers maar meer een onderdeel is van het gesloten pact. Er valt te communiceren met de White Walkers en ik geloof niet dat ze enkel hun territorium willen uitbreiden, want waarom hadden ze dat niet eerder gedaan dan?

Jon snow is de hele tijd de verbinder geweest tussen diverse groepen die recht tegenover elkaar staan. Jon is volgensmij a song of ice (Night king) and fire (Daenerys)
Ja er zijn ook theorieën dat de White Walkers zelf the Wall hebben gebouwd om de mensen juist weg van hun te houden, maar toen de Wildling daar kwamen.
Oh.
  dinsdag 25 juli 2017 @ 22:45:52 #187
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172679055
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 22:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Boooh! Tussen de seizoenen door vind ik dit topic echt vervelend. Maar dit soort speculaties zijn smullen :D

Vooral nu je ook weet dat het niet meer is dan speculatie :Y
Jup, en ook wel tof dat ik bij de meeste verhaallijnen echt geen idee heb hoe het gaat lopen _O- Sommige wel maar de meeste echt totaal niet.
Oh.
pi_172679065
Dat zouden ze in de citadel dan toch wel on record hebben?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 25 juli 2017 @ 22:47:50 #189
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172679103
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 22:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat zouden ze in de citadel dan toch wel on record hebben?
Als de Citadel er al was ten tijde van dat pact :+

Veel historie is ook gewoon verloren gegaan in die tijd, en daardoor zeggen sommige personages al dat sommige tijdsaanduidingen totaal niet kloppen. Zoals dat the Long Night veel korter geleden is dan gedacht bijvoorbeeld.
Oh.
pi_172679192
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 22:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat zouden ze in de citadel dan toch wel on record hebben?
De citadel heeft niet alle informatie ter beschikking maar... The North Remembers.

In the north de grootste religie is de old gods, de starks hebben altijd al een verleden gehad met warging en greensight. Ik denk dus dat de North Remembers slaat op de bomen/natuur die events kunnen opbrengen waar zelfs de maesters niets van weten.

Ik heb zoveel theorieën over het vervolg... :D te veel om op te noemen.
  dinsdag 25 juli 2017 @ 22:53:43 #191
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172679287
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 22:50 schreef Minimunt het volgende:

[..]

De citadel heeft niet alle informatie ter beschikking maar... The North Remembers.

In the north de grootste religie is de old gods, de starks hebben altijd al een verleden gehad met warging en greensight. Ik denk dus dat de North Remembers slaat op de bomen/natuur die events kunnen opbrengen waar zelfs de maesters niets van weten.

Ik heb zoveel theorieën over het vervolg... :D te veel om op te noemen.
Ik las laatst nog een theorie dat de White Walkers ten zuiden willen om hun horrorboom te willen voeden die al het leven wil hebben om te blijven bestaan en zo de natuur te redden _O-
Oh.
pi_172679297
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 22:50 schreef Minimunt het volgende:

[..]

De citadel heeft niet alle informatie ter beschikking maar... The North Remembers.

In the north de grootste religie is de old gods, de starks hebben altijd al een verleden gehad met warging en greensight. Ik denk dus dat de North Remembers slaat op de bomen/natuur die events kunnen opbrengen waar zelfs de maesters niets van weten.

Ik heb zoveel theorieën over het vervolg... :D te veel om op te noemen.
En uiteindelijk wordt het net dat ene dat je niet bedacht :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_172679406
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 21:21 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Ik heb hier ook over nagedacht. Ik ben er nog niet helemaal over uit. Aan de ene kant is het inderdaad juist de kracht van de serie, aan de andere kant vind ik het kut als leuke personages dood gaan. Het moet wel bittersweet worden, maar bitter overheerst bij mij al snel.

Ik ben eigenlijk tevreden als Arya (in ieder geval Arya), Tyrion Dany en Jon (in die volgorde) het overleven.
Dat wat je schrijft in de 1e alinea, ik heb hetzelfde. Al vind ik het (tegelijkertijd) wel écht de kracht van de serie dat er ook 'favorites' dood gaan...

Er zijn er nog wel (veel) meer die ik absoluut een 'happy ending' gun (waaronder bijv. Davos), maar degenen waarbij ik (al dan niet tijdelijk) echt een kut gevoel aan de serie ga overhouden als ze het uiteindelijk niet overleven, zijn: Jon, Sam en Tyrion. In die volgorde.
Tails tell tales
  Forum Admin dinsdag 25 juli 2017 @ 23:00:30 #194
35723 crew  GGMM
pi_172679475
quote:
Stop hiermee
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_172679488
Ik hóóp dat er nog een spannende ontknoping/twist komt m.b.t. de WW's, maar ik vrees eigenlijk een beetje van niet.... Ik heb vooralsnog het idee dat het einde vooral heel erg om Jon zal draaien (wat ik op zich ook wel erg tof zal vinden, daar niet van).
Tails tell tales
  dinsdag 25 juli 2017 @ 23:03:00 #196
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172679541
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 23:00 schreef GGMM het volgende:

[..]

Stop hiermee
Heb je al je eigen mening gegeven over de episode?
Oh.
  Forum Admin dinsdag 25 juli 2017 @ 23:05:27 #197
35723 crew  GGMM
pi_172679610
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Heb je al je eigen mening gegeven over de episode?
Ik vond dit best een goede aflevering. 8/10

De negatieve ervaringen zijn ook mijn eigen mening trouwens. ;)

Serie is gewoon niet meer wat het was, maar nog steeds zeer vermakelijk zo'n uurtje per week. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin dinsdag 25 juli 2017 @ 23:07:01 #198
35723 crew  GGMM
pi_172679655
Af en toe is het gewoon grappig om in te gaan tegen mensen die deze serie verafgoden en hun ogen sluiten voor dingen die niet kloppen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_172679724
Aan de andere kant ben ik bij GoT er zo op ingesteld dat iedereen kan sterven, dat ik eigenlijk niet eens zeker weet of ik nog echt emotioneel ga worden van/bij de dood van wie dan ook...
Tails tell tales
  dinsdag 25 juli 2017 @ 23:09:39 #200
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172679726
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 23:05 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik vond dit best een goede aflevering. 8/10

De negatieve ervaringen zijn ook mijn eigen mening trouwens. ;)

Serie is gewoon niet meer wat het was, maar nog steeds zeer vermakelijk zo'n uurtje per week. :)
:D

Ik ben het wel met je eens hoor, maar de serie is gewoon sowieso anders geworden omdat dit meer pay-off is sinds alle opbouw vorige seizoenen. Zou raar zijn als dat nog hetzelfde was.
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 23:07 schreef GGMM het volgende:
Af en toe is het gewoon grappig om in te gaan tegen mensen die deze serie verafgoden en hun ogen sluiten voor dingen die niet kloppen.
Komt omdat je ook kan kijken naar het positieve :+ En sommige kritiek iets teveel lijkt op zoeken naar fouten, terwijl die wel in te vullen zijn.
Oh.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')