als jij denkt dat de white walkers slecht zijn..denk het nietquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wordt uiteindelijk gewoon kamp licht tegen kamp duister natuurlijk.
Met kampdrtussenin en das Benjen in zn eentje.
Hmmmmm... waarom niet?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:01 schreef Minimunt het volgende:
[..]
als jij denkt dat de white walkers slecht zijn..denk het niet
Muah denk dat er ook binnen het menselijke kamp nog genoeg conflicten zullen zijn en blijven tot het einde, iedereen die een andere mening heeft. En rondom de White Walkers misschien erachter komen dat ze niet perse alleen maar evil om het evil zijn.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wordt uiteindelijk gewoon kamp licht tegen kamp duister natuurlijk.
Met kampdrtussenin en das Benjen in zn eentje.
Kan zijn dat ze zich gevangen voelen in hun vorm van nu en daaruit willen ontsnappen en daarvoor ergens naar Westeros moeten (Gods Eye?) of dat de NK eigenlijk een Stark is (misschien wel Bran). Ik zal wel teleurgesteld zijn als het echt alleen een uit de hand gelopen wapen is.quote:
Evil is sowieso maar een kwestie van perceptie, kijk alleen maar naar alle menselijke personages. Het is dat we van de meeste hun motieven weten, maar als je er vanuit een ander kamp naar kijkt zijn ze juist het kwaad. Dany is bijvoorbeeld ook gewoon evil, als je ziet dat ze met haar draken alles wil platbranden en Dothraki wil loslaten op het land.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Poeh ja, zó'n twist zoh natuurlijk ook nog kunnen!
Ik drukte op posten (mijn waarom niet post) en bedacht me toen eerst "de WW zijn natuurlijk alleen maar pure evil wanneer je aanneemt dat de mensheid in zichzelf goed en waardevol is".
Maar daarna bedacht ik dat je ook dieren in the army of the dead ziet marchen... dus ze nemen echt al het leven over... dat spreekt ook weer niet echt voor ze :'D
Persoonlijk denk ik dat de reden dat de white walkers richting het zuiden trekken is omdat er iets is gebeurt wat het pact tussen de White Walkers, children of the forest en de First Men heeft doorbroken. Dit zullen we hoogstwaarschijnlijk te zien krijgen vanuit de visies van Bran.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan zijn dat ze zich gevangen voelen in hun vorm van nu en daaruit willen ontsnappen en daarvoor ergens naar Westeros moeten (Gods Eye?) of dat de NK eigenlijk een Stark is (misschien wel Bran). Ik zal wel teleurgesteld zijn als het echt alleen een uit de hand gelopen wapen is.
Ja er zijn ook theorieën dat de White Walkers zelf the Wall hebben gebouwd om de mensen juist weg van hun te houden, maar toen de Wildling daar kwamen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:38 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat de reden dat de white walkers richting het zuiden trekken is omdat er iets is gebeurt wat het pact tussen de White Walkers, children of the forest en de First Men heeft doorbroken. Dit zullen we hoogstwaarschijnlijk te zien krijgen vanuit de visies van Bran.
De wall is er volgens mij niet om de mensheid te beschermen tegen de white walkers maar meer een onderdeel is van het gesloten pact. Er valt te communiceren met de White Walkers en ik geloof niet dat ze enkel hun territorium willen uitbreiden, want waarom hadden ze dat niet eerder gedaan dan?
Jon snow is de hele tijd de verbinder geweest tussen diverse groepen die recht tegenover elkaar staan. Jon is volgensmij a song of ice (Night king) and fire (Daenerys)
Jup, en ook wel tof dat ik bij de meeste verhaallijnen echt geen idee heb hoe het gaat lopenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Boooh! Tussen de seizoenen door vind ik dit topic echt vervelend. Maar dit soort speculaties zijn smullen
Vooral nu je ook weet dat het niet meer is dan speculatie
Als de Citadel er al was ten tijde van dat pactquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat zouden ze in de citadel dan toch wel on record hebben?
De citadel heeft niet alle informatie ter beschikking maar... The North Remembers.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat zouden ze in de citadel dan toch wel on record hebben?
Ik las laatst nog een theorie dat de White Walkers ten zuiden willen om hun horrorboom te willen voeden die al het leven wil hebben om te blijven bestaan en zo de natuur te reddenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:50 schreef Minimunt het volgende:
[..]
De citadel heeft niet alle informatie ter beschikking maar... The North Remembers.
In the north de grootste religie is de old gods, de starks hebben altijd al een verleden gehad met warging en greensight. Ik denk dus dat de North Remembers slaat op de bomen/natuur die events kunnen opbrengen waar zelfs de maesters niets van weten.
Ik heb zoveel theorieën over het vervolg...te veel om op te noemen.
En uiteindelijk wordt het net dat ene dat je niet bedachtquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:50 schreef Minimunt het volgende:
[..]
De citadel heeft niet alle informatie ter beschikking maar... The North Remembers.
In the north de grootste religie is de old gods, de starks hebben altijd al een verleden gehad met warging en greensight. Ik denk dus dat de North Remembers slaat op de bomen/natuur die events kunnen opbrengen waar zelfs de maesters niets van weten.
Ik heb zoveel theorieën over het vervolg...te veel om op te noemen.
Dat wat je schrijft in de 1e alinea, ik heb hetzelfde. Al vind ik het (tegelijkertijd) wel écht de kracht van de serie dat er ook 'favorites' dood gaan...quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:21 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Ik heb hier ook over nagedacht. Ik ben er nog niet helemaal over uit. Aan de ene kant is het inderdaad juist de kracht van de serie, aan de andere kant vind ik het kut als leuke personages dood gaan. Het moet wel bittersweet worden, maar bitter overheerst bij mij al snel.
Ik ben eigenlijk tevreden als Arya (in ieder geval Arya), Tyrion Dany en Jon (in die volgorde) het overleven.
Ik vond dit best een goede aflevering. 8/10quote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je al je eigen mening gegeven over de episode?
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond dit best een goede aflevering. 8/10
De negatieve ervaringen zijn ook mijn eigen mening trouwens.
Serie is gewoon niet meer wat het was, maar nog steeds zeer vermakelijk zo'n uurtje per week.
Komt omdat je ook kan kijken naar het positievequote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:07 schreef GGMM het volgende:
Af en toe is het gewoon grappig om in te gaan tegen mensen die deze serie verafgoden en hun ogen sluiten voor dingen die niet kloppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |