Ja maar ze gingen af en toe ook naar andere personages die werden gesneden, dus wist niet de hele tijd wie nou Euron was.quote:
Met de speer schreeuwt hij het nog uit van de pijn.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ze gingen af en toe ook naar andere personages die werden gesneden, dus wist niet de hele tijd wie nou Euron was.
Maar in het boek heeft hij kennis van duistere magie, dus het kan best dat hij daar iets op heeft gevonden (als ze dit ook in de serie gaan doen althans)
Volgens mij is jouw idee zo gek nog nietquote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:33 schreef Minimunt het volgende:
Oja, als ik op één iemand mijn geld kan zetten wie het hele verhaal overleeft is het wel Samwell.
In de aflevering van gisteren vind ik volgens mij een easter egg.
Kijk maar eens dit stuk terug waar de archmaester refereert naar de rebellion van Robert:
<na 20 seconden
Sam zal volgens mij aan het einde een boek met een poëtische naam schrijven genaamd: "A song of ice and fire"
Dit zou wel heel goed kunnen als einde jaquote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:33 schreef Minimunt het volgende:
Oja, als ik op één iemand mijn geld kan zetten wie het hele verhaal overleeft is het wel Samwell.
In de aflevering van gisteren vind ik volgens mij een easter egg.
Kijk maar eens dit stuk terug waar de archmaester refereert naar de rebellion van Robert:
<na 20 seconden
Sam zal volgens mij aan het einde een boek met een poëtische naam schrijven genaamd: "A song of ice and fire"
Ik had ook het idee dat het niet iedere keer Euron was die werd geraakt.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ze gingen af en toe ook naar andere personages die werden gesneden, dus wist niet de hele tijd wie nou Euron was.
Maar in het boek heeft hij kennis van duistere magie, dus het kan best dat hij daar iets op heeft gevonden (als ze dit ook in de serie gaan doen althans)
Jon moet echt niet buigen voor haar. Zal ik zwak vinden. Daarnaast hoezo mag Yara wel koningin zijn? Omdat het een vrouw is. Net nog een x gekeken. Zag nu idd dat Euron de tongen er uit sneed. Dat verklaart nog meer waarom Theon sprong. Snap niet dat mensen dat laf noemen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja Jon is al gestorven natuurlijk, en we moeten wel de pay-off krijgen van dat hij de verloren prins is. Zou zonde zijn als hij dan sterft voordat hij daar iets mee kan doen. Maar denk niet dat Jon en Dany gelukkig samen gaan trouwen en kinderen krijgen en dat alles goedkomt.
Euron is wel iemand die van pijn kan genieten denk ik.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:38 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Met de speer schreeuwt hij het nog uit van de pijn.
Pijn is fijn, heb ik meegekregen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Euron is wel iemand die van pijn kan genieten denk ik.
Het is juist ontzettend menselijk dat Theon na zijn trauma's alles bij hem terugkwam en niet nog een keer die martelingen wilde ondergaan. Daarbij als hij Euron aan zou vallen zou Yara ook zo goed als dood zijn, en nu kan hij een plan bedenken om haar te redden.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jon moet echt niet buigen voor haar. Zal ik zwak vinden. Daarnaast hoezo mag Yara wel koningin zijn? Omdat het een vrouw is. Net nog een x gekeken. Zag nu idd dat Euron de tongen er uit sneed. Dat verklaart nog meer waarom Theon sprong. Snap niet dat mensen dat laf noemen.
Lijkt me sterk dat hij dood gaat.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:35 schreef Amarantha het volgende:
Ben benieuwd of Jorah weer beter is straks.
Zo ziet iemand eruit met een speer in zijn been.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Euron is wel iemand die van pijn kan genieten denk ik.
Nouja dat 2e niet. Yara is wel klaar normaal gesproken.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is juist ontzettend menselijk dat Theon na zijn trauma's alles bij hem terugkwam en niet nog een keer die martelingen wilde ondergaan. Daarbij als hij Euron aan zou vallen zou Yara ook zo goed als dood zijn, en nu kan hij een plan bedenken om haar te redden.
Kijk jij het met je vader?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
mijn vader moest hier hardop om lachen.
Euron mag wel geile spelletjes met haar spelen ja.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nouja dat 2e niet. Yara is wel klaar normaal gesproken.
Hij kwame net terug van vakantie, maar vanaf maandag kijken we het weer samenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk jij het met je vader?Ik heb mijn ouders ook proberen te overtuigen het te kijken maar willen ze niet
Heeft hij ook de boeken gelezen?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij kwame net terug van vakantie, maar vanaf maandag kijken we het weer samen. Gelukkig heeft hij dezelfde favorieten als mij en haat hij Sansa ook
Idemquote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk jij het met je vader?Ik heb mijn ouders ook proberen te overtuigen het te kijken maar willen ze niet
Fuck was dat dan? Dat die moeder ineens als een waardevol teder popje bewaakt moest wordenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen die Tyene vecht toch ook met gif? En dat was net de Sandsnake die niet in aanraking kwam met Euron maar haar moeder beschermde.
Euron heeft trouwens Valyrian armor dus die kan wel tegen een stootje
Ze waren overvallen. Kijken jullie dezelfde serie?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:32 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Was dat niet het ding waar ze om bekend staan? Afgezien van het gif zou een zweep je keel pijn doen. Hij wordt met een speer vol in zijn been gestoken en daarna ook nog met een mes in het onderlichaam gesneden. Toch huppelt hij vrolijk door en kan hij schreeuwen en coole oneliners blijven geven.
Ik liet het woord "draken" vallen, en toen was het al klaarquote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De reden vooral dat ze het teveel afleveringen vinden
Die moeder is volgens mij zelf niet zo goed in vechten.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Fuck was dat dan? Dat die moeder ineens als een waardevol teder popje bewaakt moest worden
Ik ben ook wel bang dat mijn ouders al af zouden haken na die eerste scène met de White Walkersquote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik liet het woord "draken" vallen, en toen was het al klaar
Mensen zijn nou eenmaal kortzichtige wezens.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben ook wel bang dat mijn ouders al af zouden haken na die eerste scène met de White Walkers![]()
Toch jammer dat mensen zich daardoor al laten tegenhouden.
Ik.moet die scene toch weer eens terugkijken. Heb er een heel ander gevoel aan over gehouden. Meer van deze fantasie zou je nu zo in kunnen stappen... zal je nooit weten dat het niet echt is. De blue pill... Net als met die kleine en drogo. Kon ze ook voor kiezen. Maar dat kon/deed ze niet omdat ze haar kinderen moest redden.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:32 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja, die 'reveal' was onwijs verrassend en!
Ik weet het niet, maar ik verwacht iig wel eerder dat Dany uiteindelijk sterft dan dat dat Jon gaat zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |