Niet gelezen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 15:26 schreef Doublepain het volgende:
Je ex is leuk, maar ik ben leuker
Mannen laten me geen keuze
Ren naar binnen in de Jimmy
Vertrek pas als ik ben met Monica Geuze
Elke keer als ik d'r zie krijg ik kriebels in m'n buik, ik zweer 't ze jeuken
Zou d'r never disrespecten, maar ben een homo als ik zeg dat ik haar niet wil neuken
Chawa barkie voor een day
Bel me en we komen quick
Ik heb die Roley om m'n wrist
Dat is vier keer duurder dan je whip
Doe een shout out naar m'n ex
Ze ziet me flexen in die clips
Ik hoor ze heeft een nieuwe guy (what?)
Dus ik fix een nieuwe bitch
4x duurder de mijne 4 x duurderquote:Op dinsdag 25 juli 2017 15:26 schreef Doublepain het volgende:
Je ex is leuk, maar ik ben leuker
Mannen laten me geen keuze
Ren naar binnen in de Jimmy
Vertrek pas als ik ben met Monica Geuze
Elke keer als ik d'r zie krijg ik kriebels in m'n buik, ik zweer 't ze jeuken
Zou d'r never disrespecten, maar ben een homo als ik zeg dat ik haar niet wil neuken
Chawa barkie voor een day
Bel me en we komen quick
Ik heb die Roley om m'n wrist
Dat is vier keer duurder dan je whip
Doe een shout out naar m'n ex
Ze ziet me flexen in die clips
Ik hoor ze heeft een nieuwe guy (what?)
Dus ik fix een nieuwe bitch
Je verdient te weinig of hebt elders schulden.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 15:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Afgewezen door ABN op creditcard aanvraag.Wat is dit nou weer
Je BKR registratie is slecht getoetst.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 15:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Afgewezen door ABN op creditcard aanvraag.Wat is dit nou weer
Harriequote:
kan deze gore pleuris randdebiel niet gewoon zijn gore tering tieves bek houwenquote:De Mos kritisch: Oranje-vrouwen technisch matig en onbeholpen
Voetbalanalyticus Aad de Mos gaat niet mee in de euforie die rond de voetbalsters van Oranje heerst. Nederland mag dan in de ban zijn van de ploeg die zich gisteren plaatste voor de kwartfinales van het EK voetbal, de voormalig voetbaltrainer is dat allerminst.
Minder dan 6 maanden in dienst en geen vast contract.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 15:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je verdient te weinig of hebt elders schulden.
Ok klaas.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 16:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
kan deze gore pleuris randdebiel niet gewoon zijn gore tering tieves bek houwen
heel nederland vind het gewoon leuk dat nederland wint en dan gaat deze mongool in media zich met dames voetbal bezig houden en roepen wat heel nederland al gezien heeft en weet
de mos tief op![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
aad>>>>klaasquote:Op dinsdag 25 juli 2017 16:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
kan deze gore pleuris randdebiel niet gewoon zijn gore tering tieves bek houwen
heel nederland vind het gewoon leuk dat nederland wint en dan gaat deze mongool in media zich met dames voetbal bezig houden en roepen wat heel nederland al gezien heeft en weet
de mos tief op![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
Niet eensquote:
Onlogisch weet nog wel een leuk tentje in de buurt van de Kuip waar je voor weinig geld een koude kipsate kan krijgen met kleffe frietjes.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 16:55 schreef Lange_Lans het volgende:
Rotterdammers hier die me een leuk eettentje in het centrum aan kunnen bevelen?
Wat is frietquote:Op dinsdag 25 juli 2017 17:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onlogisch weet nog wel een leuk tentje in de buurt van de Kuip waar je voor weinig geld een koude kipsate kan krijgen met kleffe frietjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |