Dat je jezelf dat ook gewoon aan doetquote:
Haags heeft het zich dit jaar 130 keer aangedaanquote:Op maandag 24 juli 2017 20:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat je jezelf dat ook gewoon aan doet
quote:Op maandag 24 juli 2017 20:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haags heeft het zich dit jaar 130 keer aangedaan
Ja. In het FB topic van MEN en het ctrl V topic van MEN.quote:Op maandag 24 juli 2017 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je een vermoeden welke 4 posts er verwijderd zijn die dag?
Wat matig.quote:Op maandag 24 juli 2017 20:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja. In het FB topic van MEN en het ctrl V topic van MEN.
Wat ga je eten?quote:Op maandag 24 juli 2017 21:04 schreef napoleonfour het volgende:
Ik ga zo pas avondeten @drizzt, ik kan wel wennen aan dat Italiaanse leven.
Maat van me is ook helemaal verknocht aan dat spel.quote:Op maandag 24 juli 2017 21:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb toevallig vandaag Splatoon 2 gekocht
Hey Onlogod, kijk je ook wijvenvoetbal?quote:Op maandag 24 juli 2017 21:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja. Maar was ook aan het haxballenquote:Op maandag 24 juli 2017 21:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hey Onlogod, kijk je ook wijvenvoetbal?
Pats boem uitgeluld.quote:
Topdollar Eian. Topdollar.quote:
Kom vechten dan.quote:
Frank Beria gaat daar in ieder geval niet meer voor zorgen.quote:Op maandag 24 juli 2017 22:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik versla je wel met de fantasyleague.
Het lijkt bij vlagen echt helemaal nergens op.quote:Op maandag 24 juli 2017 22:32 schreef opperkleurder het volgende:
Vrouwenvoetbal is prima voor op de radio.
Nu lijkt het net zo spannend en goed als bij de mannen. Ook met twee verslaggevers.quote:Op maandag 24 juli 2017 22:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het lijkt bij vlagen echt helemaal nergens op.
Dat zei je moeder ook vannacht.quote:Op maandag 24 juli 2017 22:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als ze maar geen scharen in gaan brengen.quote:Op maandag 24 juli 2017 22:35 schreef Lange_Lans het volgende:
Lockerroom cams zou ik ook niet warm of koud van worden. Mogelijk wel als ze zouden beginnen te scharen en attributen zouden gaan inbrengen. Ik heb dat eens op Xhamster gezien.
Het is redelijk kut.quote:Op maandag 24 juli 2017 22:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nu lijkt het net zo spannend en goed als bij de mannen. Ook met twee verslaggevers.
Daar moet je inderdaad echt wat aan doen. Het is dat je extra hebt betaald omdat je je schuldig voelde, maar ze had er zwaar de pee in.quote:
Ze moeten eens beginnen met de goals op de zestien te zetten. Veld is veels te groot.quote:Op maandag 24 juli 2017 22:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Leuke stadje eigenlijk. Mooi Hollands.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:12 schreef Lange_Lans het volgende:
Heeft Dordrecht een beetje een centrum?
Hoe dichter bij Dordt, hoe....quote:Op maandag 24 juli 2017 23:12 schreef Lange_Lans het volgende:
Met die verf toch? Lijkt me vrij kinderachtig dan wel saaie game.quote:Op maandag 24 juli 2017 21:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor zijn zoontje natuurlijkquote:Op maandag 24 juli 2017 23:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Met die verf toch? Lijkt me vrij kinderachtig dan wel saaie game.
Maar jij bent je moeder gewend. Die is 24/7 open.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:15 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hoe dichter bij Dordt, hoe....
Enige wat ik me kan herinneren dat alles om 19:05 dicht was...
quote:Op maandag 24 juli 2017 23:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar jij bent je moeder gewend. Die is 24/7 open.
Ze hebben geloof ik een Belgisch jeugdinternational gehuurd die in het centrum kan spelen, weet alleen niet hoe goed ie is.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:12 schreef Lange_Lans het volgende:
Doe dit maar niet meer.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze hebben geloof ik een Belgisch jeugdinternational gehuurd die in het centrum kan spelen, weet alleen niet hoe goed ie is.
Zit meer gameplay in dan de gemiddelde cod hoor.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Met die verf toch? Lijkt me vrij kinderachtig dan wel saaie game.
quote:Op maandag 24 juli 2017 23:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze hebben geloof ik een Belgisch jeugdinternational gehuurd die in het centrum kan spelen, weet alleen niet hoe goed ie is.
Swingers?quote:Op maandag 24 juli 2017 23:27 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Net een avond leuke gesprekken had met een Russisch stel.
In de Russische taal.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:28 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
In welke taal communiceerden jullie?
Motorclubs zijn echt lachwekkendquote:Op maandag 24 juli 2017 23:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die docu over de Satudarah op NED 2 is echt lachwekkend
Je inbox doet het niet.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat heb je precies verkocht en gekregen?
Vooral lekker naar kijken dan.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die docu over de Satudarah op NED 2 is echt lachwekkend
wat heb je gedaan?quote:Op maandag 24 juli 2017 23:27 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Net een avond leuke gesprekken had met een Russisch stel.
Smakeloos figuurquote:Op maandag 24 juli 2017 23:30 schreef Tjacka het volgende:
Gisteren kreeg ik een tip om Designated Survivor te kijken. Het is niks voor mij.
Was met m'n moeder bij een restaurant wat drinken, en toen in gesprek geraakt.quote:
Ik moet om 11 uur in Barendrecht zijn. Aangezien ik nog vakantie heb wou ik eigenlijk doorrijden naar Roffa. Maar bedacht me dat Dordt misschien ook wel leuk is.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Leuke stadje eigenlijk. Mooi Hollands.
Russen zijn de gezelligste mensen die er zijn, mits ze zich open stellen.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:30 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Was met m'n moeder bij een restaurant wat drinken, en toen in gesprek geraakt.
En dan is het met Russen snel gezellig als je allemaal Russisch spreekt.
OWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWquote:
quote:Op maandag 24 juli 2017 23:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Russen zijn de gezelligste mensen die er zijn, mits ze zich open stellen.
Die rangen ook, ja pres, ok pres, sorry presquote:
Ik heb hem al eens gezien, moet nog steeds lachenquote:
Daar gaat het inderdaad vaak fout.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze waren zeer tegen brexit.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
hier stond een grapjequote:Op maandag 24 juli 2017 23:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Prima of even een rondje te lopen. Vergeet niet een flesje mee te nemen bij Rutte.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik moet om 11 uur in Barendrecht zijn. Aangezien ik nog vakantie heb wou ik eigenlijk doorrijden naar Roffa. Maar bedacht me dat Dordt misschien ook wel leuk is.
Dan kunnen we bij Barendrecht Ikea samen ontbijten.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik moet om 11 uur in Barendrecht zijn. Aangezien ik nog vakantie heb wou ik eigenlijk doorrijden naar Roffa. Maar bedacht me dat Dordt misschien ook wel leuk is.
Oké. Dat kan ik wel betalen nadat ik mijn SNES heb verkocht.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Prima of even een rondje te lopen. Vergeet niet een flesje mee te nemen bij Rutte.
Om 11 uur nog?quote:Op maandag 24 juli 2017 23:33 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dan kunnen we bij Barendrecht Ikea samen ontbijten.
Ik heb veel gehoord over American Gods...quote:Op maandag 24 juli 2017 23:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Overigens ben ik aan het kijken naar GoT SE07, American Gods SE01 en Peaky Blinders SE03. Goeie combi wel.
Ik heb geen van allen gezienquote:Op maandag 24 juli 2017 23:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Overigens ben ik aan het kijken naar GoT SE07, American Gods SE01 en Peaky Blinders SE03. Goeie combi wel.
Half Rusland woont daarquote:Op maandag 24 juli 2017 23:33 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
ze woonde ook in london uiteraard
Ik zit pas bij de tweede aflevering. Boek is tot nu toe beter.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:34 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik heb veel gehoord over American Gods...
Jij hoeft de rest van je leven niet meer te werken zeker.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oké. Dat kan ik wel betalen nadat ik mijn SNES heb verkocht.
Jouw probleem, niet het mijne.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |