quote:Op maandag 24 juli 2017 20:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is dit ook een record?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor wie volgend jaar zin heeft?
Je bent zelf lekker.quote:Op maandag 24 juli 2017 20:38 schreef Jojoortje het volgende:
Dat was lekker.
Heb nieuwe hardloopschoenen. Wereld van verschil.
quote:Op maandag 24 juli 2017 20:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nog 1 record, maar die is van Onlo zelf. Daar heb ik dus echt geen zin in dus die blijft lekker staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 juli 2017 20:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Begrijp ik. Godverdomme man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Wat is je record op één dag?quote:Op maandag 24 juli 2017 20:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Begrijp ik. Godverdomme man.
Gewoon proberen om de echte 4045 te halenquote:Op maandag 24 juli 2017 20:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nog 1 record, maar die is van Onlo zelf. Daar heb ik dus echt geen zin in dus die blijft lekker staan.
quote:Op maandag 24 juli 2017 20:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gewoon proberen om de echte 4045 te halen
Echt niemand gaat zoiets ooit meer ondernemen op fok.quote:Op maandag 24 juli 2017 20:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee hoor. Het zal me echt een ruk zijn.
Zeg nooit nooit. Maar het was wel een lange zit.quote:Op maandag 24 juli 2017 20:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echt niemand gaat zoiets ooit meer ondernemen op fok.
Je had uiteindelijk 3 uurtjes geslapen toch ofzo? van 4 tot 7?quote:Op maandag 24 juli 2017 20:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit. Maar het was wel een lange zit.
Zoiets ja.quote:Op maandag 24 juli 2017 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je had uiteindelijk 3 uurtjes geslapen toch ofzo? van 4 tot 7?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |