SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 60% gewijzigd door KingRoland op 24-07-2017 17:37:40 ]graag op anoniem
Tennis kan ik niet goed.quote:
Hier regent het maar toch met de broek op de knietjes.quote:Op maandag 24 juli 2017 17:13 schreef Lange_Lans het volgende:
Hier schijnt de zon nu. Ik zit weeral in korte broek en met de slippertjes aan buiten.
Hallo Onlo.quote:Op maandag 24 juli 2017 17:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier regent het maar toch met de broek op de knietjes.
Ik moest tennissen laten vallen op een zeker moment omdat ik 4 keer per week moest voetballen en een wedstrijdje moest doen. Daarnaast ook nog wat selecties die tussendoor gefietst kwamen. Nu tennis ik weer en dat gaat heel aardig.quote:Op maandag 24 juli 2017 17:13 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Tennis kan ik niet goed.
wel leuk
maar ben beter dan andere recreanten die laat begonnen zijn
maar veel slechter dan mensen die dat langer doen
Zeker.quote:Op maandag 24 juli 2017 17:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier regent het maar toch met de broek op de knietjes.
als ik een tijdmachine in de toekomst maak dan kan dat nog steedsquote:Op maandag 24 juli 2017 17:14 schreef Insomnia2.0 het volgende:
als ik vanaf mn 6e gewoon in engeland had gewoond en altijd rugby had gedaan
was ik ver gekomen
Ik was niet snel genoeg.quote:
onlogodquote:
Er is toch ook zo'n donkere Nederlander in de NBA?quote:Op maandag 24 juli 2017 17:11 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
nee rik smits
die is blank als boter
Maar dan is het eigenlijk al gebeurd he?quote:Op maandag 24 juli 2017 17:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
als ik een tijdmachine in de toekomst maak dan kan dat nog steeds
Maatje van me rugbyt. Zou ook wat voor mij zijn geweest. Helaas wat blessuregevoelig. Hier in de buurt spelen ze ook honkbal. Vind ik ook erg leuk.quote:Op maandag 24 juli 2017 17:14 schreef Insomnia2.0 het volgende:
als ik vanaf mn 6e gewoon in engeland had gewoond en altijd rugby had gedaan
was ik ver gekomen
niet meer als ik em gebruikquote:Op maandag 24 juli 2017 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar dan is het eigenlijk al gebeurd he?
Maak jij ook neukgeluiden?quote:Op maandag 24 juli 2017 17:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik moest tennissen laten vallen op een zeker moment omdat ik 4 keer per week moest voetballen en een wedstrijdje moest doen. Daarnaast ook nog wat selecties die tussendoor gefietst kwamen. Nu tennis ik weer en dat gaat heel aardig.
Ja wat?quote:
Dat is de broer van Rik Smits die jij bedoelt.quote:Op maandag 24 juli 2017 17:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Er is toch ook zo'n donkere Nederlander in de NBA?
Hier schijnt de zon
Zeker. Maar niet als ik tennis.quote:
Ik heb 3 jaar gerugbyt op aardig hoog niveau.quote:Op maandag 24 juli 2017 17:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maatje van me rugbyt. Zou ook wat voor mij zijn geweest. Helaas wat blessuregevoelig. Hier in de buurt spelen ze ook honkbal. Vind ik ook erg leuk.
Ander maatje van speelde American Football. Dat is dan toch echt weer wat minder.quote:Op maandag 24 juli 2017 17:17 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb 3 jaar gerugbyt op aardig hoog niveau.
Maar rugby te veel automatismen en veel spelinzicht die je niet meer inloopt op mensen die al van jongs af aan doen.
Het lijkt lomp.quote:Op maandag 24 juli 2017 17:17 schreef hafcfan het volgende:
Rugby is ook wel lachen. Alleen zo lomp lol
Hoepel eens even heel snel op haags_.quote:
hahahahaquote:Op maandag 24 juli 2017 17:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hoepel eens even heel snel op haags_.
vind ik ook leukquote:Op maandag 24 juli 2017 17:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ander maatje van speelde American Football. Dat is dan toch echt weer wat minder.
Dat is een beetje de wijven variant van rugby.quote:Op maandag 24 juli 2017 17:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ander maatje van speelde American Football. Dat is dan toch echt weer wat minder.
Zijn jullie weer vriendjes?quote:Op maandag 24 juli 2017 17:24 schreef GGMM het volgende:
Yes, Onlogisch is terug van zijn achterlijke onterechte ban!
Pom.quote:Op maandag 24 juli 2017 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Zoals eerder aangegeven maak ik zometeen lasagne.
Hey vriend. Bedankt dat jou dit direct opvalt!quote:Op maandag 24 juli 2017 17:24 schreef GGMM het volgende:
Yes, Onlogisch is terug van zijn achterlijke onterechte ban!
Hoe gaat het met afvallen?quote:Op maandag 24 juli 2017 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Zoals eerder aangegeven maak ik zometeen lasagne.
Groenten met een groentenburger vna asperge en linzen.quote:Op maandag 24 juli 2017 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |