twitter:F1 twitterde op dinsdag 25-07-2017 om 12:23:57A F1 debut with @WilliamsRacing awaits young Italian racer Luca Ghiotto at next week’s Hungary test 👍🏻 >>… https://t.co/hYoL33Hv3a reageer retweet
Je kan zelf met een ander onderwerp komen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:17 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat is er met dit topic gebeurd? Af en toe kijk ik en dan is het nog gezeur over Vettel. En nu gaat het weer allemaal over kinderen.
Pas maar op, hij zit ook op Fokquote:
Zou kunnen, maar ik heb momenteel niks interessants te melden. En dan meld ik ook niks oninteressants zoals kinderen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:25 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je kan zelf met een ander onderwerp komen.
Ondertussen heb je zelf ook al 2 nietszeggende posts met het k-woord geplaatst hier.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:26 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik heb momenteel niks interessants te melden. En dan meld ik ook niks oninteressants zoals kinderen.
Touché, zou Olav zeggen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ondertussen heb je zelf ook al 2 nietszeggende posts met het k-woord geplaatst hier.
We zouden het kunnen hebben over laat remmen en wie moeten er voor werken en wie zijn de natuurtalenten.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:26 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik heb momenteel niks interessants te melden. En dan meld ik ook niks oninteressants zoals kinderen.
Ik dacht altijd dat het de schuld van de Rabobank was.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:37 schreef Floriz87 het volgende:
Dit krijg je als je verwend wordt met 2 opeenvolgende raceweken. Dan slaat de frustratie toe van het lange wachten op de daarop volgende raceweek. Dus de schuld van FIA.
De verwachting is dat de volgende coureurs zullen testen:quote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:24 schreef motorbloempje het volgende:
twitter:F1 twitterde op dinsdag 25-07-2017 om 12:23:57A F1 debut with @WilliamsRacing awaits young Italian racer Luca Ghiotto at next week’s Hungary test 👍🏻 >>… https://t.co/hYoL33Hv3a reageer retweet
Ah, nice, thanks!quote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:55 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De verwachting is dat de volgende coureurs zullen testen:
Ferrari: Charles Leclerc / Kimi Raikkonen
Force India: Lucas Auer / Nikita Mazepin
Haas: Santino Ferrucci (beide dagen)
McLaren: Stoffel Vandoorne / Lando Norris
Mercedes: George Russell (beide dagen)
Red Bull: Max Verstappen / Pierre Gasly
Renault: Nicolas Latifi / Robert Kubica
Sauber: Gustav Malja / Nobuharu Matsushita
Toro Rosso: Sean Gelael / Carlos Sainz & Daniil Kvyat (beide een halve dag)
Williams: Felipe Massa / Luca Ghiotto
Moet nog bevestigd worden
Kimi is degene waarvan veel zal afhangen. Als hij besluit zijn helm aan de wilgen te hangen zou je Perez bij Ferrari kunnen krijgen en een zitje voor Giovinazzi of Leclerc bij Force India.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 14:16 schreef Funzel het volgende:
Wat denken jullie dat Ferrari volgend jaar met Giovinazzi en Leclerc gaan doen nu Haas bezet is? Zou wel heel lame izjn als die nu in Japan gaan rondkarren oid.
Is afhankelijk van met welke motor Sauber gaat rijden.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 14:16 schreef Funzel het volgende:
Wat denken jullie dat Ferrari volgend jaar met Giovinazzi en Leclerc gaan doen nu Haas bezet is? Zou wel heel lame izjn als die nu in Japan gaan rondkarren oid.
Zeikerd, je zou het moeten toejuichen dat we onze kinderen nu al enthousiasmeren voor F1quote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:17 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat is er met dit topic gebeurd? Af en toe kijk ik en dan is het nog gezeur over Vettel. En nu gaat het weer allemaal over kinderen.
Daar heb je dan wel weer gelijk in.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 15:00 schreef Blik het volgende:
[..]
Zeikerd, je zou het moeten toejuichen dat we onze kinderen nu al enthousiasmeren voor F1
Er zijn toch wel betere Japanse coureurs? Ik meen dat Matsushita niet echt boven gemiddeld goed is....quote:Op dinsdag 25 juli 2017 14:38 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Is afhankelijk van met welke motor Sauber gaat rijden.
Als het met Honda is zie ik geen plek voor beide coureurs, want dan gaat Sauber met Ericsson en waarschijnlijk Matsushita rijden.
Als het Ferrari is dan zie ik daar wel een plekje voor een van beiden. Wie weet ik niet, want op de ene site staat dat ze een voorkeur hebben voor Giovinazzi en op de andere voor Leclerc.
Dan moet Force India meer dan twee auto's op de grid zettenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 17:33 schreef JayHovah het volgende:
Lucas Auer reedt erg strek in de DTM dit weekend. Hij is het neefje van Gerhard Berger dus ik zie wel een Force India zitje voor hem in 2018...
Honda protégé en de enige die op dit moment in aanmerking komt.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 17:27 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Er zijn toch wel betere Japanse coureurs? Ik meen dat Matsushita niet echt boven gemiddeld goed is....
Ziggo app werkt wel in het buitenland... Althans bij mij wel icm tethering via mijn Robin Mobile abbo, ben Chauffeur en zit bijna de hele week in het buitenlandquote:Op dinsdag 25 juli 2017 10:03 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Nooit aan gedacht, ik dacht ook gewoon de Ziggo app op te starten. Maar dat werkt inderdaad niet in het buitenland.
Zondag ook onderweg terug naar huis. Denk dat ik hem 's avonds kijk.
Bij mij niet. Misschien verschil in carrier of toestel (geen idee of dat invloed heeft).quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:07 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Ziggo app werkt wel in het buitenland... Althans bij mij wel icm tethering via mijn Robin Mobile abbo, ben Chauffeur en zit bijna de hele week in het buitenland
Gewoon niet op internet kijken en Ziggo Replay TV aanslingeren als je thuis bent.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 10:03 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Nooit aan gedacht, ik dacht ook gewoon de Ziggo app op te starten. Maar dat werkt inderdaad niet in het buitenland.
Zondag ook onderweg terug naar huis. Denk dat ik hem 's avonds kijk.
Zal het voor mij ook wel worden. Of de BBQ waar ik dan ben moet de TV aan hebben staan.quote:Op woensdag 26 juli 2017 12:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Gewoon niet op internet kijken en Ziggo Replay TV aanslingeren als je thuis bent.
Wordt het ook hoogstwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 26 juli 2017 12:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Gewoon niet op internet kijken en Ziggo Replay TV aanslingeren als je thuis bent.
Ik las afgelopen week hele andere cijfers?quote:Naar verwachting zullen er meer dan 100.000 toeschouwers zijn, tevens zijn er volgens de zegsman 'een goede 5.000 personen' werkzaam op de baan.
De Max Verstappen-hype draagt natuurlijk in het bijzonder bij aan het succes: de organisatie schat dat de helft van alle fans uit Nederland komt.
hele weekend vs alleen de zondag?quote:Op woensdag 26 juli 2017 17:20 schreef SnowOokami het volgende:
http://www.gpupdate.net/n(...)t-paar-kaarten-over/
[..]
Ik las afgelopen week hele andere cijfers?dat er nagenoeg 250.000 toeschouwers kwamen waarvan 25.000 uit NL... fake news?
quote:Op woensdag 26 juli 2017 18:06 schreef Nattekat het volgende:
https://mobile.twitter.com/tgruener/status/890217751939297280
Echtquote:Op woensdag 26 juli 2017 18:06 schreef Nattekat het volgende:
Tot zover het veiligheidsargument.quote:Op woensdag 26 juli 2017 18:06 schreef Nattekat het volgende:
Ah, daar heb je een punt jaquote:Op woensdag 26 juli 2017 18:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
hele weekend vs alleen de zondag?
De FIA is al akkoord. Hij heeft de keuring al gehad en heeft eerder al aangetoond binnen 5 seconden uit de auto te kunnen komen.quote:Op woensdag 26 juli 2017 19:04 schreef Rossdale het volgende:
Wel meer kans voor Kubica om door de keuring te komen
Er gaat iemand waarschijnlijk veel geld verdienen aan de halo's.quote:Op woensdag 26 juli 2017 18:06 schreef Nattekat het volgende:
Jezus wat is dit nou weer voor debiel gebeuren?quote:Op woensdag 26 juli 2017 18:06 schreef Nattekat het volgende:
Lijkt erop dat alleen de MGU-H nog een dingetje is maar dat het vermogen wel omhoog kanquote:Good news, the mapping has seen quite some updates on the new unit from the test running....bad news, they still saw more signs of wear/damage on the MGU-H afterwards than they wanted.
Is die nog steeds ziek?quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
https://mobile.twitter.com/MBrundleF1/status/890227388096950272![]()
Get well soon!
Dat was het vanaf dag 1 al.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:16 schreef Gezicht het volgende:
Dit hele halo-gebeuren begint een grote soap te worden.
Iemand die net een oogoperatie heeft gehad, zal nu nog niet kunnen zienquote:
Of jij ziet iets nietquote:Op woensdag 26 juli 2017 23:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iemand die net een oogoperatie heeft gehad, zal nu nog niet kunnen zien
Dit is tijdelijk mag ik hopen?quote:Op donderdag 27 juli 2017 08:32 schreef Bayek het volgende:
Grof kut. Alles verder dan 2 meter voor me zie ik dubbel en het voelt alsof er in elk oog een schroevedraaier zit
Ik zie het nog steeds gebeuren dat die halo er in 2018 helemaal niet gaat komen. Ik voorzie ergens nog een groot protest van teams en rijders.quote:Op woensdag 26 juli 2017 18:29 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Echt![]()
Kan gewoon niet geloven dat dit aan het gebeuren is.
Sowieso van Liberty Media. Die willen F1 promoten en een groter publiek aanspreken, iets introduceren wat fans afschrikt werkt daar niet bepaald in mee.quote:Op donderdag 27 juli 2017 09:30 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik zie het nog steeds gebeuren dat die halo er in 2018 helemaal niet gaat komen. Ik voorzie ergens nog een groot protest van teams en rijders.
De bedoeling is uiteraard tijdelijk ja. Dinsdag terug naar de chirurg om te kijken hoe of wat verder en of alles goed gegaan is.quote:Op donderdag 27 juli 2017 09:27 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dit is tijdelijk mag ik hopen?![]()
Anders is 'grof kut' nog aardig zachtjes beschreven..
Eens, al is het natuurlijk ff afwachten met de 2017 wagens gaat zijn. Baku was vorig jaar ook kut en dit jaar niet.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:09 schreef THEFXR het volgende:
Altijd saaie races op de hoerenring, maar alle hoeren zijn gratis voor de bobo's dus deze baan blijft altijd in de kalender.
Als er een baan is die eruit kan, is het deze.
de 2017 auto's staan niet bekend als inhaalbeesten. dus inhalen zit er niet in tenzij wonderen.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:13 schreef Bayek het volgende:
[..]
Eens, al is het natuurlijk ff afwachten met de 2017 wagens gaat zijn. Baku was vorig jaar ook kut en dit jaar niet.
Ik verwacht er vooralsnog niet heel veel van, maar we gaan het zien. Hopelijk niet meer dubbel tegen die tijd
Met 40 auto's op de grid moet dat toch geen probleem zijn denk ikquote:Op donderdag 27 juli 2017 10:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
de 2017 auto's staan niet bekend als inhaalbeesten. dus inhalen zit er niet in tenzij wonderen.
Hell no, die race moet blijvenquote:Op donderdag 27 juli 2017 10:09 schreef THEFXR het volgende:
Altijd saaie races op de hoerenring, maar alle hoeren zijn gratis voor de bobo's dus deze baan blijft altijd in de kalender.
Als er een baan is die eruit kan, is het deze.
ja bezoeken, voor 10Euro een meid.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hell no, die race moet blijven![]()
Het is veruit mijn favoriete baan om te bezoeken
Ben je soort van undercover?quote:Op donderdag 27 juli 2017 08:32 schreef Bayek het volgende:
Grof kut. Alles verder dan 2 meter voor me zie ik dubbel en het voelt alsof er in elk oog een schroevedraaier zit
Zat er wel in. Ik las van de week ergens dat hij een waterdicht contract heeft voor dit seizoen en dat Renault al moeite genoeg heeft moeten doen om Kubica in zijn plaats te laten testen volgende week.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:44 schreef Bayek het volgende:
https://nl.motorsport.com(...)acen-renault-934884/
Jammer
New is goed... Improved gaan we nog even afwachten.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:37 schreef Bayek het volgende:
[..]
Nee, gewoon new and improved zegmaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |