Met een motor kom je ook nauwelijks nog in de spits vooruit. Schiet je ook geen kloot mee op.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 09:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Ach, het brengt je veilig van A naar B.
Maar tegenwoordig moet iedereen Sebastian Loeb zijn en een dikke wagen hebben om in de file te staan.
Als je wat leuks wil kun je beter een motor kopen.
Dan doe je wat verkeerdquote:Op vrijdag 28 juli 2017 09:53 schreef BadderHaring het volgende:
Met een motor kom je ook nauwelijks nog in de spits vooruit.
"Betrouwbaarder"quote:Op vrijdag 28 juli 2017 09:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Met een motor kom je ook nauwelijks nog in de spits vooruit. Schiet je ook geen kloot mee op.
Ik heb een Lexus en mijn vrouw een Toyota. Waarbij die laatste wel de Opel van Japan is natuurlijk. Maar wel een stuk betrouwbaarder.
En maar denken dat je nog heel veel bier limonade en nootjes hebt, en plots is alles opquote:Op vrijdag 28 juli 2017 09:56 schreef Bayek het volgende:
Nou dat grapje van mij van 40 autos op de grid lijkt werkelijkheid te worden; ik zie nog steeds dubbel.
Hopelijk trekt dat wel snel weg, want zo kan ik niks, niet auto rijden, de deur niet uit, niet werken en niet fatsoenlijk F1 kijken![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2017 10:00 schreef Floriz87 het volgende:
[..]
En maar denken dat je nog heel veel bier limonade en nootjes hebt, en plots is alles op.
Zo is het!quote:Op vrijdag 28 juli 2017 10:07 schreef motorbloempje het volgende:
gewoon niet internetten als je geen data wilt verbruiken
Ik vorige week ook om deze tijdquote:
Dat waag ik te betwijfelenquote:Op vrijdag 28 juli 2017 10:10 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zo is het!
Als ik de postzegel klik heb ik nog slechter zicht dan ons Bayek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |