En dit is mod?!!!quote:Op vrijdag 28 juli 2017 00:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gekke kloontjes neem ik niet serieus.
Renault of Honda?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 08:59 schreef SnowOokami het volgende:
Zow auto voor de apk weggebracht lekker vrij vandaag dus; FP kijken
Renault?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 09:05 schreef motorbloempje het volgende:
Pas maar op, straks dag verpest. Onze auto haalde ook de APK niet, total loss
Die kans is klein, want dan had ik wel gemerkt dat er iets aan de hand was.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 09:05 schreef motorbloempje het volgende:
Pas maar op, straks dag verpest. Onze auto haalde ook de APK niet, total loss
Niks mis met een mooie Manta, Kadett B of een Calibra 4x4 turbo. Of een Insignia.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 09:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Gadverdamme. En dat bij een F1 liefhebber.
Niks mis met Opel, ik had een BMW, maar daarmee ben ik 2x op de snelweg gestrand binnen 2 maandenquote:Op vrijdag 28 juli 2017 09:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Gadverdamme. En dat bij een F1 liefhebber.
Niet eens. Allemaal kleine dingen die bij elkaar een boel werk maken wat het niet meer waard isquote:
Ik heb ook mijn opel vandaag voor de APK weg gebracht.quote:
Astra H GTCquote:Op vrijdag 28 juli 2017 09:41 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn opel vandaag voor de APK weg gebracht?
Toevallig ook nog een Corsa?
Een man naar mijn hartquote:Op vrijdag 28 juli 2017 09:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Niks mis met een mooie Manta, Kadett B of een Calibra 4x4 turbo. Of een Insignia.
Ik heb zo veel ellende gehad met m'n Corsaatje...quote:Op vrijdag 28 juli 2017 09:37 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Niks mis met Opel, ik had een BMW, maar daarmee ben ik 2x op de snelweg gestrand binnen 2 maandenen de garage waar ik had gekocht heeft nog voor 3500 euro aan onderdelen vervangen, heb er daarna zelf nog wat preventief onderhoud gedaan en toen ging het diff kapot,
Na 35 garage bezoeken in 4 maanden was dat de druppel heb dat ding ingeruild bij een andere garage voor een GTC, tis geen snelle maar hij heeft me nog nooit laten staan (en had hem echt voor m'n werk nodig).
Ben wel aan het rondkijken voor een OPC aangezien ik nu met de fiets naar m'n werk kan/ga
twitter:SkySportsF1 twitterde op vrijdag 28-07-2017 om 09:44:35Breaking news: Sauber confirm they will be powered by Ferrari next season after signing a multi-year deal… https://t.co/i40YpCKU3g reageer retweet
Opel Commodore (van Opel forum lid):quote:Op vrijdag 28 juli 2017 09:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Niks mis met een mooie Manta, Kadett B of een Calibra 4x4 turbo. Of een Insignia.
Opel is echt zo'n fantasieloos suf burgermannetjes merk geworden. Elk stukje design wat wel ergens op lijkt is puur jatwerk.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 09:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Met dank aan GM... maar goed, misschien dat PSA weer wat leven in Opel en OPC kan stoppen.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 09:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Opel is echt zo'n fantasieloos suf burgermannetjes merk geworden. Elk stukje design wat wel ergens op lijkt is puur jatwerk.
Absoluut mijn minst favoriete Europese merk. Zelfs op Duitse degelijkheid scoren ze beroerd.
Ik rijd al jaren Japans vanwege betrouwbaarheid, maar vind qua design dat PSA en Fiat (al is dat wat hit&miss) het nog het leukst doen. Dat vinden ze bij Opel ook, trouwens, want die jatten alles daar weg om het vervolgens suf na te maken.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 09:48 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Met dank aan GM... maar goed, misschien dat PSA weer wat leven in Opel en OPC kan stoppen.
Ach, het brengt je veilig van A naar B.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 09:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Opel is echt zo'n fantasieloos suf burgermannetjes merk geworden. Elk stukje design wat wel ergens op lijkt is puur jatwerk.
Absoluut mijn minst favoriete Europese merk. Zelfs op Duitse degelijkheid scoren ze beroerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |