Ben je daar mee van plan?quote:
Jaquote:Op zondag 23 juli 2017 17:57 schreef hemarookworst het volgende:
Geen ludieke of originele TTx honderdmiljoenmiljard__!!!!!
Niet mijn probleem.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:57 schreef hemarookworst het volgende:
Geen ludieke of originele TTx honderdmiljoenmiljard__!!!!!
heb je een pittig kapsel? Of op de bank?quote:Op zondag 23 juli 2017 17:57 schreef I. het volgende:
[..]
Zou de pit er wel een beetje uithalen.
Haha, snap je hem? pit, zaad.
Ah oké, ik heb hier wat tomaten in de tuin die groeien aardig hard; sinds een paar weken ook citroen, mango, avocado, kers en duindoornbes.quote:
opho jaquote:Op zondag 23 juli 2017 17:58 schreef I. het volgende:
Mensen ik denk dat mijn toetsenbord er zo mee opho
Nou en.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jawel jij hebt het geopend!!!!!!!!1!!!1!!!!!11
Neequote:Op zondag 23 juli 2017 17:58 schreef Pharkus het volgende:
[..]
heb je een pittig kapsel? Of op de bank?
Nice. Ik heb geen tuin, probeer kleine plantjes te groeien die ik binnen kan houden.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oké, ik heb hier wat tomaten in de tuin die groeien aardig hard; sinds een paar weken ook citroen, mango, avocado, kers en duindoornbes.Zijn nu mooie kleine stekkies.
Smakelijk.quote:
Die boompjes kunnen prima klein blijven, op de avocado en na misschien, staan nu allemaal in 1l potten.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:05 schreef I. het volgende:
[..]
Nice. Ik heb geen tuin, probeer kleine plantjes te groeien die ik binnen kan houden.
Zal eens kijken of ik nog wat andere boompjes kan kweken. Wil het liefst wel kleine vruchten, staat toch een stukje leuker.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die boompjes kunnen prima klein blijven, op de avocado en na misschien, staan nu allemaal in 1l potten.
Bij mij komen ze allemaal uit supermarktfruit, alleen kers is moeilijk omdat die een vriesfase moeten ondergaan.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:12 schreef I. het volgende:
[..]
Zal eens kijken of ik nog wat andere boompjes kan kweken. Wil het liefst wel kleine vruchten, staat toch een stukje leuker.
Heb zelf een minipaprika uit een ikea plantje getrokken, die zaden laten drogen en daar groei ik nu die plantjes vanquote:Op zondag 23 juli 2017 18:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Bij mij komen ze allemaal uit supermarktfruit, alleen kers is moeilijk omdat die een vriesfase moeten ondergaan.
Cool, vind het zelf wel leuk wat plantjes en boompjes in de tuin of in huis.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:19 schreef I. het volgende:
[..]
Heb zelf een minipaprika uit een ikea plantje getrokken, die zaden laten drogen en daar groei ik nu die plantjes van
quote:Op zondag 23 juli 2017 18:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Cool, vind het zelf wel leuk wat plantjes en boompjes in de tuin of in huis.
Vroeg geleerd is oud gedaan.quote:
Oo die heb ik ook, moet je mee uitkijken, die gaan woekeren. Maar die ruiken echt super lekker.quote:
o goed om te wetenquote:Op zondag 23 juli 2017 18:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oo die heb ik ook, moet je mee uitkijken, die gaan woekeren. Maar die ruiken echt super lekker.
Ja lekker met warm weer, kan water met ijs munt en limoen.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:29 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
o goed om te weten![]()
doe het meestal in me water paar blaadjes munt
quote:Op zondag 23 juli 2017 18:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja lekker met warm weer, kan water met ijs munt en limoen.
next level plantquote:Op zondag 23 juli 2017 18:30 schreef I. het volgende:
Oeh. Een grote Ficus is ook wel awesome.
[ afbeelding ]
In F&F is een huiskamerplantentopic, daar zitten wel wat mensen die weten wat een chille plant ia denk ik.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:29 schreef I. het volgende:
Zit dan meer aan zoiets te denken
[ afbeelding ]
Dat heeft een kennis van mij, een boom in huis, best vet.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:30 schreef I. het volgende:
Oeh. Een grote Ficus is ook wel awesome.
[ afbeelding ]
Is toch geniaalquote:Op zondag 23 juli 2017 18:30 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
next level plant
gewoon een boom in huis
ja dat welquote:
Hij zou hier niet misstaan.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:32 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ja dat wel![]()
en dat zie je gewoon nooit bij iemand thuis
Ga je achter me zitten?quote:
Heb vrij grote ramen waar veel licht invalt, dus dat komt wel goed.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:33 schreef FlippingCoin het volgende:
Je moet dan alleen wel veel licht binnen krijgen denk ik, voor een boom.
of neem een vleesetende plantquote:Op zondag 23 juli 2017 18:34 schreef I. het volgende:
[..]
Hij zou hier niet misstaan.
Een cactus is ook wel mooi, alleen die zijn al snel 500+ euro als je er eentje van zo'n 1.80/2.00m wilt hebben
Nee achter de ramen zitten is niet gewoon in mijn familie.quote:
Vreemde eend in de bijt dan, die moeder van je.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:36 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nee achter de ramen zitten is niet gewoon in mijn familie.
Wat is dat dan? Lijkt wel iets van de Efteling.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:36 schreef LLgetikt het volgende:
dit niet hebben in je woonkamer![]()
[ afbeelding ]
Nepenthes, die planten hebben kelken zo groot dat er af en toe muizen, kikkers en hagedissen in vallen en niet meer uit kunnen komenquote:Op zondag 23 juli 2017 18:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat is dat dan? Lijkt wel iets van de Efteling.
Oo cool, eens opzoeken.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:39 schreef I. het volgende:
[..]
Nepenthes, die planten hebben kelken zo groot dat er af en toe muizen, kikkers en hagedissen in vallen en niet meer uit kunnen komen
Die foto van LL was ook fake, daar zie je ook een mensenhand uitsteken, is gewoon een kunsttof variant. Die van mij is wel echt.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oo cool, eens opzoeken.maar vooral die kleurencombinatie, net een attractie of zo.
ja die is nep volgens mijquote:Op zondag 23 juli 2017 18:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat is dat dan? Lijkt wel iets van de Efteling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |