dan mag deze dichtquote:Op zondag 23 juli 2017 15:19 schreef aloa het volgende:
Zoals gebruikelijk is op FOK!, opent degene met de laatste post het nieuwe topic.
Aw, wat lief, die onschuld in je oogjes.quote:Op zondag 23 juli 2017 15:19 schreef aloa het volgende:
Zoals gebruikelijk is op FOK!, opent degene met de laatste post het nieuwe topic.
Ik niet, dat doet I maarquote:Op zondag 23 juli 2017 15:20 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
maak je ff een nieuwe aan, deze telt niet
Pg_up heeft vaker dit zo toegepast.
quote:Op zondag 23 juli 2017 15:21 schreef I. het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, hier:ONZ / Het Dodetopicspel #94 Kaap
Het is hier droogquote:Op zondag 23 juli 2017 15:23 schreef FlippingCoin het volgende:
Als het nou eens stopt met regenen verdomme.
Post je ze wel in deze reeks ouwe boef.quote:Op zondag 23 juli 2017 15:23 schreef I. het volgende:
Er worden op dit moment foto's voor mij gemaakt. Nou het zal mij benieuwen
Mag dat?quote:Op zondag 23 juli 2017 15:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Post je ze wel in deze reeks ouwe boef.
Hier verzuipt alles ondertussen.quote:
Geen idee, ligt er aan hoe je aan de foto's komt en van wie ze komen denk ik.quote:
PMquote:Op zondag 23 juli 2017 15:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Geen idee, ligt er aan hoe je aan de foto's komt en van wie ze komen denk ik.
Gezeik degene die in de reeks zit telt en degene die kaapt is een transseksuele homosueelquote:Op zondag 23 juli 2017 15:20 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
maak je ff een nieuwe aan, deze telt niet
Pg_up heeft vaker dit zo toegepast.
Beter niet dan.quote:
Had je nu je adminpowers nog maar, of nietquote:Op zondag 23 juli 2017 15:25 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Gezeik degene die in de reeks zit telt en degene die kaapt is een transseksuele homosueel
Ja ik wil liever geen banquote:Op zondag 23 juli 2017 15:28 schreef MichaelScott het volgende:
Gewoon doen, heb ik ook weer wat te fappen
Nouwja ban is het minimale wat je krijgt denk ik.quote:
Minimale?quote:Op zondag 23 juli 2017 15:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nouwja ban is het minimale wat je krijgt denk ik.
Ja dat kan ik mij voorstellen, als jij naaktfoto's gaat verspreiden zonder toestemming.quote:
quote:4chan.org is the absolute hell hole of the internet, but still amusing. Entering this website requires you leave your humanity behind before entering. WARNING: You will see things on /b/ that you wish you had never seen in your life.
Ja, laten we dat maar niet doen dan.quote:
Geen zin om te raden, doe maar ff in de DMquote:
Een foto van een vagina mag niet. Ook niet als het een album cover in een spoiler is weet ik na mijn ban.quote:Op zondag 23 juli 2017 15:43 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
mogen hier kutfoto's of enkel tietfoto's anders krijg je ban?
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 juli 2017 15:44 schreef Pharkus het volgende:
Nog steeds voor Haags en net niet voorbij homijn. Wel lekker klam
ha jammerquote:Op zondag 23 juli 2017 15:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Een foto van een vagina mag niet. Ook niet als het een album cover in een spoiler is weet ik na mijn ban.
waarom?quote:Op zondag 23 juli 2017 15:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Over een maand is dit spel wel ten einde
Dat is wel uniek ja. Moet je na gaan wat deze reeks met mensen doet.quote:Op zondag 23 juli 2017 15:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
waarom?
en tevens wow meer dan twee woorden per post van haags____!!!!!!!!!!!!
ja ongelooflijkquote:Op zondag 23 juli 2017 15:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
waarom?
en tevens wow meer dan twee woorden per post van haags____!!!!!!!!!!!!
Dan wordt het hier zo druk dat er geen punt meer gehaald wordt.quote:Op zondag 23 juli 2017 15:50 schreef hemarookworst het volgende:
Eigenlijk moet je een actie zetten: bij 50.000 punten een pijpbeurt van een hoer naar keuze. Zal je zien hoe lang dit spel doorgaat
Oh ja, denk je dat dat hem niet gaat worden?quote:
heb je ook weer gelijk in hahahaquote:Op zondag 23 juli 2017 15:52 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dan wordt het hier zo druk dat er geen punt meer gehaald wordt.
Verbaast me niks.quote:Op zondag 23 juli 2017 15:53 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Als we Danny moeten geloven is het binnenkort gedaan met fok
haha dat geloof ik nietquote:Op zondag 23 juli 2017 15:53 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Dacht juist dat het weer beter ging en het de komende maanden wel snor zat.quote:Op zondag 23 juli 2017 15:53 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Kloptquote:Op zondag 23 juli 2017 15:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dacht juist dat het weer beter ging en het de komende maanden wel snor zat.
Oh, dat heb ik niet meegekregen. Waar baseer je dat op?quote:Op zondag 23 juli 2017 15:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dacht juist dat het weer beter ging en het de komende maanden wel snor zat.
Veel dingen werken wel erg prettig op dit forum, alleen mobiel niet, en dat is best wel een dingetje.quote:Op zondag 23 juli 2017 15:54 schreef I. het volgende:
Er wordt verdomd weinig gedaan om dit forum nog een beetje up-to-date te houden. Lay-out is al 30 jaar oud, het enige wat vernieuwd is, is die foeilelijke sticky-menu.
Doe er wat aanquote:Op zondag 23 juli 2017 15:54 schreef I. het volgende:
Er wordt verdomd weinig gedaan om dit forum nog een beetje up-to-date te houden. Lay-out is al 30 jaar oud, het enige wat vernieuwd is, is die foeilelijke sticky-menu.
In de reeks in FB waar Danny o.a. aardig in meepost.quote:Op zondag 23 juli 2017 15:55 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik niet meegekregen. Waar baseer je dat op?
Of in kleine letters erbij met bijbetaling van x euroquote:Op zondag 23 juli 2017 15:52 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dan wordt het hier zo druk dat er geen punt meer gehaald wordt.
Valt nog veel prettiger te maken. Besteden ze alleen geen tijd aan.quote:Op zondag 23 juli 2017 15:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Veel dingen werken wel erg prettig op dit forum, alleen mobiel niet, en dat is best wel een dingetje.
Ik zal 100 euro bieden.quote:Op zondag 23 juli 2017 15:56 schreef Homijn het volgende:
FOK! laten doodbloeden of sluiten zou een kapitaalvernietiging van jewelste zijn. Als Danny er geen heil meer in ziet, kan hij de site beter verkopen. Er zijn vast wel partijen te vinden die het willen overnemen; het is en blijft één van de grootste fora (zo niet de grootste) van Nederland.
Schijnt toch aardig wat te gebeuren, het is alleen jammer dat die bende niet open source kan om een of andere reden, genoeg FOK!kers die wel wat kunnen fixen.quote:Op zondag 23 juli 2017 15:56 schreef I. het volgende:
[..]
Valt nog veel prettiger te maken. Besteden ze alleen geen tijd aan.
das waar.quote:Op zondag 23 juli 2017 15:57 schreef I. het volgende:
[..]
Been there done that, wordt alleen geen kut met je input gedaan.
Ik denk dat een Sanoma bijvoorbeeld wel interesse zou hebben, alleen dan nog eerder de hele site op zwart zet en er een compleet nieuw platform omheen bouwt. Met dit stukje braadsoftware wil geen enkele developer nog aan de slag.quote:Op zondag 23 juli 2017 15:56 schreef Homijn het volgende:
FOK! laten doodbloeden of sluiten zou een kapitaalvernietiging van jewelste zijn. Als Danny er geen heil meer in ziet, kan hij de site beter verkopen. Er zijn vast wel partijen te vinden die het willen overnemen; het is en blijft één van de grootste fora (zo niet de grootste) van Nederland.
Oh oké, dan zal het wel kloppen ja. Laten we hopen dat FOK! nog jaren meegaat danquote:Op zondag 23 juli 2017 15:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
In de reeks in FB waar Danny o.a. aardig in meepost.
Of TMG, die ook hyves had overgenomen toen dat dood begon te bloedenquote:Op zondag 23 juli 2017 15:58 schreef I. het volgende:
[..]
Ik denk dat een Sanoma bijvoorbeeld wel interesse zou hebben, alleen dan nog eerder de hele site op zwart zet en er een compleet nieuw platform omheen bouwt. Met dit stukje braadsoftware wil geen enkele developer nog aan de slag.
daar is ook helemaal niets meer van overquote:Op zondag 23 juli 2017 15:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Of TMG, die ook hyves had overgenomen toen dat dood begon te bloeden
Ik heb wat colleges gehad van de gozer die over de aankoop van Hyves ging, die heeft nog een mooie oprotpremie gekregen ook.quote:Op zondag 23 juli 2017 15:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Er was één platform echt toe aan vernieuwing: Het forum. Wat "vernieuwen" ze vervolgens? De nieuwssite, waar maar 10% van hun echte bezoekersaantallen vandaan komt.. En dan is ook alleen maar de lay-out vernieuwd.. Frontje verwisseld en dan schreeuwen dat het jaren werk is geweest.quote:Op zondag 23 juli 2017 15:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Schijnt toch aardig wat te gebeuren, het is alleen jammer dat die bende niet open source kan om een of andere reden, genoeg FOK!kers die wel wat kunnen fixen.
Die hadden vrij snel door dat de naam meer betekenis had dan het brakke stukje code wat op de site gehost werd.quote:Op zondag 23 juli 2017 15:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk ook een beetje aan de beschikbare mankracht. Er zal waarschijnlijk niemand fulltime mee bezig zijn.quote:Op zondag 23 juli 2017 16:00 schreef I. het volgende:
[..]
Er was één platform echt toe aan vernieuwing: Het forum. Wat "vernieuwen" ze vervolgens? De nieuwssite, waar maar 10% van hun echte bezoekersaantallen vandaan komt.. En dan is ook alleen maar de lay-out vernieuwd.. Frontje verwisseld en dan schreeuwen dat het jaren werk is geweest.
samen met tongquote:Op zondag 23 juli 2017 16:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hou in mijn eentje het forum wel levendig.
Haha I know, moet er nog eens iets moois opzetten.quote:Op zondag 23 juli 2017 16:06 schreef Pg_up het volgende:
Je UI is er trouwens niet mooier op geworden, Flip.
Alleen op mijn scherm stopt die ook gewoon met draaien na een tijdje dat is wel raar.quote:Op zondag 23 juli 2017 16:06 schreef Pg_up het volgende:
Maar je mist ook nog een hoop info. Gewoon je net als ik er niet meer druk om maken en genieten van het moment.quote:Op zondag 23 juli 2017 16:05 schreef I. het volgende:
Godver, ik weet hier ook veel te veel over. Tijd om een leven te zoeken.
Hier ookquote:Op zondag 23 juli 2017 16:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Alleen op mijn scherm stopt die ook gewoon met draaien na een tijdje dat is wel raar.
Wtf, maar het is gewoon een normale gif?quote:
Zou kunnen.quote:Op zondag 23 juli 2017 16:07 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Maar je mist ook nog een hoop info. Gewoon je net als ik er niet meer druk om maken en genieten van het moment.
Apart.quote:Op zondag 23 juli 2017 16:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wtf, maar het is gewoon een normale gif?
Echt welquote:Op zondag 23 juli 2017 16:06 schreef Pg_up het volgende:
Ouwe koeien.quote:Op zondag 23 juli 2017 16:18 schreef I. het volgende:
http://www.misdefinitie.nl/index.php?nieuws=307&pagina=1
Memories
Wat is er misgegaan?quote:Op zondag 23 juli 2017 16:29 schreef hemarookworst het volgende:
Zo 2008 is tijdje, toen zat ik nog geeneens op Fok! en was ik nog een onschuldig pubertje met een vrij positieve kijk op de wereld.
ik kan beter zeggen dat ik een realistischer kijk op de wereld heb en daar heel cynisch van wordquote:
vervolg op shield?quote:
Een beetje?quote:
Volgens mij haakt dat er wel weer op in, inderdaad. Voor de rest krijgen ze straks ook een rolletje in Thor volgens mij. Ze worden ook onderdeel van dat hele MCU.quote:
Ja 90% van wat die gasten posten is gewoon te kut voor woorden.quote:Op zondag 23 juli 2017 16:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
die 2600 en nikonlover openen echt kansloze topics.
beheurlijkquote:Op zondag 23 juli 2017 16:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja 90% van wat die gasten posten is gewoon te kut voor woorden.
Als die nou maar gewoon blijft draaien is het goed.quote:Op zondag 23 juli 2017 16:50 schreef Homijn het volgende:
Ik moet wel wennen aan die UI hoor, FlippingCoin. Het is alsof ik in de spiegel kijk.
quote:Op zondag 23 juli 2017 16:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Nu ook weer een topic over frans duits die dood zou zijn, en de bron is een twitter account met de naam een aambei op mijn gat, de tering zeg.
Waarom staat de punt niet in je UI eigenlijk?quote:
Ik maak daar geen punt van.quote:Op zondag 23 juli 2017 16:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Waarom staat de punt niet in je UI eigenlijk?
Hoe moet ik dat weten?!?!?quote:Op zondag 23 juli 2017 16:59 schreef Homijn het volgende:
Het is trouwens goed gebruik om de score in de OP aan te passen als er een nieuwere score is. Kortom: I., doe je werk eens.
Symmetrie is saai.quote:
Haha godver wat slecht.quote:
Ja er zou toch iemand bij die fotoshoot moeten zijn die zou zeggen, laten we dit niet doen.quote:
Of het zijn allemaal een stel racisten die dit juist met deze bedoeling hebben gedaanquote:Op zondag 23 juli 2017 17:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja er zou toch iemand bij die fotoshoot moeten zijn die zou zeggen, laten we dit niet doen.
Of niet en hebben ze het gewoon gedaan en gehoopt op ophef.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:12 schreef I. het volgende:
[..]
Of het zijn allemaal een stel racisten die dit juist met deze bedoeling hebben gedaan
Nouwja, het oogmerk zal wel geld verdienen zijn, misschien hopen ze op wat aandacht door een klein schandaaltje.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:12 schreef I. het volgende:
[..]
Of het zijn allemaal een stel racisten die dit juist met deze bedoeling hebben gedaan
Oh Pharkus was me voor.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:13 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Of niet en hebben ze het gewoon gedaan en gehoopt op ophef.
Heb ik niet in huis, helaasquote:Op zondag 23 juli 2017 17:47 schreef FlippingCoin het volgende:
Burritos hier, niet echt hoogstaand wel lekker.
quote:Op zondag 23 juli 2017 17:48 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]
Heb mijn eigen zaad op kweek gezet. Blijkbaar ben ik goed vruchtbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |