Ik ben niet tegen diversiteit, ik spreek ook niet namens "een eigen club", ik stel gewoon de vraag in hoeverre het in het belang van homo's en biseksuelen is dat hun aangeboren geaardheid steeds wordt gekoppeld aan het onderwerp genderidentiteit. Er worden twee zaken aan elkaar gelinkt die los van elkaar staan.quote:Op zondag 6 augustus 2017 00:53 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Oei. Een homo die tegen diversiteit is binnen zijn eigen club.
Omdat Nederland allerhande hypes uit de USA klakkeloos overneemt. Daarom.quote:Op zondag 6 augustus 2017 00:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen diversiteit, ik spreek ook niet namens "een eigen club", ik stel gewoon de vraag in hoeverre het in het belang van homo's en biseksuelen is dat hun aangeboren geaardheid steeds wordt gekoppeld aan het onderwerp genderidentiteit. Er worden twee zaken aan elkaar gelinkt die los van elkaar staan.
Nee, Pimmetje fortuyn, Alan Turing en nog een handvol anderen.quote:Op zondag 23 juli 2017 13:52 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Meeste grote denkers die al op deze wereld hebben rondgelopen waren blank, hetero, cis en natuurlijk man.
In Amerika kan het wel: [ afbeelding ]
Oké dan!quote:Op zondag 6 augustus 2017 08:55 schreef Bluffertje00 het volgende:
[..]
Nee, Pimmetje fortuyn, Alan Turing en nog een handvol anderen.
En dat al na slechts 6 kutreacties van jou.quote:
Ten opzichte van wat?quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat zou de meerwaarde zijn?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |