Alsof dat vanzelfsprekend is?quote:
quote:Op maandag 24 juli 2017 22:49 schreef Mishu het volgende:
Ik heb ze nu allebei. Waren met een groep van 100 man in Amsterdam bezig
1/4 Lugio
1/7 Articuno
Ik mag echt niet klagen merk ik.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik hoop het ook
0/1 Articuno
0/2 Lugia
Ja, maar volgens mij lukt dat niemand, dat maakt de vraag wat retorisch. Of gooi jij wel alles raak?quote:Op maandag 24 juli 2017 23:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Je ziet dat ik een vraagteken heb geplaatst?
Beniewd hoe ze die transitie gaan doen, veel mensen hebben in bulk raid passes gekocht, als die straks alleen werken op level 4 en lager raids dan komen er straks weer rellen.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:32 schreef muhahaha het volgende:
Articuno zal blijven komen, Lugio verdwijnt misschien tot een later moment.
Ik hoop alleen niet dat ze legendary raidpassen gaan introduceren. Net een sloot normale passen gekocht ;/
Waar baseer je dat op?quote:Op maandag 24 juli 2017 23:32 schreef muhahaha het volgende:
Articuno zal blijven komen, Lugio verdwijnt misschien tot een later moment.
Ik hoop alleen niet dat ze legendary raidpassen gaan introduceren. Net een sloot normale passen gekocht ;/
Hm niet op feiten eigenlijk. Meer wat anderen roeptoeteren.quote:
Ik ben nu al bang dat ik gewoon alle ballen misgooi bij mijn eerste legendary raidquote:Op maandag 24 juli 2017 23:17 schreef Rijpie het volgende:
[..]
vandaag zelfs alle behalve 1 bal te ver of niet ver genoeg gegooid bij Muk
Daarom nu even met de 3de lucky egg sessie van de dag bezig. Saai, maar nuttig.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 00:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm niet op feiten eigenlijk. Meer wat anderen roeptoeteren.
Enige wat ik wel zeker weet is dat het double alles event om 1 uur stopt.
1st catch en spin ook al gedaanquote:Op dinsdag 25 juli 2017 00:36 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Daarom nu even met de 3de lucky egg sessie van de dag bezig. Saai, maar nuttig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |