Als er een appgroep is dan gaan die vanzelf wel op de raids af, hoef je in principe zelf geen bericht voor te krijgen.quote:Op maandag 24 juli 2017 16:34 schreef Gurian het volgende:
[..]
Tja wat wil je dan? Lusten en geen lasten verhaal dit. Gewoon meldingen uitzetten en kijken in de app wanneer je wel kunt. Opgelost. En anders....accepteren dat je niet weet waar iedereen is en dus een raid misloopt.
[..]
Argggh hier ook hoor. Telefoon aan de oplader. Meldingen van die app sowieso uit door teveel berichten haha. Spawntijd een uur...een uur niet op mn telefoon gekeken en een Unown gemist die 10 minuten rijden met de auto van mn huis was. En ook nog eens een fatsoenlijke spawntijd, van 18:30 tot 19:30.
70 man is best veel, zeker als je bedenkt dat dat maar een deel is van de actieve spelers en het dorp hier nu ook niet heel erg groot is.quote:Op maandag 24 juli 2017 16:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mmja, ik weet ook niet of ik er normaal in zou willen. Meer dan 70 man, hele dag berichten. Nu vond ik het ideaal voor deze raids.
Nice, het is druk in groningen hea!quote:Op maandag 24 juli 2017 16:55 schreef Blobje het volgende:
Ik mag niet klagen. Gisteren Lugia met de 2e bal. En vandaag direct Articuno met de 4e bal. Ik ben alweer klaar. Stonden een man of 30 in het Noorderplantsoen in Groningen. In de stromende regen. Mensen liepen af en aan. Elke 5 minuten startte er wel weer een groep.![]()
Ik zie geen reden om er veel meer van te vangen, dus ik ga er nu ook niet meer actief achter aan. Ook een Dratini met 64 candy en een Mareep met 59 candy uit een ei.
Ja, ik vis nog altijd achter het net met een Whatsapp groep in Groningen.quote:Op maandag 24 juli 2017 17:23 schreef DarkY.NL het volgende:
We zijn goed georganiseerd
Helaas max 256 in de WA groep, we hebben meer ruimte nodig
Gister mijn eerste 90+ iv chansey uit een ei, gelijk 98%, loopt mijn collega 10min later naast mij en krijgt een 100% uit een eien net een 512cp larv...
Zaterdagavond ook gewoon weer goed geregeld, alle lures stonden aan en er kocht nog iemand de Mac leeg en deelde alles uit, en later nog iemand met waterijsjes
Ja man. Had 120 candy liggen en geen plek meer.quote:Op maandag 24 juli 2017 18:19 schreef Blobje het volgende:
Is er al iemand die zijn rare candy in Lugia of Articuno heeft gestopt?
Ik wacht liever op Mewtwo.
120 candy wtfquote:Op maandag 24 juli 2017 19:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja man. Had 120 candy liggen en geen plek meer.
Juuupquote:Op maandag 24 juli 2017 19:23 schreef quickstepster het volgende:
Nog steeds geen legendary raid kunnen doen. Steeds te weinig mensen die op komen dagen. Frustrerend....
Die werkt alleen in amsterdam zo te zienquote:Op maandag 24 juli 2017 21:31 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Al dagen niet betrouwbaar
https://pokemaplive.nl/ doet het redelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |