Ah ja moet je maar tegen kunnen ook idd zeker als je werkt erbij.quote:Op woensdag 26 juli 2017 20:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, is toen gestopt omdat ze elke speeldag heel Nederland door moesten rijden.
online influential hequote:Op woensdag 26 juli 2017 20:28 schreef Karina het volgende:
Ik las net iets over minikluivert die een contract bij Nike heeft gekregen. Dat joch is 9 of zo
Bedankt voor je bijdrage.quote:
wat doe ik verkeerd?quote:Op woensdag 26 juli 2017 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Hou je een beetje in dan man. Sjongejonge.
Ik kijk eigenlijk regelmatig die sportprogramma's op ziggo en die zitten best prima in elkaar.quote:Op woensdag 26 juli 2017 20:31 schreef Karina het volgende:
Voordeel van ziggo is dat je iig Kieft weer eens ziet.
Sanchez mag hem wel even door midden trappen jaquote:Op woensdag 26 juli 2017 20:32 schreef Brammess het volgende:
Kanjerbalotelli verdient een goede kruisbandblessure.
Eerlijk gezegd vergeet ik die programma's altijd. Peptalk kijk ik soms als ik er aan denk.quote:Op woensdag 26 juli 2017 20:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk regelmatig die sportprogramma's op ziggo en die zitten best prima in elkaar.
350 van de 1800quote:Op woensdag 26 juli 2017 20:34 schreef skysherrif het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het uitpubliek zijn er nog wat aanwezig van ons?
Vooral de wedstrijden van Lyon en Ajax waren wel erg leuk jaquote:Op woensdag 26 juli 2017 20:34 schreef Karina het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de afgelopen EL best leuk vond om te kijken. Eigenlijk leuker dan de CL.
Da's elk jaar.quote:Op woensdag 26 juli 2017 20:34 schreef Karina het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de afgelopen EL best leuk vond om te kijken. Eigenlijk leuker dan de CL.
Die CL is geen reet aan ja.quote:Op woensdag 26 juli 2017 20:34 schreef Karina het volgende:
Israël tochquote:
Die return was een ongelooflijke farce.quote:Op woensdag 26 juli 2017 20:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
PSG Barca tweeluik maakte wel wat goed.
0-1 bedoel je hopelijk hequote:Op woensdag 26 juli 2017 20:39 schreef onlogisch het volgende:
Hopelijk is dit snel beslist. Een vroege 1-0 is een ideaal scenario
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |