Stay Strong Appie op warm up shirtsquote:
Oud-bondscoach van het Nederlands elftal en oud-trainer van Ajax.quote:
Lijkt wel een dwergquote:Op woensdag 26 juli 2017 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oud-bondscoach van het Nederlands elftal en oud-trainer van Ajax.
betekentquote:Op woensdag 26 juli 2017 20:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Erg raar dat mensen doen alsof hij niks heeft betekent voor Ajax.
Nog bij ajaxquote:Op woensdag 26 juli 2017 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Nouri had over drie jaar bij Real of Barcelona gespeeld.
Waar speelt Achahbar nu? Ongeveer daar.quote:Op woensdag 26 juli 2017 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Nouri had over drie jaar bij Real of Barcelona gespeeld.
Hallo kan het wat minderquote:Op woensdag 26 juli 2017 20:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
kanker op gek
levende legende4x kampioen
Ik vond het ook een matige speler eigenlijk.quote:Op woensdag 26 juli 2017 20:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waar speelt Achahbar nu? Ongeveer daar.
ziggy natuurlijkquote:Op woensdag 26 juli 2017 20:22 schreef Karina het volgende:
Kijken jullie ziggo of eurosport trouwens?
Home of cyclingquote:Op woensdag 26 juli 2017 20:22 schreef Karina het volgende:
Kijken jullie ziggo of eurosport trouwens?
heb hem in de jeugd zien voetballen op varkenoord, daar was hij wel echt moeilijk goed toenquote:Op woensdag 26 juli 2017 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond het ook een matige speler eigenlijk.
Wel triest wat er gebeurd is natuurlijk, daar niet van.
te triest voor woorden jaquote:Op woensdag 26 juli 2017 20:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
en dan een Feyenoorder als held uitzwaaien terwijl hij je laat zitten zonder prijzen
hahahaha
Vorig jaar bij Jong leverde hij soms echt shows op waar je bang van werd.quote:Op woensdag 26 juli 2017 20:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb hem in de jeugd zien voetballen op varkenoord, daar was hij wel echt moeilijk goed toen
Mooi zo. Goed hoor.quote:Op woensdag 26 juli 2017 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Hou typisch, goed hoorMet jou ook alles goed?
welke grap precies? hoon op frankiequote:Op woensdag 26 juli 2017 20:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit is niet eens grappig man, doe normaal.
Niet voor niets beste speler van JLquote:Op woensdag 26 juli 2017 20:24 schreef Brammess het volgende:
[..]
Vorig jaar bij Jong leverde hij soms echt shows op waar je bang van werd.
Is nog niet begonnen he. Maar vorig jaar ging het best goed, playoffs gehaald. Hopelijk dit seizoen finalequote:Op woensdag 26 juli 2017 20:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mooi zo. Goed hoor.
Doet je ijshockeyclub het nog een beetje goed?
Niet rechtdoorzeequote:Op woensdag 26 juli 2017 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Marcel Keizer kijkt veel naar links en naar rechts
Ik had ooit een stiefbroertje die moeilijk goed kon keepen bij het ijshockey.quote:Op woensdag 26 juli 2017 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Is nog niet begonnen he. Maar vorig jaar ging het best goed, playoffs gehaald. Hopelijk dit seizoen finale
Die arme jongen is gewoon een trekpop van Bergkamp meer niet .quote:Op woensdag 26 juli 2017 20:26 schreef Typisch het volgende:
Lekker representatief zeg, vertel gewoon de achternamen joh gek.
Die kijkt nu vrouwenvoetbal.quote:
Oh leuk speelt hij nog? Wie weet heb ik hem weleens gezien.quote:Op woensdag 26 juli 2017 20:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik had ooit een stiefbroertje die moeilijk goed kon keepen bij het ijshockey.
Een vriendje van ja? Toevallig.quote:Op woensdag 26 juli 2017 20:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die arme jongen is gewoon een trekpop van Bergkamp meer niet .
Nee, is toen gestopt omdat ze elke speeldag heel Nederland door moesten rijden.quote:Op woensdag 26 juli 2017 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh leuk speelt hij nog? Wie weet heb ik hem weleens gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |