Ah, gleuven over de volle breedte trekken. Prima.quote:
Hebben ze daar ook tutorials ‘hoe verneuk ik een quote’?quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:18 schreef Abela010 het volgende:
[ afbeelding ] Op zaterdag 28 december 2019 13:16 schreef Lienekien het volgende:
En bij welke sectie gaan dan de zure gleuven?
Die kunnen hun gal spuien op het onzin forum
Mag ik dan bij jou?quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:16 schreef Lienekien het volgende:
En bij welke sectie gaan dan de zure gleuven?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kunnen we geen telegraafsectie en een foksectie maken?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:50 schreef Cyanide- het volgende:
Mental images van dronken Dreetje die in een ruw vastgepakte gleuf kerstliedjes staat te blèren.
Het is als nieuwe user niet altijd even makkelijk om de ongeschreven regels en maatstaven van de oude garde en mods te begrijpen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]![]()
Daar mogen mods best een duwtje geven in de ‘juiste’ richting. Dat heeft niets te maken met nieuwe users wegjagen, of oude users voortrekken, maar louter met het stimuleren van een gewenste sfeer.
In de SHO sc, bedoel je? Ja.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:17 schreef IriYe het volgende:
Je kan wel zien welke users elkaars anus stevig aan het doorlikken zijn.
Even snel gescand want daar kom ik niet.quote:
Als je gewoon zegt wat je bedoelt, praat dat wat makkelijker.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:17 schreef IriYe het volgende:
Je kan wel zien welke users elkaars anus stevig aan het doorlikken zijn.
Dan weet ik niet wie je bedoelt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:22 schreef IriYe het volgende:
[..]
Even snel gescand want daar kom ik niet.
Nee, toevallig niet daar. Of mogen zij daar ook al niet komen?
Ja, dat laatste snap ik. Is vast een misverstand.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:10 schreef Didala het volgende:
[..]
Het is als nieuwe user niet altijd even makkelijk om de ongeschreven regels en maatstaven van de oude garde en mods te begrijpen.
Het stimuleren van een goede sfeer of het sturen daar ben ik het helemaal mee eens, maar er komt geen enkele feedback op de sluiting van de Barbiegate. En aangezien mijn glazen bol niet werkt, kan ik hier helemaal niets mee.
Dit.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, dat laatste snap ik. Is vast een misverstand.
Maar ik doel eigenlijk op het Hazes-topic. En ik denk helemaal niet dat er veel ongeschreven regels zijn hoor, anders dan: blaf een topic niet vol met je persoonlijke ergenisjes, maar maak er iets lezenswaardigs van.
En neem je persoonlijke ergernisjes tav. een BN’er dus ook niet zo verdomd serieus. Het is vooral de humor die een beetje verdwenen lijkt te zijn, denk ik.
Het houd niet op , niet vanzelf.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je leest idd totaal niet wat ik schrijf.
Dank voor je reactie, want veel duidelijker wordt het niet qua totale BS.
Dit dus !quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:16 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk, maar alleen jij mag wat over andere users schrijven toch?
Continu ben jij bezig geweest om users af te zeiken of met je vingertje te wijzen . Wat zelfreflectie zou je niet misstaan.![]()
Btw Tuttebella haar naam wordt hierboven duidelijk genoemd door een andere user, niet zo gek dat ze zich aangesproken voelt.
Sodemieter nou eens op met dit soort reacties, ben je 10 ofzo?quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:54 schreef Tuttebella het volgende:
0
[..]
Het houd niet op , niet vanzelf.
Wederom een voorbeeld jullie mogen alles roepen en reageer ik erop , dan moet ik opsodemieteren hoe krom wil je het nog hebben.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Sodemieter nou eens op met dit soort reacties, ben je 10 ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |