Goed man, niets beter als jong (iig van geest) blijvenquote:Op vrijdag 21 juli 2017 16:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Soms voel ik me zelfs nog maar net 14!
Met geheim wachtwoord enzo?quote:Op vrijdag 21 juli 2017 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
Morgen ben ik 7 jaar getrouwd. We gaan 't vieren met een Blanket Fort![]()
Adult Blanket Fortingquote:Op vrijdag 21 juli 2017 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
Ik voel me 25, net als pomquote:Op vrijdag 21 juli 2017 16:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ach, je bent zo oud als je ze voelt dus ik ben 40
Hahaha, fantastisch, gewoon blijven doen tot je 80 bentquote:Op vrijdag 21 juli 2017 17:00 schreef motorbloempje het volgende:
En we gaan wat Bob Ross videos doenheb verf gehaald. Kijken wie er het slechtst is
Jee, zo lang alweer. Congrats!quote:Op vrijdag 21 juli 2017 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
En een blanket fort? Om in te neuken of wat?quote:Op vrijdag 21 juli 2017 17:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja
Toen woonden we nog in Nimma
Dank!
Ik heb nog nooit een Blanket Fort gebouwdquote:Op vrijdag 21 juli 2017 17:05 schreef remlof het volgende:
[..]
En een blanket fort? Om in te neuken of wat?
De kat pikt gelijk je fort in en je kan het nooit meer afbrekenquote:Op vrijdag 21 juli 2017 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Blanket Fort gebouwddus toen zei Mr. Mo 'dan doen we dat op onze trouwdag'
![]()
Dus TV kijken, afhaal eten, en ach, wie weetwel even kijken wat de nieuwe kat d'r van vindt
en of ze niet meteen dat blanket fort naar beneden trekt
Hehe dat kan ook nog. Of dit:quote:Op vrijdag 21 juli 2017 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Blanket Fort gebouwddus toen zei Mr. Mo 'dan doen we dat op onze trouwdag'
![]()
Dus TV kijken, afhaal eten, en ach, wie weetwel even kijken wat de nieuwe kat d'r van vindt
en of ze niet meteen dat blanket fort naar beneden trekt
Natuurlijk niet. Je hebt dit verstandige besluit maar gewoon te accepteren.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 17:44 schreef LelijKnap het volgende:
Mag of kan dat ergens besproken worden?
Niet op fok iig.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 17:44 schreef LelijKnap het volgende:
Vooral doen!quote:Op vrijdag 21 juli 2017 17:44 schreef LelijKnap het volgende:
Hun postrechten hier worden getermineerd bedoel je.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 17:54 schreef LelijKnap het volgende:
Al mijn medestanders worden stuk voor stuk geëxecuteerd.
Ik zit net aan een Corona. Want Mexicaans weer.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
Oh ja, vergat ik bijna whisky tijd!
Mexicaans winter weer dan zekerquote:Op vrijdag 21 juli 2017 17:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zit net aan een Corona. Want Mexicaans weer.
Ik aan de Paulanerquote:Op vrijdag 21 juli 2017 17:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zit net aan een Corona. Want Mexicaans weer.
Linus heeft een oplossing voor hem, geloof ikquote:Op vrijdag 21 juli 2017 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zo'n wanhopige zolderkamertroll geobsedeerd met meisjes en studentenmeisjes enzo.
quote:Op vrijdag 21 juli 2017 18:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Linus heeft een oplossing voor hem, geloof ik
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 21 juli 2017 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
Ik kreeg dinsdag toen ik afstudeerde wat biertjes van Brouwerij Scheveningen. Die moet ik ook nog even proberen!
Onzinnig nuanceverschil. Japie en bart natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 17:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Hun postrechten hier worden getermineerd bedoel je.
Wie zijn er allemaal al gevallen?
Zulks een verrassing.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 18:05 schreef remlof het volgende:
Sean Spicer is opgestapt als woordvoorder van het Witte Huis.
Mag Sarah Huckabee Goebbels het nu officieel overnemen?quote:Op vrijdag 21 juli 2017 18:05 schreef remlof het volgende:
Sean Spicer is opgestapt als woordvoorder van het Witte Huis.
Ze heeft haar uiterlijk alvast mee als troll zijndequote:Op vrijdag 21 juli 2017 18:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mag Sarah Huckabee Goebbels het nu officieel overnemen?
quote:Op vrijdag 21 juli 2017 18:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hulde
Ik hef m'n Bart-blokkade dan even op, zodat ik -echt- van die ban kan genieten
hee hier ben ik alquote:Op vrijdag 21 juli 2017 15:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mortaxx je bent niet zo vaak meer in onze SC
vind het hier wel leukquote:
Heh, slechte verliezerquote:Op vrijdag 21 juli 2017 18:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vind het hier wel leuk
Ik heb dat boekje van varafoekie aangeschaft. Hij schijnt flink Dijsselbloem te bashen
Oh dat is wel geinig. Drop gerust een recensie'tje als je klaar bent. In Griekenland kennen ze Dijsselbloem ook allemaal he, ook 'de gewone man'.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 18:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vind het hier wel leuk
Ik heb dat boekje van varafoekie aangeschaft. Hij schijnt flink Dijsselbloem te bashen
als een of andere Griek jouw inkomen zou halveren zou je die naam ook niet snel vergeten denk ikquote:Op vrijdag 21 juli 2017 18:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh dat is wel geinig. Drop gerust een recensie'tje als je klaar bent. In Griekenland kennen ze Dijsselbloem ook allemaal he, ook 'de gewone man'.
Och, Varoufakis heeft een rijke schoonfamilie, die zit wel goedquote:Op vrijdag 21 juli 2017 18:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als een of andere Griek jouw inkomen zou halveren zou je die naam ook niet snel vergeten denk ik
De Dijsquote:Op vrijdag 21 juli 2017 18:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh dat is wel geinig. Drop gerust een recensie'tje als je klaar bent. In Griekenland kennen ze Dijsselbloem ook allemaal he, ook 'de gewone man'.
De Dijs is inderdaad een van de weinige helden die links voort heeft gebracht.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 18:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als een of andere Griek jouw inkomen zou halveren zou je die naam ook niet snel vergeten denk ik
dit bedoel ik helemaal nietquote:Op vrijdag 21 juli 2017 18:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Och, Varoufakis heeft een rijke schoonfamilie, die zit wel goed
Ging dit nummer niet over de vrouw van Varoufakis?quote:Op vrijdag 21 juli 2017 18:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Och, Varoufakis heeft een rijke schoonfamilie, die zit wel goed
De naam waarschuwt je al.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 18:49 schreef motorbloempje het volgende:
Schitt's Creek is echt hilarisch slecht
Ik zette laatst op een lamme zondagmiddag deze op, na een paar minuten afgezet. Wat was dat slecht.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 18:49 schreef motorbloempje het volgende:
Schitt's Creek is echt hilarisch slecht
een 3.2....quote:Op vrijdag 21 juli 2017 18:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zette laatst op een lamme zondagmiddag deze op, na een paar minuten afgezet. Wat was dat slecht.
Bestaat Videoland nog?quote:Op vrijdag 21 juli 2017 18:54 schreef remlof het volgende:
Oeh, alle drie seizoenen van Brogen staan op Videoland
https://www.videoland.com/series/996/borgen
Die ga ik van de winter weer eens kijken.
Ze hebben het nieuwe seizoen van Twin Peaks. Dat is volgens mij de enige reden om het aan te schaffen.quote:
De Pirate Bay heeft dat ook.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 18:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze hebben het nieuwe seizoen van Twin Peaks. Dat is volgens mij de enige reden om het aan te schaffen.
Ja, ik vind één goede serie ook veel te karig voor zo'n streamdienst. Gewoon lekker Netflix en dan incidenteel nog wat downloaden.quote:
Netflix had een dipje, maar lijkt vooralsnog wat beter te worden met wat goede originals.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 19:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja, ik vind één goede serie ook veel te karig voor zo'n streamdienst. Gewoon lekker Netflix en dan incidenteel nog wat downloaden.
Ja is van RTL nu. Ik kreeg een aanbieding van ¤5,99 per maand. Is wel een leuke aanvulling op Netflix. Twin Peaks staat er bijvoorbeeld ook op.quote:
Ze hebben wel een aardige mix van series, docu's en cabaret / comedy in mijn ogen. Qua films is het niet heel bijzonder, maar die keek ik toch al bijna nooit.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 19:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Netflix had een dipje, maar lijkt vooralsnog wat beter te worden met wat goede originals.
Heb een paar leuke verrassingen gezien qua films in elk geval, maar je moet er niet 'op leven' zeg maarquote:Op vrijdag 21 juli 2017 19:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze hebben wel een aardige mix van series, docu's en cabaret / comedy in mijn ogen. Qua films is het niet heel bijzonder, maar die keek ik toch al bijna nooit.
quote:Op vrijdag 21 juli 2017 18:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vind het hier wel leuk
quote:Minister van Financiën Dijsselbloem en De Nederlandsche Bank (DNB) dwarsbomen het experiment met een depositobank. Ze voeren juridische richtlijnen op als officiële barrière voor de bancaire innovatie, maar onderbouwing ontbreekt. De spinsels van de minister vormen een juridisch rookgordijn dat de ware toedracht verhult.
https://www.ftm.nl/artike(...)et-mag-komen?share=1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |