Helaas komen er steeds meer strepen op de weg die compleet nergens op slaan, omdat er een keertje iemand was die niet kon inhalen. Ze kunnen mij een hoop zeggen, maar als ik weer eens achter zo'n figuur zit dat 40 rijdt op een 80 weg (die heb je hier schijnbaar erg veel) waar de locals 100 rijden, ga ik er toch echt voorbij.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 11:13 schreef Nakketikker het volgende:
Doorgetrokken strepen zijn ook totaal niet belangrijk. gewoon inhalen.
ik ook; zeker als het gewoon rustig is en er meer dan plenty ruimte voor is, vlam ik er gewoon langs, no wahala.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 11:27 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Helaas komen er steeds meer strepen op de weg die compleet nergens op slaan, omdat er een keertje iemand was die niet kon inhalen. Ze kunnen mij een hoop zeggen, maar als ik weer eens achter zo'n figuur zit dat 40 rijdt op een 80 weg (die heb je hier schijnbaar erg veel) waar de locals 100 rijden, ga ik er toch echt voorbij.
Amen, broeder!quote:Op vrijdag 21 juli 2017 11:27 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Helaas komen er steeds meer strepen op de weg die compleet nergens op slaan, omdat er een keertje iemand was die niet kon inhalen. Ze kunnen mij een hoop zeggen, maar als ik weer eens achter zo'n figuur zit dat 40 rijdt op een 80 weg (die heb je hier schijnbaar erg veel) waar de locals 100 rijden, ga ik er toch echt voorbij.
BOX!quote:Op vrijdag 21 juli 2017 11:27 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Helaas komen er steeds meer strepen op de weg die compleet nergens op slaan, omdat er een keertje iemand was die niet kon inhalen. Ze kunnen mij een hoop zeggen, maar als ik weer eens achter zo'n figuur zit dat 40 rijdt op een 80 weg (die heb je hier schijnbaar erg veel) waar de locals 100 rijden, ga ik er toch echt voorbij.
Leipe shit ouwe!quote:Op vrijdag 21 juli 2017 11:27 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Helaas komen er steeds meer strepen op de weg die compleet nergens op slaan, omdat er een keertje iemand was die niet kon inhalen. Ze kunnen mij een hoop zeggen, maar als ik weer eens achter zo'n figuur zit dat 40 rijdt op een 80 weg (die heb je hier schijnbaar erg veel) waar de locals 100 rijden, ga ik er toch echt voorbij.
Omdat er vaak zat auto's worden geraakt bij rode kruizen wordt alles zo ver vooraf dichtgezet. Gemiddelde RWS weginspecteur kan je er alles over vertellen.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 19:11 schreef YoshiBignose het volgende:
Gisteren op de "nieuwe" A5 ook het hele stuk een rood kruis rechts, omdat er aan het eind een bezemwagen bezig was Je zou denken dat ze die matrixborden nou wel een beetje onder controle hebben. Het gevolg is dat iedereen gewoon alsnog rechts bleef rijden want je kon duidelijk zien dat er niets te bekennen was (en er zijn ook gewoon invoegstroken die erop kwamen).
Beetje hetzelfde als iedere week een brandoefening doen. Als het brandalarm dan een keer gaat gaan mensen echt niet rennen.
En je meteen de boete overhandigen van 230 ekkies..quote:Op vrijdag 21 juli 2017 19:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Omdat er vaak zat auto's worden geraakt bij rode kruizen wordt alles zo ver vooraf dichtgezet. Gemiddelde RWS weginspecteur kan je er alles over vertellen.
Ik geloof ook best dat menig mens niet op let, maar het werkt niet goed als iedereen weet dat zo'n rood kruis 5 km van te voren al aan staat, want dan gaan ze het na een tijdje gewoon negeren.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 19:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Omdat er vaak zat auto's worden geraakt bij rode kruizen wordt alles zo ver vooraf dichtgezet. Gemiddelde RWS weginspecteur kan je er alles over vertellen.
Tsjaa, kip/ei. Omdat men blijkbaar te dom is om een kruis netjes op te volgen gaan ze eerder aan. Omdat ze eerder aan gaan, worden ze genegeerd. Omdat ze genegeerd worden... je snapt me.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 20:05 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ik geloof ook best dat menig mens niet op let, maar het werkt niet goed als iedereen weet dat zo'n rood kruis 5 km van te voren al aan staat, want dan gaan ze het na een tijdje gewoon negeren.
Ooooh da's echt irritant ja!quote:Op vrijdag 21 juli 2017 20:17 schreef Debsterr het volgende:
Oh, had wel een rotonde knipperlicht irritatie gisteren: oud vrouwtje die 'm een afslag te vroeg aanzet waardoor ik bijna de rotonde op wilde gassen - en zij mij heel suffig aankeek .
En dan lekker naar Oostenrijk rijden zoquote:Op zaterdag 22 juli 2017 00:46 schreef Pizza_Boom het volgende:
Geef gas als je een tunnel uit rijdt. En als je dan nog snelheid verliest (je zakt van 110 naar 70), schakel terug. Je bent met dakkoffer en 4 volwassene wat zwaarder dan normaal in je eentje in je ecouitvoering leasegolf.
Uiteraard. En dan op de A3 in Duitsland met 110 een vrachtwagen gaan inhalen en hem gewoon midden in een treintje snelverkeer trappen. Ze remmen maar.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 08:00 schreef Piles het volgende:
[..]
En dan lekker naar Oostenrijk rijden zo
Ik vind dat er sowieso een hoop duitsers zijn die dat gewoon rücksichtlos doen.. ik kan me herinneren dat dat vroeger wel anders was..quote:Op zaterdag 22 juli 2017 17:15 schreef Pizza_Boom het volgende:
Uiteraard. En dan op de A3 in Duitsland met 110 een vrachtwagen gaan inhalen en hem gewoon midden in een treintje
Momenteel is 110 toch het gemiddelde op de A3?quote:Op zaterdag 22 juli 2017 17:15 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Uiteraard. En dan op de A3 in Duitsland met 110 een vrachtwagen gaan inhalen en hem gewoon midden in een treintje snelverkeer trappen. Ze remmen maar.
Ik vind ze niet meer de loftrompetwaardige chauffeurs die het altijd waren, zeker in Nederland zitten ze vaak aan de irritatiekant, maar rücksichtlos ervoor plempen in Duitsland met 70-90 terwijl jij 200+ draait in een treintje, dat heb ik ze nog niet zien uithalen. Nu blaas ik niet koste wat kost, ik kan ook rustig hele stukken 130 op de CC draaien, maar ik zoek mijn trajecten uit en bij drukte doe ik rustiger aan.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 17:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vind dat er sowieso een hoop duitsers zijn die dat gewoon rücksichtlos doen.. ik kan me herinneren dat dat vroeger wel anders was..
En links rijden kunnen ze hier ook heel goed, ook als er rechts gewoon 2 rijstroken vrij zijn en ze 'maar' 140 - 150 rijden. Ook binnen de kom trouwens, echt gewoon zonder énige reden. Op de Bahn gaan ze dan wel naar rechts als je effe knippert of heel demonstratief een strook naar rechts gaat, maar binnen de kom zijn het net zombies op rails
Jeh, Ik noem dat Mofrikanen, in eigen land zijn ze zichzelf en gedragen ze zich, en zodra ze in NL zitten doen ze alles wat ze in hun eigen land niet in hun hoofd zouden halen, inclusief bumperkleven en rechts inhalen. We hebben nog een bevolkingsgroep die dat doet, alleen rotten die achteraf niet weer op naar hun eigen landquote:Op zaterdag 22 juli 2017 18:05 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik vind ze niet meer de loftrompetwaardige chauffeurs die het altijd waren, zeker in Nederland zitten ze vaak aan de irritatiekant, maar rücksichtlos ervoor plempen in Duitsland met 70-90 terwijl jij 200+ draait in een treintje, dat heb ik ze nog niet zien uithalen. Nu blaas ik niet koste wat kost, ik kan ook rustig hele stukken 130 op de CC draaien, maar ik zoek mijn trajecten uit en bij drukte doe ik rustiger aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |