Zou mij verbazen als er ooit een A350 in Joon kleuren wordt gespoten.quote:Op donderdag 20 juli 2017 18:20 schreef inkjet het volgende:
Toch gaan er kennlijk ook A350's voor Joon vliegen.
Precies, nu snel opbouwen, wegzetten in een aparte BV. En over een paar jaar "valt het allemaal toch tegen" en wordt het hele zooitje verkocht.quote:Op donderdag 20 juli 2017 18:50 schreef Iemand91 het volgende:
Allemaal in eigendom (dus geen lease) van Air France. Met de huidige lage olieprijzen prima manier om snel een vloot te creëren. En inderdaad; later worden die vervangen door de A350's.
Ben wel benieuwd hoe die verdeling nu wordt van de A350's over de AF/KLM-groep.
Die hebben nog het minst te vrezen; die gaan bij Joon net zoveel verdienen als bij AF.quote:Op donderdag 20 juli 2017 21:18 schreef FredvZ het volgende:
Die piloten zijn echt niet voor niets zo wantrouwend
Zolang Joon onderdeel is van AF-KLMquote:Op donderdag 20 juli 2017 21:24 schreef Iemand91 het volgende:
Die hebben nog het minst te vrezen; die gaan bij Joon net zoveel verdienen als bij AF.
Laat de Fransen het maar niet horenquote:Op donderdag 20 juli 2017 21:29 schreef derLudolf het volgende:
Volgens mij kunnen ze die A350's het beste in KLM kleuren doen, dan leveren ze het meeste op. Kunnen de oude A330's wel naar Joon
KLM zou onder de vleugel van bijvoorbeeld Delta denk ik beter af zijn dan nuquote:Op donderdag 20 juli 2017 21:29 schreef derLudolf het volgende:
Volgens mij kunnen ze die A350's het beste in KLM kleuren doen, dan leveren ze het meeste op. Kunnen de oude A330's wel naar Joon
KLM moet gewoon heel snel terug Nederlands worden en blijven en dan de goede samenwerkingen (met oa delta uitbreiden. Ik roep al weet ik hoeveel jaar dat AF killing is voor KLM. Volgens mij ziet iedereen dat behalve blijkbaar de mensen die erover gaan (zoals altijd, topmannen, bonussen ed).quote:Op donderdag 20 juli 2017 21:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
KLM zou onder de vleugel van bijvoorbeeld Delta denk ik beter af zijn dan nu
Volgens mij is het schier onmogelijk om KLM los te krijgen van die Fransozen...quote:Op vrijdag 21 juli 2017 12:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
KLM moet gewoon heel snel terug Nederlands worden en blijven en dan de goede samenwerkingen (met oa delta uitbreiden. Ik roep al weet ik hoeveel jaar dat AF killing is voor KLM. Volgens mij ziet iedereen dat behalve blijkbaar de mensen die erover gaan (zoals altijd, topmannen, bonussen ed).
Denk dat dit beter geschikt is: Topicreeks: Vragen over vliegenquote:Op zaterdag 22 juli 2017 10:02 schreef Blistering het volgende:
Hoe relaxed is KLM met handbagage? Ik ga volgende maand weer een keertje vliegtuigspotten @ LHR maar KLM is zowaar iets goedkoper dan BA. Bij BA kan ik probleemloos m'n fotorugtas + een handtas met kleren meenemen (rugtas in overhead en handtas gewoon voor m'n benen), maar misschien is KLM strenger
KLM:quote:1 handbag/laptop bag (max. 23kg / 51lb and up to 40 x 30 x 15cm / 16 x 12 x 6in)
plus
1 additional cabin bag (max. 23kg / 51lb and up to 56 x 45 x 25cm / 22 x 18 x 10in)
quote:1 x handbagage max. 55 x 35 x 25 cm (21,5 x 13,5 x 10 inch)
1 accessoire, bijvoorbeeld een handtas of een laptop, max. 40 x 30 x 15 cm (16 x 12 x 6 inch)
Totaal gewicht max. 12 kg (26 lbs)
Meer 900 tot 1999. Daar zit ook wel een soort van systeem in. Het VK is vaak 9xy of10xy. Scandinavie 11xy, Spanje 17xy. Duitsland 18xy. Er zijn uitzonderingen, ook omdat er de laatste tijd veel vluchten zijn bijgekomen.quote:100 Europa
400 midden oostenquote:Op zaterdag 22 juli 2017 17:30 schreef G-Pier het volgende:
Hoi! Vraagje. Tijdens mijn stage op Schiphol bij het assistentiebedrijf leerde ik dat KLM haar vluchtnummers rangschikt op continenten en regio's. In hoeverre is dit waar en accuraat?
900 Rusland
800 Azië/"Oosten"
700 Zuid-Amerika
600 Canada en Amerika
500 Afrika
100 Europa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |