SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koeman is wel iemand die niet al te veel moeite heeft met hypocrisie volgens mijquote:Op donderdag 20 juli 2017 15:39 schreef Elan het volgende:
Zirkzee naar Everton dus.
Benieuwd of Koeman hier nog een stem in heeft gehad, die was in Nederland openlijk voorstander dat spelers niet op heel jonge leeftijd al naar het buitenland zouden vertrekken.
'quote:Op donderdag 20 juli 2017 13:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Z4.
Ben jij die idioot die altijd een vogel of iets dergelijks staat na te doen?
Nja, ben maar blij dat hij in ieder geval geen stap opzij heeft gezet in Nederland.quote:Op donderdag 20 juli 2017 15:39 schreef Elan het volgende:
Benieuwd of Koeman hier nog een stem in heeft gehad, die was in Nederland openlijk voorstander dat spelers niet op heel jonge leeftijd al naar het buitenland zouden vertrekken.
Volgens mij zit ie op mijn vak (RR), net als die boardingschopper, die elke wedstrijd wel een keer helemaal los gaat tegen die boarding voor de eerste rijquote:Op donderdag 20 juli 2017 15:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Overigens staat ie op QQ volgens mij. Maar goed te horen over de gehele gele zijde
quote:Op donderdag 20 juli 2017 17:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Als seizoenkaarthouder op QQ wil ik even mededelen dat ik de berichten over een luchtalarm in die regionen van het stadion onderschrijf.
quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2017 20:16 schreef Scrummie het volgende:
lol
[..]
[ afbeelding ]
Echt, ik wou invoeren drukken, staat er zo'n popup 'er is 1 nieuwe post', klik om te vernieuwen. En ja, dat YouTube linkje is naar die video wat jij net plaatst
Jezus man wat een bizar toeval!quote:Op donderdag 20 juli 2017 20:16 schreef Scrummie het volgende:
lol
[..]
[ afbeelding ]
Echt, ik wou invoeren drukken, staat er zo'n popup 'er is 1 nieuwe post', klik om te vernieuwen. En ja, dat YouTube linkje is naar die video wat jij net plaatst
😂😜quote:Op donderdag 20 juli 2017 20:16 schreef Scrummie het volgende:
lol
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 juli 2017 20:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen zaken Caland. Mietje.
Boeiend. Als er iets gebeurt waar je eigenlijk op tegen bent, kan het maar beter tenminste nog in jouw voordeel gebeuren toch...quote:Op donderdag 20 juli 2017 15:39 schreef Elan het volgende:
Wat een mafklappersquote:
Laat gaan joh.quote:Op donderdag 20 juli 2017 23:10 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wat een mafklappers
Nog niets verbeterd tov deze
Ik kijk zulke filmpjes eigenlijk nooit. Maakt mij ook geen zak uit hoe die gasten zich buiten het veld voor een camera gedragen.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 08:50 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik vind het ook een leuke video omdat ze daar gewoon zichzelf zijn.
"Wie geeeeht's" "hahaha"quote:Op vrijdag 21 juli 2017 03:21 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Is toch ook niks mis met die video
Snap het probleem niet. Bilal met z'n houdoe
quote:Haps en St. Juste waren toe aan Feyenoord
De bevestiging dat ze toe waren aan de overstap naar Feyenoord, kregen ze donderdagochtend, tijdens de derde training van de kampioen op het sportveldje in Vandans (Oostenrijk). Het was vooral de intensiteit die zorgde voor een prikkel. En het niveau. 'Na afloop zeiden we tegen elkaar: "Dit hadden we echt nodig"', zegt Ridgeciano Haps. 'Je merkt aan alles dat het bij Feyenoord een tempo sneller gaat’, bevestigt Jeremiah St. Juste. 'Als speler waren we daar wel aan toe.'
St. Juste kwam over van SC Heerenveen, Haps verruilde AZ voor Feyenoord. De stap voelt alsof-ie zo moest zijn. 'Vorig jaar kon ik naar Hamburger SV’, kijkt St. Juste terug, 'maar ik bleef bij Heerenveen en nu ben ik erg blij dat het toen zo is gelopen. Spelen voor Feyenoord en het Legioen, dat is wat ik wilde.' Haps: 'Ook voor mij was er interesse en ik besloot ook te blijven bij AZ. Feyenoord speelde al een tijdje en ik prijs me gelukkig dat het uiteindelijk tot een akkoord is gekomen.'
Ze spelen komend seizoen in De Kuip, niet tgen het machtigste stadion van Nederland. 'Als tegenstander vond ik het al mooi daar te spelen', vertelt St. Juste. 'En op het veld merkte je dat het stadion Feyenoord iets extra's gaf. Dat maakte het moeilijk, maar nu speel je voor al die mensen.' Haps: 'Het is een geweldig stadion, ik speelde er ook al erg graag. En vooral het veld is fantastisch. Dat zijn toch de dingen waar je naar uitkijkt. Net zoals alles, eigenlijk. Je speelt bij de kampioen, in de Champions League. Voor een voetballer is dat een droom.' St. Juste: 'Ik merk nu al dat alles net wat professioneler is dan bij SC Heerenveen. Dan weet je dat je bij een topclub speelt. Die Champions League is prachtig. Kijk ik naar uit. Ik hoop op mooie tegenstanders, zoals Barcelona.' Haps: 'Ja, spelen tegen Barcelona, dat is iets geweldigs.'
Als ze gaan spelen. Zowel Haps als St. Juste krijgt te maken met concurrentie, terwijl ze bij AZ en Heerenveen verzekerd waren van een basisplaats. 'Concurrentie is goed', weet Haps, 'concurrentie hoort erbij, daar word je beter van.' En St. Juste: 'De technische staf heeft zijn vertrouwen in mij uitgesproken. Dat vind ik belangrijk. Natuurlijk kom ik om te spelen, daar ga ik alles aan doen. En of me dat ook gaat lukken, ligt aan mezelf. Ik zal me moeten gaan bewijzen.'
ZEI DE AJACIED Aldus FRFCquote:Op vrijdag 21 juli 2017 09:33 schreef klaasweetalles het volgende:
kijkt St. Juste terug, 'maar ik bleef bij Heerenveen en nu ben ik erg blij dat het toen zo is gelopen. Spelen voor Feyenoord en het Legioen, dat is wat ik wilde.'
twitter:JanDirkStouten twitterde op vrijdag 21-07-2017 om 01:05:38Van Persie gespot in De Kuip. WE WORDEN GEK. WE WORDEN GEK. WAT EEN ORGIE!!!!! #Feyenoord reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:Op vrijdag 21 juli 2017 10:19 schreef klaasweetalles het volgende:
jan dirk stouten .....dat is toch die gast van radio rijnmond.....dat hij zulke tweets de wereld in gooit....
twitter:JanDirkStouten twitterde op vrijdag 21-07-2017 om 01:05:38Die klaasweetalles van het fokforum is echt kankerdom #Feyenoord reageer retweet
quote:Op vrijdag 21 juli 2017 10:28 schreef Caland het volgende:
twitter:JanDirkStouten twitterde op vrijdag 21-07-2017 om 01:05:38Die klaasweetalles van het fokforum is echt kankerdom #Feyenoord reageer retweet
quote:Op vrijdag 21 juli 2017 10:28 schreef Caland het volgende:
Je weet van te voren dat de domste hierin trappenquote:Op vrijdag 21 juli 2017 10:19 schreef klaasweetalles het volgende:
jan dirk stouten .....dat is toch die gast van radio rijnmond.....dat hij zulke tweets de wereld in gooit....
Goede photoshop skills toen al. Treytel...quote:Op vrijdag 21 juli 2017 08:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
Legendarische ploeggie
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 21 juli 2017 10:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik denk dat van Persie toch gaat komen.
Fukforce kan zich die dag ook nog goed herinneren omdat ze toen het hele centrum aan gort hebben geslagen.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 08:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
Legendarische ploeggie
Dan laat ik alvast een shirtje bedrukken met Van Persie erop.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 10:45 schreef klaasweetalles het volgende:
Toevallig heb in van mijn bronnen dat Van Persie binnenkort tekent.
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 12:57 schreef kapiteintje het volgende:
BREAKING: KARIM EL AHMADI AANVOERDER VAN FEYENOORD
bron: https://www.fr12.nl/nieuw(...)r-van-feyenoord.html
Zijn dat diezelfde 'onuitputtelijke bronnen van levensenergie' waar John Troost het van moet hebben?quote:Op vrijdag 21 juli 2017 10:45 schreef klaasweetalles het volgende:
Tja. Nu Feijenoord eindelijk weer succesvol is trekken we direct gloryhunters zoals GGMM aan.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 12:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je zit veel in het Feyenoord-topic de laatste tijd.
John Troostquote:Op vrijdag 21 juli 2017 12:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zijn dat diezelfde 'onuitputtelijke bronnen van levensenergie' waar John Troost het van moet hebben?
Dat valt wel mee.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 12:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je zit veel in het Feyenoord-topic de laatste tijd.
Hou op zeg. Ik zie die filmpjes en ben juist onder de indruk van de professionele houding en de positieve sfeer.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 13:51 schreef F.M.D. het volgende:
‘Dirk Kuyt zei na een week: ’Die kleedkamer lijkt wel een speeltuin‘’
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=306234
Als ik de fimpjes zo voorbij zie komen, lijkt het weer een beetje een speeltuin. Vorig seizoen was de balans tussen lol hebben en professionalisme precies goed mede door een op en top prefessional als Kuyt. Daarom lijkt me de komst van iemand als v. Persie erg welkom.
Johan Fruitschaal zal wel lukken ja.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 13:56 schreef Scrummie het volgende:
Hierbij een voorspelling van mij voor komend seizoen: Kampioen. Bloedserieus.
Ik ga mee met deze voorspelling.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 13:56 schreef Scrummie het volgende:
Volgens mij zit het juist wel goed in de groep met de juiste combinatie van goede sfeer, plezier en professionele houding.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 13:51 schreef F.M.D. het volgende:
Als ik de fimpjes zo voorbij zie komen, lijkt het weer een beetje een speeltuin. Vorig seizoen was de balans tussen lol hebben en professionalisme precies goed mede door een op en top prefessional als Kuyt. Daarom lijkt me de komst van iemand als v. Persie erg welkom.
Als Berghuis en van Persie beiden komen dan begin ik er zowaar ook vertrouwen in te krijgen.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 13:56 schreef Scrummie het volgende:
Log uit.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 13:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zie ook al veel lollige filmpjes van Boetius en Vilhena voorbij komen ik hoop maar dat de terugkomst van Boetius geen negatieve invloed heeft op Tony die was juist zo volwassenen geworden.
Er moet nog wel een vleugelspelertje bij ja. Berghuis het liefst, maar een andere creatieve buitenspeler mag ook. Van Persie is geen vereiste, zou wel mooi zijn.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 13:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als Berghuis en van Persie beiden komen dan begin ik er zowaar ook vertrouwen in te krijgen.
De matties wouden eerst een fernaldumpje doen met zijn tween toen Boetius weg was is Tony veel beter gaan spelen.quote:
Het orakel heeft wederom gesprokenquote:Op vrijdag 21 juli 2017 13:56 schreef Scrummie het volgende:
Wat een onzin, alsof voetballers geen lol mogen hebben.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 13:51 schreef F.M.D. het volgende:
http://www.ad.nl/nederlan(...)heel-graag~a4348a12/quote:Feyenoord-coach Giovanni van Bronckhorst hoopt dat hij zijn selectie snel kan versterken met Robin van Persie. ,,We willen heel graag", zegt de oefenmeester, die bevestigt dat er contact is met de aanvaller van Fenerbahce.
Zet je stoeltje maar vast klaarquote:Op vrijdag 21 juli 2017 14:23 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Het orakel heeft wederom gesproken
Van Persie is geestelijk net zo oud als Botius en Vilhena. Van Persie haal je vanwege zijn voetbaltechnische kwaliteiten, maar hij is bij lange na geen persoonlijkheid zoals Kuijt dat is.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 13:51 schreef F.M.D. het volgende:
onderhandelingen zijn dus gaande...quote:Van Bronckhorst hoopt op Van Persie: 'We willen heel graag'
Feyenoord-coach Giovanni van Bronckhorst hoopt dat hij zijn selectie snel kan versterken met Robin van Persie. ,,We willen heel graag", zegt de oefenmeester, die bevestigt dat er contact is met de aanvaller van Fenerbahce.
Dennis van Bergen 21-07-17, 14:36 Laatste update: 14:40
,,Ik hoop dat er groen licht komt. Ik ken Robin natuurlijk goed. Het zou mooi zijn als we hem kunnen gebruiken in de Champions League."
Van Bronckhorst houdt ook nog de optie open dat Van Persie zich na dit seizoen aansluit bij Feyenoord, wanneer zijn contract in Turkije is afgelopen. ,,Maar het liefst natuurlijk eerder."
De Feyenoord-coach verwacht snel duidelijkheid over het al dan niet aantrekken van Steven Berghuis. ,,Ik denk dat we daar rond het weekend meer over weten. Ook Steven hebben we er graag bij."
Ze moeten niksquote:Op vrijdag 21 juli 2017 15:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
onderhandelingen zijn dus gaande...
Die turken moeten hem gewoon laten gaan....net als ze bij sneijder hebben gedaan.....
En daarmee kan er gelijk een streep gezet worden door Berghuis
Er komen nog twee aanvallers, domkop.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 15:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
onderhandelingen zijn dus gaande...
Die turken moeten hem gewoon laten gaan....net als ze bij sneijder hebben gedaan.....
En daarmee kan er gelijk een streep gezet worden door Berghuis
Waarom ging het toen zo slecht na het vertrek van Kazim? Die was toch wel belangrijk in de kleedkamerquote:Op vrijdag 21 juli 2017 15:26 schreef klaasweetalles het volgende:
Het professionalisme in de kleedkamer werdt heus niet door Kuyt bepaalt....het zou te gek zijn als een speler zich daarmee moet bezighouden..
Het professionalisme in de Kuip wordt door Gio, van Gastel en zeker ook Wouters bepaald.
Daar valt echt niet mee te kutten dat snappen die spelers zelf ook wel.
jij krijgt een ban als er niet nog 2 aanvallers komenquote:
Mag ik even lachen.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 16:04 schreef Henrys het volgende:
[..]
Waarom ging het toen zo slecht na het vertrek van Kazim? Die was toch wel belangrijk in de kleedkamer
Godver ik was die hele koekwaus al vergeten.quote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2017 16:04 schreef Henrys het volgende:
[..]
Waarom ging het toen zo slecht na het vertrek van Kazim? Die was toch wel belangrijk in de kleedkamer
Echt he. Jonge gasten hebben plezier op trainingskamp.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 14:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat een onzin, alsof voetballers geen lol mogen hebben.
Ik wilde een screenshot maken van wiki met zijn carriere......lukte niet de lijst ging meer dan een pagina....quote:
quote:Giovanni van Bronckhorst verwacht snel duidelijkheid over het al dan niet aantrekken van Steven Berghuis, zo laat hij weten tegenover het Algemeen Dagblad. 'Ik denk dat we daar rond het weekend meer over weten. Ook Steven hebben we er graag bij.
Coolsingel. Stoeltje.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 13:56 schreef Scrummie het volgende:
Die wedstrijd tegen Roma speelde hij echt goed totdat hij geblesseerd raakte.quote:
Probeer jij soms jezelf nog belachelijker te maken dan ik? Deze concurrentie stel ik niet op prijsquote:Op vrijdag 21 juli 2017 16:04 schreef Henrys het volgende:
[..]
Een held nog welquote:Op vrijdag 21 juli 2017 16:56 schreef Henrys het volgende:
[..]
Die wedstrijd tegen Roma speelde hij echt goed totdat hij geblesseerd raakte.
En het zal voor mij altijd een held blijven door deze actie http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=241779
Geef je maar gewonnenquote:Op vrijdag 21 juli 2017 17:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Probeer jij soms jezelf nog belachelijker te maken dan ik? Deze concurrentie stel ik niet op prijs
Ik zou me super lullig voelen als luckassen zijnde. Dat de spits van de tegenstander je ene soort van moet komen helpen in je eigen kleedkamer.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 16:56 schreef Henrys het volgende:
[..]
Die wedstrijd tegen Roma speelde hij echt goed totdat hij geblesseerd raakte.
En het zal voor mij altijd een held blijven door deze actie http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=241779
Desalniettemin denk ik dat hun aanvoerder zich nog lulliger voelde.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 17:26 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik zou me super lullig voelen als luckassen zijnde. Dat de spits van de tegenstander je ene soort van moet komen helpen in je eigen kleedkamer.
En ik doe nog wel zo mijn bestquote:Op vrijdag 21 juli 2017 17:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Geef je maar gewonnen
't Is niet je enige concurrentie namelijk.
Gelukkig zijn de meeste mensen het met mij eensquote:Keuze tussen Jones en Vermeer wacht op Van Bronckhorst
EERSTE KEEPER FEYENOORD
Trainer Giovanni van Bronckhorst zal spoedig de eerste doelman van Feyenoord benoemen. De strijd gaat tussen de weer geheel fitte Kenneth Vermeer en Brad Jones, die afgelopen seizoen een belangrijk aandeel had in het kampioenschap.
Dennis van Bergen 21-07-17, 18:11 Laatste update
In de twee laatste oefenwedstrijden die de Rotterdamse club speelt, morgen tegen SC Freiburg en een week later tegen Real Sociedad, zullen beide keepers een wedstrijd negentig minuten in actie komen. Daarna maakt Van Bronckhorst zijn keuze bekend aan beide doelmannen.
De eerste chte wedstrijd die Feyenoord speelt, is het treffen met Vitesse om de Johan Cruijff Schaal. Van Bronckhorst houdt ook nog de mogelijkheid open dat hij een nummer n benoemt die de eredivisie-duels speelt. En een die tijdens Europese- en bekerontmoetingen in actie komt.
http://www.ad.nl/nederlan(...)ronckhorst~a7d4cfba/
Gelukkig maakt Gio zijn keuze niet op basis van een pollquote:Op vrijdag 21 juli 2017 20:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de meeste mensen het met mij eens
Inderdaad, wat een onvolwassen debiel is het ook he...quote:Op vrijdag 21 juli 2017 22:42 schreef Elan het volgende:
Manu zich misdragen tijdens een oefenwedstrijd van zijn nieuwe club
Zit lekker op zijn plek daar in het land van de opgewonden standjes met last van "eer"quote:De complete bank van Genlerbirligi, de nieuwe club van Elvis Manu, stormde het veld op en Makkelie werd belaagd door spelers en stafleden. Ook Manu moest door spelers van PEC Zwolle worden weggetrokken bij de arbiter.
Bron
Dat zit toch alleen op de kleding van het elftal?quote:Op vrijdag 21 juli 2017 20:56 schreef Pleun2011 het volgende:
De trainingskleding zou mooier zijn zonder dat gekke Rotterdam-logo.
Ik had hem al verdrongenquote:Op zaterdag 22 juli 2017 11:51 schreef Irritatie100 het volgende:
De keepersdiscussie is toch heerlijk als je bedenkt dat we 3 jaar geleden Erwin Mulder als onbetwiste eerste keeper hadden
en dan laat je je beste keeper naar Heerenveen vertrekkenquote:Op zaterdag 22 juli 2017 11:51 schreef Irritatie100 het volgende:
De keepersdiscussie is toch heerlijk als je bedenkt dat we 3 jaar geleden Erwin Mulder als onbetwiste eerste keeper hadden
Zo goed was Mulder ook weer nietquote:Op zaterdag 22 juli 2017 12:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en dan laat je je beste keeper naar Heerenveen vertrekken
Oh dacht dat het een groot talent was, negers kunnen niet keepen blijkt maar weerquote:Op zaterdag 22 juli 2017 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, die volleyballer.
Die is nog matiger dan Zoet
Dat staat vastquote:Op zaterdag 22 juli 2017 12:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh dacht dat het een groot talent was, negers kunnen niet keepen blijkt maar weer
Zou ik de enige zijn die Nelom een gekke naam vind? Iets als Melon..Molen..Nelson..dat was logischer geweest.quote:
http://www.vijfeeuwenmigr(...)mse-javanen-surinamequote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zou ik de enige zijn die Nelom een gekke naam vind? Iets als Melon..Molen..Nelson..dat was logischer geweest.
He toevallig een Turkse club.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 07:53 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een onvolwassen debiel is het ook he...
[..]
Zit lekker op zijn plek daar in het land van de opgewonden standjes met last van "eer"
Aha..dus het is afgeleid van Molen. Weer wat geleerdquote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
http://www.vijfeeuwenmigr(...)mse-javanen-suriname
vind nelom gewoon een geniale ventquote:Op zaterdag 22 juli 2017 14:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Aha..dus het is afgeleid van Molen. Weer wat geleerd
Ik moet even wat rechtzetten over Manu: van iemand die erbij was hoorde ik net dat hij het juist een beetje probeerde te sussen en Makkelie rustig heeft toegesproken. Het was dus een beetje voorbarig van mij om meteen te veronderstellen dat hij "wel weer" als een debiel erop was gegaan.quote:
quote:Jrgensen kent opgave Feyenoord: 'Titelprolongatie zal zwaar zijn'
Nicolai Jrgensen (26) weet hoe zwaar de opgave voor Feyenoord zal zijn dit seizoen. De Deense Eredivisie-topscorer van de Rotterdammers weet wat de favorietenrol voor druk met zich meebrengt.
In zijn eerste seizoen als Feyenoorder werd Jrgensen tot zijn eigen verbazing topscorer en pakte hij direct de landstitel. De jacht op titelprolongatie zal evenwel zwaar zijn, stelt de spits op de clubsite. 'Dit seizoen wordt zwaarder dan vorig seizoen. We moeten meer doen dan vorig jaar om onze doelen te bereiken.'
Toch brengt de titel van vorig seizoen ook meer honger met zich mee. De Deen weet immers hoe mooi het kan worden. 'Ik kreeg een speciaal gevoel in mijn lichaam als ik er aan dacht. Dat is de reden waarom je voetbalt. Kampioen worden gaf een speciaal en emotioneel gevoel, ook omdat het voor de club achttien jaar geleden was. Ikzelf was nog maar een jaar bij de club en heb dus niet zo lang hoeven wachten. Het was een fantastische dag, ook met de rol die onze voormalige aanvoerder had', doelt hij op de glansrol van Dirk Kuijt in het kampioensduel.
Jrgensen zal het bij Feyenoord wel met andere collega-aanvallers moeten doen. Eljero Elia (negen doelpunten, negen assists), Steven Berghuis (zeven treffers, zes assists) en Kuijt (twaalf goals, zes assists) zijn er niet meer bij. Zodoende zal er nog meer gewicht op de schouders van de Deen terecht komen. Vorig seizoen was hij immers goed voor liefst 21 treffers en veertien assists.
Feyenoord wil Jrgensen daarom logischerwijs niet laten gaan. Technisch directeur Martin van Geel kan een transfer niet voor honderd procent uitsluiten, maar liet al wel weten dat alleen een absolute recordopbrengst een vertrek van de Deen zou kunnen inleiden. En dan nog gaat Feyenoord er goed over nadenken.
De club is juist nog op zoek naar versterking voorin. De eventuele terugkeer van Berghuis zou pas laat in de voorbereiding plaats kunnen hebben en voorlopig moet nog blijken of Jean-Paul Botius en Bilal Basaikoglu hun voorgangers kunnen doen vergeten. Jrgensen, die nog vastligt tot 2021, weet daarom wat hem te doen staat. Toch brandt hij zijn vingers niet aan gewaagde uitspraken. 'Ikzelf moet doen wat ik vorig jaar deed, het team zo goed mogelijk helpen. Natuurlijk moet je je ieder jaar verbeteren. Vorig jaar was niet altijd makkelijk, al leek dat van de buitenkant misschien wel zo. Ik moest veel nieuwe dingen leren, mijn plaats vinden in het team. Nu hoeft dat niet meer en kan ik me nog meer focussen op mijn eigen spel.'
quote:OPSTELLING Feyenoord 📋
Jones; Diks, Botteghin, Van der Heijden, Haps; El Ahmadi, Amrabat, Vilhena; Toornstra, Jrgensen en Botius.
Indd. Wanneer Berghuis er is Amrabat naar de bank.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 16:04 schreef H.FR het volgende:
Lijkt me de basisopstelling van dit moment, alleen Diks eruit voor Nieuwkoop als die weer fit is.
Ik maak me toch echt zorgen om het centrum. Met Kongolo hadden we daar nog een boel snelheid, maar nu...quote:Op zaterdag 22 juli 2017 16:04 schreef H.FR het volgende:
Lijkt me de basisopstelling van dit moment, alleen Diks eruit voor Nieuwkoop als die weer fit is.
Sint Juste is een hele snelle verdediger....een potentielle speler voor Oranje lees ik overal. Ik denk dat het de beste aanwinst is. Maar Gio wil het centrum niet zomaar laten vallen...quote:Op zaterdag 22 juli 2017 16:10 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik maak me toch echt zorgen om het centrum. Met Kongolo hadden we daar nog een boel snelheid, maar nu...
En volgens mij hebben we nu ook niet de selectie om lekker achterover te gaan hangen en kort voor eigen doel te voetballen.
Haps is ook snel. Dus kan wat dat betreft de rol van Kongolo wel goed invullen verwacht ik.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 16:10 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik maak me toch echt zorgen om het centrum. Met Kongolo hadden we daar nog een boel snelheid, maar nu...
En volgens mij hebben we nu ook niet de selectie om lekker achterover te gaan hangen en kort voor eigen doel te voetballen.
De dag dat hij een andere club heeft gaat hier de vlag uit.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 16:22 schreef Wicky15 het volgende:
Bilal weet trouwens ook weer waar die aan toe is
Ik heb nergens last van.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 17:03 schreef Wicky15 het volgende:
Het beeld gaat niet helemaal lekker hier geloof ik.
Ah zie wel wat je bedoeld ja.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 17:09 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Hapert een beetje bij mij. Vooral als er ingezoomd is.
Of ik heb het aan m'n ogen
Oh dat heb ik volgens mij nietquote:Op zaterdag 22 juli 2017 17:11 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ah zie wel wat je bedoeld ja.
Edit: Plus het geluid nu voor de derde keer weg.
Slordig balverlies van Haps al 2xquote:Op zaterdag 22 juli 2017 17:30 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord speelt aardig tegen deze sterke duitse ploeg
ongelukkig doelpuntje tegen ....zeg me niets
haps valt me tegen....speelt teveel terug naar het centrum terwijl hij Boetius moet zoeken
Hoezo ongelukkig? Gewoon slecht.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 17:30 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord speelt aardig tegen deze sterke duitse ploeg
ongelukkig doelpuntje tegen ....zeg me niets
haps valt me tegen....speelt teveel terug naar het centrum terwijl hij Boetius moet zoeken
Zijn er echt mensen die daar geen voorstander van zijn dan?quote:
Heb er hier in het topic wel al genoeg gezien geloof ikquote:Op zaterdag 22 juli 2017 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die daar geen voorstander van zijn dan?
quote:Op vrijdag 21 juli 2017 10:45 schreef klaasweetalles het volgende:
Ja hij zou nog steeds kunnen tekenen ......maar hij moet dan een vermogen inleveren he....de vraag is of hij dat wil....ik denk van niet.quote:
Dus jouw bron heeft het verkeerd?quote:Op zaterdag 22 juli 2017 17:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja hij zou nog steeds kunnen tekenen ......maar hij moet dan een vermogen inleveren he....de vraag is of hij dat wil....ik denk van niet.
Het kan nog alle kanten op gaanquote:
Zou je denkenquote:Op zaterdag 22 juli 2017 17:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het kan nog alle kanten op gaan
Het gaat toch alleen om geld johquote:
Tuurlijk gaat het alleen om geld. En of hij wil inleveren weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 17:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het gaat toch alleen om geld joh
Van Persie moet de afweging maken of hij wil inleveren omdat hij al genoeg op zijn bankrekening heeft staan en zijn club moet meewerken aan een transfer voor een redelijk bedrag.
Nu we weer een dag verder zijn denk ik dat het niet zover zal komen.
Jeetje wat een inzichtquote:Op zaterdag 22 juli 2017 17:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het gaat toch alleen om geld joh
Van Persie moet de afweging maken of hij wil inleveren omdat hij al genoeg op zijn bankrekening heeft staan en zijn club moet meewerken aan een transfer voor een redelijk bedrag.
Nu we weer een dag verder zijn denk ik dat het niet zover zal komen.
Driessen is dan ook terminaal achterlijkquote:Op zaterdag 22 juli 2017 17:45 schreef klaasweetalles het volgende:
wat een debiel die commentator
de nummer 7 van de duitse competitie kan waarschijnlijk gewoon kampioen worden in nederland....
Dan zal die eerst moeten deelnemen aan de eredivisie h.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 17:45 schreef klaasweetalles het volgende:
wat een debiel die commentator
de nummer 7 van de duitse competitie kan waarschijnlijk gewoon kampioen worden in nederland....
Het seizoen is eigenlijk al min of meer voorbij. Net als vorig jaar na de fruitschaal.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 18:14 schreef Pleun2011 het volgende:
Wordt dit weer een ouderwets tussenjaartje?
Daar heeft hij op de jeugd na eigenlijk nooit gestaan.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 18:16 schreef Duveldrinker het volgende:
Kramer is wel ok als 2e spits. Lekker houden. Ik zou toch echt iets erbij halen voor de linker vleugel.
Bilal en Berghuis zijn alleen rendabel op rechts namelijk. En eigenlijk vind ik Boetius ook rechts beter.
Bij Genk ookquote:Op zaterdag 22 juli 2017 18:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar heeft hij op de jeugd na eigenlijk nooit gestaan.
Bestuur tegen de muurquote:Op zaterdag 22 juli 2017 18:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Het seizoen is eigenlijk al min of meer voorbij. Net als vorig jaar na de fruitschaal.
Jawellll Ren, maar waarom niet een rechtspoot op rechts.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 18:22 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Vaker op links dan rechts geloof ik.
Bilal en Boetius zijn niet het niveau wat ik in de basis wil zien.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 18:16 schreef Duveldrinker het volgende:
Kramer is wel ok als 2e spits. Lekker houden. Ik zou toch echt iets erbij halen voor de linker vleugel.
Bilal en Berghuis zijn alleen rendabel op rechts namelijk. En eigenlijk vind ik Boetius ook rechts beter.
Diks ook nietquote:Op zaterdag 22 juli 2017 18:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bilal en Boetius zijn niet het niveau wat ik in de basis wil zien.
Leuk als wissel als je gelijk staat.
Achja het is wel verschrikkelijk slechtquote:Op zaterdag 22 juli 2017 18:34 schreef klaasweetalles het volgende:
Mensen die conclusies gaan trekken na deze wedstrijd![]()
![]()
Hij valt in ieder geval prima inquote:Op zaterdag 22 juli 2017 18:36 schreef Caland het volgende:
Dit gaat het seizoen van Bilal worden jongons
Feyenoord doet het altijd slecht in de voorbereidingquote:Op zaterdag 22 juli 2017 18:35 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Achja het is wel verschrikkelijk slecht
Nee hij schoot indirecte vrije trap tegen een eenmansmuurtjequote:Op zaterdag 22 juli 2017 18:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat? Heeft die nog een debieler kapsel?
quote:Op zaterdag 22 juli 2017 18:42 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Nee hij schoot indirecte vrije trap tegen een eenmansmuurtje
Wat gewoon een directe vrije trap Hansquote:Op zaterdag 22 juli 2017 18:42 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Nee hij schoot indirecte vrije trap tegen een eenmansmuurtje
Het was toch bij de cornervlag?quote:Op zaterdag 22 juli 2017 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat gewoon een directe vrije trap Hans
Ja maar wat is er indirect aan, mag gewoon op doel geschoten worden.quote:
Ik dacht altijd dat als je 'm gewoon in de 16 gooide een indirecte vrije trap wasquote:Op zaterdag 22 juli 2017 18:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar wat is er indirect aan, mag gewoon op doel geschoten worden.
Het ligt aan het veld.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 18:52 schreef hhh38 het volgende:
Nou, we zijn niet veel wijzer geworden, zoals gebruikelijk bij zo'n oefenwedstrijd.
Mensen die conclusies trekken op basis van n matig potje op een Oostenrijks hobbelveld
Triest dat je een back voor 6 miljoen koopt Nelom nog steeds beter isquote:Op zaterdag 22 juli 2017 18:54 schreef Caland het volgende:
Haps en Diks allebei waardeloos
Gewoon Nelom en Nieuwkoop dit seizoen dus
Van Persie zou ik wel leuk vinden maar lijkt me toch onhaalbaarquote:Op zaterdag 22 juli 2017 18:56 schreef Caland het volgende:
Deze week worden Van Persie en Berghuis gewoon gecontracteerd, niets aan het handje.
Dat zeg ik niet. Zeg alleen dat zo'n pot totaal niet representatief is. Zeker wat betreft aankopen die pas een paar weken bij de ploeg zittenquote:
Wachten totdat Fenerbahce hem wat knaken meegeeft gok ik zo.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 18:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van Persie zou ik wel leuk vinden maar lijkt me toch onhaalbaar
Ik zei het je ouwe reus. En Diks was bij Vitesse ook wissel achter Leerdam.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 18:56 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Triest dat je een back voor 6 miljoen koopt Nelom nog steeds beter is
Diks gaat hier ook gewoon banken, dus daar maak ik me minder druk omquote:Op zaterdag 22 juli 2017 19:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zei het je ouwe reus. En Diks was bij Vitesse ook wissel achter Leerdam.
Speelde hij een dijk van een wedstrijd toen Botteghin rood kreeg in de Europa League wedstrijd vorig seizoen.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 18:48 schreef klaasweetalles het volgende:
ik vind het een goede eerste wedstrijd tegen een goede tegenstander
tapia in de achterste linie is wel 1 grote grap natuurlijk...
nog effe en jij regelt een standbeeld voor Tapia bij de kuipquote:Op zaterdag 22 juli 2017 19:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Speelde hij een dijk van een wedstrijd toen Botteghin rood kreeg in de Europa League wedstrijd vorig seizoen.
Anders doe ik het welquote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nog effe en jij regelt een standbeeld voor Tapia bij de kuip
quote:Feyenoord wil doorpakken met Van Persie
BERGHUIS KOMT MOGELIJK AL DEZE WEEK
Na het trainingskamp in Oostenrijk, afgesloten met een 1-0 nederlaag tegen Freiburg, pakt Feyenoord door. Steven Berghuis komt mogelijk al deze week. Robin van Persie, hoopt men bij de Rotterdamse club, spoedig erna.
Dennis van Bergen 23-07-17, 09:44
Door Dennis van Bergen
Het is een mooi gezicht, Giovanni van Bronckhorst bezig zien in Oostenrijk. Begeesterd, gedreven. ‘Leren winnen’, die term rolt vaak uit zijn mond. Een op het oog weinig zeggende kreet, maar volgens de coach schuilt daarin juist de kern van het succes bij de club die hij in twee jaar tijd twee hoofdprijzen bezorgde. Vandaar dat hij Ridgeciano Haps, Sofyan Amrabat en Kevin Diks die eigenschap ook snel eigen wil maken. Zoals tijdens de oefenwedstrijd tegen SC Freiburg (1-0), als hij hun eerste praktijkexamen nauwlettend becommentarieert vanaf de bank. Zelden met stemverheffing, wel constructief kritisch. En alles met dat ene doel: ze laten aanpikken in Feyenoord 1.
‘Leren winnen’ deed Van Bronckhorst bij FC Barcelona. Dat houdt in: een ambitieus doel stellen, daaraan blijven vasthouden, nooit excuses zoeken. En als trainer voerde hij die mentaliteit door bij Feyenoord. Eigenhandig gaf hij de club, die zo lang gebukt ging onder een minderwaardigheidscomplex, daarmee zijn moraal terug. Winnen werd usance, twijfel verbannen. Een ontwikkeling die Van Bronckhorst nu zelf misschien wel het best belichaamt als trainer. Behalve als baas op het veld, manifesteert hij zich in Oostenrijker ook steeds nadrukkelijker als bespraakt boegbeeld: gedecideerd, stellig. ,,Feyenoord is het aan zijn stand verplicht om weer voor de titel te gaan”, zegt hij. En: ,,Natuurlijk heb ik contact met Robin van Persie”.
Zeggen waar het op staat, het is een groot contrast met andere jonge trainers als Erik ten Hag en Alex Pastoor, mannen die het liefst nog het aanvangstijdstip van hun wedstrijden geheim zouden houden. En misschien ook wel met de soms onzekere coach die Van Bronkhorst zelf was. Met zijn duidelijkheid geeft hij nu echter het best denkbare signaal af. Naar spelers en fans, die weten wat ze mogen verwachten. En aan iemand als Van Persie, die nu ng meer het gevoel krijgt dat De Kuip naar hem smacht.
Binnen de raad van commissarissen bestond aanvankelijk twijfel over het aantrekken van de routinier Van Persie, maar inmiddels staan alle seinen op groen. Feyenoord zet in op het Wesley Sneijder-scenario. Ofwel: dat de Fenerbahce-aanvaller zijn contract afkoopt en dat op die manier geen afkoopsom betaald hoeft te worden.
Een ding staat vast, na het oefenduel met Freiburg: de komst Van Persie en Steven Berghuis (die mogelijk deze week al terugkeert) zou een zegen zijn voor de landskampioen. Karim El Ahmadi daargelaten, leggen de Rotterdammers het gisteren voetballend en fysiek vaak af. Dan opeens merken Haps en Amrabat dat voetballen in de subtop toch anders is dan in de top. En ervaren Nicolai Jorgensen en Michiel Kramer dat het lastig scoren is als je amper in stelling wordt gebracht. Het zijn ontegenzeggelijk aandachtspunten voor Van Bronckhorst, zo kort voor de strijd om de Johan Cruijff Schaal tegen Vitesse. Helemaal gezien zijn opstelling tegen Freiburg, de verwachte basiself tegen de Arnhemmers (dus met Brad Jones).
,,Natuurlijk valt er nog genoeg aan te merken”, erkent Van Bronckhorst. ,,Maar uiteindelijk gaat het erom dat we er straks staan.” Om de trainingsstage vervolgens te besluiten met de woorden die hem en het nieuwe Feyenoord zo kenmerken. ,,Al hadden we het trainingskamp natuurlijk het liefst beindigd, zoals we dat elke wedstrijd willen: met winst.”
Volledig in lijn dus met de speler Berghuis.quote:
Ligt eraan hoe hoog zijn salaris zou wordenquote:Op zondag 23 juli 2017 10:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Het Turkse Aksam zou melden dat Fenerbahe een transfersom verlangt voor Van persie.
De vraagprijs zou 4 miljoen euro zijn.
Nu vind ik persoonlijk 4 miljoen euro aan de hoge kant voor het afkopen van een n-jarig contract maar het zou jammer zijn als het daarop afketst.
Wat mij betreft is Van persie nog best een kleine transfersom waard.
Als Van geel een transfersom van 2,5 tot 3 miljoen zou uitonderhandelen zouden jullie dat dan een goede deal vinden?
quote:[quote]Het gaat om het salarisstrookje van september 2014, het eerste salarisstrookje dat Vermeer ontving van Feyenoord. Eind augustus was hij door de Rotterdamse club overgenomen van Ajax.
Vermeer kreeg netto 129.501 euro en 44 cent uitbetaald;
Zou Vermeer 2x zoveel gekregen hebben als Kuyt de afgelopen 2 seizoen?quote:Dirk Kuyt om te spelen voor Feyenoord. Volgens de krant zal het salaris van Kuyt tussen de 600.000 en 700.000 euro liggen.
Van Persie op dit moment 4.9 miljoen bij de turkenquote:Dirk Kuyt is a retired Dutch footballer who most recently played for Feyenoord. Originally starting his career as a striker, he played much of his career as a winger, and has also been deployed as a wingback. Wikipedia
Born: July 22, 1980 (age 37), Katwijk aan Zee
Height: 1.83 m
Spouse: Gertrude Kuyt (m. 2003)
Salary: 2.85 million EUR (2014)
Eerste salarisstrookje. Mogelijk ook tekenpremie of onkostenvergoedingen erbij.quote:Op zondag 23 juli 2017 10:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Zou Vermeer 2x zoveel gekregen hebben als Kuyt de afgelopen 2 seizoen?
ik geloof het niet.....
bij de turken kreeg hij nog
[..]
Van Persie op dit moment 4.9 miljoen bij de turken
Daar zat tekengeld bij.quote:Op zondag 23 juli 2017 10:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Zou Vermeer 2x zoveel gekregen hebben als Kuyt de afgelopen 2 seizoen?
ik geloof het niet.....
bij de turken kreeg hij nog
[..]
Van Persie op dit moment 4.9 miljoen bij de turken
voor het geld hoeft hij niet meer te doen.....quote:5: Robin van Persie (Manchester United, 25,6 miljoen)
Jazeker. De all-time topscorer van het Nederlands elftal blijft zijn collega-spits Wayne Rooney (7e) nt voor, maar opmerkelijker is dat ook wereldster Zlatan Ibrahimovic (8e) minder euro's bij elkaar scoorde (21,5 miljoen). Zou de Rotterdammer dan zo'n lucratieve deal met Hugo Boss hebben gesloten?
4: Thiago Silva (Paris Saint-Germain, 27,5 miljoen)
Verrassend. De Braziliaanse verdediger verdient dus ook mr dan zijn ploeggenoot Zlatan. Niet aan maandelijks loon bij de club uit Parijs, want de Zweedse badboy verdient met zijn 15 miljoen nog behoorlijk veel meer dan de 10 miljoen van Silva, maar commercieel heeft de Braziliaan het blijkbaar beter voor elkaar. Silva maakt reclame voor Nissan, Zlatan acteert in spotjes voor Volvo. Bravo Nissan, dan maar.
3: Neymar (Barcelona, 36,5 miljoen)
De bedragen schieten omhoog. Niet zo gek, als je ziet hoe het wonderkind uit de favela's schittert in een shampoo-reclame op de Japanse televisie. En hij is natuurlijk een graag gezien gast in al die knappe Nike-reclames, dat zal vast ook meer opleveren dan een nieuw paar gifkleurige schoenen.
En dan nu tromgeroffel. Nogmaals: we voeren hier geen lawaaiige discussie over wie bter is, dat mag morgen weer. Maar wie verdient nt iets meer dan de ander?
2: Cristiano Ronaldo (Real Madrid, 54 miljoen)
Dus toch 'slechts' tweede. Of dus juist toch niet. Hoe dan ook, de glitteratleet kan naast zijn vorstelijke salaris (17 miljoen) ook nog enkele facturen sturen naar onder meer luchtvaartmaatschappij Emirates en Pao Facial Fitness. Pardon? Ja, u leest het goed. Ook Ronaldo speelt in een krankzinnig commercial op de Japanse televisie. Over hoe je mooie wangen krijgt, ofzo. Wel echt het bekijken waard overigens. O, en hij heeft zijn eigen ondergoedlijn CR7. En hij doet wat voor Nike, schijnt.
1: Lionel Messi (Barcelona, 65 miljoen)
De wonderdribbelaar slalomt alleen op het gras al zo'n 20 miljoen bij elkaar. Netto. De rest plukt hij weg bij Turkish Airlines, Pepsi of EA Sports. O ja, Gilette ook. En Adidas helpt hem handje. Ja, en Samsung. Moet je nagaan wat hij zou verdienen als hij k nog als een volslagen idioot op de Japanse tv zou verschijnen.
quote:Robin van Persie verdiende zijn vermogen van 90 miljoen dollar, naast met reclames voor merken zoals Lemon Water, met Manchester United & Fenerbahe.
Was ook mijn gedachte. Verder lijkt het mij sterk dat Van Persie zijn contract af zou moeten kopen. Dat is natuurlijk andersom..de club wil van een duur contract af en geeft de speler een zakje geld mee.quote:
Ja.quote:Op zondag 23 juli 2017 10:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Het Turkse Aksam zou melden dat Fenerbahe een transfersom verlangt voor Van persie.
Nu vind ik persoonlijk 4 miljoen euro aan de hoge kant voor het afkopen van een n-jarig contract maar het zou jammer zijn als het daarop afketst.
Als Van geel een transfersom van 2,5 tot 3 miljoen zou uitonderhandelen zouden jullie dat dan een goede deal vinden?
Ik zou niet veel problemen hebben een paar mln transfer te betalen, je krijgt voor dat soort geld nevernooitniet een degelijk alternatief. Het grootste probleem in de onderhandelingen lijkt me hoeveel Van Persie bereid is in te leveren.quote:Op zondag 23 juli 2017 10:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Dit idd.quote:Op zondag 23 juli 2017 10:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Wie de fuck is John Verhoeven?quote:Op zondag 23 juli 2017 12:42 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
https://twitter.com/matthijs12_/status/889063648211218433
...
Waar is dit te lezen?quote:Op zondag 23 juli 2017 12:43 schreef Caland het volgende:
Ik las het stuk net ja, sinds wanneer is ziggo sponsor van Feyenoord geweest?
Joe thxquote:Op zondag 23 juli 2017 13:06 schreef Caland het volgende:
[..]
https://www.frankwatching(...)rdeal-met-feyenoord/
quote:Op zondag 23 juli 2017 12:42 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
https://twitter.com/matthijs12_/status/889063648211218433
...
quote:Op zondag 23 juli 2017 13:06 schreef Caland het volgende:
[..]
https://www.frankwatching(...)rdeal-met-feyenoord/
En wij maar pleiten voor echt gras, wordt het weer niet op waarde geschat.quote:Qurrent appelleert aan het concept van een duurzame samenleving, een gezonde aarde voor iedereen. Daarbij zien we dingen, zoals respect voor het milieu, zorg voor de aarde, en daarmee ook zorg voor de wereld en de mensen die daarop rondlopen. Feyenoord en haar supportersschare? Daar vloeit geen druppel groen bloed in de aderen.
welke flapdrol heeft deze debiele video gemaaktquote:Op zondag 23 juli 2017 15:21 schreef kapiteintje het volgende:
Voor de liefhebbers, een samenvatting van Tapia tegen Freiburg.
Dan zou ik vooral niet kijken.quote:Op zondag 23 juli 2017 15:27 schreef kapiteintje het volgende:
Ik erger me elke keer meer aan die Brabander met zn domme interviews.
Dan kijk je toch niet?quote:Op zondag 23 juli 2017 15:27 schreef kapiteintje het volgende:
Ik erger me elke keer meer aan die Brabander met zn domme geforceerde kijk mij relaxed met de spelers doen interviews.
Lekker trainingskampquote:Op zondag 23 juli 2017 15:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je wilt toch horen wat de Feyenoord spelers nu weer niet zeggen.
zelden een voetballer gezien waar wat zinnigs uitkomt, dat sla ik over als het enigszins kanquote:Op zondag 23 juli 2017 15:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je wilt toch horen wat de Feyenoord spelers nu weer niet zeggen.
Ze interviewen Nelom nooit. Gemiste kans.quote:Op zondag 23 juli 2017 15:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
zelden een voetballer gezien waar wat zinnigs uitkomt, dat sla ik over als het enigszins kan
quote:Op zondag 23 juli 2017 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze interviewen Nelom nooit. Gemiste kans.
quote:
quote:Cyka Blyat 3 dagen geleden
Dit is al heel lang geleden opgenomen... maar goed vorig seizoen werd er precies hetzelfde gezegd door o.a johan derksen...
Dat zei die seniele snor dit seizoen toch ook, tot maart ofzo?quote:
Bedoel je Krisztin?quote:
Wat zijn die uitshirts lelijkquote:Op zondag 23 juli 2017 15:27 schreef kapiteintje het volgende:
Ik erger me elke keer meer aan die Brabander met zn domme geforceerde kijk mij relaxed met de spelers doen interviews.
Ik vind ze in combinatie met de witte broek eronder eigenlijk best mooi.quote:
Inderdaad. Strak tenuetje hoorquote:Op zondag 23 juli 2017 21:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind ze in combinatie met de witte broek eronder eigenlijk best mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |