Nou echt hequote:
nee zeker niet.quote:Op donderdag 20 juli 2017 15:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus als ik een uv lamp erbij pak dan zie ik niks?
koffie in de koelkast halfuur wachten en dan de bolletjes ijsquote:Op donderdag 20 juli 2017 20:12 schreef KatOpSpek het volgende:
[..]
Koffie met twee billetjes vanille-ijs zou ik er wel van kunnen maken?
echt hequote:Op donderdag 20 juli 2017 20:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nu heb ik trek in een caramel frappuccino van de Starbucks
En dan even de staafmixer erdoor ofzo? Dat het ook beetje fluffy is?quote:Op donderdag 20 juli 2017 20:14 schreef Lot88 het volgende:
[..]
koffie in de koelkast halfuur wachten en dan de bolletjes ijs
Dichtsbijzijnde Starbucks is sloterdijk ffsquote:
Dat is met zoveel productenquote:Op donderdag 20 juli 2017 20:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geloof er niks van.
-----
Starbucks koffie kan je ook zelf maken.
Hehehehquote:Op donderdag 20 juli 2017 20:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geloof er niks van.
-----
Dan maak je het gewoon anders. Hun maken het toch ook.quote:Op donderdag 20 juli 2017 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is met zoveel producten
Smaakt lang niet hetzelfde
Ja sorry, met al dat geschaar en gesop hier is dat het meest voor de hand liggendquote:
Je kan zelf zoveel klaarmaken.quote:Op donderdag 20 juli 2017 20:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geloof er niks van.
-----
jaquote:Op donderdag 20 juli 2017 20:21 schreef KatOpSpek het volgende:
@Lot ik vond nog mokka ijs; daar maar 2 bolletjes van in een schaaltje dan?
Je lijkt niet zo lang.quote:Op donderdag 20 juli 2017 20:30 schreef S95Sedan het volgende:
Je hebt niet toevallig een bak ijs van 1m89? Om af te koelen![]()
jij bent 189?quote:Op donderdag 20 juli 2017 20:30 schreef S95Sedan het volgende:
Je hebt niet toevallig een bak ijs van 1m89? Om af te koelen![]()
Hoelang had je mij dan geschat?quote:
Yep, of ik moet gekrompen zijn maar dat is alleen met omas zo volgens mij. Hoewel dat ook kan komen omdat ik toen zelf nog langer werd.quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2017 20:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoelang had je mij dan geschat?
[..]
Yep, of ik moet gekrompen zijn maar dat is alleen met omas zo volgens mij. Hoewel dat ook kan komen omdat ik toen zelf nog langer werd.
je bent 1.20 lang?quote:Op donderdag 20 juli 2017 20:37 schreef KatOpSpek het volgende:
Ik had laatst voor mn werk voor t eerst een hotelkamer waar ik in de lengte helemaal in het bad kon. Was echt zaaaalig
Niet nagedacht eigenlijk.. Was altijd genoeg andere dingen om wel aan te denken.quote:
Het is maar een lengte hequote:
Oh, zoals?quote:Op donderdag 20 juli 2017 20:41 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Niet nagedacht eigenlijk.. Was altijd genoeg andere dingen om wel aan te denken.
niet bij een lange vrouw?quote:Op donderdag 20 juli 2017 21:17 schreef LovelyLady het volgende:
Veilig voelen in de armen van een boomlange vent
kloptquote:Op donderdag 20 juli 2017 21:25 schreef KatOpSpek het volgende:
[..]
Leuke is dat vrijwel iedere lange vrouw alsnog veilig in de armen van een lange vent past
4x boobies ipv 2x boobies, hoe is dat erg?quote:Op donderdag 20 juli 2017 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nah dat is anders
In mijn hoofd dan
Anders.quote:Op donderdag 20 juli 2017 21:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
4x boobies ipv 2x boobies, hoe is dat erg?
Nou?
Heb ik net opquote:Op donderdag 20 juli 2017 20:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nu heb ik trek in een caramel frappuccino van de Starbucks
Vinniieeeeeeee! How is life?quote:
Jij hebt het beter. Ik ben aan bed gekluisterdquote:Op vrijdag 21 juli 2017 10:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Prima hoor, lekker vakantie. Beetje slapen, eten, klussen, eten, luieren. Bij jou ?
Met handcuffs?quote:Op vrijdag 21 juli 2017 10:35 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Jij hebt het beter. Ik ben aan bed gekluisterd
Was dat maar zo!quote:
Stom ongelukje.quote:
Ik wilde al zeggen; dat klinkt zo slecht nog niet.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 10:35 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Misschien ook niet als er nou iemand aan mijn zijde was. Kon ik me nog vermaken..quote:Op vrijdag 21 juli 2017 10:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen; dat klinkt zo slecht nog niet.
En je hebt de stomstequote:
Hihi..quote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2017 10:45 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Hihi..
Het is dat ik een beetje pijn heb, anders had ik een mooi antwoord kunnen bedenken...
Nee, ik doe maar niet. Als ik lach word ik onmiddellijk gestraftquote:
Staat op de to do lijst, maar dan andersomquote:
Ja zo bedoel ik het ook, de vrouw vastquote:Op vrijdag 21 juli 2017 10:55 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Staat op de to do lijst, maar dan andersom
Bij goed vast zullen pijntjes door acuut bewegen ook meevallen... valt weinig te bewegenquote:Op vrijdag 21 juli 2017 10:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja zo bedoel ik het ook, de vrouw vast
We'll see, babyquote:Op vrijdag 21 juli 2017 10:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja zo bedoel ik het ook, de vrouw vast
Oh, gekneusde/gebroken ribben oid?quote:Op vrijdag 21 juli 2017 10:50 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Nee, ik doe maar niet. Als ik lach word ik onmiddellijk gestraft
Te lang en ze gaan echt wel zeer doen hoor, ookal is het leder.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 10:59 schreef KatOpSpek het volgende:
[..]
Bij goed vast zullen pijntjes door acuut bewegen ook meevallen... valt weinig te bewegen
Zo heel af en toequote:
quote:
Ziek?quote:Op vrijdag 21 juli 2017 10:35 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Onderrug bilspieren. Bedanktquote:Op vrijdag 21 juli 2017 11:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oh, gekneusde/gebroken ribben oid?Beterschap iig
Ik wil kusjequote:
Huishoudfoliequote:Op vrijdag 21 juli 2017 11:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Te lang en ze gaan echt wel zeer doen hoor, ookal is het leder.
Gauw?quote:
Ik voel me een stuk beter nu..quote:
Precies! Ik wil wel huilen van frustratiequote:Op vrijdag 21 juli 2017 11:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dan ben je ook wel uitgeteld. Lopen, staan, zitten. Het schiet er zo in.
Beetje billenkoek moet je nu niet willen proberenquote:Op vrijdag 21 juli 2017 11:09 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Precies! Ik wil wel huilen van frustratie
Geen tv, wel telefoon, boeken, e-reader, chromebook.. Waar ik ook kan Netflixen. FOK! gezelschap...quote:Op vrijdag 21 juli 2017 11:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Beetje billenkoek moet je nu niet willen proberen![]()
Maarre heb je een tv in de slaapkamer? Ideaal excuus om Netflix series in te halen, boeken erbij te pakken. Tenminste als ze in de buurt liggen. Als je een man/vriend hebt had ik die allang zulke dingen laten regelen
Ik wacht op jequote:
Ah, nou genoeg om je niet te hoeven vervelen. Fok! gezelschap is natuurlijk het leukste gezelschap niet?quote:Op vrijdag 21 juli 2017 11:14 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Geen tv, wel telefoon, boeken, e-reader, chromebook.. Waar ik ook kan Netflixen. FOK! gezelschap...
Kan niet lopen...quote:
Eh.. Het kan leuker...quote:Op vrijdag 21 juli 2017 11:21 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ah, nou genoeg om je niet te hoeven vervelen. Fok! gezelschap is natuurlijk het leukste gezelschap niet?
Je kunt via mijn slaapkamerraam . Die is open...quote:
Gelijk op het goede adresquote:Op vrijdag 21 juli 2017 11:23 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Je kunt via mijn slaapkamerraam . Die is open...
Zo moet het ookquote:
Ja "bondage tape" is de veelgebruikte naam. Het is een kunststof die enorm plakt op zichzelf, dus 2 slagjes rond een paar polsen is al vrijwel niet los te trekken door de jongedame die is gebonden, echter je "pelt" het zo los als je de vrijheid hebt het uiteindje te pakken.quote:
Dat kunnen we altijd!quote:Op vrijdag 21 juli 2017 11:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Open deur van heb ik jou daar![]()
Al kunnen we het wel leuker maken hé
Je hebt er ervaring mee. Ben je van de bondages?quote:Op vrijdag 21 juli 2017 11:38 schreef KatOpSpek het volgende:
[..]
Ja "bondage tape" is de veelgebruikte naam. Het is een kunststof die enorm plakt op zichzelf, dus 2 slagjes rond een paar polsen is al vrijwel niet los te trekken door de jongedame die is gebonden, echter je "pelt" het zo los als je de vrijheid hebt het uiteindje te pakken.
Het is ook de bedoeling dat dat niet lukt natuurlijkquote:Op vrijdag 21 juli 2017 11:38 schreef KatOpSpek het volgende:
[..]
Ja "bondage tape" is de veelgebruikte naam. Het is een kunststof die enorm plakt op zichzelf, dus 2 slagjes rond een paar polsen is al vrijwel niet los te trekken door de jongedame die is gebonden, echter je "pelt" het zo los als je de vrijheid hebt het uiteindje te pakken.
Ik kan van vele vormen van interactie genieten; sowieso vind ik niet 1 soort beter dan een ander, of fijner.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 11:39 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Je hebt er ervaring mee. Ben je van de bondages?
Ah een man van variatie.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 11:42 schreef KatOpSpek het volgende:
[..]
Ik kan van vele vormen van interactie genieten; sowieso vind ik niet 1 soort beter dan een ander, of fijner.
Het is wat tussen twee (of meer) mensen een fijne energie opwekt wat leuk is.
En daarbij switch ik met plezier tussen verschillende vormen...
Interessant.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 11:38 schreef KatOpSpek het volgende:
[..]
Leuk ook omdat het eventueel wat minder "heftig" aan kan voelen dan leer en gespen en haken en wat dies meer zij, maar net zo effectief is.quote:
Is heel leuk speelgoed, kun je dit bijvoorbeeld mee doenquote:Op vrijdag 21 juli 2017 11:38 schreef KatOpSpek het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 juli 2017 13:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Is heel leuk speelgoed, kun je dit bijvoorbeeld mee doenIs dit nu voor beide partijen prettig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 juli 2017 13:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Is heel leuk speelgoed, kun je dit bijvoorbeeld mee doenLijkt me niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt eraan hoe je het doet, moet het per se prettig zijn? Het kan zo relax als je zelf wilt en bij bijvoorbeeld volledige mummificaties kan men op bepaalde plekken gaatjes in de folie makenquote:Op vrijdag 21 juli 2017 13:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is dit nu voor beide partijen prettig?
Geen rollade, een mummiequote:Op vrijdag 21 juli 2017 13:18 schreef LovelyLady het volgende:
Ik denk niet dat het voor mij meerwaarde zou hebben....
Zou me eerder een rollade voelen![]()
Vacuümbed zou ik nog wel eens willen proberen
Ook wel eens gedaanquote:Op vrijdag 21 juli 2017 13:23 schreef S95Sedan het volgende:
Ik zou dan eerder inrollen in bubbel folie en dan rollen en vet knetteren.
Dat is fijnquote:Op vrijdag 21 juli 2017 13:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Geen rollade, een mummie![]()
Vacuümbed geeft een soortgelijk gevoel. Vind folie toch wat meer hebben maar dat is natuurlijk persoonlijk. De meid waar ik foto van poste dacht overigens ook dat ze het niets zou vinden maar wou het wel proberen, nu wil ze niet anders meer. Is goed bevallen
Nou inderdaad, met dit weer helemaal.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 13:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Ook wel eens gedaanIs erg leuk maar niet geschikt om in de zomer te doen ivm warmte.
Jup, zwetenquote:Op vrijdag 21 juli 2017 13:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou inderdaad, met dit weer helemaal.
Is het ook, kun je zoveel mooie dingen mee doenquote:
Leuk! waar doe je dat?quote:Op vrijdag 21 juli 2017 13:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Is het ook, kun je zoveel mooie dingen mee doenKnopen ben ik aan het leren, workshopjes volgen enzo
Via Fet. Ik check regelmatig events in de buurt. Rope Jams en knoopmiddagen zijn bijvoorbeeld erg leuk en laagdrempelig. Een partner is overigens niet nodig, je kunt vaak wel aan iemand gekoppeld worden als je dat wenst.quote:
Leukquote:Op vrijdag 21 juli 2017 13:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Via Fet. Ik check regelmatig events in de buurt. Rope Jams en knoopmiddagen zijn bijvoorbeeld erg leuk en laagdrempelig. Een partner is overigens niet nodig, je kunt vaak wel aan iemand gekoppeld worden als je dat wenst.
En hoe krijg je dat dan weer van je lijf af zonder een volledige bodywaxout te krijgen?quote:Op vrijdag 21 juli 2017 13:15 schreef bondage het volgende:
En bovenstaande plaatje is natuurlijk maar het begin, heb daarna nog veel meer folie gebruikt
Als je geen FL account hebt kun je ook op internet kijken, volgens mij geeft Ropemarks ook wel eens workshops gericht op beginners.quote:
Het plakt niet, alleen aan zichzelf. Is gewoon folie. Ik knip het door met een verbandschaar, is kwestie van minuten.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 13:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En hoe krijg je dat dan weer van je lijf af zonder een volledige bodywaxout te krijgen?
Ik heb een FL accountquote:Op vrijdag 21 juli 2017 13:36 schreef bondage het volgende:
[..]
[..]
Als je geen FL account hebt kun je ook op internet kijken, volgens mij geeft Ropemarks ook wel eens workshops gericht op beginners.
[..]
Het plakt niet, alleen aan zichzelf. Is gewoon folie. Ik knip het door met een verbandschaar, is kwestie van minuten.
Ah, oké. Kan je het cadeautje uitpakken huehuehuequote:Op vrijdag 21 juli 2017 13:36 schreef bondage het volgende:
Het plakt niet, alleen aan zichzelf. Is gewoon folie. Ik knip het door met een verbandschaar, is kwestie van minuten.
Prima, daar is veel te vinden. En anders mag je altijd een DM sturen, wil je wel op weg helpen een leuke workshop in de buurt te vinden.quote:
Dat zeg ik ook altijd aan het eind; nu is het tijd om mijn cadeautje uit te pakkenquote:Op vrijdag 21 juli 2017 13:37 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ah, oké. Kan je het cadeautje uitpakken huehuehue
Dank je, dat waardeer ikquote:Op vrijdag 21 juli 2017 13:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Prima, daar is veel te vinden. En anders mag je altijd een DM sturen, wil je wel op weg helpen een leuke workshop in de buurt te vinden.
Ik heb sowieso waardering voor mensen die het graag op die manier willen leren. Knopen komt best veel bij kijken, ook qua veiligheid. Een zenuw beschadigen is natuurlijk niet de bedoeling en kan erg gevaarlijk zijn. Je moet goed weten waar je op moet letten.quote:
Ja het is niet zomaar iets vind ik.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 13:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb sowieso waardering voor mensen die het graag op die manier willen leren. Knopen komt best veel bij kijken, ook qua veiligheid. Een zenuw beschadigen is natuurlijk niet de bedoeling en kan erg gevaarlijk zijn. Je moet goed weten waar je op moet letten.
Ik spreek zo nu en dan ook gewoon af met ervaren personen die me het dan laten zien. Op die manier kennis opdoen is ook nog eens gezellig en leuk.
Wil je zelf knopen of bunny zijn? En tuurlijk kan dat bij jou, zou niet weten waarom niet.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja het is niet zomaar iets vind ik.
Ik vind het zelf interessant maar ik ben benieuwd of het ook bij mij kan zeg maar.
Ik zou het zelf ook wel willen leren (zodat je ook weet wat je zelf kan verwachten) denk ik maar voornamelijk ook wel bunny willen zijn.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 13:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Wil je zelf knopen of bunny zijn? En tuurlijk kan dat bij jou, zou niet weten waarom niet.
Natuurlijk kan dat; wel zorgen voor begeleiding die echt competent is.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja het is niet zomaar iets vind ik.
Ik vind het zelf interessant maar ik ben benieuwd of het ook bij mij kan zeg maar.
't Kost alleen best veel vrije tijd (die ik niet over en vrij te besteden heb) om echt fijn er in te kunnen investeren en oefenen.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 13:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb sowieso waardering voor mensen die het graag op die manier willen leren. Knopen komt best veel bij kijken, ook qua veiligheid. Een zenuw beschadigen is natuurlijk niet de bedoeling en kan erg gevaarlijk zijn. Je moet goed weten waar je op moet letten.
Ik spreek zo nu en dan ook gewoon af met ervaren personen die me het dan laten zien. Op die manier kennis opdoen is ook nog eens gezellig en leuk.
Wat bedoel je daar mee?quote:Op vrijdag 21 juli 2017 13:47 schreef KatOpSpek het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat; wel zorgen voor begeleiding die echt competent is.
Iemand die goed kan knopen kan met veel dingen rekening houden. Uiteraard wel even aangeven wat een beperking kan zijn.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou het zelf ook wel willen leren (zodat je ook weet wat je zelf kan verwachten) denk ik maar voornamelijk ook wel bunny willen zijn.
Geen gelegenheidsknoper inzetten een eerste keer die het niet voor de voorliefde voor het knopen maar voor de bunny zelf doet...quote:
Ditquote:Op vrijdag 21 juli 2017 13:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Iemand die goed kan knopen kan met veel dingen rekening houden. Uiteraard wel even aangeven wat een beperking kan zijn.
Houtje touwtje moet je niet willen inderdaad. Tijdens dat soort workshops lopen er altijd wel een paar rond die veel kennis bezitten, anders heeft de workshop al niet veel zin natuurlijk... Gewoon die mensen vragenquote:Op vrijdag 21 juli 2017 13:49 schreef KatOpSpek het volgende:
[..]
Geen gelegenheidsknoper inzetten een eerste keer die het niet voor de voorliefde voor het knopen maar voor de bunny zelf doet...
Uiteraard. Blijf het eng vinden om een stap te zetten in het wereldje...quote:Op vrijdag 21 juli 2017 13:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Iemand die goed kan knopen kan met veel dingen rekening houden. Uiteraard wel even aangeven wat een beperking kan zijn.
Samen doen is toch ook een mogelijke route? Al is het om een objectief paar ogen en oren te hebben?quote:Op vrijdag 21 juli 2017 13:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uiteraard. Blijf het eng vinden om een stap te zetten in het wereldje...
Zou niet weten met wiequote:Op vrijdag 21 juli 2017 13:58 schreef KatOpSpek het volgende:
[..]
Samen doen is toch ook een mogelijke route? Al is het om een objectief paar ogen en oren te hebben?
Dan zou ik beginnen met de gewone, eventueel vanilla meets. Kun je mensen leren kennen en misschien ook wel keer mee afspreken om ergens heen te gaan samen.quote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2017 14:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Dan zou ik beginnen met de gewone, eventueel vanilla meets. Kun je mensen leren kennen en misschien ook wel keer mee afspreken om ergens heen te gaan samen.
quote:Op vrijdag 21 juli 2017 13:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uiteraard. Blijf het eng vinden om een stap te zetten in het wereldje...
Persoonlijk ben ik dan wel weer enorm terughoudend in grote delen van "het wereldje" omdat er zo veel types rondlopen die menen dat er 101 regels en procedures en voorschriften zijn.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 14:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is juist een goede manier om de eerste stap te zetten in het wereldje
Anders sleep ik je gewoon een keer mee naar een meetingquote:
Wat is een vanilla meet. Ik ben een beetje allergisch voor dat woord.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 14:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Anders sleep ik je gewoon een keer mee naar een meeting
Vanavond toevallig ook een vanilla meet staan, heb er zin in
Vanilla meets zijn meestal niet in BDSM kledingquote:Op vrijdag 21 juli 2017 14:05 schreef KatOpSpek het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik dan wel weer enorm terughoudend in grote delen van "het wereldje" omdat er zo veel types rondlopen die menen dat er 101 regels en procedures en voorschriften zijn.
Zo word ik persoonlijk van veel "bdsm kleding" en constructies ongelofelijk asexueel.
Denk het wel ja.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 14:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat is een vanilla meet. Ik ben een beetje allergisch voor dat woord.
Is dat gewoon iets voor newbies ofzo
Uhuh maar de aanwezigen bleken wel van de 101 procedures te zijn, de laatste 2 waarop ik aansloot.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 14:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Vanilla meets zijn meestal niet in BDSM kledingVaak zijn deze meets gewoon in een kroeg of ergens in een park.
Nee, niet per se voor newbies. Het zijn meets welke gewoon worden gehouden in bijvoorbeeld een kroeg, restaurant of parkje. Het heet vanilla omdat men niet aan spelen doet tijdens dit soort meets.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 14:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat is een vanilla meet. Ik ben een beetje allergisch voor dat woord.
Is dat gewoon iets voor newbies ofzo
Al lijkt het mij bijzonder pijnlijk als je weleens ziet in welke posities ze gedwongen worden eenmaal in ropes. Maar das misschien juist net de kick ervanquote:
Ja die met haren vast geknoopt aan de voeten ofzo bijvbquote:Op vrijdag 21 juli 2017 14:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Al lijkt het mij bijzonder pijnlijk als je weleens ziet in welke posities ze gedwongen worden eenmaal in ropes. Maar das misschien juist net de kick ervan
Same here. Zou het ook wel willen kunnen, maar ben op dit moment niet bereid er echt tijd voor vrij te maken.quote:
Ik heb hetzelfde, druk met werk enzo. Ik plan zoiets dan ook ruim van te voren in en hou die dag gewoon vrij. Waar een wil is, is een wegquote:Op vrijdag 21 juli 2017 14:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Same here. Zou het ook wel willen kunnen, maar ben op dit moment niet bereid er echt tijd voor vrij te maken.
Heb weleens fragmenten van Ancilla Tilia in ropes gezien.. Nou je vrees voor een rollade.. dat beeld krijg ik er altijd bij. Menselijke rolladequote:Op vrijdag 21 juli 2017 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja die met haren vast geknoopt aan de voeten ofzo bijvb
Ik heb een andere hobby waar ik die tijd voor vrijmaak. En ik doe liever één ding goed, dan twee dingen half. En aangezien ik die andere hobby niet wil opgeven.... Keuzes, keuzes.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 14:11 schreef bondage het volgende:
Ik heb hetzelfde, druk met werk enzo. Ik plan zoiets dan ook ruim van te voren in en hou die dag gewoon vrij. Waar een wil is, is een weg
Jammer.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 14:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Same here. Zou het ook wel willen kunnen, maar ben op dit moment niet bereid er echt tijd voor vrij te maken.
Ja maar zij heeft een figuurtje hoorquote:Op vrijdag 21 juli 2017 14:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Heb weleens fragmenten van Ancilla Tilia in ropes gezien.. Nou je vrees voor een rollade.. dat beeld krijg ik er altijd bij. Menselijke rolladeis niks teveel gezegd. En toch
En wat voor eenquote:Op vrijdag 21 juli 2017 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar zij heeft een figuurtje hoor
Ik hou je zeker in gedachten, mocht ik tot een ander standpunt komen.quote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2017 14:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hou je zeker in gedachten, mocht ik tot een ander standpunt komen.
quote:
Of dat je ineens een tegel van de muur ruktquote:Op vrijdag 21 juli 2017 14:33 schreef KatOpSpek het volgende:
Ik heb trouwens onlangs ook leuks voor in bad / douche gevonden; zuignapjes met een losmaak-optie met RVS ringetjes eraan
Moet nog wel ff testen op belastbaarheid; op een badkamer wil je geen vallende personen.
quote:Op vrijdag 21 juli 2017 15:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Of dat je ineens een tegel van de muur rukt
Touw heb ik weinig mee zelf, vind ik dan weer teveel gedoe en ik ben en te pietje precies daarvoorquote:Op vrijdag 21 juli 2017 13:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, zweten
Zomer is meer voor touw vind ik, als het wat koeler is kan de folie uit de kast worden gehaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar er is zoveel moois en lekker![]()
![]()
Ik ken het, moet zo zitten en niet anders. Best lastig maar leer er mee omgaanquote:Op vrijdag 21 juli 2017 15:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Touw heb ik weinig mee zelf, vind ik dan weer teveel gedoe en ik ben en te pietje precies daarvoor
quote:Op vrijdag 21 juli 2017 16:11 schreef LovelyLady het volgende:
Zo mooiErg mooi inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar er is zoveel moois en lekker![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2017 16:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat sowieso. Wanneer jij er klaar voor bent
Die onderste lijkt mij teveel op breien en dat kan ik nietquote:Op vrijdag 21 juli 2017 16:12 schreef KatOpSpek het volgende:
die onderste..... daar moet ook even een potje ontwerp en planning voor gedaan zijn...
Wie weet als ik het ooit in het echt gezien/gedaan heb dat het anders is hoor maar op het moment nietquote:Op vrijdag 21 juli 2017 16:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ken het, moet zo zitten en niet anders. Best lastig maar leer er mee omgaan
quote:Op vrijdag 21 juli 2017 16:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie weet als ik het ooit in het echt gezien/gedaan heb dat het anders is hoor maar op het moment niet
[ afbeelding ]
ben jij verdwaald?quote:Op vrijdag 21 juli 2017 14:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Heb weleens fragmenten van Ancilla Tilia in ropes gezien.. Nou je vrees voor een rollade.. dat beeld krijg ik er altijd bij. Menselijke rolladeis niks teveel gezegd. En toch
Dan ga jij toch fijn erin hangen? En laat je een ander oefenen met breienquote:Op vrijdag 21 juli 2017 16:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Die onderste lijkt mij teveel op breien en dat kan ik niet
Hmm nee dat passieve/onderdanige is niet mijn ding.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 20:14 schreef KatOpSpek het volgende:
[..]
Dan ga jij toch fijn erin hangen? En laat je een ander oefenen met breien
Oow ik dacht dat dat vanzelf kwam bij vrouwen die een dominante persoon in hun jeugd hebben gehadquote:Op vrijdag 21 juli 2017 20:19 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hmm nee dat passieve/onderdanige is niet mijn ding.
Dominatrix zijn; dat is meer mijn ding. Zijn daar ook workshops voor?
Hoe bedoel je workshops?quote:Op vrijdag 21 juli 2017 20:19 schreef Elvi het volgende:
[..]
Eerder een brat dan zou ik zeggenquote:Op vrijdag 21 juli 2017 20:22 schreef KatOpSpek het volgende:
[..]
Oow ik dacht dat dat vanzelf kwam bij vrouwen die een dominante persoon in hun jeugd hebben gehad![]()
Maar even serieus: ja.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 20:19 schreef Elvi het volgende:
[..]
Daar ga ik van niesenquote:Op zaterdag 22 juli 2017 11:20 schreef Lot88 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]ben meer van dit soort ponys
Bwhehe leuk gifje!quote:Op zaterdag 22 juli 2017 11:20 schreef Lot88 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]ben meer van dit soort ponys
Nu al benieuwd naar de 18+ verfilming van deze reeks.quote:
terecht welquote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu al benieuwd naar de 18+ verfilming van deze reeks.
LoLa, Lot en de likkende loeders.quote:
De titel zeg dat er dus nog likkende loeders bij komen. Vrouwen happening.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
LoLa, Lot en de likkende loeders.
Lijkt mij wel een passende naam.
Das meer een 18+ Suske en Wiske titelquote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
LoLa, Lot en de likkende loeders.
Lijkt mij wel een passende naam.
Zie ik daar een open sollicitatie? Zo ja, dan kun je je bij Lot en LoLa melden voor de verdere procedure.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 14:07 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
De titel zeg dat er dus nog likkende loeders bij komen. Vrouwen happening.
Meh thank but no thanks.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 14:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie ik daar een open sollicitatie? Zo ja, dan kun je je bij Lot en LoLa melden voor de verdere procedure.
Tja, de titel zegt "loeders". Daar hoor ik niet/pas ik niet bij als kieskeurige mistress, he?quote:Op zaterdag 22 juli 2017 14:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie ik daar een open sollicitatie? Zo ja, dan kun je je bij Lot en LoLa melden voor de verdere procedure.
mistress ja?quote:Op zaterdag 22 juli 2017 15:03 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Tja, de titel zegt "loeders". Daar hoor ik niet/pas ik niet bij als kieskeurige mistress, he?![]()
Er is vast wel een rol te bedenken waar je als mistress goed tot je recht komt. Laat onverlet dat je dan wel eerst je interesse kenbaar moet maken.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 15:03 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Tja, de titel zegt "loeders". Daar hoor ik niet/pas ik niet bij als kieskeurige mistress, he?![]()
Ik vervul graag de praktische invulling voor je hoor.quote:
Ik heb voor jou wel een andere taakomschrijvingquote:Op zaterdag 22 juli 2017 15:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vervul graag de praktische invulling voor je hoor.
Ja!quote:
Och, mijn interesse geldt alleen mannen. En mijn rol is in die wat ik zelf heb bedacht. Ik maak mijn eigen filmsquote:Op zaterdag 22 juli 2017 15:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er is vast wel een rol te bedenken waar je als mistress goed tot je recht komt. Laat onverlet dat je dan wel eerst je interesse kenbaar moet maken.
Meesteresquote:Op zaterdag 22 juli 2017 16:11 schreef KatOpSpek het volgende:
[..]
En hoe vertaal je die dan naar het Nederlands?
Maitresse? Of Domme?
Zijn wel fundamenteel verschillende routesquote:Op zaterdag 22 juli 2017 16:12 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Meesteres
Hoewel... Maîtresse van een lekkere oudere man is ook geen gek idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |