SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Telegram:
Wil je met je mobiel up-to-date blijven met de laatste Lowlands nieuwtjes? Klik dan op onderstaande Telegram link vanaf je smartphone:
FOK! Lowlands Telegram
[ Bericht 0% gewijzigd door indiaantje89 op 25-07-2017 21:05:32 ]
Nee, volgens tweet niet:quote:Op donderdag 20 juli 2017 11:30 schreef indiaantje89 het volgende:
Zouden ze de laatste namen gewoon in het blokkenschema publiceren?
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op donderdag 06-07-2017 om 12:01:55@LwddctsSndsstm De laatste namen komen voordat op 27 juli de programmakrant verschijnt
reageer retweet
dat je zelf moet zoeken welke je nog niet hadquote:Op donderdag 20 juli 2017 11:30 schreef indiaantje89 het volgende:
Zouden ze de laatste namen gewoon in het blokkenschema publiceren?
Terrein is dus helemaal open al tot de Indiaquote:Op donderdag 20 juli 2017 11:35 schreef � het volgende:
Dit jaar kun je ook op de donderdagavond lekker film kijken in India met Eternal Sunshine Of The Spotless Mind en Nineteen Eighty-Four.
In de India was vorig jaar de Silent Disco toch?quote:Op donderdag 20 juli 2017 11:43 schreef Leonos het volgende:
Terrein is dus helemaal open al tot de India
Oh, ben al aantal jaar niet geweest.quote:Op donderdag 20 juli 2017 11:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat is al 2 jaar zo..alleen dus geen Silent Disco in de India dit jaar?
Silent Disco dan in de Bravo dit jaar.quote:Op donderdag 20 juli 2017 11:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Misschien onder het nieuwe 24 Uursgebied (onder de schoorstenen?)quote:Op donderdag 20 juli 2017 11:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toen had je nog een hemelpoort he? Nou, tot zover is het terrein ongeveer open op donderdag.quote:Op donderdag 20 juli 2017 11:47 schreef Leonos het volgende:
[..]
Oh, ben al aantal jaar niet geweest.
Cool.quote:Op donderdag 20 juli 2017 11:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Toen had je nog een hemelpoort he? Nou, tot zover is het terrein ongeveer open op donderdag.
Niet alle tenten. Bravo was t bijvoorbeeld niet, x-ray dan weer wel.
Zoals een echt Brabants avondje?quote:Op donderdag 20 juli 2017 12:21 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Wie weet weer wat anders leuks.
Ja jij jaquote:Op donderdag 20 juli 2017 12:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die Silent Disco kennen we nu onderhand toch wel eens, na 15 edities?
quote:
quote:
Helemaal naar de tering bij Ballonkunstenaar Patrickquote:Op donderdag 20 juli 2017 12:31 schreef richolio het volgende:
[..]
Oeh
Hoe zie je dat dan precies voor je
quote:De Lowlandsredactie draait op volle toeren: over precies een week verschijnt de officiële Lowands programmakrant als bijlage bij nrc.next en NRC Handelsblad!
Op diezelfde dag (donderdag 27 juli) gaat op www.lowlands.nl het blokkenschema online en de digitale fanaten worden verwend met een spiksplinternieuwe app!
Ik koop hem wel weer digitaal... om 0:05... uiteraard haal ik vervolgens ook gewoon de papieren versie...quote:Op donderdag 20 juli 2017 16:26 schreef beantherio het volgende:
One week til blokkenschema. Een item in m'n agenda gezet om volgende week vroeg voor de kiosk te kunnen staan.
Komende donderdag fijn strepen/cirkelen/krullen
[ afbeelding ]
Dat is idd niet zo. Alleen ze scannen de barcode zodat ze maar echt 1x geupload kan worden. Daarnaast kan je aan het Facebook account enigzins zien of het te vertrouwen is.quote:Op donderdag 20 juli 2017 21:14 schreef Faazz het volgende:
Hoe zit dat met ticketswap?
Als ik mijn E-ticket voor Lowlands verkoop via ticketswap, krijgt de de koper toch een uniek exemplaar. De oude wordt dan toch vernietigd?
Ik hoor van verschillende mensen dat dit niet zo is en dat het daarom helemaal geen zekerheid biedt.
Maar ticketswap is vrij betrouwbaar hoor, maar 100% waterdicht is het niet.quote:Op donderdag 20 juli 2017 21:42 schreef Faazz het volgende:
Damn. Mocht ik een e-ticket hebben is het dus donderdag om 10:00 voor het hek zitten. Er zit echt een hoop gajes op MP zeg. Jemig.
Voor Lowlands tickets geld dat niet inderdaad. Dat kan nu alleen met tickets die komen van Paylogic dacht ik (https://www.ticketswap.nl/content/paylogic), en dan ook nog niet alle evenementen daarvan, helaas.quote:Op donderdag 20 juli 2017 21:14 schreef Faazz het volgende:
Hoe zit dat met ticketswap?
Als ik mijn E-ticket voor Lowlands verkoop via ticketswap, krijgt de de koper toch een uniek exemplaar. De oude wordt dan toch vernietigd?
Ik hoor van verschillende mensen dat dit niet zo is en dat het daarom helemaal geen zekerheid biedt.
Dus jouw e-ticket komt van Marktplaats? Ja dat wordt idd vroeg staan.quote:Op donderdag 20 juli 2017 21:42 schreef Faazz het volgende:
Damn. Mocht ik een e-ticket hebben is het dus donderdag om 10:00 voor het hek zitten. Er zit echt een hoop gajes op MP zeg. Jemig.
Wat wou je zeggen, kunstmatig hoog gehouden door Ticketswap?quote:Op vrijdag 21 juli 2017 09:04 schreef indiaantje89 het volgende:
Toch snap ik het niet... men heeft tijd genoeg gehad om een kaartje te kopen, en zijn geen Lowlands 2011/2012 perikelen namelijk. En dan zijn er nu plotseling 10k wat een kaartje zoekt...
Don't believe the hype
Het is net zoals de wachtrij vroeger.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 09:18 schreef Leonos het volgende:
quote:
0s.gif
Op vrijdag 21 juli 2017 09:04 schreef indiaantje89 het volgende:
Toch snap ik het niet... men heeft tijd genoeg gehad om een kaartje te kopen, en zijn geen Lowlands 2011/2012 perikelen namelijk. En dan zijn er nu plotseling 10k wat een kaartje zoekt...
Don't believe the hype
Wat wou je zeggen, kunstmatig hoog gehouden door Ticketswap?
Nee, dat nu het uitverkocht is opeens meer mensen naar Lowlands willen.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 09:18 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wat wou je zeggen, kunstmatig hoog gehouden door Ticketswap?
Een fenomeen genaamd #FOMOquote:Op vrijdag 21 juli 2017 09:04 schreef indiaantje89 het volgende:
Don't believe the hype
"Een volledige avondmaaltijd op Lowlands kost je ongeveer 4 munten en dat is omgerekend iets meer dan ¤10."quote:Op vrijdag 21 juli 2017 13:18 schreef Vlinderlavendel het volgende:
http://gewoonwateenstuden(...)p-lowlands-2017.html
Voor de liefhebber 😀
Je moet het eigenlijk ook zien als uit eten gaan.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 13:57 schreef buckets_of_lube het volgende:
[..]
"Een volledige avondmaaltijd op Lowlands kost je ongeveer 4 munten en dat is omgerekend iets meer dan ¤10."
Pffff
Ik kan er niet meer tegen.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 14:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ben echt benieuwd waarom die laatste lichting zo lang moet duren...dinsdag dan maar?
je gaat er bijna wat bijzonders van verwachtenquote:Op vrijdag 21 juli 2017 14:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ben echt benieuwd waarom die laatste lichting zo lang moet duren...dinsdag dan maar?
Bijna ja, al blijf ik denken dat we gewoon een zooi kleine namen nog gaan krijgen. Zodat het in ieder geval niet tegen gaat vallen.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 14:27 schreef Lenbas87 het volgende:
[..]
je gaat er bijna wat bijzonders van verwachten
Armin..quote:Op vrijdag 21 juli 2017 14:27 schreef Lenbas87 het volgende:
[..]
je gaat er bijna wat bijzonders van verwachten
Gigantisch grote naam natuurlijk, maar geen idee of dat voor Lowlands dusdanig groot is om daar zo lang voor te wachten.quote:
Ik ben blij dat LL kwalitatief eten wilt verkopen, net als bij Best Kept Secret. Het feit blijft echter dat eten op festivals vroegah een stuk goedkoper was. En toen kon je ook nog bekers verzamelen voor muntjes.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 14:01 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je moet het eigenlijk ook zien als uit eten gaan.
Dan valt het nog wel mee toch? Alhoewel ik best begrijp dat het thuis veeeel goedkoper kan.
In ieder geval niet diezelfde tent, want Creamfields staat te dichtop Lowlands qua datum. Ik denk toch eerder iets als de Sahara tent van Coachella.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 15:21 schreef Mr.Floppy81 het volgende:
Zal de nieuwe Alpha er zo uit zien?
[ afbeelding ]
Vroegah waren de boodschappen ook goedkoper en het salaris ook minder.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 15:26 schreef buckets_of_lube het volgende:
[..]
Ik ben blij dat LL kwalitatief eten wilt verkopen, net als bij Best Kept Secret. Het feit blijft echter dat eten op festivals vroegah een stuk goedkoper was. En toen kon je ook nog bekers verzamelen voor muntjes.
BKS kon je amper een normaal patatje, pizza of frikandel krijgen.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 15:26 schreef buckets_of_lube het volgende:
[..]
Ik ben blij dat LL kwalitatief eten wilt verkopen, net als bij Best Kept Secret. Het feit blijft echter dat eten op festivals vroegah een stuk goedkoper was. En toen kon je ook nog bekers verzamelen voor muntjes.
Bij BKS kreeg je wel grote porties, zoals de Burgermeesterburger en dat Friet Stoofvlies bij die groene dubbeldekkerbus. Kon je een hele lange tijd op teren.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 15:36 schreef Leonos het volgende:
[..]
BKS kon je amper een normaal patatje, pizza of frikandel krijgen.
Wat een ramp was datHipster voedsel.
Ja top, ik had zaterdagnacht rond 5 uur de laatste portie voor de patattent sloot, werkte beter als een stoma zullen we maar zeggen...quote:Friet stoofvlees van afgelopen jaar was top! Waarschijnlijk zo sligro als het maar kan, maar het was lekker en een goede portie voor het geld!
Ik had op BKS zo'n broodje gyros na een tijd in de rij te hebben gestaan. Zoveel zin in!quote:Op vrijdag 21 juli 2017 15:36 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik was benieuwd naar meer details over de nieuwe tenten. Online is er weinig over te vinden, behalve dat ze door het Nederlandse bedrijf StageCo gebouwd worden en dat de techniek wel hetzelfde is als datgene wat je in je posting laat zien. De traditionele concerttenten gaan eruit. Zie o.a. http://www.entertainmentb(...)s-niet-druk-te-makenquote:Op vrijdag 21 juli 2017 15:21 schreef Mr.Floppy81 het volgende:
Zal de nieuwe Alpha er zo uit zien?
[ afbeelding ]
Festival Creamfields heeft ook een boog constructie.
Bij hun wel helemaal dicht.
[ afbeelding ]
quote:Slotboom licht tot slot een tipje van de sluier op omtrent de komende editie van Lowlands. “In samenwerking met onze Belgische vestiging hebben wij iets waanzinnig groots ontwikkeld. Begin mei kondigde Mojo veranderingen aan voor Lowlands. In die aankondiging werd onder meer vermeld dat de Alpha en de Bravo dit jaar flink aangepakt gaan worden. Inmiddels kunnen wij melden dat wij zowel voor de Alpha als voor de Bravo gigantische tenten ontwikkeld hebben. De Alpha gaat bestaan uit zes immense bogen met een hoogte van 20 meter, terwijl de Bravo een enorme dome van 18 meter hoog wordt, die aan vier zijden voorzien wordt van bogen. Het bijzondere aan beide tenten is dat ze geen palen in het midden hebben staan, wat zorgt voor fantastische zichtlijnen voor het publiek. Het terrein in Biddinghuizen is inmiddels voorzien van een vaste fundering en is dus helemaal klaar voor de nieuwe Alpha!”
ik zie t niet,iemand een pic gemaakt?quote:Op vrijdag 21 juli 2017 12:39 schreef leonolsthoorn het volgende:
Voor de plattegrond-obsessievelingen onder ons;
hier zijn een sattelietfoto van een eerdere Lowlands (raad het jaar!),
én een sattelietfoto van 30-4-2017, waarop duidelijk de funderingen van de Alpha worden gemaakt, en de nieuwe dijk er al ligt. daarnaast zijn de bosjes in het middan van de campings gekapt, en zijn er achterin paden tussen de capmings gemaakt, en paden op de parkeerplaatsen. Meer nieuws te zien?
https://www.terraserver.c(...)542&searchLng=5.6942 (en dan nog een beetje klikken en zoomen)
en hier nog een sattelietfoto van 7-7-2017, iets waziger, maar wel met een aantal geheimzinnige tenten op camping 3.
https://lv.eosda.com/?lat(...)ile_20170717_31UFU_0
Volgens mij heb ik die vorig jaar nog gehad! Of dat was 2015...quote:Op vrijdag 21 juli 2017 16:25 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik miste vorig jaar volgens mij wel de thai die saté verkocht met allerlei verschillend gekleurde kroepoek. Of heb ik gewoon niet goed gekeken?
Sowieso irritant dat ze op steeds meer festivals dat vega-voer door je strot duwen.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 19:53 schreef Verregende_Otter het volgende:
[..]
Ik had op BKS zo'n broodje gyros na een tijd in de rij te hebben gestaan. Zoveel zin in!
Bleek het vegetarische gyros te zijn.
Dat was echt janken.
Ik mis nog steeds die meesterlijke broodjes beenham met saus die ze serveerden tot ongeveer 2010 ofzo. Wat was dat goddelijkquote:Op vrijdag 21 juli 2017 15:36 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dat vond ik wel mooi aan de Zwarte Cross. Je had er hipster food trucks, BBQ, broodjes beenham, Surinaamse roti, couscoussalade, vis en hippe cocktails maar ook gewoon gehaktballen, friet, hamburgers en pannenkoeken. Dat is op Lowlands toch ook zo?quote:Op zaterdag 22 juli 2017 14:44 schreef Funzel het volgende:
[..]
Sowieso irritant dat ze op steeds meer festivals dat vega-voer door je strot duwen.
Jazeker. Ook erg lekkere kroketten herinner ik me van vorig jaar.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 15:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat vond ik wel mooi aan de Zwarte Cross. Je had er hipster food trucks, BBQ, broodjes beenham, Surinaamse roti, couscoussalade, vis en hippe cocktails maar ook gewoon gehaktballen, friet, hamburgers en pannenkoeken. Dat is op Lowlands toch ook zo?
Dat is denk ik persoonlijk.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:59 schreef kesselman het volgende:
ik heb eigenlijk muzikaal dit jaar maar weinig bands die ik echt heeel graag wil zien.
heb zo een idee dat we dit jaar meer voor de randzaken gaan,incl het eten dus!!
Die spelen heul niet tegelijk..quote:Op zondag 23 juli 2017 13:40 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik kom langzaam in mijn Editors vibe, wat vervelend is aangezien ik eigenlijk Moderat wilde zien.
In 2013 wel, weet ik me te herinneren. Maar toen was Editors al een gepasseerd station.quote:
Ja, want polsbandje. Denk alleen dat je met een parkeerkaart maar één keer langs de scanner komt.quote:Op zondag 23 juli 2017 15:23 schreef kalinhos het volgende:
Even een vraag van een lowlands newbie: kan je als je eenmaal op het terrein bent, er nog af?
Miin plan is:
Donderdag begin vd avond aankomen en tent etc opzetten
Daarna naar schiphol rijden om een vriend op te halen
En dan weer terug naar Lowlands
Gaat dat, een beetje makkelijk?
Vorig jaar kreeg je een stikker op je auto. En dan moet je op en af kunnen lijkt me?quote:Op zondag 23 juli 2017 15:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, want polsbandje. Denk alleen dat je met een parkeerkaart maar één keer langs de scanner komt.
Oh ja, natuurlijk. Stickers hebben nb jaren op mijn auto opgezeten en ik vergeet zequote:Op zondag 23 juli 2017 15:55 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Vorig jaar kreeg je een stikker op je auto. En dan moet je op en af kunnen lijkt me?
Let wel op dat je alleen de eerste keer (dus voordat je bandje hebt) drinken mee mag nemen naar binnen. Als je eenmaal polsbandje om hebt mag dat niet meer. En 8 liter is het maximale, of dit nu water is of bier, dat maakt niet uit.quote:Op zondag 23 juli 2017 15:23 schreef kalinhos het volgende:
Even een vraag van een lowlands newbie: kan je als je eenmaal op het terrein bent, er nog af?
Goeie tip. Al kan die vriend later wel drinken meebrengen wanneer hij zijn polsbandje krijgt.quote:Op zondag 23 juli 2017 16:24 schreef Mr.Floppy81 het volgende:
[..]
Let wel op dat je alleen de eerste keer (dus voordat je bandje hebt) drinken mee mag nemen naar binnen. Als je eenmaal polsbandje om hebt mag dat niet meer. En 8 liter is het maximale, of dit nu water is of bier, dat maakt niet uit.
Dat was t plan iddquote:Op zondag 23 juli 2017 16:39 schreef buckets_of_lube het volgende:
[..]
Goeie tip. Al kan die vriend later wel drinken meebrengen wanneer hij zijn polsbandje krijgt.
Eens zien of het niet te druk is bij de film, Eternal Sunshine kijken op Lowlands zou best grappig zijn.quote:Op donderdag 20 juli 2017 11:35 schreef µ het volgende:
...
Dit jaar kun je ook op de donderdagavond lekker film kijken in India met Eternal Sunshine Of The Spotless Mind en Nineteen Eighty-Four.
Ja was in de eerste lichting al bekend. En op zondag was ook bekend zie OPquote:Op zondag 23 juli 2017 22:25 schreef buckets_of_lube het volgende:
https://www.nno.nu/concert/avontuurlijke-classics-op-lowlands
Was het trouwens al bekend dat het Noord Nederlands Orkest om 14:00 zal optreden op de zondag? Zo nee, bij deze!
(neem aan in de Alpha omdat er 50 mensen meespelen)
Vorig jaar viel het voor mij erg mee, omdat het gewoon behelpen was om iets muzikaals te doen te hebbenquote:Op zondag 23 juli 2017 15:15 schreef richolio het volgende:
Ach, het valt vast allemaal wel mee. Ik weet nog dat ik vorig jaar onwijs bang was voor het blokkenschema, omdat er heel veel was wat ik graag wilde zien. Achteraf bleek het echt mee te vallen, er was voor mij (persoonlijk misschien wel) heel chill gepland
Ja man, nog altijd als vanouds. Hij hinkt tegenwoordig een beetje, en heeft al meermaals aangegeven dat dit het wel is, maar voorlopig danst en springt hij nog rond met dezelfde humor en charisma. Deze opener alleen al, tijdens de onvergetelijk Post Depression Tour vorig jaar. Op Blu-Ray uitgekomen, maar staat hier alleen publieksopname van op YouTube:quote:Op zondag 23 juli 2017 22:46 schreef indiaantje89 het volgende:
Doet Iggy dit soort dingen nog? Prachtig
Of op Lowlands:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 juli 2017 01:37 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ja man, nog altijd als vanouds. Hij hinkt tegenwoordig een beetje, en heeft al meermaals aangegeven dat dit het wel is, maar voorlopig danst en springt hij nog rond met dezelfde humor en charisma. Deze opener alleen al, tijdens de onvergetelijk Post Depression Tour vorig jaar. Op Blu-Ray uitgekomen, maar staat hier alleen publieksopname van op YouTube:
De opener toen! Iedereen die rock lief heeft en hem nog nooit gezien heeft moet elke andere act skippen. En dat zeg ik niet om cool te doen, maar omdat je anders in niet al te lange tijd spijt gaat krijgen en op YouTube de live-beelden gaat opzoeken en mijmeren over hoe het zou zijn om deze legende aan het werk te zien.
Heb zelf deze beelden geschoten tijdens die tour, zoals gezegd, ja, hij doet zulke dingen nog steeds:
Het concept "zitplaatsen" werd niet lang in stand gehouden.
Thanks, wilde er vorig jaar al heen maar toen ben ik idd niet gegaan vanwege de zitplaatsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Blij dat ik hem nu toch kan zien. Staat zeker op mijn mustsee lijstje.
Wat betreft MacDeMarco heb je wel gelijk, maar met dat nieuw album lijkt het me zeker de moeite om te kijken. Moonlight On The River is een van mijn favoriete tracks van dit jaar. Hopelijk zit het tijdschema een beetje mee, maar ik vrees dat die India headliner spot gaan krijgen.
Haha oh ja, dit start nu natuurlijk ook weerquote:Op maandag 24 juli 2017 10:15 schreef WpuntNL het volgende:
Met volstrekte onbetrouwbaarheid heeft Accuweather al een voorspelling voor het weer tijdens Lowlands.
Ik zeg... poncho's pakken en hopen op het beste
https://www.accuweather.c(...)47503?monyr=8/1/2017
Het antwoord op deze vraag isquote:Op maandag 24 juli 2017 10:42 schreef Vlinderlavendel het volgende:
[..]
Haha oh ja, dit start nu natuurlijk ook weer. Weet iemand wat die Scandinavische(?) site is die het vaak bij het rechte eind heeft?
Of is dat deze site?
Die zocht ik inderdaad! Dankjewel!quote:Op maandag 24 juli 2017 10:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het antwoord op deze vraag is
https://www.yr.no/
Gewoon niks vandaagquote:Op maandag 24 juli 2017 06:54 schreef Ferraro het volgende:
Vandaag dan eindelijk de namen van de beeldende kunst?
Bestaat RRB eigenlijk nog wel? Me dat nieuwe design en alles?quote:Op maandag 24 juli 2017 11:50 schreef Ferraro het volgende:
Terwijl hele volksstammen de F5 button aan gort hebben gebeukt voor nieuws over nieuwe muzieknamen, antwoordt RRB lachend op een vraag over een glasflesje 'als hij max 90 gram is mag hij mee'.
RRB lijkt moeite te hebben met prioriteiten stellen.
Dat ze dan maar eens Cola Vanille gaan schenkenquote:Op maandag 24 juli 2017 11:59 schreef Sino_Ganti het volgende:
En nu een of ander filmpje dat ze de liefde gaan zoeken met Coca Cola....
bah.quote:Op maandag 24 juli 2017 12:00 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat ze dan maar eens Cola Vanille gaan schenken(jeugd verslaving)
Zou die Coca Cola money nodig zijn om ballonkunstenaar Patrick te kunnen halen???quote:Op maandag 24 juli 2017 12:01 schreef indiaantje89 het volgende:
En die reclame actie was natuurlijk nodig, om geld binnen te harken voor die reuze grote mystery act/headliner ding.
Het zou me niet verbazen als ze enkel nog wat "opvulling van het programma" aankondigen. Maar ik hoop dat ik het mis heb.quote:Op maandag 24 juli 2017 12:01 schreef indiaantje89 het volgende:
En die reclame actie was natuurlijk nodig, om geld binnen te harken voor die reuze grote mystery act/headliner ding.
Die Antwoord, Murdock, Roosevelt, Ivy Lab, Shells, Andy Frasco and the U.N., Tsar B, Warhola, Xixa en Dj Overdosequote:Op maandag 24 juli 2017 12:16 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als ze enkel nog wat "opvulling van het programma" aankondigen. Maar ik hoop dat ik het mis heb.
Wat waren vorig jaar ook alweer de laatste muziekaankondigingen? Zo eens even opzoeken.
Uiteraard, die Gucci ballonnen betalen zichzelf niet.quote:Op maandag 24 juli 2017 12:14 schreef Ferraro het volgende:
[..]
Zou die Coca Cola money nodig zijn om ballonkunstenaar Patrick te kunnen halen???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat waren dan zeker geen kleine namen. Ik heb nog hoop.quote:Op maandag 24 juli 2017 12:18 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Die Antwoord, Murdock, Roosevelt, Ivy Lab, Shells, Andy Frasco and the U.N., Tsar B, Warhola, Xixa en Dj Overdose
Ik heb precies hetzelfde!quote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:59 schreef kesselman het volgende:
ik heb eigenlijk muzikaal dit jaar maar weinig bands die ik echt heeel graag wil zien.
heb zo een idee dat we dit jaar meer voor de randzaken gaan,incl het eten dus!!
Mooi klaar mee.quote:Op maandag 24 juli 2017 13:47 schreef leonolsthoorn het volgende:
Geen boeiende naam, en verder nergens terug kunnen vinden, maar deze website meldt dat "RaggaeBomb Crew", uit Utrecht, ook komt.
https://irielion.com/events-app/23035
Altijd leuk voor in de lima tochquote:Op maandag 24 juli 2017 13:47 schreef leonolsthoorn het volgende:
Geen boeiende naam, en verder nergens terug kunnen vinden, maar deze website meldt dat "RaggaeBomb Crew", uit Utrecht, ook komt.
https://irielion.com/events-app/23035
Op zijn minst moeten ze 200 x 2 tickets gaan weggeven als compensatie voor dat kutfilmpje.quote:Op maandag 24 juli 2017 14:20 schreef Lowietjes het volgende:
Dat coca cola-gevalletje vind ik een Lowlands-onwaardige sponsoractie. Meestal gebeurt dat veel subtieler en interessanter. Ik kan me de Lowlands-safari van een reisbureau herinneren, vond ik heul grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |