Dit is wel echt een heel ernstig lek omdat je helemaal geen private keys nodig hebt om de wallet te legen. Maar ik blijf er bij dat primair de fout zit bij de makers van de software, niet bij de blockchain zelf of in de programmeertaal. Een lakse programmeur en een lakse reviewer kunnen met de beste blockchain ter wereld en de beste programmeertaal ter wereld er nog steeds een geweldige puinhoop van maken.quote:Op donderdag 20 juli 2017 12:09 schreef niggeplease het volgende:
[..]
best ernstig. ben benieuwd waar er nog meer lekken zitten.
Waar haal je die samengevatte tekst vandaan? Op xbt.eu zie ik het niet staan..quote:Op donderdag 20 juli 2017 12:14 schreef DocQ het volgende:
Je houdt het niet voor mogelijk, doen ze hierom?
BIP 91
269 blocks (80%) in the current 336-block signaling period are required for BIP 91 lock in.
Current Count: 188 / 336 blocks (80% so far)
101 blocks remaining in this signalling period.
BIP 91 is currently projected to lock in during this period.
De beste programmeertaal ter wereld, solidity?quote:Op donderdag 20 juli 2017 12:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dit is wel echt een heel ernstig lek omdat je helemaal geen private keys nodig hebt om de wallet te legen. Maar ik blijf er bij dat primair de fout zit bij de makers van de software, niet bij de blockchain zelf of in de programmeertaal. Een lakse programmeur en een lakse reviewer kunnen met de beste blockchain ter wereld en de beste programmeertaal ter wereld er nog steeds een geweldige puinhoop van maken.
Een fictieve/willekeurige beste programmeertaal ter wereld. Stel dat je een slechte programmeur een goede taal geeft, dan zal hij er nog steeds een potje van kunnen maken.quote:Op donderdag 20 juli 2017 12:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
De beste programmeertaal ter wereld, solidity?
Edit; het is wel duidelijk dat de programmeur (en de reviewer(s)) hier verantwoordelijk voor zijn ja.
Fixedquote:Op donderdag 20 juli 2017 12:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Een fictieve/willekeurige beste programmeertaal ter wereld. Stel dat je een slechte programmeur een goede taal geeft, dan zal hij er nog steeds een potje van kunnen maken.
Die bestaan wel nog, maar halen nauwelijks nog blocks boven, kunnen niet op tegen de grote pools, maar als ze een block bovenhalen= kassa: 12,5 x 2300 = 28750$. Dus het kan nog altijd lonen om te blijven zoeken , maar dan heb je wel meer nodig dan een oude computer en een videokaart.quote:Op donderdag 20 juli 2017 12:20 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Er wordt alleen bijgehouden op welke manier grote pools transacties signaleren. De huis tuin en keuken miner wordt niet meegenomen? Of bestaat die inmiddels al helemaal niet meer?
Oh, bestaat die nog? Volgens mij was ik die 4 jaar geleden nog aan het minenquote:Op donderdag 20 juli 2017 12:39 schreef edraket31 het volgende:
Hmmmm, Florincoin lijkt een leuke jump te gaan maken
Check orderbook
https://bittrex.com/Market/Index?MarketName=BTC-FLO
Shit, dacht ik het te begrijpen maar er is ook nog eens een verschil tussen segwitx2 en bip91..quote:Op donderdag 20 juli 2017 12:32 schreef DocQ het volgende:
[..]
Die bestaan wel nog, maar halen nauwelijks nog blocks boven, kunnen niet op tegen de grote pools, maar als ze een block bovenhalen= kassa: 12,5 x 2300 = 28750$. Dus het kan nog altijd lonen om te blijven zoeken , maar dan heb je wel meer nodig dan een oude computer en een videokaart.![]()
website: coin.dance/blocks loopt wel een ietsie pietsie achter.
Ja, ik moest ook 2x kijkenquote:Op donderdag 20 juli 2017 12:42 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oh, bestaat die nog? Volgens mij was ik die 4 jaar geleden nog aan het minen
Ik twijfel of dit bewust is of niet.quote:Op donderdag 20 juli 2017 13:09 schreef DocQ het volgende:
Ik zou graag nog eens de hack samenvatten:
- De black hat heeft slechts 3 wallets gestolen omdat white hats de rest weggesluisd hebben.
Met dit laatste heb ik enorme moeite: Hoe hebben die zo snel kunnen reageren? Is dit ergens uitgelegd?
Bron?quote:Op donderdag 20 juli 2017 13:16 schreef DocQ het volgende:
GBMiners gaan overstag, flaggen nu ook voor BP91. Kansen stijgen nu naar 99,9% voor lock in.
Dit is onmogelijk en foute informatie van de website.quote:Op donderdag 20 juli 2017 13:20 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Kun je hier zien https://www.xbt.eu/
84% nu voor Bip91
@ronaldsen, jij kijkt naar de afgelopen 144 blocks. Overall is het nu 80,6% volgens xbt.eu. Maar aangezien GBMiners overstag zijn gegaan is het nu zo goed als zeker dat bip91 een lock krijgt.quote:Op donderdag 20 juli 2017 13:26 schreef DocQ het volgende:
[..]
Dit is onmogelijk en foute informatie van de website.
correct is 80,6% op dit moment.
. Bron: https://www.reddit.com/r/(...)j5cco5d2&sh=ed0caa74 (tweede comment).quote:CmosRentaghost 2 punten een uur geleden
Just wait till tomorrow. Some pools have stated they won't start signalling till the official start date
Wat ga je kopenquote:Op donderdag 20 juli 2017 13:32 schreef metallicelmo het volgende:
Ik ben gestopt met wachten op crashes. Elke keer als ik erop wacht dan zie ik alles in prijs stijgen en dan krijg je van die panic buysgewoon nu kopen en over een jaar eens kijken hoe het gaat
Ok, dit is juist.quote:@ronaldsen, jij kijkt naar de afgelopen 144 blocks. Overall is het nu 80,6% volgens xbt.eu. Maar aangezien GBMiners overstag zijn gegaan is het nu zo goed als zeker dat bip91 een lock krijgt.
ik koop zelf even niks. Ik heb met mezelf afgesproken om er even niet nog meer in te stoppen. Het is wel heel moeilijk haha. Af en toe even blockfolio checken hoe het ervoor staat, ik heb zelf 15 verschillende coins ,de één gaat goed, de ander weer niet maar overall is het redelijk stabiel.. Hopelijk blijft dat zo of gaat het x10000quote:
Welke "partij"... dat is niet één IP adres ofzo... dus je kan het moeilijk ddossen.quote:Op donderdag 20 juli 2017 14:01 schreef metallicelmo het volgende:
ff een rare vraag, stel je voor dat één bitcoin partij niet meewerkt met het signaleren van een bepaalde code voor Bitcoin (segwit, bip91 blabla). Stel dat die partij dan helemaal verrot geDDOSt wordt en ze geen transacties kunnen verzenden het bitcoin netwerk op, je moet immers internet hebben dus kunnen ze ook geen nieuwe blokken minen. Dan gaat het percentage van blokken die wel die code ondersteunen toch omhoog?
Je kan een mining-pool DDoSsen zodat miners geen contact meer met de pool krijgen en de hashrate vanuit die pool fors zakt.quote:Op donderdag 20 juli 2017 14:01 schreef metallicelmo het volgende:
ff een rare vraag, stel je voor dat één bitcoin partij niet meewerkt met het signaleren van een bepaalde code voor Bitcoin (segwit, bip91 blabla). Stel dat die partij dan helemaal verrot geDDOSt wordt en ze geen transacties kunnen verzenden het bitcoin netwerk op, je moet immers internet hebben dus kunnen ze ook geen nieuwe blokken minen. Dan gaat het percentage van blokken die wel die code ondersteunen toch omhoog?
Ja klopt, en dit is ook zo voor andere coins. Als je dus een schuur vol hebt staan met ASICS en je doet mee met een pool dan wordt er berekend hoeveel % van de rekenkracht jij hebt geleverd voor het minen van een block dat dus 1000den pc's / apparaten gezamelijk hebben gedaan. En dan krijg jij dus een percentage van de bitcoins die uit dat block zijn gekomen. Met je pc kun je dus ook meedoen al zal het niet veel opleveren maar het kan wel.quote:Op donderdag 20 juli 2017 14:10 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Even een dikke noobvraag tussendoor over mining pools.
Is een mining pool iets waar elk individu zich bij kan aansluiten, dus ook ik met mijn pc. Zoals ik het me nu voorstel kun je met je eigen thuis pc mining door je aan te sluiten bij een pool. Als de pool een block mijnt wordt die (waarschijnlijk na aftrek van de fee voor de oprichters/organisatie van de pool) pro rato verdeeld onder degenen die zich bij de pool hebben aangesloten? En dan naar rato qua de hashing power die iedereen levert?
ja dat snap ik dus ook niet, na Segwit activatie op het Litecoin netwerk is de munt meer dan verdubbeld in waarde. Het is ten slotte een verbetering van de codequote:Op donderdag 20 juli 2017 14:29 schreef DocQ het volgende:
Wat een beetje vergeten wordt door die angst voor een splitsing, is dat je door de segwit2x activatie, een verbeterde blockchaintechnologie krijgt.
Als ik mij niet vergis, werkt litecoin met succes op die manier.
In principe krijg je het beste van 2 werelden (codenaam Segwit2x). Zowel Segwit als een upgrade naar een 2MB blocksize.quote:Op donderdag 20 juli 2017 14:29 schreef DocQ het volgende:
Wat een beetje vergeten wordt door die angst voor een splitsing, is dat je door de segwit2x activatie, een verbeterde blockchaintechnologie krijgt.
Als ik mij niet vergis, werkt litecoin met succes op die manier.
We zitten nu op 80,6%, het is wel spannendquote:Op donderdag 20 juli 2017 14:38 schreef fukforce het volgende:
Dinsdag ofzo zaten we al 81% en nu ineens schiet BTC omhoog uit het niets. Kijk het nog maar ff aan!
83,6%, maar begrijp deze pump niet echt nu ineensquote:Op donderdag 20 juli 2017 14:41 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
We zitten nu op 80,6%, het is wel spannend
Van alle pools was 20,7% niet bereid om BIP91 te signaleren maar GBMiners is dus overgegaan van niet naar wel signaleren van BIP91. Ik weet niet hoe groot het aandeel is van GBMiners?
F2Pool is nu de grootste die nog geen BIP91 signalt. Echter:quote:Op donderdag 20 juli 2017 14:41 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
We zitten nu op 80,6%, het is wel spannend
Van alle pools was 20,7% niet bereid om BIP91 te signaleren maar GBMiners is dus overgegaan van niet naar wel signaleren van BIP91. Ik weet niet hoe groot het aandeel is van GBMiners?
twitter:cnLedger twitterde op donderdag 20-07-2017 om 06:33:50Almost every big Chinese pool has started signal sw2x. F2Pool co-founder DiscusFish at Wechat: we will soon upgrade our node and signal too. reageer retweet
Ik ben benieuwd of deze pomp standhoudt met lock in opkomst vanaf volgende week. Ik verwacht dan veel BTC's houders nog snel om zullen zetten naar fiat om rustig af te wachten wat er in Augustus gaat gebeuren.quote:Op donderdag 20 juli 2017 14:45 schreef TimKuik het volgende:
[..]
F2Pool is nu de grootste die nog geen BIP91 signalt. Echter:twitter:cnLedger twitterde op donderdag 20-07-2017 om 06:33:50Almost every big Chinese pool has started signal sw2x. F2Pool co-founder DiscusFish at Wechat: we will soon upgrade our node and signal too. reageer retweet
Maar als de lock in een feit is, gaat SW2X toch gewoon doorgang vinden? Dan is er toch geen speld meer tussen te krijgen?quote:Op donderdag 20 juli 2017 14:48 schreef fukforce het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of deze pomp standhoudt met lock in opkomst vanaf volgende week. Ik verwacht dan veel BTC's houders nog snel om zullen zetten naar fiat om rustig af te wachten wat er in Augustus gaat gebeuren.
Er worden hier teveel zaken door elkaar gegooid.quote:Op donderdag 20 juli 2017 14:43 schreef fukforce het volgende:
[..]
83,6%, maar begrijp deze pump niet echt nu ineens
Dus geen weekend dipquote:Op donderdag 20 juli 2017 14:57 schreef DocQ het volgende:
Ik zie ook dat F2pool nog op een oudere mine versie werkt.
Ze gaan dus ook akkoord (anders gezichtsverlies) , maar waren eigenlijk niet klaar (al dan niet bewust).
Dit beteken dat zo goed als iedereen akkoord gaat en we de 95% bereiken die we anders nodig zouden gehad hebben zonder al dit gedoe.
Wacht het nog maar ff rustig af! Misschien kan het wel zo zijn dat de groep die op zondag heeft ingekocht nog ff snel de prijs wil opdrijven voor augustus en dan gaat uit cashen.quote:Op donderdag 20 juli 2017 15:08 schreef TimKuik het volgende:
Blij dat BTC weer oppakt met dit goede nieuws. Lijkt er op dat we de bear market gaan vermijden.
Het zit in de naam.quote:Op donderdag 20 juli 2017 15:02 schreef Oscar. het volgende:
Wat is er met RISE aan de hand. Die lijkt als enige gestaag te stijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |