abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 20 juli 2017 @ 09:39:05 #1
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_172544236
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom, vooral fans van Scruton.
pi_172544245
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 09:38 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

En R&P. :')
En KLB :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_172544328
En ik.
pi_172544343
Geen idee waar het precies over gaat. Wou het gewoon even over mij laten gaan.
pi_172544359
quote:
15s.gif Op donderdag 20 juli 2017 09:44 schreef Pokkelmans het volgende:
En ik.
Ben jij ook zo'n Fokmaagd dan?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_172544399
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 09:32 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Scruton was één van de meest tegenvallende lezingen die ik ooit heb bijgewoond. Hij heeft charme, maar het verhaal rammelde aan alle kanten.
Ik ben ook eens bij een lezing van Theodore Dalrymple geweest en het maakte maar weinig indruk op me (alhoewel hij wel goed en polemisch kan schrijven). Ook Roger Scrutons werk vind ik maar niks, net als de Nederlandse varianten daarvan (Paul Cliteur en Ad Verbrugge). Conservatieve denkers kunnen mij over het algemeen nauwelijks overtuigen - vaak zitten er gewoon te veel gaten en rariteiten in het verhaal.

Bovendien zijn het vaak ook maar hypocriete teringlijers. Die zedenprekers nemen het zelf vaak niet zo nauw met de moraal. Beetje net als Jack de Vries van het CDA die een ondergeschikte zat te neuken terwijl de vrouw nietsvermoedend thuis zat.
pi_172544401
quote:
15s.gif Op donderdag 20 juli 2017 09:44 schreef Pokkelmans het volgende:
En ik.
En je moeder.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 20 juli 2017 @ 09:47:54 #8
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_172544405
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 09:45 schreef Pokkelmans het volgende:
Geen idee waar het precies over gaat. Wou het gewoon even over mij laten gaan.
Was misschien niet een heel goed idee. Het ging over dit soort heren:

quote:
Misschien ligt het aan mij, maar Scruton wekt soms de indruk een net iets verfijndere versie te zijn van de mannen die samenklitten in de demografisch homogene en moreel smoezelige hoekjes van het internet, waar ze hun beklag doen over vrouwen die geen interesse hebben in romantische types zoals zijzelf – om ze in één adem voor slettebak uit te maken. Hoe durven ze zich door een hele trits verschillende partners te laten bezwangeren, hoe durven ze partner na partner aan de dijk te zetten, terwijl de gewone aardige jongens zoals zijzelf eenzaam achterblijven.

De werkelijke narcist in conservatieve sekspraat, zo lijkt het, is de eeuwig gekwetste man die vrouwen lijkt te zien als bouwsteen of als instrument van zijn eigen wereldbeeld; die homo’s niet kan zien als mensen maar als perversie, omdat het domweg niet bij hem opkomt dat zijn eigen ervaring misschien geen aanspraak kan maken op universele geldigheid.
pi_172544426
Gisteravond met jagers op pad geweest. Erg tof om te zien hoe de ingewanden uit het lichaam van een wild zwijn worden gehaald.

-O-
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_172544435
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 09:47 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Was misschien niet een heel goed idee. Het ging over dit soort heren:

[..]

Oh, nee. Dat is treffend.
pi_172544444
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 09:48 schreef KoosVogels het volgende:
Gisteravond met jagers op pad geweest. Erg tof om te zien hoe de ingewanden uit het lichaam van een wild zwijn worden gehaald.

-O-
BEestje aan zijn poten ophangen, buikholte opensnijden en het valt er bijna vanzelf uit.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_172544447
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 09:48 schreef KoosVogels het volgende:
Gisteravond met jagers op pad geweest. Erg tof om te zien hoe de ingewanden uit het lichaam van een wild zwijn worden gehaald.

-O-
Voor vermaak of werk?

Loop wel eens een rondje mee met de jagers als ze hier rond het land kijken/schieten. Alleen geen zwijnen hier.
pi_172544470
quote:
14s.gif Op donderdag 20 juli 2017 09:49 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

BEestje aan zijn poten ophangen, buikholte opensnijden en het valt er bijna vanzelf uit.
Zo'n zak vol organen.
pi_172544474
quote:
15s.gif Op donderdag 20 juli 2017 09:49 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Voor vermaak of werk?

Loop wel eens een rondje mee met de jagers als ze hier rond het land kijken/schieten. Alleen geen zwijnen hier.
Werk.

Beetje met een jeepje door het bos gereden om wild te spotten, ouwehoeren met die gasten, nog effe wat zwijnenlijkjes opgehaald en afsluiten met een biertje.

Prima werkavondje.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_172544484
quote:
6s.gif Op donderdag 20 juli 2017 09:32 schreef Friek_ het volgende: [..] Tevens een accurate omschrijving van FOK! aanwezig in bovenstaand artikel.
_O-
  donderdag 20 juli 2017 @ 09:53:29 #16
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_172544518
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 09:47 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ik ben ook eens bij een lezing van Theodore Dalrymple geweest en het maakte maar weinig indruk op me (alhoewel hij wel goed en polemisch kan schrijven). Ook Roger Scrutons werk vind ik maar niks, net als de Nederlandse varianten daarvan (Paul Cliteur en Ad Verbrugge). Conservatieve denkers kunnen mij over het algemeen nauwelijks overtuigen - vaak zitten er gewoon te veel gaten en rariteiten in het verhaal.

Bovendien zijn het vaak ook maar hypocriete teringlijers. Die zedenprekers nemen het zelf vaak niet zo nauw met de moraal. Beetje net als Jack de Vries van het CDA die een ondergeschikte zat te neuken terwijl de vrouw nietsvermoedend thuis zat.
Ik ben eigenlijk weinig in aanraking gekomen met hedendaagse conservatieve denkers. Maar ik heb wel een beetje hetzelfde inderdaad.
pi_172544546
quote:
14s.gif Op donderdag 20 juli 2017 09:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Werk.

Beetje met een jeepje door het bos gereden om wild te spotten, ouwehoeren met die gasten, nog effe wat zwijnenlijkjes opgehaald en afsluiten met een biertje.

Prima werkavondje.
Heb je natuurlijk ook mooi gebied voor, daar zo rond de Veluwe.
pi_172544632
quote:
14s.gif Op donderdag 20 juli 2017 09:54 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Heb je natuurlijk ook mooi gebied voor, daar zo rond de Veluwe.
Dat kan hier inderdaad prima. En met die gasten kom je ook op plekken waar het normale publiek niet welkom is. Mij hoor je niet klagen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_172544645
quote:
14s.gif Op donderdag 20 juli 2017 09:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Werk.

Beetje met een jeepje door het bos gereden om wild te spotten, ouwehoeren met die gasten, nog effe wat zwijnenlijkjes opgehaald en afsluiten met een biertje.

Prima werkavondje.
Klinkt als Pokkelmans die plots een journalistieke carrière uitprobeert.
pi_172544681
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 10:00 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Klinkt als Pokkelmans die plots een journalistieke carrière uitprobeert.
Friek die het woord 'carrière' in de mond neemt. Het moet niet gekker worden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 20 juli 2017 @ 10:05:10 #21
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_172544730
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 09:47 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ik ben ook eens bij een lezing van Theodore Dalrymple geweest en het maakte maar weinig indruk op me (alhoewel hij wel goed en polemisch kan schrijven). Ook Roger Scrutons werk vind ik maar niks, net als de Nederlandse varianten daarvan (Paul Cliteur en Ad Verbrugge). Conservatieve denkers kunnen mij over het algemeen nauwelijks overtuigen - vaak zitten er gewoon te veel gaten en rariteiten in het verhaal.

Bovendien zijn het vaak ook maar hypocriete teringlijers. Die zedenprekers nemen het zelf vaak niet zo nauw met de moraal. Beetje net als Jack de Vries van het CDA die een ondergeschikte zat te neuken terwijl de vrouw nietsvermoedend thuis zat.
Roger Scruton is de co-promotor van Thierry Baudet. De belangrijkste intellectueel van onze generatie. Dat maakt Scruton de belangrijkste intellectueel van zijn generatie.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_172544739
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 10:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Friek die het woord 'carrière' in de mond neemt. Het moet niet gekker worden.
En dan mij er mee in verband brengen ook nog :') .

quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 09:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat kan hier inderdaad prima. En met die gasten kom je ook op plekken waar het normale publiek niet welkom is. Mij hoor je niet klagen.
Oh echt ín het Nationale Park?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2017 10:06:25 ]
pi_172544771
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 10:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Friek die het woord 'carrière' in de mond neemt. Het moet niet gekker worden.
Heb jij zin om klappen te vangen op die POLmeet?
pi_172544799
quote:
6s.gif Op donderdag 20 juli 2017 10:06 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

En dan mij er mee in verband brengen ook nog :') .

[..]

Oh echt ín het Nationale Park?
Nee.

Maar op de Veluwe heb je enorme stukken waar je niet welkom bent als normale burger. Anders verstoor je het wild. Die boswachters kunnen daar natuurlijk wel gewoon komen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_172544803
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 10:08 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Heb jij zin om klappen te vangen op die POLmeet?
Ja.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')