Hoe was de vierdaagse vandaag met de hitte?quote:Op woensdag 19 juli 2017 19:15 schreef Janneke141 het volgende:
Het café heeft de laatste tijd een opmerkelijke aantrekkingskracht op geestelijk uitgedaagden.
Warm.quote:Op woensdag 19 juli 2017 19:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hoe was de vierdaagse vandaag met de hitte?
Maar bijzonder gezellig vandaag. Zeker in vergelijking met gisteren.quote:
Veel gek uitgedoste homo's op roze dinsdag?quote:Op woensdag 19 juli 2017 19:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar bijzonder gezellig vandaag. Zeker in vergelijking met gisteren.
Volgens mij is het woensdag vandaag.quote:Op woensdag 19 juli 2017 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Veel gek uitgedoste homo's op roze dinsdag?
Aan sommige echt wel hoorquote:Op woensdag 19 juli 2017 19:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Volgens mij is het woensdag vandaag.
En gek uitgedoste mensen zijn er een heleboel vandaag, zowel in het peloton als langs de kant. Wel erg leuk. En ik kan er echt niet aan zien of ze homo zijn
Niet hoeven werken vandaag, of zelfs gisteren?quote:Op woensdag 19 juli 2017 19:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Aan sommige echt wel hoor
Oh en ja het is al woensdag, gelukkig
Jawel, woensdag is zelfs m'n vaste thuiswerkdag, dus had het moeten weten.quote:Op woensdag 19 juli 2017 19:30 schreef john2406 het volgende:
[..]
Niet hoeven werken vandaag, of zelfs gisteren?
Sorry hoor, een beetje dement aan het worden?quote:Op woensdag 19 juli 2017 19:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel, woensdag is zelfs m'n vaste thuiswerkdag, dus had het moeten weten.
Da's wel prettig zeker met dit weerquote:Op woensdag 19 juli 2017 19:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar bijzonder gezellig vandaag. Zeker in vergelijking met gisteren.
Nee, het zit 'm meer in "roze dinsdag" maar dat is dan weer in Valkenswaard.quote:Op woensdag 19 juli 2017 19:32 schreef john2406 het volgende:
[..]
Sorry hoor, een beetje dement aan het worden?
En weer draait het enkel om geld bij onze Tijger. Heeft die jongen dan niets van het leven geleerd?quote:Op woensdag 19 juli 2017 19:39 schreef Tijger_m het volgende:
Heh, ik hoor net van een overbuurman die zijn huis in een week voor de vraagprijs kwijt was dat de huizen markt hier nu echt zwaar oververhit is, dat komt heeeeeeel goed uit voor ons
Had die ook honden?quote:Op woensdag 19 juli 2017 19:39 schreef Tijger_m het volgende:
Heh, ik hoor net van een overbuurman die zijn huis in een week voor de vraagprijs kwijt was dat de huizen markt hier nu echt zwaar oververhit is, dat komt heeeeeeel goed uit voor ons
Wat de boer niet kent dat vreet die niet.quote:Op woensdag 19 juli 2017 19:41 schreef Friek_ het volgende:
[..]
En weer draait het enkel om geld bij onze Tijger. Heeft die jongen dan niets van het leven geleerd?
Ja, ik heb geleerd dat het beter is om geen twee huizen te hebben en twee hypotheken dusquote:Op woensdag 19 juli 2017 19:41 schreef Friek_ het volgende:
[..]
En weer draait het enkel om geld bij onze Tijger. Heeft die jongen dan niets van het leven geleerd?
E-...Erik? Jij daar, jongen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |