SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
kan toch gewoon hier?quote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Hup Ajax
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Voetballend is het op zich wel oke, imo. Van de Beek maakt wel een goeie indrukMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Kluivert ook goed bezig.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 21:20 schreef Tagliano het volgende:
Voetballend is het op zich wel oke, imo. Van de Beek maakt wel een goeie indruk
Younes geeft zowaar voorzetten.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Kluivert moet alleen wel effe normaal doenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 21:24 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Kluivert ook goed bezig.
Younes geeft zowaar voorzetten.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 21:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kluivert moet alleen wel effe normaal doen![]()
Even een schopje incasseren en de scheids een kaartje zien trekken in plaats van weer een opstootje forceren. Gebeurt hem wel vaker al was het nu niet al te ernstigquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hmjah, was een nare overtreding, maar zit een groot verschil in hoe dolberg of kluivert daarmee omgaat ja.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 21:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Even een schopje incasseren en de scheids een kaartje zien trekken in plaats van weer een opstootje forceren. Gebeurt hem wel vaker al was het nu niet al te ernstig![]()
Dan nog vond ik het geen vreemde reactie. Was echt een vieze overtreding van iemand die het even niet kon hebben dat 'ie voor paal werd gezet.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 21:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hmjah, was een nare overtreding, maar zit een groot verschil in hoe dolberg of kluivert daarmee omgaat ja.![]()
Het gaat me er dan ook meer om dat hem dit wel vaker gebeurtquote:Op dinsdag 18 juli 2017 21:36 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dan nog vond ik het geen vreemde reactie. Was echt een vieze overtreding van iemand die het even niet kon hebben dat 'ie voor paal werd gezet.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Viergever wil blijkbaar wel erg graag weg'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Had het vorig seizoen wat vaker inderdaad, maar deze reactie begreep ik nog wel en zo bijzonder was het nu ook weer niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 21:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het gaat me er dan ook meer om dat hem dit wel vaker gebeurt![]()
En dat loopt dan met een band rond.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 21:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Veltgod weer met een geweldige ingreep![]()
Oh eens wel hoorquote:Op dinsdag 18 juli 2017 21:43 schreef Fargo het volgende:
[..]
Had het vorig seizoen wat vaker inderdaad, maar deze reactie begreep ik nog wel en zo bijzonder was het nu ook weer niet.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:07 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was me nog niet opgevallen![]()
![]()
Tegen een Lyon dat ook vooral inzakte. Maargoed, voetballend is het nog te onwennig jaquote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:49 schreef BobW het volgende:
Niet zo best, nauwelijks goede kansen gehad.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Man man man die verslaggever is ook wel erg deprimerend, iedere foute bal komt door de situatie met Nouri, serieus ik denk dat hij wel tien referenties heeft gemaakt...![]()
Dat werd op het eind ook wel een beetje treurniswekkend jaquote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:56 schreef Loserkid het volgende:
Man man man die verslaggever is ook wel erg deprimerend, iedere foute bal komt door de situatie met Nouri, serieus ik denk dat hij wel tien referenties heeft gemaakt...Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nu nog eentje naar Shaun Greatbatchquote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:56 schreef Loserkid het volgende:
Man man man die verslaggever is ook wel erg deprimerend, iedere foute bal komt door de situatie met Nouri, serieus ik denk dat hij wel tien referenties heeft gemaakt...RED ONS HENNIEGOD![]()
Eerder op de dag werd duidelijk dat Viergever een transfer deze zomer op zijn buik schrijven. „Nick blijft dit seizoen bij Ajax. Hij is met zijn ervaring belangrijk en dus niet te koop”, reageerde directeur spelerszaken Marc Overmars op vermeende interesse uit de Bundesliga. Nog geen club meldde zich officieel. Ondanks het transferverbod van Viergever heeft Overmars nog niet met de verdediger gesproken over het openbreken en verlengen van zijn tot medio 2018 lopende contract. „Dat komt later.” Tegen Lyon bleek wel de noodzaak van defensieve versterkingen.![]()
Die laatste zin is wel erg apart, in die zin dat als je dat op dit moment vindt dat je dat het gehele vorige jaar ook zou moeten vinden.quote:Op woensdag 19 juli 2017 00:53 schreef Brammess het volgende:
Eerder op de dag werd duidelijk dat Viergever een transfer deze zomer op zijn buik schrijven. „Nick blijft dit seizoen bij Ajax. Hij is met zijn ervaring belangrijk en dus niet te koop”, reageerde directeur spelerszaken Marc Overmars op vermeende interesse uit de Bundesliga. Nog geen club meldde zich officieel. Ondanks het transferverbod van Viergever heeft Overmars nog niet met de verdediger gesproken over het openbreken en verlengen van zijn tot medio 2018 lopende contract. „Dat komt later.” Tegen Lyon bleek wel de noodzaak van defensieve versterkingen.
Waar komt het eigenlijk vandaan?
Was het zo slecht tegen Lyon dan?quote:Op woensdag 19 juli 2017 00:53 schreef Brammess het volgende:
Eerder op de dag werd duidelijk dat Viergever een transfer deze zomer op zijn buik schrijven. „Nick blijft dit seizoen bij Ajax. Hij is met zijn ervaring belangrijk en dus niet te koop”, reageerde directeur spelerszaken Marc Overmars op vermeende interesse uit de Bundesliga. Nog geen club meldde zich officieel. Ondanks het transferverbod van Viergever heeft Overmars nog niet met de verdediger gesproken over het openbreken en verlengen van zijn tot medio 2018 lopende contract. „Dat komt later.” Tegen Lyon bleek wel de noodzaak van defensieve versterkingen.Oh.![]()
Ajs je Viergever al als een belangrijke speler moet gaan zien.. Man man man. Zwaar seizoen gaat dit worden voor jullie
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Jij begrijpt er echt niks van.quote:Op woensdag 19 juli 2017 01:02 schreef Divje het volgende:
Ajs je Viergever al als een belangrijke speler moet gaan zien.. Man man man. Zwaar seizoen gaat dit worden voor jullieGroot fan van User Wotte![]()
Dit is BNW waardigquote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:07 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was me nog niet opgevallenGroot fan van User Wotte![]()
Televaagquote:Op woensdag 19 juli 2017 00:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die laatste zin is wel erg apart, in die zin dat als je dat op dit moment vindt dat je dat het gehele vorige jaar ook zou moeten vinden.
Waar komt het eigenlijk vandaan?![]()
Ikzelf vind onwennig een beter woord dan slechtquote:Op woensdag 19 juli 2017 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was het zo slecht tegen Lyon dan?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Er was hier eens een user voor verschillende clubs na elkaar. Die heeft heel wat kleurtjes gezien.quote:oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Da's waarquote:Op woensdag 19 juli 2017 01:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Er was hier eens een user voor verschillende clubs na elkaar. Die heeft heel wat kleurtjes gezien.
Ah oké heb er zelf niks van gezien. Zag wel die elftalfoto waar sommige jongens toch nog wat emotioneel op stonden.quote:Op woensdag 19 juli 2017 01:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ikzelf vind onwennig een beter woord dan slechtOh.![]()
Oh dat kan ook meegespeeld hebben. Zonder de elftalfoto gezien te hebben gok ik in ieder geval op Ziyech, die was soms wel heel slordig (maargoed da's verklaarbaar)quote:Op woensdag 19 juli 2017 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah oké heb er zelf niks van gezien. Zag wel die elftalfoto waar sommige jongens toch nog wat emotioneel op stonden.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik heb best goede dingen gezien. Maar ze waren gewoon overal een stapje te laat.quote:Op woensdag 19 juli 2017 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was het zo slecht tegen Lyon dan?Groot fan van User Wotte![]()
Dat valt wel mee. Als je niet ziet dat Viergever vorig seizoen onze belangrijkste verdediger was heb je geen blad voor je kop maar een flatgebouw.quote:Groot fan van User Wotte![]()
Vooral Donny stond er op alsof zijn hoofd niet echt naar de wedstrijd stond.quote:Op woensdag 19 juli 2017 01:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh dat kan ook meegespeeld hebben. Zonder de elftalfoto gezien te hebben gok ik in ieder geval op Ziyech, die was soms wel heel slordig (maargoed da's verklaarbaar)Ach hebben tijd nodig. Verwacht verder ook niks tegen Nice.quote:Op woensdag 19 juli 2017 01:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb best goede dingen gezien. Maar ze waren gewoon overal een stapje te laat.Oh.![]()
Vond ik een van de zo niet de bestequote:Op woensdag 19 juli 2017 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral Donny stond er op alsof zijn hoofd niet echt naar de wedstrijd stond.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Sorry, heb niet zoveel wedstrijden van jullie bekeken vorig seizoenquote:Op woensdag 19 juli 2017 01:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Als je niet ziet dat Viergever vorig seizoen onze belangrijkste verdediger was heb je geen blad voor je kop maar een flatgebouw.
Donny was ook wel wat emotioneler richting de scheidsrechter of richting depay lol.quote:Op woensdag 19 juli 2017 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral Donny stond er op alsof zijn hoofd niet echt naar de wedstrijd stond.
[..]
Ach hebben tijd nodig. Verwacht verder ook niks tegen Nice.Groot fan van User Wotte![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2017 01:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Sorry, heb niet zoveel wedstrijden van jullie bekeken vorig seizoen![]()
Groot fan van User Wotte![]()
Tja kan best dat je eenmaal op het veld je het weer makkelijker kan loslaten natuurlijk. Emoties zijn een gek iets.quote:Op woensdag 19 juli 2017 01:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vond ik een van de zo niet de besteDeed Bertje mee bij Lyon?quote:Op woensdag 19 juli 2017 01:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Donny was ook wel wat emotioneler richting de scheidsrechter of richting depay lol.Oh.![]()
Ja hey, kan zonder wedstrijden te hebben gezien wel zeggen dat je als Ajacied niet kan zeggen dat Viergever je belangrijkste verdediger isquote:
Dan heb je een paar leuke Europa League duels gemist.quote:Op woensdag 19 juli 2017 01:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Sorry, heb niet zoveel wedstrijden van jullie bekeken vorig seizoenOh.![]()
Ik word wel een beetje treurig dat De Wit onze 5e middenvelder is.
Helemaal vanwege de reden waarom natuurlijk.
Groot fan van User Wotte![]()
Dat zijn dan weer de wedstrijdjes die ik wel heb gezienquote:Op woensdag 19 juli 2017 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan heb je een paar leuke Europa League duels gemist.In de latere fase dan.
Feyenoorders noemen notabene Botteghin en v/d Heijden als grote helden, wat nog matigere spelers dan Viergever zijn.quote:Op woensdag 19 juli 2017 01:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja hey, kan zonder wedstrijden te hebben gezien wel zeggen dat je als Ajacied niet kan zeggen dat Viergever je belangrijkste verdediger isOh.![]()
Klaasweetalles heeft nog meer verstand van voetbal dan jij. Maar je bent wel een aardige jongen hoor.quote:Op woensdag 19 juli 2017 01:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja hey, kan zonder wedstrijden te hebben gezien wel zeggen dat je als Ajacied niet kan zeggen dat Viergever je belangrijkste verdediger isGroot fan van User Wotte![]()
Sinkgraven kan daar ook nog naartoe verhuizen als we een linksback erbij halen.quote:Op woensdag 19 juli 2017 01:19 schreef Tjacka het volgende:
Helemaal vanwege de reden waarom natuurlijk.Oh.![]()
SOW.quote:Op woensdag 19 juli 2017 01:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Klaasweetalles heeft nog meer verstand van voetbal dan jij. Maar je bent wel een aardige jongen hoor.
Dat doet pijn Jackquote:Op woensdag 19 juli 2017 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoorders noemen notabene Botteghin en v/d Heijden als grote helden, wat nog matigere spelers dan Viergever zijn.
Ga je mond spoelen met zo'n tosti van je.oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Dat zou ik wel fijn vinden. De Wit is zo'n van Gaal product.quote:Op woensdag 19 juli 2017 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinkgraven kan daar ook nog naartoe verhuizen als we een linksback erbij halen.Groot fan van User Wotte![]()
Ben je dronkenquote:Op woensdag 19 juli 2017 01:22 schreef Divje het volgende:
[..]
SOW.
Dat doet pijn Jack
[..]
Ga je mond spoelen met zo'n tosti van je.Groot fan van User Wotte![]()
Ook op tostivlak heb je er geen verstand van, jammer.quote:Op woensdag 19 juli 2017 01:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen met zo'n tosti van je.v/d Beek/Frenkie-Schöne/Eiting-Ziyech/Sinkgraven zal het nu wel zijn in de praktijkquote:Op woensdag 19 juli 2017 01:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat zou ik wel fijn vinden. De Wit is zo'n van Gaal product.Oh.![]()
Nee dan riep ik wel vreemdere dingen hier.quote:Kan ook niet tegen de TostiGod op natuurlijk.quote:Op woensdag 19 juli 2017 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook op tostivlak heb je er geen verstand van, jammer.oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Ik ben echt bang voor De Wit ipv Eiting.quote:Op woensdag 19 juli 2017 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook op tostivlak heb je er geen verstand van, jammer.
[..]
v/d Beek/Frenkie-Schöne/Eiting-Ziyech/Sinkgraven zal het nu wel zijn in de praktijkGroot fan van User Wotte![]()
Klopt.quote:Op woensdag 19 juli 2017 01:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Kan ook niet tegen de TostiGod op natuurlijk.Oh.![]()
Zit De Wit uberhaupt wel bij de selectie? Eiting sowieso wel.quote:Op woensdag 19 juli 2017 01:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben echt bang voor De Wit ipv Eiting.
En we hebben ook nog die buitenlandse talentjes gehaald hè, dat nieuwe Deentje was toch ook een middenvelderOh.![]()
Hopen op een beetje een makkelijke tegenstander in de VEL trouwens. Want een jaar geen Europees zou best jammer zijn.Groot fan van User Wotte![]()
Die moet eerst wennen aan het Ajax systeem.quote:Op woensdag 19 juli 2017 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zit De Wit uberhaupt wel bij de selectie? Eiting sowieso wel.
En we hebben ook nog die buitenlandse talentjes gehaald hè, dat nieuwe Deentje was toch ook een middenvelderGroot fan van User Wotte![]()
Je ziet het niet zitten tegen Nice?quote:Op woensdag 19 juli 2017 01:28 schreef Tjacka het volgende:
Hopen op een beetje een makkelijke tegenstander in de VEL trouwens. Want een jaar geen Europees zou best jammer zijn.oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Dat zou wel typisch Ajax zijn, na een jaar Europees zo presteren het seizoen erop er meteen uit.quote:Op woensdag 19 juli 2017 01:28 schreef Tjacka het volgende:
Hopen op een beetje een makkelijke tegenstander in de VEL trouwens. Want een jaar geen Europees zou best jammer zijn.(lol)quote:Op woensdag 19 juli 2017 01:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die moet eerst wennen aan het Ajax systeem.Oh.![]()
Die jongens zijn er mentaal gewoon niet bij en logisch natuurlijk.quote:
Ze zouden dat in de terugwedstrijd recht kunnen zetten, maar een half lege arena is ook geen pretje.Groot fan van User Wotte![]()
Wat ik niet zie gebeuren hoor trouwens. Deze selectie is echt wel te sterk voor een Jablonec of Viktoria Pilzen.quote:Op woensdag 19 juli 2017 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou wel typisch Ajax zijn, na een jaar Europees zo presteren het seizoen erop er meteen uit.
[..]
(lol)Groot fan van User Wotte![]()
Eitingquote:Op woensdag 19 juli 2017 01:19 schreef Tjacka het volgende:
Helemaal vanwege de reden waarom natuurlijk.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ligt er echt aan hoe ze mentaal eraan toe zijn.quote:Op woensdag 19 juli 2017 01:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat ik niet zie gebeuren hoor trouwens. Deze selectie is echt wel te sterk voor een Jablonec of Viktoria Pilzen.Oh.![]()
Dan ben je 4 weken verder. Kom op, het zijn toch professionals.quote:Op woensdag 19 juli 2017 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt er echt aan hoe ze mentaal eraan toe zijn.Groot fan van User Wotte![]()
Ja maar zo simpel is het niet. Zeker met voetbal moet je wel lekker in je vel zitten om een goede vorm aan te tikken en lekker te kunnen spelen denk ik.quote:Op woensdag 19 juli 2017 01:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan ben je 4 weken verder. Kom op, het zijn toch professionals.Oh.![]()
Ik weet het niet hoor. Vihena speelde twee wedstrijden echt niet zo goed, maar daarna geweldig na het overlijden van zijn moeder. Deze groep komt op mij over als redelijk hecht en dit zou daar alleen maar meer voor zorgen.quote:Op woensdag 19 juli 2017 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar zo simpel is het niet. Zeker met voetbal moet je wel lekker in je vel zitten om een goede vorm aan te tikken en lekker te kunnen spelen denk ik.Groot fan van User Wotte![]()
Ja het kan meerdere kanten uitwerken, sommige spelers halen kracht uit zo'n situatie maar sommigen zullen dat wat lastiger vinden.quote:Op woensdag 19 juli 2017 01:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Vihena speelde twee wedstrijden echt niet zo goed, maar daarna geweldig na het overlijden van zijn moeder. Deze groep komt op mij over als redelijk hecht en dit zou daar alleen maar meer voor zorgen.Oh.![]()
Schandalige vragen.quote:Op woensdag 19 juli 2017 01:51 schreef skysherrif het volgende:
Damn, de reactie van tete zodra het over appie gaat.Groot fan van User Wotte![]()
Die vergalt even zijn avondquote:Op woensdag 19 juli 2017 01:51 schreef skysherrif het volgende:
Damn, de reactie van tete zodra het over appie gaat.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
quote:Overmars reageert: ‘Hij is met zijn ervaring belangrijk en dus niet te koop’
Nick Viergever kan een transfer deze zomer op zijn buik schrijven, zo werd dinsdag al duidelijk. Ajax weigert medewerking te verlenen aan een overstap van de verdediger, die belangstelling zou genieten van twee clubs uit de Bundesliga. Een van de gegadigden zou Bayer Leverkusen zijn.
"Nick blijft dit seizoen bij Ajax. Hij is met zijn ervaring belangrijk en dus niet te koop”, reageert directeur spelersbeleid Marc Overmars woensdag in De Telegraaf op de vermeende interesse uit de Bundesliga. Het contract van de 27-jarige verdediger loopt over minder dan een jaar af, maar Ajax heeft nog geen aanstalten gemaakt om de samenwerking te verlengen. "Dat komt later", zo stelt Overmars.
Viergever begon zijn loopbaan bij Sparta Rotterdam en via AZ kwam hij in de zomer van 2014 bij Ajax terecht. De linkspoot speelde tot dusverre honderd officiële wedstrijden voor de Amsterdammers waarin hij tot zeven doelpunten en zes assists kwam. Volgens Voetbal International stond Viergever eventueel wel open voor een transfer omdat hij door het uitblijven van een nieuw contractvoorstel ‘een gebrek aan vertrouwen’ voelt.![]()
heeft hij Utrecht gekocht?quote:Op woensdag 19 juli 2017 07:38 schreef Paul het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat Wesley Sneijder naar Utrecht gaat hee![]()
Leuk voor Utrecht en de Eredivisie.quote:Op woensdag 19 juli 2017 07:38 schreef Paul het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat Wesley Sneijder naar Utrecht gaat hee![]()
Als het waar is.quote:Op woensdag 19 juli 2017 07:43 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Leuk voor Utrecht en de Eredivisie.![]()
Die rechtsback van Lyon was trouwens goed. Kostte maar 3 miljoen. Zo zie je maar dat je als je goed scout best wereldtop kan halen voor een minibedragje.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: