Aan mij heeft het niet gelegenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van 1 januari 2017 tot nu
Je onderrug is erg grootquote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:50 schreef Amarantha het volgende:
Gvd had niet verwacht dat ik het echt zou voelen op mijn rug dat er een moedervlekje weg is. Het zit ook wel op een rotplek. Precies op mijn onderrug.
dat ben je ook, maar lekker boeiend tochquote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:52 schreef Amarantha het volgende:
Ik voel me wel een mega aansteller nu maar het is echt irritant gevoel.
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat ben je ook, maar lekker boeiend toch
Zijn we allemaal. Het is net aan een week geleden dat ik bijna overleed door een griepjequote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat ben je ook, maar lekker boeiend toch
Hoe dichtbij was je?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:53 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zijn we allemaal. Het is net aan een week geleden dat ik bijna overleed door een griepje
ja hoe was je bijna dood ervaring, vertel eens iets over de hemelquote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:53 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zijn we allemaal. Het is net aan een week geleden dat ik bijna overleed door een griepje
1-1-2015 - 31-12-2015quote:
Word je nogal klein vanquote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:54 schreef Amarantha het volgende:
Zin om hele onderrug weg te laten halen.
doe geen gekke dingen hequote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:54 schreef Amarantha het volgende:
Zin om hele onderrug weg te laten halen.
Nee ik zal mij inhouden. Het gaat wel weer over denk ik dan maar.quote:
Zo noem ik mijn huisarts ook altijdquote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:55 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik schudde de hand met the reaper dus ik was aardig dichtbij
Ik zag mijn leven voorbij flitsen en liep richting een tunnel. Alleen toen hoorde ik iemand achter mij: 'azpi, doe dit niet, je bent te jong en te knap om nu al te sterven'. Toen keek ik om en werd ik hoestend wakkerquote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja hoe was je bijna dood ervaring, vertel eens iets over de hemel
Dat was ik.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:57 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik zag mijn leven voorbij flitsen en liep richting een tunnel. Alleen toen hoorde ik iemand achter mij: 'azpi, doe dit niet, je bent te jong en te knap om nu al te sterven'. Toen keek ik om en werd ik hoestend wakker
wie riep ditquote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:57 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik zag mijn leven voorbij flitsen en liep richting een tunnel. Alleen toen hoorde ik iemand achter mij: 'azpi, doe dit niet, je bent te jong en te knap om nu al te sterven'. Toen keek ik om en werd ik hoestend wakker
als dit geen neuken wordt..quote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:59 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik heb mijn leven aan je te danken
Ja graag gedaan.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:59 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik heb mijn leven aan je te danken
Idd, dat wordt mijn legacyquote:Op dinsdag 18 juli 2017 23:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik word de mama van Azpi zijn kinderen.
is maar net hoe je het ziet. ideaal gezien neuk je alleen met iemand die je ontzettend veel waard isquote:Op dinsdag 18 juli 2017 23:00 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Neuken is wel een hele primitieve manier om je liefde voor iemand kenbaar te maken
je brengt het alsof het zwart op wit staat ;squote:Op dinsdag 18 juli 2017 23:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik word de mama van Azpi zijn kinderen.
Beetje zoals je voedingspatroonquote:Op dinsdag 18 juli 2017 23:00 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Neuken is wel een hele primitieve manier om je liefde voor iemand kenbaar te maken
Daar hebben we het hier vanmiddag over gehad.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 23:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je brengt het alsof het zwart op wit staat ;s
Ik wil het wel voor je op papier zetten hoorquote:Op dinsdag 18 juli 2017 23:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je brengt het alsof het zwart op wit staat ;s
nee oke, ik gun het je ook van harte hoor rustig maarquote:Op dinsdag 18 juli 2017 23:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daar hebben we het hier vanmiddag over gehad.
doe maarquote:Op dinsdag 18 juli 2017 23:04 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik wil het wel voor je op papier zetten hoor
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 23:05 schreef DerRabbit het volgende:
Sfeertje weer hoor.
Dit ga ik niet meer tot een behoorlijk niveau tillen.
Normaliter wel jaquote:Op dinsdag 18 juli 2017 23:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is maar net hoe je het ziet. ideaal gezien neuk je alleen met iemand die je ontzettend veel waard is
Gelukkig maar, anders had je een zware avond gehadquote:
vind ik echt niet normaalquote:Op dinsdag 18 juli 2017 23:06 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Normaliter wel ja
Maar je hoeft niet met iemand te neuken om te benadrukken hoeveel waard die persoon voor je is. Sterker nog, een groot deel van alle neukpartijen zijn gewoon lust.
Dit is belangrijk hoor want mijn kinderen kunnen de wereld op een positieve manier veranderen. Ben niet van plan om kleine van dijkjes op te gaan voedenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 23:05 schreef DerRabbit het volgende:
Sfeertje weer hoor.
Dit ga ik niet meer tot een behoorlijk niveau tillen.
ze heeft het al zwaar genoeg met haar jeukende moedervlek aftermathquote:Op dinsdag 18 juli 2017 23:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders had je een zware avond gehad
Je weet *****goed dat van dijkjes op te voeden niet je taak is!quote:Op dinsdag 18 juli 2017 23:07 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dit is belangrijk hoor want mijn kinderen kunnen de wereld op een positieve manier veranderen. Ben niet van plan om kleine van dijkjes op te gaan voeden
Nu zit er toch geen moedervlek meer jonge.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 23:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ze heeft het al zwaar genoeg met haar jeukende moedervlek aftermath
Wat is normaal, Prof. Onze eetpatroon kruist datgene wat men normaal acht. Zijn wij dan abnormaal of voorlopers?quote:
Toen ik nog een kleine Azpi was is er bij mij ook een moedervlek weggehaaldquote:Op dinsdag 18 juli 2017 23:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu zit er toch geen moedervlek meer jonge.
zeg toch naslaap jeetjequote:Op dinsdag 18 juli 2017 23:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu zit er toch geen moedervlek meer jonge.
uniek <3quote:Op dinsdag 18 juli 2017 23:08 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wat is normaal, Prof. Onze eetpatroon kruist datgene wat men normaal acht. Zijn wij dan abnormaal of voorlopers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |