Je weet *****goed dat van dijkjes op te voeden niet je taak is!quote:Op dinsdag 18 juli 2017 23:07 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dit is belangrijk hoor want mijn kinderen kunnen de wereld op een positieve manier veranderen. Ben niet van plan om kleine van dijkjes op te gaan voeden
Nu zit er toch geen moedervlek meer jonge.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 23:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ze heeft het al zwaar genoeg met haar jeukende moedervlek aftermath
Wat is normaal, Prof. Onze eetpatroon kruist datgene wat men normaal acht. Zijn wij dan abnormaal of voorlopers?quote:
Toen ik nog een kleine Azpi was is er bij mij ook een moedervlek weggehaaldquote:Op dinsdag 18 juli 2017 23:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu zit er toch geen moedervlek meer jonge.
zeg toch naslaap jeetjequote:Op dinsdag 18 juli 2017 23:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu zit er toch geen moedervlek meer jonge.
uniek <3quote:Op dinsdag 18 juli 2017 23:08 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wat is normaal, Prof. Onze eetpatroon kruist datgene wat men normaal acht. Zijn wij dan abnormaal of voorlopers?
Omg wij hebben veel gemeen.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 23:09 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Toen ik nog een kleine Azpi was is er bij mij ook een moedervlek weggehaald
Dus we zijn nu praktisch soulmates en ik weet exact hoe je je voelt
Mweh.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 23:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja deed je bepaalde handelingen ook maar eens wat sneller
Geen idee, ben uur geleden weer weggegaan. Ging serie kijken.quote:
Echt hequote:Op dinsdag 18 juli 2017 23:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omg wij hebben veel gemeen.
Behalve het werk gedeelte. Maar ja.
ah top, begin je er een beetje genoeg van te krijgen?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 23:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee, ben uur geleden weer weggegaan. Ging serie kijken.
En nu zit ik hier. :S
Administratie moet nog wel te doen zijn.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 23:12 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Echt he
Ach, desnoods neem je mijn werk over. Denk dat mijn werkgever staat te springen om iemand die de productiviteit omhoog schroeft en een stuk nauwkeurig is in de administratie
Gewoon 1quote:Op dinsdag 18 juli 2017 23:12 schreef Amarantha het volgende:
Hoeveel saus moet ik kopen als er +/- 20 mensen BBQ-n? Inschatten ben ik echt zo slecht in. Ik wil nml knoflook, cocktail en BBQ. Maar hoeveel?
Genoeg?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 23:12 schreef Amarantha het volgende:
Hoeveel saus moet ik kopen als er +/- 20 mensen BBQ-n? Inschatten ben ik echt zo slecht in. Ik wil nml knoflook, cocktail en BBQ. Maar hoeveel?
Ik hoef er niet meer elke avond de hele avond te zitten nu.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 23:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ah top, begin je er een beetje genoeg van te krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |