quote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat ben je ook, maar lekker boeiend toch
Zijn we allemaal. Het is net aan een week geleden dat ik bijna overleed door een griepjequote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat ben je ook, maar lekker boeiend toch
Hoe dichtbij was je?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:53 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zijn we allemaal. Het is net aan een week geleden dat ik bijna overleed door een griepje
ja hoe was je bijna dood ervaring, vertel eens iets over de hemelquote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:53 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zijn we allemaal. Het is net aan een week geleden dat ik bijna overleed door een griepje
1-1-2015 - 31-12-2015quote:
Word je nogal klein vanquote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:54 schreef Amarantha het volgende:
Zin om hele onderrug weg te laten halen.
doe geen gekke dingen hequote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:54 schreef Amarantha het volgende:
Zin om hele onderrug weg te laten halen.
Nee ik zal mij inhouden. Het gaat wel weer over denk ik dan maar.quote:
Zo noem ik mijn huisarts ook altijdquote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:55 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik schudde de hand met the reaper dus ik was aardig dichtbij
Ik zag mijn leven voorbij flitsen en liep richting een tunnel. Alleen toen hoorde ik iemand achter mij: 'azpi, doe dit niet, je bent te jong en te knap om nu al te sterven'. Toen keek ik om en werd ik hoestend wakkerquote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja hoe was je bijna dood ervaring, vertel eens iets over de hemel
Dat was ik.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:57 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik zag mijn leven voorbij flitsen en liep richting een tunnel. Alleen toen hoorde ik iemand achter mij: 'azpi, doe dit niet, je bent te jong en te knap om nu al te sterven'. Toen keek ik om en werd ik hoestend wakker
wie riep ditquote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:57 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik zag mijn leven voorbij flitsen en liep richting een tunnel. Alleen toen hoorde ik iemand achter mij: 'azpi, doe dit niet, je bent te jong en te knap om nu al te sterven'. Toen keek ik om en werd ik hoestend wakker
als dit geen neuken wordt..quote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:59 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik heb mijn leven aan je te danken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |