abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 juli 2017 @ 18:08:14 #226
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_172717821
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 18:04 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ik denk dat het gewoon een stukje opvoeding is hoe je met een serieuze reden komt.
Voorbeeld: als wij beiden het initiatief genomen hebben, er is een klik maar uit de gesprekken blijkt wel overeenstemming over dat het leuk is maar na vragen werkt het niet dan kan ik bijvoorbeeld schrijven:

Ik hoop dat je het niet erg vind dat we niet verder gaan maar mijn sportieve ambitie en jouw handicap gaan waarschijnlijk niet werken. Het is een aanname maar ik merk dat ik me er niet prettig bij voel, ondanks je inspanningen om mij uitleg en een goed gevoel te geven. Ik wens je veel succes.

Klinkt al een stuk beter toch?
Dat heeft niks met opvoeding te maken maar met acceptatie dat een ander jou niet leuk kan vinden om redenen die jij misschien niet begrijpt of accepteert alszijnde reden
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 27 juli 2017 @ 18:08:42 #227
174940 W00fer
Maar echt
pi_172717828
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 18:02 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Dat is precies het punt! Mensen hebben dat "recht" niet. Maar... it works both ways...
Ik heb ook zeker het recht niet op hun persoonlijke omstandigheden, maar wel om als vol persoon aangezien te worden en om eerlijk behandeld te worden. Ik doorzie achterbaksheid niet altijd, omdat ik iemand leuk vind.

quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 18:03 schreef Allures het volgende:

[..]

dus kun je anderen alleen respecteren en serieus nemen als ze precies doen wat in jouw kader past
Dat is geen fijne eigenschap
Wat ik vraag is gewoon normaal hoor. Niks super speciaals ofzo.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_172717839
Ik ken werkelijk niemand wiens relatie is gestrand doordat 1 van de 2 verder ging kijken.. :s

Ken wel mensen wiens relatie.eigenlijk al gestrand was en die.toen verder gingen kijken. Ook al zat het labeltje er nog op.

Evengoed niet netjes, maar wel volledig anders.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_172717851
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 18:06 schreef W00fer het volgende:

[..]

Het is niet voor het eerst dat iemand hier gewezen wordt op het werken aan z'n issues terwijl je niet eens weet of die er zijn, weer een aanname dus.

En je wilt niet weten hoeveel relaties er stranden omdat mensen continue verder kijken. Het is echt niks nieuws wat ik vertel.
laat ik het zo verwoorden. Ik ken je niet maar als dit ook maar een fractie is van hoe je bent dan heb je een flinke (belemmerende) zak bagage
En als het je vaker gezegd word zou je er misschien eens serieus naar kunnen kijken. Check bij vrienden of ze het ook zien of zo

Gaat je meer opveren dan hier bespreken welke redenen en manier van verwoorden je acceptabel vind in een afwijzing
  donderdag 27 juli 2017 @ 18:09:40 #230
174940 W00fer
Maar echt
pi_172717854
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 18:05 schreef Cue_ het volgende:
Dus alsnog mag je iemand afwijzen met een aanname, en omdat t niet lekker voelt, zolang je het maar uitgebreidt verwoord?
Liever niet met aannames, maar als je dan wel een goed verhaal hebt be my guest.
Altijd nog beter dan een laf appje.
pi_172717880
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 18:08 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ik heb ook zeker het recht niet op hun persoonlijke omstandigheden, maar wel om als vol persoon aangezien te worden en om eerlijk behandeld te worden. Ik doorzie achterbaksheid niet altijd, omdat ik iemand leuk vind.

[..]

Wat ik vraag is gewoon normaal hoor. Niks super speciaals ofzo.
normaal voor jou. Niet voor anderen

Daar zit toch wel een flink stukje dat je zult moeten leren accepteren. Of je gaat gefrustreerd blijven. Ook goed, het is jouw bloeddruk
pi_172717896
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 18:01 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Yup! #teamvoorselectie :Y

En dan pakt het nog vaker wel dan niet teleurstellend uit.

Omdat je uiteindelijk nu eenmaal niet zo veel mensen met wie je op de relationele manier samen zou willen zijn.

En dan moet het ook nog eens wederzijds zijn!
Komt er wel op neer, inderdaad. Ik ben ook zo vaak gestopt na een reeks dates omdat het in theorie heel goed leek te passen, maar de praktijk toch weerbarstiger bleek. Kom je ineens erachter dat ze orale seks toch een beetje vies blijkt te vinden.

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2017 18:11:38 ]
  donderdag 27 juli 2017 @ 18:11:07 #233
174940 W00fer
Maar echt
pi_172717898
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 18:08 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat heeft niks met opvoeding te maken maar met acceptatie dat een ander jou niet leuk kan vinden om redenen die jij misschien niet begrijpt of accepteert alszijnde reden
Nee dan draai je het weer om. Het is niet aan jou om iemand met een kutgevoel achter te laten. Tenminste, als ik iemand afwijs heb ik er niks aan om dat wel te doen. Het wordt alleen nooit gedaan want "uhhhh teveel moeite man". Waarom neem ik die moeite dan wel?
pi_172717919
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 18:09 schreef W00fer het volgende:

[..]

Liever niet met aannames, maar als je dan wel een goed verhaal hebt be my guest.
Altijd nog beter dan een laf appje.
Dus je hebt een eerste date, na een paar dagen appen.
En als het niet klikt, dan moet ze jou nog een bevredigend antwoord geven.

Mja.. herhaling van zetten dit.
Ben er al weer 2 uur mee bezig zie ik..

Succes gozer.
Hell To The Liars
  donderdag 27 juli 2017 @ 18:13:30 #235
174940 W00fer
Maar echt
pi_172717963
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 18:09 schreef Allures het volgende:

[..]

laat ik het zo verwoorden. Ik ken je niet maar als dit ook maar een fractie is van hoe je bent dan heb je een flinke (belemmerende) zak bagage
En als het je vaker gezegd word zou je er misschien eens serieus naar kunnen kijken. Check bij vrienden of ze het ook zien of zo

Gaat je meer opveren dan hier bespreken welke redenen en manier van verwoorden je acceptabel vind in een afwijzing
Je kunt ergens aan werken maar als het voor iemand niet genoeg is heeft het geen zin. Als bonus krijg je er dan bij dat ze geen moeite doen om. Iemand heeft geen recht op je verleden, sommige dingen kan je niks aan doen. Om dat er dan bij te halen (of niet) is vuil.

quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 18:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ken werkelijk niemand wiens relatie is gestrand doordat 1 van de 2 verder ging kijken.. :s

Ken wel mensen wiens relatie.eigenlijk al gestrand was en die.toen verder gingen kijken. Ook al zat het labeltje er nog op.

Evengoed niet netjes, maar wel volledig anders.
Die zijn er veel. Heel veel vreemdgangers kom ik tegen online.
  donderdag 27 juli 2017 @ 18:14:31 #236
174940 W00fer
Maar echt
pi_172717984
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 18:10 schreef Allures het volgende:

[..]

normaal voor jou. Niet voor anderen

Daar zit toch wel een flink stukje dat je zult moeten leren accepteren. Of je gaat gefrustreerd blijven. Ook goed, het is jouw bloeddruk
Dus jij vind het normaal om egoïstisch te handelen. Dan moet ik ver uit je buurt blijven.
Normale sociale omgangsvormen is niks nieuws hoor.

Ik heb in elk geval gezien in dit topic dat het treurig gesteld is met de manier waarop mensen met elkaar omgaan. Hop dumpen, nergens rekening mee houden want je bent geen verantwoording schuldig en alles moet je maar accepteren want anders pak je het persoonlijk op. Triest.

Hoogst onbetrouwbaar trouwens. Maar dat is weer een ander verhaal.
  donderdag 27 juli 2017 @ 18:15:23 #237
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_172718002
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 18:11 schreef W00fer het volgende:

[..]

Nee dan draai je het weer om. Het is niet aan jou om iemand met een kutgevoel achter te laten. Tenminste, als ik iemand afwijs heb ik er niks aan om dat wel te doen. Het wordt alleen nooit gedaan want "uhhhh teveel moeite man". Waarom neem ik die moeite dan wel?
Niemand laat jou achter met een kutgevoel. Je geeft jezelf dat kutgevoel, dat ligt echt bij jou

Heb je wel ooit een relatie gehad?
  donderdag 27 juli 2017 @ 18:16:39 #238
174940 W00fer
Maar echt
pi_172718031
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 18:15 schreef Molo het volgende:

[..]

Niemand laat jou achter met een kutgevoel. Je geeft jezelf dat kutgevoel, dat ligt echt bij jou

Heb je wel ooit een relatie gehad?
Je geeft geen antwoord op mijn vraag .Jij moet psychiater worden denk ik. Totdat je zelf weer aan de beurt bent natuurlijk.
pi_172718052
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 18:11 schreef W00fer het volgende:

[..]

het is ook niet aan de ander om extreem tere zieltjes tegemoed te komen
Ik snap niet waarom 'ik voel het gewoon niet' je een rot gevoel geeft
Bij mij geeft het alleen 'goh jammer ik wel. Maar hopelijk vinden we allebei een ander die het wel terug voelt. Succes'
pi_172718081
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 18:14 schreef W00fer het volgende:

[..]

Dus jij vind het normaal om egoïstisch te handelen. Dan moet ik ver uit je buurt blijven.

Ik heb in elk geval gezien in dit topic dat het treurig gesteld is met de manier waarop mensen met elkaar omgaan. Hop dumpen, nergens rekening mee houden want je bent geen verantwoording schuldig en alles moet je maar accepteren want anders pak je het persoonlijk op. Triest.

Hoogst onbetrouwbaar trouwens. Maar dat is weer een ander verhaal.
ik zie niet hoe 'ik zie jou niet als partner' egoïstisch handelen is

Sterker nog, het is toch ook goed voor de andere als je er dan een punt achter zet. Die ander verdiend meer
  donderdag 27 juli 2017 @ 18:19:06 #241
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_172718082
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 18:14 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ik heb in elk geval gezien in dit topic dat het treurig gesteld is met de manier waarop mensen met elkaar omgaan. Hop dumpen, nergens rekening mee houden en alles moet je maar accepteren want anders pak je het persoonlijk op. Triest.
Als je nog geen relatie hebt en met eerste dates bezig bent ben je niet aan het 'dumpen' als je het stopt.

Al vindt die chick jou niet fijn ruiken, je tand te scheef staan, je sandalen afzichtelijk of ze heeft gewoon geen klik met je, dat kan allemaal reden zijn te stoppen in het begin en is geen dumpen.

Vonken die er beetje af vliegen enzo is toch wel wat je wilt lijkt mij, dat is op onbewust niveau en jij loopt alles te beredeneren maar gooit het onder de noemer fatsoenlijke opvoeding enzo.
Gaat nergens over zo
  donderdag 27 juli 2017 @ 18:19:17 #242
174940 W00fer
Maar echt
pi_172718086
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 18:17 schreef Allures het volgende:

[..]

het is ook niet aan de ander om extreem tere zieltjes tegemoed te komen
Ik snap niet waarom 'ik voel het gewoon niet' je een rot gevoel geeft
Bij mij geeft het alleen 'goh jammer ik wel. Maar hopelijk vinden we allebei een ander die het wel terug voelt. Succes'
Ik geloof niet dat jij er zo makkelijk mee omgaat, zelfs niet als het al een tijdje bezig is. Of heb jij zeeën van tijd en dates bij de vleet dat je geen ruk uitmaakt hoe iemand met je omgaat.

Als jij alles maar prima vind walst iedereen dus zo over je heen?
pi_172718093
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 18:16 schreef W00fer het volgende:

[..]

Je geeft geen antwoord op mijn vraag .Jij moet psychiater worden denk ik. Totdat je zelf weer aan de beurt bent natuurlijk.
en jij moet er serieus snel een bellen en jezelf op de wachtlijst zetten
  donderdag 27 juli 2017 @ 18:19:45 #244
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_172718095
quote:

[..]

Wat is je vraag dan?
pi_172718097
quote:

[..]

Ik zou als ik jou was even gewoon je smartphone/tablet/pc opzij zetten of leggen en even een kopje thee drinken.
pi_172718120
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 18:19 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat jij er zo makkelijk mee omgaat, zelfs niet als het al een tijdje bezig is. Of heb jij zeeën van tijd en dates bij de vleet dat je geen ruk uitmaakt hoe iemand met je omgaat.

Als jij alles maar prima vind walst iedereen dus zo over je heen?
ik vind dat een prima manier van met elkaar om gaan en niet over iemand heen walsen en zou het echt niet een persoonlijke aanval vinden.

Hoog uit jammer dat die ander niet in mij ziet wat ik wel in die ander zag
Maar ik gun mezelf iemand die mij wel het eind van de wereld vind
En aangezien mijn gras niet dor is komen die gelukkig ook genoeg voor bij ja
  donderdag 27 juli 2017 @ 18:21:14 #247
174940 W00fer
Maar echt
pi_172718122
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 18:19 schreef Allures het volgende:

[..]

ik zie niet hoe 'ik zie jou niet als partner' egoïstisch handelen is

Sterker nog, het is toch ook goed voor de andere als je er dan een punt achter zet. Die ander verdiend meer
Ik verdien iemand die niet als een chickenshit wegloopt voor gewoon z'n mond open te trekken. Grappige is dat als hen iets overkomt of dat nou kortstondig of langdurig is je hen niet hoort. Want "bagage" is niet bespreekbaar. Taboe.
  donderdag 27 juli 2017 @ 18:22:29 #248
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_172718143
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 18:21 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ik verdien iemand die niet als een chickenshit wegloopt voor gewoon z'n mond open te trekken. Grappige is dat als hen iets overkomt of dat nou kortstondig of langdurig is je hen niet hoort. Want "bagage" is niet bespreekbaar. Taboe.
Alle vrouwen zijn kuthoerennnnnn
Lekker generaliseren joh

Weleens eerder een relatie gehad?
  donderdag 27 juli 2017 @ 18:22:32 #249
174940 W00fer
Maar echt
pi_172718146
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 18:19 schreef Molo het volgende:

[..]

Als je nog geen relatie hebt en met eerste dates bezig bent ben je niet aan het 'dumpen' als je het stopt.

Al vindt die chick jou niet fijn ruiken, je tand te scheef staan, je sandalen afzichtelijk of ze heeft gewoon geen klik met je, dat kan allemaal reden zijn te stoppen in het begin en is geen dumpen.

Vonken die er beetje af vliegen enzo is toch wel wat je wilt lijkt mij, dat is op onbewust niveau en jij loopt alles te beredeneren maar gooit het onder de noemer fatsoenlijke opvoeding enzo.
Gaat nergens over zo
Als jij iemand daarom afwijst moet je ook niet gek opkijken als je zelf een keer op een domme manier aan de kant wordt gezet. Maar dan wel zo flink zijn om het hier ook te posten he, niet alleen je positieve verhaaltjes.
  donderdag 27 juli 2017 @ 18:23:33 #250
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_172718162
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 18:22 schreef W00fer het volgende:

[..]

Als jij iemand daarom afwijst moet je ook niet gek opkijken als je zelf een keer op een domme manier aan de kant wordt gezet. Maar dan wel zo flink zijn om het hier ook te posten he, niet alleen je positieve verhaaltjes.
Ik ben al jaren getrouwd joh

Maar ik heb wel vriendschapsbanden en spreek weleens mensen en snap je denkwijze gewoon niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')