Oei, we zijn nog niet eens aan het daten en je bent nu al een wrok aan het ontwikkelen lees ikquote:Op donderdag 27 juli 2017 17:40 schreef W00fer het volgende:
[..]
Die eigenwaarde ruikt meer naar "ik geef geen fuck om iemand". Als die eigenwaarde gebouwd is op mensen zonder goede reden aan de kant te gooien mag je er echt trots op zijn...
Wat ze bedoelt is denk ik dat het door je berichten lijkt alsof je dingen voor jezelf slecht kan afsluiten. Dat brengt veel onrust in je persoonlijke leven, en wellicht ook negatieve gevoelens. Dat zou inderdaad een puntje zijn om aan te werken, mits je dit herkent.quote:Op donderdag 27 juli 2017 17:40 schreef W00fer het volgende:
[..]
Als iemand als een kip zonder kop gaat handelen heeft dat niks met onverwerkte trauma's te maken. Dus omdat jij een idioot bent moet ik daar maar rekening mee houden en het allemaal niet persoonlijk opvatten. Een brevet van onvermogen om aan jezelf te werken noemen ze dat. Niet willen luisteren naar wat een ander te vertellen heeft en puur op basis van een valse assumptie handelen.
Ik denk uiteindelijk gewoon over een stukje moeilijke jeugd...quote:Op donderdag 27 juli 2017 17:48 schreef Friek_ het volgende:
Ik vraag me af waar deze hele 'discussie' nog over gaat, maar dat zal ik wel wezen.
ditquote:Op donderdag 27 juli 2017 17:40 schreef habitue het volgende:
Als je tijdens je dates net zo bent als hier snap ik wel waarom de vrouwen wegrennen. Christus...
natuurlijk is 'dumpen' (of gewoon zeggen 'goh nu ik je wat beter ken zie ik in jou geen partner' heel normaal. Gelukkig zeg. Anders zat je vast aan de eerste de beste.quote:Op donderdag 27 juli 2017 17:23 schreef W00fer het volgende:
[..]
Het is maar net wat je normaal vind. Dumpen is makkelijk tegenwoordig.
Het is ook makkelijk, alleen hoef je niet met iedereen vriendjes te zijn of past niet iedereen bij je.quote:Op donderdag 27 juli 2017 17:23 schreef W00fer het volgende:
[..]
Het is maar net wat je normaal vind. Dumpen is makkelijk tegenwoordig.
Ik herken het wel maar ik zie dat niet als een verbeterpunt, omdat ik nooit zo onrespectvol met iemand om zou gaan. Iedereen krijgt van mij een eerlijke kans. Ik handel nooit naar eerste ingeving of gevoel als impuls.quote:Op donderdag 27 juli 2017 17:49 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Wat ze bedoelt is denk ik dat het door je berichten lijkt alsof je dingen voor jezelf slecht kan afsluiten. Dat brengt veel onrust in je persoonlijke leven, en wellicht ook negatieve gevoelens. Dat zou inderdaad een puntje zijn om aan te werken, mits je dit herkent.
Het is maar goed dat ik boven die flaimbaits van je sta...quote:Op donderdag 27 juli 2017 17:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik denk uiteindelijk gewoon over een stukje moeilijke jeugd...
behalve in de aannames die je hier doet naar de vrouwen hierquote:Op donderdag 27 juli 2017 17:54 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik herken het wel maar ik zie dat niet als een verbeterpunt, omdat ik nooit zo onrespectvol met iemand om zou gaan. Iedereen krijgt van mij een eerlijke kans. Ik handel nooit naar eerste ingeving of gevoel als impuls.
En de vrouwen niet-hier...quote:Op donderdag 27 juli 2017 17:55 schreef Allures het volgende:
[..]
behalve in de aannames die je hier doet naar de vrouwen hier
Ik vind je aardig respectloos in je bericht naar blondetrien over mensen weg gooien zonder reden en zo
Jij vind respect precies gelijk staan aan jouw referentiekader. Maar dat is het niet
Het gras is altijd groener bij de buren. Dan kun je wel oneindig doorzoeken.quote:Op donderdag 27 juli 2017 17:53 schreef Allures het volgende:
[..]
dit
En
[..]
natuurlijk is 'dumpen' (of gewoon zeggen 'goh nu ik je wat beter ken zie ik in jou geen partner' heel normaal. Gelukkig zeg. Anders zat je vast aan de eerste de beste.
Ik zie werkelijk niet wat er negatief is aan doorzoeken tot je iemand vind die naar jou persoonlijke mening het beste bij je past
Je geeft een enorme 'ik weet dat ik nooit die persoon voor iemand ga zijn dus hopelijk vind ik iemand die setteled en alle vrouwen die dat niet doen zijn bitches' vibe en er is werkelijk niks meer onaantrekkelijk dan dat
Als ik je hier zie posten (en ik ben natuurlijk niet bij je dates dus ga af op wat je hier zegt) denk ik dat je toch enorm aan jezelf en die houding zult moeten werken voor er 1 blijft hangen
Tsja, wat er allemaal achter zit weet ik ook niet. Maar zoveel enorm negatieve verhalen over dates herken ik toch serieus niet. Meestal draait het gewoon om een grondige voorselectie maken en vervolgens met die personen gaan daten. Ik heb zodoende maar weinig slechte ervaringen, omdat ik intuïtief heel goed weet wie bij mij zou kunnen passen.quote:Op donderdag 27 juli 2017 17:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik denk uiteindelijk gewoon over een stukje moeilijke jeugd...
Die redenen die zij komt zijn dezelfde als het naar koekjes ruiken. Ik kan dat gewoon niet serieus nemen....quote:Op donderdag 27 juli 2017 17:55 schreef Allures het volgende:
[..]
behalve in de aannames die je hier doet naar de vrouwen hier
Ik vind je aardig respectloos in je bericht naar blondetrien over mensen weg gooien zonder reden en zo
Jij vind respect precies gelijk staan aan jouw referentiekader. Maar dat is het niet
Je zei ik denk het ook, of je moet gaan daten dan kom je erachter. Nou ik heb een verrassing voor je, als je zo reageert kom je er niet achter want mensen die zulke boute uitspraken doen geef ik nog geen puntenslijper. Dat is ook altijd het leuke, mensen menen "recht" op je persoonlijke omstandigheden te hebben. Als ze dat niet krijgen of niet krijgen op hun manier dan worden er geen vragen gesteld maar volgt een afwijzing. Terwijl iemand ook de tijd moet krijgen om.quote:Op donderdag 27 juli 2017 17:58 schreef Cue_ het volgende:
En je leest niet goed, want ik zei niets over EMDR of wat dan ook...
Yup! #teamvoorselectiequote:Op donderdag 27 juli 2017 17:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Tsja, wat er allemaal achter zit weet ik ook niet. Maar zoveel enorm negatieve verhalen over dates herken ik toch serieus niet. Meestal draait het gewoon om een grondige voorselectie maken en vervolgens met die personen gaan daten. Ik heb zodoende maar weinig slechte ervaringen, omdat ik intuïtief heel goed weet wie bij mij zou kunnen passen.
En toch is het allemaal zo schrikbarend nog niet wat ze schrijft.quote:Op donderdag 27 juli 2017 17:59 schreef W00fer het volgende:
[..]
Die redenen die zij komt zijn dezelfde als het naar koekjes ruiken. Ik kan dat gewoon niet serieus nemen....
als dat zo was waarom zijn er dan nog koppelsquote:Op donderdag 27 juli 2017 17:57 schreef W00fer het volgende:
[..]
Het gras is altijd groener bij de buren. Dan kun je wel oneindig doorzoeken.
Die vibe klopt helemaal niet. Dan kan mijn eigenwaarde prima zijn maar je gaat het dan nooit goed kunnen doen. Ik zeg al mijn houding is gewoon neutraal. Het is alleen jammer dat mensen zulk gedrag voor zichzelf goedpraten. Hetzelfde als "de man moet de eerste stap zetten". Verantwoordelijkheid alleen als het je uit komt.
Dat is precies het punt! Mensen hebben dat "recht" niet. Maar... it works both ways...quote:Op donderdag 27 juli 2017 17:59 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dat is ook altijd het leuke, mensen menen "recht" op je persoonlijke omstandigheden te hebben.
dus kun je anderen alleen respecteren en serieus nemen als ze precies doen wat in jouw kader pastquote:Op donderdag 27 juli 2017 17:59 schreef W00fer het volgende:
[..]
Die redenen die zij komt zijn dezelfde als het naar koekjes ruiken. Ik kan dat gewoon niet serieus nemen....
[..]
Je zei ik denk het ook, of je moet gaan daten dan kom je erachter. Nou ik heb een verrassing voor je, als je zo reageert kom je er niet achter want mensen die zulke boute uitspraken doen geef ik nog geen puntenslijper. Dat is ook altijd het leuke, mensen menen "recht" op je persoonlijke omstandigheden te hebben. Als ze dat niet krijgen of niet krijgen op hun manier dan worden er geen vragen gesteld maar volgt een afwijzing. Terwijl iemand ook de tijd moet krijgen om.
Ik denk dat het gewoon een stukje opvoeding is hoe je met een serieuze reden komt.quote:Op donderdag 27 juli 2017 18:00 schreef Molo het volgende:
W00fer, misschien ben je gewoon een onaangenaam persoon?
Het is niet voor het eerst dat iemand hier gewezen wordt op het werken aan z'n issues terwijl je niet eens weet of die er zijn, weer een aanname dus.quote:Op donderdag 27 juli 2017 18:02 schreef Allures het volgende:
[..]
als dat zo was waarom zijn er dan nog koppels
In mijn omgeving zijn meer mensen een setje dan single
Waarom eindigen posters hier dan nog steeds in een relatie zoals DP en hoe heet ze ook al weer met die kerel met de hobbelige weg
Dat jouw gras dor is maakt het nog geen algemene theorie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |