zullen wij een keer afspreken?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:17 schreef Le_Professeur het volgende:
Ja, maar daar is verder niks mee. Gewoon zuigen die piemels.
Dank je, precies wat ik nodig had.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:18 schreef the-eye het volgende:
Mijn antwoord is nee.
Winnetou zat ook 's avond gewoon met een bakje kruidenthee en kruidenpijp voor zń wigwam maar was verder een dapper strijder
Heb je geen last van luis in je muntplant aangezien ze daar nogal vatbaar voor zijn?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:25 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Dank je, precies wat ik nodig had.
OK probleem opgelost, topic mag dicht.
Maar heb je d'r nou in d'r bips geknuffeld of niet? Of is dat het onderwerp van je volgende wekelijkse e-mail nieuwsbrief?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:45 schreef Bananenpap het volgende:
Gisteren vroeg een collega wat ik wilde drinken. Ik zei: thee. Toen zei zij: thee is gay.
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:05 schreef LompeHork het volgende:
Shit dit is wel een moeilijke, ik denk metroseksueel, maar iedereen is een beetje gay ook toch?
* LompeHork nipt aan thee
Zo belangrijk ben jij niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:13 schreef TARDIS. het volgende:
oh ahahaha weer een TARDIS.-sneer topic, leuk weer hoor
Dat zei Crip gisteren tegen Braddie en toen was ze een kankermoslim dus ik zou maar uitkijken met dit soort uitspraken.quote:
Jij wilde het niet meer over Braddie hebben toch? Dat vond ik overigens fascinerend. Je ging wel bij hem langs maar daarna wilde je niet meer dat het over hem ging en nu begin je weer over hem? Nogal tegenstrijdig allemaal. Ik snap het niet zo.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat zei Crip gisteren tegen Braddie en toen was ze een kankermoslim dus ik zou maar uitkijken met dit soort uitspraken.
Dit was volledig binnen context dus dan kan hetquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:13 schreef Argo het volgende:
[..]
Jij wilde het niet meer over Braddie hebben toch? Dat vond ik overigens fascinerend. Je ging wel bij hem langs maar daarna wilde je niet meer dat het over hem ging en nu begin je weer over hem? Nogal tegenstrijdig allemaal. Ik snap het niet zo.
De wereld draait om TARDIS..quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:13 schreef TARDIS. het volgende:
Ga lekker dikke mensen white knighten dan achterlijke berenneuker.quote:
Precies!quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:17 schreef Le_Professeur het volgende:
Ja, maar daar is verder niks mee. Gewoon zuigen die piemels.
Wat een haat.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 12:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga lekker dikke mensen white knighten dan achterlijke berenneuker.
Londense Tube is een fetish!quote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:59 schreef MichaelScott het volgende:
Metroseksueel zijn is niets om je voor te schamen.
Ik vind persoonlijk die Rotterdamse metro's echt retegeil.
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:45 schreef TheInnocent het volgende:
Een vriendin van me vindt thee op een date een enorme afknapper, voor haar is dat serieus een dealbreaker.
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:01 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Als je zo af toe wel van een flinke winterpeen in de uitgang houdt, maar niet van thee. Ben je dan ook gay of gewoon hetero?
Maar 's avonds in de wigwam weer lekker door Bulkende Bizon in z'n holletje genomen worden, die ouwe flikker met veertjes op z'n kop.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:18 schreef the-eye het volgende:
Mijn antwoord is nee.
Winnetou zat ook 's avond gewoon met een bakje kruidenthee en kruidenpijp voor zń wigwam maar was verder een dapper strijder
Dit is niet helemaal waar.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:14 schreef Trashcanman het volgende:
Tevens staat dat los van met wie je het wil doen dus nee.
O maar die post van mij die je quote sloeg op die van Amedinejad (oid) en ging specifiek over anale seks.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Thee drinken staat gelijk aan een voorkeur hebben voor de herenliefde. -algemene consensus
Koffie Ananquote:Op woensdag 19 juli 2017 08:27 schreef AnanYaw het volgende:
Koffie is niet stoer. Koffie is voor uitgebuite arbeiders. Thee is de drank van de levensgenieter, zeker met zelfgekweekte munt.
Voor je eigen zielenrust zou je je gender/sexuele identiteit kunnen zien als niet beperkend voor wie je bent.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:11 schreef Hallmark het volgende:
[...]
Klacht: hedendaagse maatschappij is niet duidelijk over wanneer je gay bent.
[...]
Als je een warme chocolademelk kunt bestellen en ook nog het 06 nummer van de serveerster er bij kunt regelen, dan ben je een eckte eckte.quote:
Wat is dit nou weer voor modern gelul. Mijn identiteit hangt volledig af van de mening van mijn peers in de sociaal-economische laag waar ik me in heb bevonden sinds mijn geboorte.quote:Op woensdag 19 juli 2017 10:01 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Voor je eigen zielenrust zou je je gender/sexuele identiteit kunnen zien als niet beperkend voor wie je bent.
Eerder een TARDISS dusquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:13 schreef TARDIS. het volgende:
Wat is daar eigenlijk het argument voor.. Vaker gevraagd aan homo roepers maar ze komen nooit met argumenten gek genoeg..quote:
Iets met tea-baggingquote:Op woensdag 19 juli 2017 12:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat is daar eigenlijk het argument voor.. Vaker gevraagd aan homo roepers maar ze komen nooit met argumenten gek genoeg..
quote:Op woensdag 19 juli 2017 11:51 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor modern gelul. Mijn identiteit hangt volledig af van de mening van mijn peers in de sociaal-economische laag waar ik me in heb bevonden sinds mijn geboorte.
Dat ben je zelf dan ook?quote:Op vrijdag 21 juli 2017 15:40 schreef corehype het volgende:
Dus al die testosteronbommen uit Noord Afrika zijn in feite gay?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |